![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Kuba, czy RK będzie na Karowej? Bo nie wiem czy jechać... Nie. @bezduszny Tak -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
Rob jak już jeździ to musi to robić w Renówce czy może to zrobić w innej marce ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: PL ![]() |
Bez jaj... 280+ to maks co można liczyć. Clio RK jest kompletnie odbudowane - czytaj jak nowe i naprawdę zapindala... ale mimo to trakcyjnie nie ma podejścia do żadnego S2000 lub WRC. Więc to co pan odwalał w niedzielę na mokrym.... ja nie wierzyłem. Ale przyznać muszę że asfalty tam "trzymiom" ![]() Fabryczne 207 S2000 w takich wartościach chodzi, bodajże Sołowow ostatnio w jakimś wywiadzie o tym wspominał. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
tyle, że 4x4
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Wydzieliłem z tematu o F1.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Formuła formułą, ale tymi ostatnimi wyczynami mi pan Robert zaimponował.
![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Rob jak już jeździ to musi to robić w Renówce czy może to zrobić w innej marce ? Fuzja z Lotusem może bardzo pomóc ![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
i tak juz nie był.. no ale Lotus (Proton) moze wnieść troche kasy i bedzie moze bardziej nastawiony na wyniki niz Geni, które raczej było zainteresowane wynikami finasowymi
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT nastawiony na wyniki niz Geni, które raczej było zainteresowane wynikami finasowymi W F1 wyniki sportowe są nierozerwalnie złączone z tymi finansowymi ![]() -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
są związane ale czy wiesz ile jest wypłacane zespołom za poszczególne miejsca - znasz te kwoty ?
pytanie co lepsze zatrudnic pay drivera czy wziąć wiecej kasy od FOM za lepsze miejsce ![]() mnie cieszy teraz tylko to że teraz ewidentnie chyba pierwszy raz bolid bedzie budowany pod Kubice.. tak więc w polączeniu z nowymi oponami moze R31 być jeszcze bardziej konkurencyjne... a moze być całkiem do bani.. no nic zobaczymy jak to wyjdzie ![]() ps. temat powinien nazywać sie plotki i mity w F1 przed sezonem 2011 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT są związane ale czy wiesz ile jest wypłacane zespołom za poszczególne miejsca - znasz te kwoty ? Zaraz zajrze w swoją kopie Concorde Agreeement i podam. Nikt nie zna ![]() -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Taki OT :
Najpierw rozwodziliście się n/t rajdów w wątku o F1 a teraz rozwodzicie się nad F1 w wątku o rajdach :-D Żeby post nie był w całości ot, dodam od siebie, że z mojego punktu widzenia, zupełnego amatora i laika w tym temacie. Lepiej wygląda kilku sekundowa przewaga w słabszym aucie nad mocniejszymi niż kilkudziesięciu sekundowa w autach podobnych. To w temacie tego czy lepiej żeby startował w s2000 bo Lotus czy może w s1600 bo ciągle Renault... Natomiast w kwestii F1 zaczynam powoli odnosić wrażenie, że próbuje się na siłę tłumaczyć RK tym, że bolid miał złe ustawienia tym, że team pracował pod Heidfelda. Po co ? Przyjdzie czas na wygrywanie i zwycięstwa. Myślę, że przy F1 pracują ludzie na tyle rozgarnięci intelektualnie żeby zdawać sobie sprawę, że to nic innego jak dobre wyniki i zwycięstwa przynoszą największe zyski. -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
m!xer - chyba masz jakies dziwne wrażenie... nikt z niczego Kubicy nie tłumaczy
![]() ![]() kiedyś była dyskusja jak to kierowcy F1 brylują w rajdówkach na race champions - tu popisy Kovalainena : szkoda że tam Roberta z Lagadulą nie zaprosili ![]() generalnie jest taka teza że Kubica zajebiście czuje przyczepność i dzieki temu potrafi jeździć na limicie innymi słowy podobno łatwiej kierowcy dobremu na asfalcie dostosować się do specyfiki szutrowej (np Loeb) niżeli rajdowcowi latającemu od małego na hopkach bokiem (Gronholm) znaleźć limit na przyczepnej asfaltowej nawierzchni ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Przecież są rajdy asfaltowe
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
kiedyś była dyskusja jak to kierowcy F1 brylują w rajdówkach na race champions - tu popisy Kovalainena : Jak psuje ci się napęd przepustnic w takim V10, to wiele nie zdziałasz. Stuck throttle, taką przyczynę wypadku tweetował Heiki zaraz po crashu, stuck throttle podało Audi. szkoda że tam Roberta z Lagadulą nie zaprosili ![]() Zaprosili. W kilku wywiadach Robert wspominał, że absolutnie go to nie interesuje. generalnie jest taka teza że Kubica zajebiście czuje przyczepność i dzieki temu potrafi jeździć na limicie IMO to jakieś pustosłowie. Dużo wyrazów, zero znaczenia. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jak psuje ci się napęd przepustnic w takim V10, to wiele nie zdziałasz. Stuck throttle, taką przyczynę wypadku tweetował Heiki zaraz po crashu, stuck throttle podało Audi. Zaprosili. W kilku wywiadach Robert wspominał, że absolutnie go to nie interesuje. IMO to jakieś pustosłowie. Dużo wyrazów, zero znaczenia. no cóż, przykro mi z powodu awarii Heikiego, niech wraca do zdrowia nie wiem jakie tam było kryterium zapraszania na RoC, nie czytałem tez żadnego wywiadu z Kubica w którym by powiedział że ma to gdzieś ![]() co do pustosłowia: popatrz na wyniki OSów w ostatnim rajdzie, w ogóle na wyniki Kubicy, zobacz on-boardy Kubicy, coś na ten temat pisał tez kiedyś lagadula... mnie to wystarczy zapodałem teze że kierowcy którzy są bardzo dobrzy na asfalcie szybciej dostosują sie do warunków szutrowych niz odwrotnie podobno potwierdza to telemetria... no ale ja to wyczytałem na jakimś forum wiec nie wiem na ile to jest potwierdzone, choć ja sie skłaniam ku temu że cos w tym jest, na przykładzie Loeba, który osiągnał poziom Gronholma na szutrze w kilka lat, niestety Gronholm nie osiągnął poziomu Loeba na przyczepnych nawierzchniach.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Zdanie "Kubica zajebiście czuje przyczepność i dzieki temu potrafi jeździć na limicie" nic nie wnosi. Jakby napisać "Stolarski zajebiście czuje brak przyczepności i dzieki temu potrafi jeździć na limicie" to nie wniosłoby to również dokładnie nic.
A propos RoC to nie mogę znaleźć wywiadu, ale na necie co roku o tym powtarzają http://www.f1wm.pl/forum/viewtopic.php?f=1...6&start=555 -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
"Stolarski zajebiście czuje brak przyczepności i dzieki temu potrafi jeździć na limicie" Uśmiałem się do łez ![]() -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:09 |