![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1441
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
I moje zdanie jest takie , że Robert bardziej siebie testował niż merola, wszyscy wiemy, że w co nie wsiądzie to szybko zaczyna robić efekty. Konkluzja nasuwa się sama jak dla mnie.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1442
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Zrobić parę szybkich kółek na testach, a przelecieć całe GP na pełnej piździe i w pełnym skupieniu to trochę różnica, nie uważacie?
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#1443
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Zrobić parę szybkich kółek na testach, a przelecieć całe GP na pełnej piździe i w pełnym skupieniu to trochę różnica, nie uważacie? po 114 okrążeniach tor juz nie był przesychający w Walencji gdzie były testy Kubicy w DTMie robi się 46 kółek, wiec jednego popołudnia 114 okrażeń testowych, pewnie w kilku wyjazach nie potwierdza tej teorii tym bardziej uczestnictwo w rajdach, gdzie skupienie jest duzo wieksze...bo chyba wiecej sie dzieje po paru sezonach w F1, na prostych w DTM to Kubica pewnie przysypia ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1444
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Testy to testy, jak coś zaboli można odpuścić, w trakcie wyścigu już nie bardzo.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#1445
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w DTMie na testach boli ale podpisał kontrakt z Citroenem na sezon WRC+ERC i jakos nie boli
![]() wysnułeś jakąs teorię, która sie nie trzyma kupy, no chyba ze masz jakies sprawdzone informacje ? DTM po prostu dla Kubicy w zaden sposob nie jest atrakcyjne, pismaki narobili szumu ze z DTM od razu wskoczy do bolidu mercedesa ![]() ja sie ciesze z rajdów, jak ma sie scigac to na wysokim poziomie, a nie telepac sie z jakimis looserami pokroju Ralfa w DTMie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1446
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Na kilkunasto kilometrowym oesie gdzie wywija fajerą kilkadziesiąt razy więcej i szybciej niż na kilkudziesięciu okrążeniach w wyścigu na torze, też go może coś zaboleć a drzew jest zawsze więcej niż na torze, choćby jedno stało w polu
![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#1447
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
w DTMie na testach boli ale podpisał kontrakt z Citroenem na sezon WRC+ERC i jakos nie boli ![]() wysnułeś jakąs teorię, która sie nie trzyma kupy, no chyba ze masz jakies sprawdzone informacje ? Ja wysnułem? Niektórzy tu myślą, że zrobi parę kółek w DTM i już może do F1 wracać, ja tylko delikatnie piszę, że gówno prawda ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#1448
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
A mnie sie wydają dwie rzeczy.
Po pierwsza dla organizmu wyćwiczonego/wyuczonego reagować precyzyjnie przy 300-350km/h (prędkość percepcji, odpowiednia i odpowiednio szybka decyzja, reakcja) jazda w sportach wolniejszych niż F1 musi być dużo prostsza bo tam się wszystko dzieje stosunkowo wolniej. Doskonale obrazuje to głupia Liana i kierowcy z F1 na torze TopGear. Jadą inaczej, bardzo szybko i w zasadzie się nie ślizgają i wygląda na to że na wszystko mają czas. Zapewne stąd wynika duża część sukcesów w sportach wolniejszych niż F1 - tam gdzie przewaga wyćwiczonego umysłu pozwala uwzględnić MOŻE wolniejszą rękę. Ale w F1 jedzie sie maxem możliwości i tam nie ma czasu na "poprawki na rękę". Po drugie Kubica nie wróci do F1 bo go po prostu nie wpuszczą do czasu aż jego ręka nie osiągnie 110% sprawności reki zdrowej. I nie ważne czy z DTM, WRC czy z DHL będzie tam wchodził. Nie posiadam co prawda własnego teamu F1 ale ciężko mi sobie wyobrazić że ktoś zdecyduje sie wsadzić do bolidu za miliony w sporcie za miliony gościa którego usterka ręki choćby potencjalnie może powodować opóźnienia w reakcji o setne części sek co czynność. Bo w razie przegranej beda sobie pluć w brodę "a jakby sprawny 100% był to może..." i raczej nikt sobie na to nie pozwoli z samej miłości do Kubicy. Lepiej jest wsadzić zdrowy zamiennik - prosta i brutalna kalkulacja. Przy czym nie sądzę żeby ta ręka do całkowitej sprawności wróciła bo to już i tak trwa bardzo długo. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#1449
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Wombat, bardzo rozsadne i logiczne podejscie do tematu !
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#1450
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ja wysnułem? Niektórzy tu myślą, że zrobi parę kółek w DTM i już może do F1 wracać, ja tylko delikatnie piszę, że gówno prawda ![]() wysnułeś teorię że pewnie nie dał rady wytrzymac kilku kółek w aucie DTM, przynajmniej jak tak zrozumiałem, a teorie o bólu podczas testów to juz Twoje domysły ![]() Kubica sie wypowiadał że był zaskoczony jak wolne sa te DTMy szczególnie na prostych ![]() DTM w niczym nie pomagał w powrocie do F1 tylko ta nieszczesna rotacja ręki czy łokcia która pozwoli kierowac w ciasnym kokpicie bolidu jest na dzisiaj nie do przejscia jak sie wydaje Robert widocznie uwaza że tą rotacje polepszy sobie lepiej machając fajerą na rajdowych OSach i to jest dla niego lepsze i tyle, bo nawet jak sie nie polepszy sprawność ręki to przynajmniej bedzie robił to co lubi i w teorii moze dojśc do wysokiego poziomu, moze nawet do WRC... a DTM to zawsze opcja na sportową emeryture, tak jak Ralf Schumacher moim zdaniem, pokazało to, że klamka zapadła co do rozwoju kariery i skoro zdrowie nie pozwala na F1 (pewnie nigdy juz ta reka nie odzsyska pełnej sprawnosci) to bedą rajdy...wiec trzeba sie cieszyć z tego co jest, mnie tam wcale nie szkoda tego DTM jesli mają być rajdy ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1451
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
moje zdanie jest taie, ze Robert Kubica, jak kazdy inny sportowiec nie jest nasza wlasnoscia, ani nie ma obowiazku tlumaczyc sie nam z tego co robi, a robi to co uwaza za sluszne/lubi/moze robic... a czy do F1 wroci czy nie... mnie to juz malo obchodzi, nawet z nie do konca sprawna konczyna jest dla mnie lata swietlne lepszym kierowca niz wiekszosc na tym forum (jak nie wszyscy, zwlaszcza cwiartkowcy).
obpowiedzcie sobie sami, czy Wy sami chcielibyscie by wybierano za Was twierdzac ze kto inny wie lepiej co dla Was jest dobra, co powinniscie robic i jak zyc? dlatego czytajac wasze wypociny na temat RK, twierdze ze ten temat powinien zostac zamkniety wykasowany i zapomniany... |
|
|
![]()
Post
#1452
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
nestety ale F1 to juz przeszłość i trzeba sobie z tego zdac sprawe Skąd ta pewność? Pytam, bo nie znam stanu zdrowia Kubicy poza tymi w sumie skąpymi informacjami, które zostały ujawnione, ani nie jestem lekarzem, żeby móc się wypowiadać na tematy medyczne. Są rzeczy, które da się zoperować, są rzeczy, które wymagają czasu i wreszcie są takie, na które nic się już nie da poradzić. Nie wiem ile i które z nich mają akurat miejsce w przypadku Kubicy. Jeszcze inną sprawą jest to, czy nawet, jeśli Kubica zdoła się wykurować w stopniu wystarczającym do powrotu, to czy w tym czasie będzie jeszcze konkurencyjny na tle innych kierowców. Wydaje mi się, że jest na tyle poukładany, że gdy uzna, że nie ma już szans na powrót, sam przestanie do tego dążyć. Tak długo jednak, jak Kubica twierdzi, że jego celem jest powrót do F1, ja kibicuję, żeby mu się to udało. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1453
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie jest to pewnosc ale realna ocena sytuacji, nie było nawet testów w symulatorze, na dzisiaj nie ma zadnych przesłanek aby sadzic ze jazda bolidem jest mozliwa, nie wchodzac w zadne medyczne niuanse
na razie czytałem wypowiedz Kubicy ze w ciagu 2 lat chce dojsc do poziomu WRC, ze ten rok bedzie czasem na nauke i zbieranie doswiadczenia, czyli wynika ze najblizsze 2 lata są juz zaplanowane nie znaczy to jednak ze nie cieszyłbym sie gdyby udało mu sie wrócić do F1, co do szybkosci to Raikkonen wrocił zdaje sie po 2 sezonach w rajdach i wcale nie zardzewiał ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1454
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: PL ![]() |
nie jest to pewnosc ale realna ocena sytuacji, nie było nawet testów w symulatorze, na dzisiaj nie ma zadnych przesłanek aby sadzic ze jazda bolidem jest mozliwa, nie wchodzac w zadne medyczne niuanse na razie czytałem wypowiedz Kubicy ze w ciagu 2 lat chce dojsc do poziomu WRC, ze ten rok bedzie czasem na nauke i zbieranie doswiadczenia, czyli wynika ze najblizsze 2 lata są juz zaplanowane nie znaczy to jednak ze nie cieszyłbym sie gdyby udało mu sie wrócić do F1, co do szybkosci to Raikkonen wrocił zdaje sie po 2 sezonach w rajdach i wcale nie zardzewiał ![]() No własnie jakoś wszyscy zapominają że Raikkonen też zrobił sobie dwuletnią przerwę a w zeszłym roku był 3 w F1. A jeśli odzyska w pełni sprawność to do F1 wróci, tam jeszcze krzyżyka na niego nie postawili ![]() |
|
|
![]()
Post
#1455
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
nie było nawet testów w symulatorze, na dzisiaj nie ma zadnych przesłanek aby sadzic ze jazda bolidem jest mozliwa, nie wchodzac w zadne medyczne niuanse Hola hola, z tego co Robert sam przyznał to dość szybko miał styczność z symulatorem, jeszcze w tym samym roku po wypadku więc symulator ma zaliczone. Kolejna sprawa to Robert jest bardzo skąpy jeśli chodzi o sposób i miejsca przygotowania (jak choćby jazda gokartem o którym dużo później się mówiło niż miało to miejsce). Tak więc na razie nie oceniasz, bo nie masz z czego oceniać. Na razie to tylko twoje konfabulacje. Ja tam trzymam kciuki by Robertowi szło jak najlepiej i liczę że jednak dojdzie do momentu by mieć na tyle tą rękę sprawną by do F1 wrócić. |
|
|
![]()
Post
#1456
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Panowie, pamiętajcie że DTM to taka seria trochę dla emerytów z F1. Z kim RK miał się tam ścigać? Z Ralfem, Coulthardem?
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#1457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
nawet z nie do konca sprawna konczyna jest dla mnie lata swietlne lepszym kierowca niz wiekszosc na tym forum (jak nie wszyscy, zwlaszcza cwiartkowcy). Nie masz pojęcia jak jeżdżą "ćwiartkowcy" czytajac wasze wypociny na temat RK, twierdze ze ten temat powinien zostac zamkniety wykasowany i zapomniany... To po jakiego wuja się wypowiadasz w temacie? I zapewniam Cię , że "ćwiartkowcy" również doskonale sobie radzą na torze... Robert jest jednym z najlepszych kierowców i gratuluję mu pomysłu z rajdami (moim zdaniem na razie raczej nie ma opcji na F1 ,co widać po ruchach ręki) -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#1458
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Hola hola, z tego co Robert sam przyznał to dość szybko miał styczność z symulatorem, jeszcze w tym samym roku po wypadku więc symulator ma zaliczone. Kolejna sprawa to Robert jest bardzo skąpy jeśli chodzi o sposób i miejsca przygotowania (jak choćby jazda gokartem o którym dużo później się mówiło niż miało to miejsce). Tak więc na razie nie oceniasz, bo nie masz z czego oceniać. Na razie to tylko twoje konfabulacje. Ja tam trzymam kciuki by Robertowi szło jak najlepiej i liczę że jednak dojdzie do momentu by mieć na tyle tą rękę sprawną by do F1 wrócić. aha... to znaczy ze zgoda FIA na uzywanie manetki z lewej strony kierownicy to tez moja konfabulacja ? pomyslmy realnie... prawa ręka ma ograniczone ruchy, ma siłę, moze trzymac mocno kierownice ale nie jest w stanie operować lewarkiem od biegów w WRC, wiec tym bardziej nie ma szans na operowanie kierownicą (przyciski) i systemami w bolidzie dobrze ze w FIA wydali tą zgodę i licze ze Robert szybko sie wdroży w szutry (cos jak Loeb kiedys) i trzymam kciuki za wyniki i bezwypadkową jazde jest taka teoria ze łatwiej ograniczyć limity i szybciej następuje adaptacja w kierunki luznych nawierzchni niz znalezienie maksymalnego gripu na asfalcie dla kogos kto wiecej jezdził po szutrach Dlatego ja zszedłem na ziemię i skupiłem sie na kibicowaniu Kubicy w rajdach, trzeba w koncu zakonczyc to myslenie zyczeniowe o F1 podbijane przez prase i portale i patrzec do przodu, co mysle ze sam Robert tez własnie robi Rajdy to pasja dla niego i zycie napisało taki własnie scenariusz -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1459
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
cowboy, Ty udajesz czy naprawdę taki jesteś? Widziałeś kierownicę w Mercu którym się śmigał na testach DTM? Czy ta kierownica mocno odbiega od tej w F1? Czy ja jestem na tyle tępy że czegoś nie widzę?...
Robert sam przyznał że jedynym ograniczeniem jest łokieć, więc czemu sądzisz że jest inaczej niż mówi? Masz na to jakiekolwiek potwierdzenie? Zmiana umiejscowienia manetki nie musi być spowodowana problemem w dłoni. Ja mam nadzieję (tak, nadzieja umiera ostatnia) że Bob postawi ciebie do pionu i wróci do F1 ![]() |
|
|
![]()
Post
#1460
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cowboy, Ty udajesz czy naprawdę taki jesteś? Widziałeś kierownicę w Mercu którym się śmigał na testach DTM? Czy ta kierownica mocno odbiega od tej w F1? Czy ja jestem na tyle tępy że czegoś nie widzę?... tak, bo nie widzisz róznic miedzy bolidem a samochodem ![]() Robert sam przyznał że jedynym ograniczeniem jest łokieć, więc czemu sądzisz że jest inaczej niż mówi? nie sądze inaczej, dodatkowo jeszcze masz problemy z czytaniem ![]() tylko ta nieszczesna rotacja ręki czy łokcia która pozwoli kierowac w ciasnym kokpicie bolidu jest na dzisiaj nie do przejscia jak sie wydaje niestety problem ten jest na tyle istotny ze wyklucza jazde w ciasnym kokpicie bolidu Masz na to jakiekolwiek potwierdzenie? potwierdzeniem jest fakt ze Kubica obecnie jezdzi w WRC2, a nie testuje przed sezonem w bolidzie F1 to nie sa domysły tylko fakty i rzeczywistość w dwa lata po tym koszmarnym pechowym wypadku edit: z mojej strony EOT -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 18:58 |