Shoutbox 0 nowych PW 


351 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Robert Kubica, kariera i dyskusje na ten temat.
iktorn92
post Sat, 23 Mar 2013 - 14:46
Post #1541


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra







Szkoda!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 23 Mar 2013 - 14:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grU
post Sat, 23 Mar 2013 - 14:58
Post #1542


User
Dołączył: Mon, 01 February 2010







tu jeszcze jedno zdjecie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:00
Post #1543


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: europa





CYTAT(Andrzej_K @ Sat, 23 Mar 2013 - 14:22) *
Racingforum z onetem chyba pomyliłeś. Człowieku to dopiero pierwszy rajd RK w tym miejscu, tym autem i z tym pilotem... Naprawdę nie rozumiesz, że w takim kontekście istniało większe prawdopodobieństwo jakiegoś błędu niż końcowego sukcesu? Jego wyczyny, te wczorajsze, są i tak ponadto tego czego wszyscy powinniśmy byli się przed rajdem spodziewać. Błągam, nie róbcie chociaż z tego forum lecznicy dla frustratów...


No i co z tego ze pierwszy rajd w tym miejscu,z tym pilotem i tym samochodem?Takim tokiem rozumowania mozna dojsc do wniosku ze w kazdym kolejnym ktory bedzie jego pierwszym, tez bedzie dzwon-uwazasz to za normalna sytuacje?

Robek pojechal swietnie pierwszy dzien,mial mega przewage-wystarczylo troche zwolnic i by dowiozl zwyciestwo do mety.Ja rozumiem,ze dla niego zwyciestwo nie bylo kluczowe ale zbieranie doswiadczenia i zgrywanie sie z samochodem, ale jednak to zgrywanie przebieglo by sprawniej gdyby troche odpuscil i przejechal wszystkie OSy a nie zakonczyl na barierce na poczatku drugigo dnia.
Wiec daruj sobie teksty z Onetem i frustratami tylko wlacz myslenie i wyciagaj wnioski.Bardzo szanuje Kubice bo uwazam go za genialnego kierowce ale to nie znaczy,ze jestem fanbojem i bede go lizal po jajkach niezaleznie od tego co zrobi.Fakty sa takie,ze Kubica mial juz kilka dzwonow a w zbyt wielu rajdach nie startowal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mighty
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:06
Post #1544


User
Dołączył: Sun, 04 September 2005
Skąd: Gostyń/Poznań





generalnie to albo wygrywa albo nie dojeżdża z powodu dzwonu. Troche za dużo tego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:13
Post #1545


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT
Robek pojechal swietnie pierwszy dzien,mial mega przewage-wystarczylo troche zwolnic i by dowiozl zwyciestwo do mety.Ja rozumiem,ze dla niego zwyciestwo nie bylo kluczowe ale zbieranie doswiadczenia i zgrywanie sie z samochodem, ale jednak to zgrywanie przebieglo by sprawniej gdyby troche odpuscil i przejechal wszystkie OSy a nie zakonczyl na barierce na poczatku drugigo dnia.


Naprawdę uważasz, że asekuracyjna jazda sprzyja poznawaniu zupełnie nowego samochodu? Posłuchaj tego co mówił RK w wielu wywiadach udzielonych przed rajdem to zrozumiesz, że wynik w tym przypadku był całkowicie drugorzędną sprawą. Zobacz sobie na jego kalendarz. Chyba lepiej jechać na 120% i przegrać rajd z cyklu ERC ale czegoś się nauczyć, niż jechać na 80%, wygrać ale gówno tak naprawdę z niego wynieść przez eliminacjami WRC2. I dzwony w poprzednich rajdach, zwłaszcza ten wynikający z błędu pilota, nie mają tutaj nic do rzeczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:15
Post #1546


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Zgadzam sie w 100% z Olsenem.
Widać było już po pierwszym dniu że Robert raczej dogaduje sie z autem jak i z pilotem.
Robert jest mega kierowcą ale mając taką przewage mogł sprobowac jechać troche ostrozniej, delikatniej aby dowieśc do konca to co miał.
Trzeba przyznać ze tych nie ukonczonych rajdów juz ma troche ma na koncie.

Aleee...
Również trzeba wziąc pod uwage ze Robert jest "fajterem" i jak widać niema zamiaru odpuszczać, kalkulowac ze może zwolnić bo ma sporą przewage (chociaż moze pora sie tego nauczyć?) i niestety jest ryzyko ze właśnie tak to sie skonczy jak dzisiaj.

W takim razie czekamy do następnego rajdu i miejmy nadzieje ze będzie lepiej:)

NAJWAŻNIEJSZE ZE NIKOMU NIC SIE NIE STAŁO!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:18
Post #1547


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie pamietam dobrze ale Kimi w rajdach tez na poczatku wylatywał z trasy

nawyki z wyscigów, cisniecia na limicie ciezko chyba przezwyciezyc

w wyscigach zwykle sa małe konsekwencje , w rajdach zwykle OUT

jedno jest pewne, Kubica na asfalcie ma pewnie szybkosc LOEBa, ale trzeba sie wjezdizć w auto, zgrac z pilotem i nauczyc sie odpuszczac

moze Robert nie potrafi wolno jezdzić wink.gif i jak stara sie jezdzic wolniej to mu nie wychodzi wink.gif

zobaczymy co bedzie w Portugalii, tam bedzie jeszcze wieksze wyzwanie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:22
Post #1548


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





CYTAT(Andrzej_K @ Sat, 23 Mar 2013 - 14:13) *
I dzwony w poprzednich rajdach, zwłaszcza ten wynikający z błędu pilota, nie mają tutaj nic dorzeczy.

Rozumiem uwielbienie dla Kubicy, ale nie popadajmy w skrajność z drugiej strony.
Nie da się pominąć faktu, że Kubica miał ogromną przewagę i ją roztrwonił. Nie oceniam czyja to była wina, bo mamy za mało danych, ale nie da się ukryć, że w rajdach i w sporcie ogólnie, nie chodzi tylko o to, żeby dobrze grać, ale żeby wygrać. Mam nadzieję, że to dzisiejsze doświadczenie zostanie wykorzystane przy następnych występach.
Szkoda, bo tak dobrze szło dry.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:25
Post #1549


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: europa





CYTAT(Andrzej_K @ Sat, 23 Mar 2013 - 15:13) *
Naprawdę uważasz, że asekuracyjna jazda sprzyja poznawaniu zupełnie nowego samochodu? Posłuchaj tego co mówił RK w wielu wywiadach udzielonych przed rajdem to zrozumiesz, że wynik w tym przypadku był całkowicie drugorzędną sprawą. Zobacz sobie na jego kalendarz. Chyba lepiej jechać na 120% i przegrać rajd z cyklu ERC ale czegoś się nauczyć, niż jechać na 80%, wygrać ale gówno tak naprawdę z niego wynieść przez eliminacjami WRC2. I dzwony w poprzednich rajdach, zwłaszcza ten wynikający z błędu pilota, nie mają tutaj nic dorzeczy.


Tak,uwazam ze lepiej jechac TROCHE wolniej ale zrobic wiecej km i Osow niz zakonczyc rajd w jego polowie.To zycie Roberta i jego sprawa co z nim robi,czy wali po barierach jadac na maksa czy nie,czy dojezdza do mety czy nie etc. ale ja nie widze sensu w podniecaniu sie nawet najgenialniejszym sportowcem ktory nic nie wygrywa, bo w sporcie chodzi o zwyciestwa,o to zeby wiedziec kiedy dac maksa a kiedy lekko poluzowac.I takie moje prawo wyrazić swoją opinię.Jak bedzie wygrywal to super,ale jak bedzie sie rozbijal w co drugim rajdzie to imho super nie jest, niezaleznie od skali talentu.
A ze blad pilota?Coz,to sport zespolowy,wygrywa sie razem i przegrywa razem w kazdym takim sporcie, wiec nie ma sensu rozbijac na czynniki kto zawinil i pisac ze zupa byla za slona.Przegrana to przegrana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:28
Post #1550


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Piszecie tak, jakbyście wiedzieli o założeniach z tym rajdem związanymi, więcej, niż sam Robert: wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:30
Post #1551


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Mam pytanie do Olsena i specnaz14 - ile rajdów odbyliście? Co znaczy dla Was jechać wolniej niż jechał? Czy znacie sytuację tego konkretnego dzwona? Czy na pewno te "wolniejsze" tempo uratowało by go z tej sytuacji? To jest rajd, tam się leci bardzo szybko (niezależnie czy czołówka, czy średnia stawka) i o takie wypadki nie trudno.

Czasem trudno czytać, jak każdy "fachowiec" wie lepiej od Roberta jakim tempem jechać, i czy to "wolniejsze" tempo w pojęciu wyścigowym to przepustka do wyeliminowana ryzyka o dzwon....litości
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:33
Post #1552


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





joker, bo Polacy to naród domorsołych specjalistów z dziedzin wszelakich. Od katastrof lotniczych po rajdy. Robert mówi, że testuje ale gawiedź twierdzi, że jedzie o życiowy wynik...

Ten post został edytowany przez Andrzej_K: Sat, 23 Mar 2013 - 16:26
Powód Edycji: Uspokój sie trochę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rallyfan
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:37
Post #1553


Super User
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: PL





Kto grubo idzie pier@%W musi. Nie od razu Kraków zbudowano. Pięknie jechał, mimo nieukończonego rajdu są bonusowe punkty w ERC, za wczorajszy wygrany dzień. A podsumowując wole się cieszyć świetnymi czasami Roberta niż dychawicznymi wynikami drugiego kierowcy zespołu Lotos w WRC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartoromero
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:45
Post #1554


User
Dołączył: Fri, 21 August 2009
Skąd: Łokolice Stolycy





podobno rozbił się na dojazdowym do odcinka... coś wiadomo więcej? anybody?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kabul
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:51
Post #1555


User
Dołączył: Thu, 19 August 2004





CYTAT(Andrzej_K @ Sat, 23 Mar 2013 - 15:28) *
Piszecie tak, jakbyście wiedzieli o założeniach z tym rajdem związanymi, więcej, niż sam Robert: wink.gif


Proszę Cię. Podstawowym i najważniejszym założeniem w tym sporcie jest dojechać do mety. Rajd trwa 3 dni - nie jeden a zwycięzca jest na rampie z szampanem. Na dobry wynik składa się wiele czynników takich jak samochód, szybkość ,kondycja , odporność na stres i min. umiejętność utrzymywania tempa w zależności od sytuacji na tabeli wyników.

Jestem olbrzymim fanem Kubicy ale nie potrafię pojąć czemu inni nie pozwalają nikomu go krytykować, choćby nie wiem jak konstruktywna krytyka by to była. Kubica nie jest Bogiem i na pewno sam nie chce żeby go tak traktowano.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Sat, 23 Mar 2013 - 16:22
Post #1556


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





oni to auto rozebrali na adcinku dojazdowym ?


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Sat, 23 Mar 2013 - 16:29
Post #1557


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Joker nie wyjezdzaj mi tu od fachowców, bo to samo moge powiedziec o Tobie. Ja sie za niego nie uważam niewiem jak Ty. Poprostu mam prawo napisać co sobie myśle i tyle.
Co nie zmienia faktu że moje jak i Twoje teorie i tak nie mają znaczenia bo co i jak robic i co sie tam stało wie tylko Robert.
Ale Ja chciałbym zobaczyć poprostu WYNIKI! Bo one również są wazne.
A nie gadki o zdobywaniu doświadczenia. To jest oczywiste, ale jak widać po wczorajszym dniu Robert ma juz troche tego doswiadczenia.
Więc moje teorie na temat "wolniejszej" (wolniejszej to złe słowo, może bardziej asekuracyjnej) jazdy biorą sie z tąd że poprostu czekam na WYNIKI.
To już któryś rajd którego Robert nie konczy. (wiem ze to sie zdarza każdemu).
Czasem trzeba troche pokalkulować. Mimo ze to rajdy i sie zapier*** (to jest oczywiste) ale byli/są kierowcy w tym sporcie którzy maja taka umiejętnosc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Sat, 23 Mar 2013 - 16:52
Post #1558


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





http://www.youtube.com/watch?v=sZ9RsNmG638

troche za szybko bylo ...


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 23 Mar 2013 - 17:16
Post #1559


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jakosc słaba ale kurcze nie wygladało to na lekką obcierke ;(

w F1 Kubica potrafił kalkulowac, czasem nawet narzekalismy ze zbyt asekuracyjnie jezdzi, wiec nie jest jezdzcem bez głowy... dlaczego wiec w rajdach nie wyglada to dobrze..

pewnie brak doswiadczenia, niestety w rajdzie jeden kamien na dordze moze zmienic wszytsko

tak naprawde co rajd to nie martwie sie o wynik i szybkosc, tylko czy skonczy bezpiecznie

no nic, mam nadzieje ze dłuzej w jednym aucie i z jednym pilotem w koncu zaprocentuje


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guest_z
post Sat, 23 Mar 2013 - 17:35
Post #1560


eMpowered
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: warszawa





CYTAT(Olsen @ Sat, 23 Mar 2013 - 15:25) *
Tak,uwazam ze lepiej jechac TROCHE wolniej ale zrobic wiecej km i Osow niz zakonczyc rajd w jego polowie.To zycie Roberta i jego sprawa co z nim robi,czy wali po barierach jadac na maksa czy nie,czy dojezdza do mety czy nie etc. ale ja nie widze sensu w podniecaniu sie nawet najgenialniejszym sportowcem ktory nic nie wygrywa, bo w sporcie chodzi o zwyciestwa,o to zeby wiedziec kiedy dac maksa a kiedy lekko poluzowac.I takie moje prawo wyrazić swoją opinię.Jak bedzie wygrywal to super,ale jak bedzie sie rozbijal w co drugim rajdzie to imho super nie jest, niezaleznie od skali talentu.
A ze blad pilota?Coz,to sport zespolowy,wygrywa sie razem i przegrywa razem w kazdym takim sporcie, wiec nie ma sensu rozbijac na czynniki kto zawinil i pisac ze zupa byla za slona.Przegrana to przegrana.


Tylko, że konsekwencji trochę w Twoim poście brakuje. Ponieważ uprawiając tę swoją krytykę jakoś nie skupiasz uwagi na zespole tylko wyłącznie na Kubicy. tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

351 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 02:36