Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Bimoto, na bazie golfa mk2
GREGOR10
post Tue, 30 Nov 2010 - 14:19
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(brzozak2 @ Tue, 30 Nov 2010 - 13:05) *
skrzynki biegow posiadaja 5 dosyc dlugich przelozen.

jak przyjdzie konkretny mroz (mieszkam na polnocy, wiec slabo), to postaramy sie zmontowac kolejny material filmowy i wtedy biedziemy mogli podyskutowac o wlasciwosciach jezdnych bimoto.

klatke bedziemy sami robic, ale dopiero mysle zima przyszlego roku. teraz musimy troche nadrobic zaleglosci z nauka, pieniedzmi, praca. 16'tki chcemy wlozyc w wakacje i stanac na cwiartke po to, zeby zmierzyc czas dla wlasnej i podejzewam nie tylko ciekawosci.
taki jest plan i bedziemy sie jego trymac, aktualnie najwazniejszym priorytetem sa uniballe.


Fakt zapomniałem tak na prawde po co to auto zostało zbudowane , ale to takie forum po prostu i jak sie przyzwyczai do wszystkich tematów w których poruszane sa kwestie silników to tak od razu mysli sie przyszłościowo i do przodu wiec dlatego odrazu wam proponowałem Vr-a. Ale masz racje Vr-a nie bedzie i nie powinno być bo koszty sa okrutne, choćby samego remontu. Zreszta to projekt testowy wiec rozumie was w sumie. Miało odpalic a potem dopiero zabawa smile.gif
A auto może nie ma osiągów jakiś specjalnych bo mkII kr idzie podobnie do tego.... ale nie o to chodzi.
Powiem krotko - Odwaliliście kawał pożadnej roboty.

Tylko mam jedno ALE
Jesli chodzi o dobor silnika to mimo że nie będziecie szukać pardyliona koni jak to wczesniej proponowałem ( taki zaped po prostu) to naprawde nie polecam wkładania 16V KR bo to sie tylko wydaje tani silnik , chyba że zamierzacie włożyc dwa strucle i takimi jeżdzić , ale one moc fabryczna to już maja za sobą dawno .
Nadal myśle że jako następny silnik powinniscie włożyć 1.8T bo to wdzięczny silnik raz , a dwa tyle albo wiecej was będzie będzie kosztować doprowadzenie KR-a do serii. Pozatym pooglądajcie sobie jak wyglądaja te KR-y które sa na sprzedaż - to trupy nieziemskie w ponad 95% maja popekane głowice i inne bonusy, wiem bo kumpel szukał do corrado w końcu odpuścił temat i założył bez bólu 1.8T i zadowolony bardzo.
Cena jako takiego KR-a to ok 2000zl za komplet na Swapa , 1.8T to ok 3500zl. Róznica 3 tys zl na komplecie miedzy kr a 1.8t a na dobry remont dwoch kr-ów pojdzie ta zaoszczędzona kasa jak nic.
Ale tylko takie moje sugestie wink.gif

Powodzenia w projekcie bo jesteście chyba pierwsi w PL z BiMoto , pozatym projekt ma potencjał ( a raczej Wy ) cool.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Nov 2010 - 14:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
brzozak2
post Tue, 30 Nov 2010 - 14:52
Post #42


User
Dołączył: Thu, 01 February 2007





wolalbym wydac na remont kr-ów niz wsadzac 1.8T i mam to w d. ze silnik jest bardziej rozwojowy, skoro reszta naszego projektu nie jest i nigdy nie bedzie bardziej rozwojowa niz teoretyczne 300 KM. 16'tki dla mnie maja klimat, a to duzo wiecej niz cyferki, przyspieszenie, czy co tam sie komus wydaje.
300 KM kazdy glupi z turbem potrafi miec, a zrob VW i miej wolnossace 300 KM to pogadamy i wierz mi nawet za cene 350 KM nie dolozylbys turbo.
orginalnego KRa wciagne bez problemu, o mokrej nawierzchni w ogole nie wspominajac.


chcemy miec wolnossaka i koniec kropka ile razy to jeszcze trzeba powtarzac?

jedynie nad ABFem pomyslimy i tutaj wlasnie uklon do was, bo wiem, ze macie wieksze doswiadczenie we wkladaniu roznych silnikow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 30 Nov 2010 - 15:42
Post #43


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





IMO to juz nie ma większego znaczenia czy KR czy ABF, bo powinno się obydwa silniki wyremontować przed włożeniem w dokładnie takiej samej specyfikacji

moze nawet shamowac i wystroić na hamowni (tu lepiej ABF) na mozliwie podobne przebiegi krzywych (zamocować tylni silnik na przodzie na czas strojenia)

gratulacje za projekt, tez jestem przeciwnikiem 1.8T, nie ma to jak wolnossaki w takim projekcie, bedą bardziej płynnie rozwijać moment, a niech w takim 1,8T nierówno będą wstawać trubiny to bedzie bardzo nerwowe auto..

największe wyzwanie to pełna synchronizacja obydwu silników, czy jest to mozliwe na jakimś SA ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brzozak2
post Tue, 30 Nov 2010 - 15:54
Post #44


User
Dołączył: Thu, 01 February 2007





ostatnio bardzo duzo slysze o synchronizacji i zapytam sie dlaczego wszyscy taki duzy klada nacisk na to?

oczywiscie tez od tego zaczelismy, robilismy, udaje sie to za pomoca elektroniki ogarnac przy odpowiedniej czulosci przyrzadow, ale okazalo sie, ze nie trzeba smile.gif
jak mieliscie zajecia z mechaniki to rysowaliscie sobie pewnie jakies belki itp. wyobrazcie sobie zatem taka belke dorysujcie do niej 2 sily o tym samym kierunku i zwrocie tylko roznych wartosciach, czy belka sie wygnie, pojdzie bokiem, przewroci? nie po prostu narusujecie wypadkowa sile i belka posunie z sumowana wartoscia.

tak samo jest w naszym aucie, mozemy dac z przodu vr, a z tylu rp i pojedzie. widac na filmie jak przy ruszaniu przednie kola boksuja, robia to i tyle, zmieniamy na dwojke i jest odjazd i juz silniki sie kreca tak samo. w nowym focusie rs dodali mu tylko 30 (dokladnie nie pamietam) KM na tylna os elektrycznie i tez odjezdza.

zgadzam sie z tym co powiedzial cowboy o zachowaniu auta smile.gif

nie czaje o co chodzi z SA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 30 Nov 2010 - 16:04
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(brzozak2 @ Tue, 30 Nov 2010 - 14:52) *
wolalbym wydac na remont kr-ów niz wsadzac 1.8T i mam to w d. ze silnik jest bardziej rozwojowy, skoro reszta naszego projektu nie jest i nigdy nie bedzie bardziej rozwojowa niz teoretyczne 300 KM. 16'tki dla mnie maja klimat, a to duzo wiecej niz cyferki, przyspieszenie, czy co tam sie komus wydaje.
300 KM kazdy glupi z turbem potrafi miec, a zrob VW i miej wolnossace 300 KM to pogadamy i wierz mi nawet za cene 350 KM nie dolozylbys turbo.
orginalnego KRa wciagne bez problemu, o mokrej nawierzchni w ogole nie wspominajac.


chcemy miec wolnossaka i koniec kropka ile razy to jeszcze trzeba powtarzac?

jedynie nad ABFem pomyslimy i tutaj wlasnie uklon do was, bo wiem, ze macie wieksze doswiadczenie we wkladaniu roznych silnikow.


Własnie dobrze tutaj ująłeś to co chciałem Ci przekazać , ale widzę że to wiesz - VW nigdy nie miał zajebi... wolnossących tylko turbo , ew silniki z potencjałem do turbo jak VR6 ew abf , ale KR nie ze względu na mechaniczny wtrysk , ktory jest nawet nie taki zły w serii a nie do taniego modzenia i wyciskania koni z litra , trzeba swapować / kombinowac na digi wystrajać itp

Chyba nie jesteś świadomy ile kosztuje zrobienie KR- na 150KM żeby miec te 300KM o których piszesz. Wydasz na same wałki + obróbke głowic tyle co na jeden silnik nie wspominając od swapie na digi , dolocie i takich tam innych ciekawych rzeczach smile.gif .

Po prostu byłem pewny że zależy wam na bezawaryjności i prostocie 1.8T w porownaniu do modzenia KR itp
Co do klimatu KR - jak dla mnie klimat to ma ale vr6 , ale kazdy ma swojego faworyta. Kr-em jeżdziłem i jedyny co w tym silniku fajne to to że sie kręci wyżej jako nieliczny z rodziny vag-ów ponad 7tys obrt , a tak to nie ma w nim nic szczególnego poza tym że strach krecić go do takich obrt bo lata swoje już ma , chyba że silnik świezo po remoncie .

Jak już chcecie wyciskać moce z litra n/a to bierzcie abf-a dużo lepszy silnik i bardziej rozwojowy , lepsze zaplecze know how , w serii juz macie swoje wolnossace 300km - 2x150hp i to zazwyczaj prawie kazdy trzyma moc. Zdecydowanie bardziej polecam ABF-a od KR-a , jesli myślicie kiedyś modzić wolnossaka - btw pod turbo też jest dobry.
Zrobienie ABF-a w polskich warunkach na okolice 180HP jest dość ogarniete w PL , dolot KR, soft, porting głowicy , jeszcze wałki ostrzejsze mozna zapodac. No i w ten sposob uzyskacie jakies 360KM , co przy 2x1.8T po 'głupim' sofcie dałoby ponad 400. No ale nie będzie klimatu wink.gif

Co do wstawania turba to brzozak2 wytlumaczył że nie ma to znaczenia .

Brzozak2 - SA- to znacza Stand Alone , czyli inaczej postawić silnik na sportowym kompie. A oryginal w kosz smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 30 Nov 2010 - 16:16
Post #46


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(brzozak2 @ Tue, 30 Nov 2010 - 15:54) *
ostatnio bardzo duzo slysze o synchronizacji i zapytam sie dlaczego wszyscy taki duzy klada nacisk na to?

[..] mozemy dac z przodu vr, a z tylu rp i pojedzie. widac na filmie jak przy ruszaniu przednie kola boksuja, robia to i tyle, zmieniamy na dwojke i jest odjazd i juz silniki sie kreca tak samo. w nowym focusie rs dodali mu tylko 30 (dokladnie nie pamietam) KM na tylna os elektrycznie i tez odjezdza.

zgadzam sie z tym co powiedzial cowboy o zachowaniu auta smile.gif

nie czaje o co chodzi z SA


SA czyli standalone typu VEMS, pytanie moje było czy np VEMS ogarnąłby dwa silniki R4 ? smile.gif

ps. jakbys dał VRa z przodu a KRa z tyłu to VR byłby "hamowany" przez KRa, nie mówiąc juz o tym jakby to sie prowadziło, rózne wartości momentu w funkcji obrotów byłby przekazywane na osie.. jesli auto miałby sie dobrze prowadzic to wydaje mi się że trzeba dążyc do synchronizacji... i nie mam tu na mysli tylko ruszenia z piskiem opon na wprost..

potestujcie teraz zimą jak to lata po zakrętach smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brzozak2
post Tue, 30 Nov 2010 - 16:17
Post #47


User
Dołączył: Thu, 01 February 2007





po prostu skrotu nie zczailem wink.gif

dzieki za przyblizenie wiedzy o ABF vs KR

dla mnie 280 czy 360 to zadna roznica, bo poki co i tak to duzo duzo wiecej niz dieslowskie 150 FWD jakie teraz posiadam. chce sie nauczyc tym jezdzic i po to go budowalem smile.gif
CYTAT
jedyny co w tym silniku fajne to to że sie kręci wyżej jako nieliczny z rodziny vag-ów ponad 7tys obrt

dla mnie to "az", poza tym pomysl, ze masz to x2. VRy odpadaja, bo nie chce auta wazacego 1,5 tony.

cowboy tez myslelismy, ze jeden moze hamować drugi, ale tak nie jest wink.gif czy jadac z gorki cos cie hamuje i silnik dziala nie tak?
prosta sprawa podczas przyspieszania ten silniejszy pomaga temu slabszemu i wszystko sie idealnie samo "synchronizuje" po prostu ten slabszy szybciej sie wkreca niz zrobilby to meczac sie samemu. silnik spalinowy to w uproszczeniu duza poduszka powietrzna, wiec jest elastyczny na wszelkie bozdzce z zewnatrz smile.gif

nadal nie potrafie ocenic wlasciwosci jezdnych auta podczas pokonywania zakretow, lecz niebawem przyjda pierwsze testy i wtedy bedziemy mogli powiedziec co sie dzieje, jak auto reaguje i czy jest z nim cos ze sportowca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Tue, 30 Nov 2010 - 17:00
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Świetny projekt, wczoraj z kolegą trafiliśmy na filmik, dziś rano chciałem znaleźć ów projekt a tu odruchowo wchodze na streetracing i juz jest hehe smile.gif Co do 16V GREGROR10, chyba nie miałeś doczynienia z tymi silnikami. Ja się już 3 rok takim bawie i wg. mnie ma świetny stosunek przyrost mocy do kosztów. Przykład jest w temacie o dyno day w dziale o zlotach. Auto kumpla 2L 16V 9A + wywalony ke-motronic na korzyść digifanta I + soft = 158,4 hp przy AFR do dupy i nieruszanym zapłonie. Mój silnik się przekręcił po ok. 350k km ( panewka ) a po rozebraniu w środku był w bdb stanie. 16V VW są b. niedoceniane u nas w kraju i nie mogę tego pojąc. Wrzucą chłopaki dla przykładu 2 x 2L 16V, oba na digifancie, przerobionym wałku wydechowym na ssacy, dadzą dolot, kolektor ssący z kr'ki 50mm i wypluje im taki setup 165-170hp sztuka. Do tego nie mają turbin, alu misek olejowych, mnóstwa ekoelektroniki, silnik ładnie jedzie aż pod 7500rpm.
Czekam na kolejne update'y bo zapowiada się fajna maszyna :]


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apiro
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:24
Post #49


Rookie
Dołączył: Sat, 03 July 2010





nie myśleliście o wrzuceniu 2x litrowego R4 z motocykla? Albo V2?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brzozak2
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:34
Post #50


User
Dołączył: Thu, 01 February 2007





nie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichyg60
post Tue, 30 Nov 2010 - 19:06
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Warszawa / cultstyle.pl





qbejs ale jaki sens kupowas starego KR z lipnym wtryskiem + dokladac digi skoro w tej samej kasie masz ABF seria, bez rzezby,bez strojen ? Bez sensu


Taki wynalazek widzialem kilka lat temu w DE - mk2 Vr6 T bimoto smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapcio
post Tue, 30 Nov 2010 - 19:22
Post #52


User
Dołączył: Thu, 01 May 2003
Skąd: Stalowa Wola





brzozak2 dokładnie mam takie samo zdanie na temat 1.8T . Sam mam abfa od 3 lat zrobiony na 185km (porting, doprezenie, wydech, dolot, program) jezdzi cały czas bezawaryjnie , osiągi i dzwięk też bardzo fajne.
Nie prawdą jest że każde KR jest zakatowane. Z rok temu handowałem głownie KR na allegro i przewineło mi sie przez ręce 6 sztuk na czesci i jakoś każda głowica i blok były w dobrym stanie wiec jak kręci was KR to śmiało wkładajcie i nie słuchajcie głupot że każdy jest zakatowany i do remontu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 30 Nov 2010 - 19:36
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Rapcio @ Tue, 30 Nov 2010 - 19:22) *
brzozak2 dokładnie mam takie samo zdanie na temat 1.8T . Sam mam abfa od 3 lat zrobiony na 185km (porting, doprezenie, wydech, dolot, program) jezdzi cały czas bezawaryjnie , osiągi i dzwięk też bardzo fajne.
Nie prawdą jest że każde KR jest zakatowane. Z rok temu handowałem głownie KR na allegro i przewineło mi sie przez ręce 6 sztuk na czesci i jakoś każda głowica i blok były w dobrym stanie wiec jak kręci was KR to śmiało wkładajcie i nie słuchajcie głupot że każdy jest zakatowany i do remontu.

blok jak najbardziej , ale glowice w tych co ogladalismy to byly zakatowane i tyle , kr ma delikatna glowice , jak ktos jeszcze gaz mial to glowica 100% mial popenkana od lpg na podcisnienie bo taka instalka nigdy nie zapewni odpowiedniego egt.

Qbejs - akurat wiem dobrze co masz na mysli, pozatym Ty mówisz o 9A , a my o KR-rze podobne ale nie to samo. Na dodatek jaki jest sens kupowania KR-a albo 9A i przerabiania go na wielopunkt ? przecież to dodatkowe koszta, a pozatym jak chlopaki sami chcą się bawić w n/a to lepiej ABF , w serii juz jest 150hp a zabawy i tak będą mieć sporo z ABF żeby go zrobić na 180-190HP , walki , strojenie, kolektory itp.
Nie mówie że to są złe motory , ale od 9A / KR ABF jest lepszy juz na starcie. Rozumie jednak ludzi którzy chcą pozostać przy 9A chcąc zostawić silnik na swoim miejscu bo oryginalny. A w tym projekcie można wybrać wiec ja bym brał ABF-a bo to dobry silnik z VW-jowskich wolnossaków.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Tue, 30 Nov 2010 - 19:59
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Tylko ile kosztuje dobry ABF a ile kosztuje 9A nawet z Digifantem smile.gif Wg. mnie różnica między 9A a ABF nie jest warta różnicy w kasie. Bo zdrowe 9A + Digifant kupisz za cene średniej jakości ABF'a smile.gif Co do mocy jakie można osiągnać to oba silniki są tak samo rozwojowe. Zreszta chłopaki wybiorą motor jaki im się będzie podobał a nam tu sie zrobi dysksuja co jest lepsze :] Prawda jest taka że praktycznie wszystkie 16V o ktorych tu mowimy są w grunice rzeczy identyczne i o wyborze będą decydować własne przesłanki + cena smile.gif Na sam koniec tylko mały przykład 9A czyli 2L 16V kupione zostało ostatnio przez znajomego za 600zł ( przyjechał, silnik w aucie, odpalony, zmierzona kompresja + cis. oleju, na koniec wyjety ) + digifant I 500zł = zestaw za 1100zł, ABF z wykresem na 150hp ostatnio widziałem za 3000 zł ! smile.gif


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brzozak2
post Tue, 30 Nov 2010 - 20:05
Post #55


User
Dołączył: Thu, 01 February 2007





panowie z calym szacunkiem, ale czy wasz slownik skonczyl sie na literze '''d''?

jesli byscie doszli do ''e'', to jestem pewien, ze nie moglibyscie ominac slowa ''empatia'', na prawde po raz kolejny, ja i inni trzezwo myslacy uzytkownicy apelujemy, by wczuc sie chociaz odrobine w nasza role, gdzie aktualnie nie mamy kasy nawet na porzadne aku!!!

bedziemy rozwijac projekt w sposob racjonalny, zwiekszac moc wraz z dbaloscia o bezpieczenstwo, prowadzenie auta, naszymi skillami jako kierowcow, itd.

w gre wchodzi tylko kr i tylko w serii/doprowadzony do serii, lub abf - temat uwazam za skonczony. ostre walki, twarde sprezyny popychaczy, kolektory 4-2-1 pozostawcie sobie na inny temat, bo w tym nie ma na to miejsca, jest to cenna wiedza, ale jak ktos szuka mocy za wszelka cene, my ja bierzemy w najbardziej z mozliwych pierwotny sposob.

dziekuje za uwage smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gofli3007
post Tue, 30 Nov 2010 - 20:14
Post #56


User
Dołączył: Sun, 28 November 2010





Czy tak, czy tak ja ten projekt podziwiam. wink.gif brzozak2 to nieprzeciętny gość i lipy nie lubi, więc dajmy jemu i kolegom czas. smile.gif Nie wiem czy ktoś w PL już to robił, prawdopodobnie po tym Bimocie powstaną kolejne mocniejsze, ale nie o to tu chodzi... Ten przetarł szlaki, pokazał, że w Polsce istnieją ludzie pozytywnie zakręceni. Tacy, którzy podążając za marzeniami realizują je i pokazują innym, że nie trzeba milionów pieniędzy aby je zrealizować. Kiedyś życzyłem Krzyśkowi, żeby jego Variant ukazał się w pewnej gazecie. Teraz mam nadzieje, że ta szara ponura "Zwaja" ukaże się w nie jednej i zrobi szum na każdym na zlocie, na którym się pojawi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 30 Nov 2010 - 20:18
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





ciekawy projekt - gratulacje za doprowadzenie go do stanu jezdzenia i powodzenia w dalszym rozwoju auta.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 30 Nov 2010 - 20:41
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Niezła studencka robota.

Podzielam Wasze zdanie ,że puki nie ma kasy nie ma co tu dywagowac...jak będzie ...mozna pomyslec o 2x16v+klatka
Turbo x2 dodatkowo utudni projekt bo gdzieś trzeba zmieścić icka,węże,turbo( z tyłu ciężko)

Mam takie zastrzeżenie jedno...skoro tylna oś nie jest sterowana(kierowana) przekładnia kierownicza jest Wam zbedna (źródło nie potrzebnego luzu -chyba ,ze zaspawaliście ją w środku na sztywno wink.gif ) proponowałbym albo zrobić regulowane drążki(wahacze) z koncówki kierowniczej i drążka wew. + tulejka...albo kupić gotowca...czyli drązek tylny z quattro b2-b4(oprócz b4limo i avant,bo tam jest inny zawias)

Jakieś wloty do tylnej chłodnicy i f powietrza planujecie??

Pozdrawiam wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:37
Post #59


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(brzozak2 @ Tue, 30 Nov 2010 - 14:52) *
wolalbym wydac na remont kr-ów niz wsadzac 1.8T i mam to w d. ze silnik jest bardziej rozwojowy


A kto używa tego d. ? tongue.gif Bo ja nie wink.gif

it's just a joke brzozak2


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzejkob
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:57
Post #60


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 November 2005





CYTAT(brzozak2 @ Tue, 30 Nov 2010 - 16:17) *
po prostu ten slabszy szybciej sie wkreca niz zrobilby to meczac sie samemu



moze glupie pytanie ale skoro jeden z jakichs powodow bedzie sie wkrecal szybciej to moze dojsc do sytuacji gdzie na jednym walisz na odcieciu podczas gdy drugi jeszcze nie jest w polowie drogi?

druga sprawa, jezeli nie sa zsynchronizowane to na dobra sprawe nie ma napedu 50:50.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:15