![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1561
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Tylko, że konsekwencji trochę w Twoim poście brakuje. Ponieważ uprawiając tę swoją krytykę jakoś nie skupiasz uwagi na zespole tylko wyłącznie na Kubicy. ![]() Bo temat jest o Kubicy a nie Gerberze, Baranie czy jakims Wlochu.Z różnymi pilotami Robert nie kończył rajdów,i takie sa fakty. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1562
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Chyba lepiej jechać na 120% i przegrać rajd z cyklu ERC ale czegoś się nauczyć, niż jechać na 80%, wygrać ale gówno tak naprawdę z niego wynieść przez eliminacjami WRC2. I dzwony w poprzednich rajdach, zwłaszcza ten wynikający z błędu pilota, nie mają tutaj nic do rzeczy. Sugerujesz że więcej wyniesiesz z rajdu jadąc jego połowę i się rozwalając, aniżeli przejechać go w całości? -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#1563
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Tak, jadąc tylko pół ale na granicy własnych możliwośći zyskasz wiele więcej nowych doświadczeń niż jadąc cały ale zo to jak pi*da... Zresztą to wynika z logiki i nie rozumiem jak kogokolwiek może dziwić.
|
|
|
![]()
Post
#1564
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jestem olbrzymim fanem Kubicy ale nie potrafię pojąć czemu inni nie pozwalają nikomu go krytykować, choćby nie wiem jak konstruktywna krytyka by to była. Kubica nie jest Bogiem i na pewno sam nie chce żeby go tak traktowano. Konstruktywna jak najbardziej - ja stoję po środku nie bronię od krytyki, ale ten Pan poniżej: Joker nie wyjezdzaj mi tu od fachowców, bo to samo moge powiedziec o Tobie. Ja sie za niego nie uważam niewiem jak Ty. Poprostu mam prawo napisać co sobie myśle i tyle. Co nie zmienia faktu że moje jak i Twoje teorie i tak nie mają znaczenia bo co i jak robic i co sie tam stało wie tylko Robert. Ale Ja chciałbym zobaczyć poprostu WYNIKI! Bo one również są wazne. Różnica jest taka, że Ty teoretyzujesz co by było gdyby, że powinien zrobić tak czy siak. Doszukaj się w moim poście teorii - nie ma jej. EOT, nie ciągnij już tematu w odniesieniu do mojej osoby. |
|
|
![]()
Post
#1565
|
|
![]() eMpowered Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1566
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Tak, jadąc tylko pół ale na granicy własnych możliwośći zyskasz wiele więcej nowych doświadczeń niż jadąc cały ale zo to jak pi*da... Zresztą to wynika z logiki i nie rozumiem jak kogokolwiek może dziwić. A kto mówi by jechać jak pizda?? Nie musisz jechać jak pizda by wygrać i nie rozwalić po raz kolejny samochodu. -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#1567
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT Kubica: Niestety, i nie jest to wymówka, na szybkich sekcjach brakowało mi przyczepności tyłu, zwłaszcza na zjazdach. Powinienem był wziąć to pod uwagę. Nie zrobiłem tak, a powinienem był hamować wcześniej.
Byłem w szybkim zakręcie w dół, z łatwością przejeżdżanym pełnym gazem. Potem było mocne hamowanie do trójkowego zakrętu. Kiedy wcisnąłem hamulec, straciłem przyczepność tyłu – zwolniłem więc nacisk [na pedał]. Gdybym tak nie zrobił, obróciłbym się – a droga była wąska. Auto zaczęło jechać bokiem przed zakrętem. Próbowałem się zmieścić, ale uderzyłem w barierę. Nie mogłem zmniejszyć prędkości i uderzyłem lewym tyłem, potem przodem. Jechaliśmy swoim tempem, nie atakowaliśmy. To doświadczenie, to nie powinno się zdarzyć – ale może. Nawet najmniejszy błąd jest w rajdach kosztowny. To był dla nas dobry weekend, testowanie dobrze nam szło – nawet na pierwszym porannym odcinku było dobrze, nie cisnęliśmy. Musimy wykorzystać doświadczenia, także te negatywne. Takie są rajdy. Od jutra skupiamy się na Portugalii i idziemy do przodu. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1568
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
pilachgt, wygrać to on mógł spokojnie jadąc dzisiaj zachowawczo ale, że jest to intensywny trening przed poważniejszym ściganiem RK jechał również "o wszystko". Wiadomo, że wiąże się to z ryzykiem, co widzielisśmy wszyscy, ale jest to dużo lepiej rokujące na przyszłość rozwiązanie niż jeżdżenie 35365456765 sezonu z tyłu stawki i oczekiwanie na cud.
|
|
|
![]()
Post
#1569
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
MS: "Robert Kubica i Maciek Baran zgłosili się do WRC Fafe Rally Sprint, traktowanego przez czołówkę mistrzostw świata jako trening przed Rajdem Portugalii. Impreza odbędzie się tydzień przed portugalską rundą mistrzostw świata. Zaplanowano trzy przejazdy szutrowego odcinka o długości 6,34 kilometra.
Polska załoga otrzymała 10 numer startowy, przed nimi na liście startowej widnieje dziewięciu kierowców WRC: Mikko Hirvonen, Dani Sordo, Mads Ostberg, Jewgienij Nowikow, Thierry Neuville, Nasser Al-Attiyah, Sebastien Ogier, Andreas Mikkelsen i Martin Prokop. Lista liczy 29 załóg." -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1570
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
MS: "Robert Kubica i Maciek Baran zgłosili się do WRC Fafe Rally Sprint, traktowanego przez czołówkę mistrzostw świata jako trening przed Rajdem Portugalii. Impreza odbędzie się tydzień przed portugalską rundą mistrzostw świata. Zaplanowano trzy przejazdy szutrowego odcinka o długości 6,34 kilometra. Polska załoga otrzymała 10 numer startowy, przed nimi na liście startowej widnieje dziewięciu kierowców WRC: Mikko Hirvonen, Dani Sordo, Mads Ostberg, Jewgienij Nowikow, Thierry Neuville, Nasser Al-Attiyah, Sebastien Ogier, Andreas Mikkelsen i Martin Prokop. Lista liczy 29 załóg." Brakuje mi tu przycisku "lubię to" ![]() |
|
|
![]()
Post
#1571
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#1572
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1573
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Nie, od 2011 roku także auta WRC mają tylko 2 dyferencjały, przedni i tylni, zaadaptowały przepisy z s2000. to co maja miedzy przednią i tylna osią jesli nie ma mechanizmu róznicowego ? trioche lepsze ujecie wypadku wpisalem w YT kimi crash compilation tez nie miał lekko ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1574
|
|
User Dołączył: Sun, 27 February 2005 Skąd: St-ce ![]() |
Minimalnie, minimalnie. Dla Kubicy kolejne doświadczenie aczkolwiek niemiłe.
|
|
|
![]()
Post
#1575
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Co Robert mowi na koniec ? Nie moga zrozumiec
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#1576
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Wywiad po zdarzeniu
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#1577
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Co Robert mowi na koniec ? Nie moga zrozumiec ![]() W 00:27 wydaje mi się, że mówi "ja pierdolę". Chyba go rozumiem. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#1578
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
A nie powiedział "prawy jest" czasem? Tak jakby nie zrozumieli się z pilotem. Pilot mówi że jest prawy(na którym wypadli) do lewy(nastęny zakręt), a Kubica mówi "prawy jest" tak jakby myślał że ten na któym sie rozwalili miałbyć lewy? To by tłumaczyło za późne hamowanie w szczycie zakrętu...
-------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#1579
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1580
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
to co maja miedzy przednią i tylna osią jesli nie ma mechanizmu róznicowego ? Sprzęgło, które rozłącza przy zaciągnięciu ręcznego. Poza tym spięte na sztywno. Takie coś kiedyś przeczytałem. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 02:36 |