![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
A jakieś walory wyścigowe to ma, czy sztuka dla sztuki?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Thu, 01 February 2007 ![]() |
mam nadzieje, ze jakies bedzie mialo.
rozklad mas prawie pol na pol. permanentny naped na obie osie. jednak zeby to stwierdzic to po pierwsze musimy zapodac uniballe na tyl, po drugie nauczyc sie jezdzic, wtedy odpowiem ![]() generalnie zostal zbudowany by odpowiedziec na takie pytania. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 01 April 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
Jakie to bedzie mialo osiagi z tym co jest teraz? Orientacyjnie chociaz. Pomysl rewelacja!
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 November 2010 ![]() |
mechaniczny wydział śliczny, a nie będziecie musieli zostawić gofra w związku z tym że to "dyplom"?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Thu, 01 February 2007 ![]() |
teraz ze slabo ustawionym zaplonem przedniego silnika mielismy 8 sekund do setki, ze szkoly wzielismy sprzet do pomiaru, wykorzystujacy gps. podobno to dokladne, ale jak jest w rzeczywistosci nie wiem.
bedzie hamowany niebawem, wiec zobaczymy ile wypluje. golf zostaje u nas, na pojazdach nie maja juz gdzie trzymiec wynalazkow ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2009 ![]() |
Brzozak nie wbijaj sie w KRa..bedzie taki sam problem jak z VRem. Wiekszosc to zajezdzone smietniki a jak ktos ma swiezego to go tanio nie odda. Doprowadzenie KR do stanu uzywalnosci (jak kazdej 16 ) jest kosztowne. to ze to 1.8 nie oznacza ze graty sa tanie. Jak trzeba bedzie kupic tloki i robic szlify to juz lepiej kupic 1.8 T 150 KM ! ....x2...byloby milo
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
przeciez autor podal ten filmik na poprzedniej stronie
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
żeby fajnie to sie kreciło, to przydalby sie szperunek, chociaż z tyłu
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Thu, 01 February 2007 ![]() |
tylko na potrzeby filmu
![]() żeby fajnie to sie kreciło, to przydalby sie szperunek, chociaż z tyłu ![]() stage II obejmuje szpere z tylu Brzozak nie wbijaj sie w KRa..bedzie taki sam problem jak z VRem. Wiekszosc to zajezdzone smietniki a jak ktos ma swiezego to go tanio nie odda. Doprowadzenie KR do stanu uzywalnosci (jak kazdej 16 ) jest kosztowne. to ze to 1.8 nie oznacza ze graty sa tanie. Jak trzeba bedzie kupic tloki i robic szlify to juz lepiej kupic 1.8 T 150 KM ! ....x2...byloby milo ![]() ale 1.8T ma turbo, a ja wole miec n/a. jesli okaze sie, ze rzeczywiscie kr-y sa az tak zajechane, to na abf-y bedziemy musieli odkladac kase. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Kupuj ABF. Komputer prosty, zdrowy silnik kupic nie problem. A calkiem latwo zrobic 170KM.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Niezly projekt , ale również jak koledzy musze powiedzieć że silniki to od razu trzeba było zapakować VR-y albo 1.8T jak miało by być tanio to lepiej 1.8T.
Bardzo rozwojowy motor i dobry stosunek osiagi-rozwojowość/jakość , przy 2x1.8T i samym chipie wersji 180hp na 200-210hp mielibyście ca. 400HP , no i silniki dużo nowsze , osprzęt łatwo dostępny itp. I nie pchajcie sie w stare trupy jak kr bo na dobre wam to nie wyjdzie, a jak się wam zachce robic kr-turbo to sie okaże że lepiej wsadzic było 1.8T..... , chyba że chcecie iść najgrubiej w polsce to wsadzajcie VR-a robcie remont i zaturbiajcie na 2x600HP i bedzie latało ale koszty beda dużo duzo wieksze w porownaniu do 2x1.8T Ogólnie bardzo ciekawy projekt, dużo ciekawych rozwiązań ale jak widać działa całkiem nieżle. Co do osiągów to na ten czas sa kiepskie jak na bimoto , 1xkr by to zmiotł pewnie , no ale to wersja testowa wiec nie ma sie co dziwić ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Zadam jedno, ale to jedno zajebiście ważne pytanie: Czy ktoś wogóle pomyślał po co powstało to auto, zanim dopadł do klawiatury w przerwie między Bolkiem i Lolkiem a kubkiem kakao?
To nie projekt na 1/4mili, street czy bycie no.1 w PL z milionem horsuf pałersuf. To praca dyplomowa. Miało działać. Działa. Miało jeździć. Jeździ. Projekt miał być tani. Jest. Zamiast docenić pracę studenciaków to wyskakujecie z tekstami jak z onetu. Najlepiej od razu 2x V10, albo nie, 2x W16, po co się rozdrabniać. Nie, ktoś to zrobi, lepiej 2x AE 1107C-Liberty. Dla mnie projekt bomba. Działa. Jeździ. Home made 100%. Szacun. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 19 March 2009 ![]() |
chłopaki..nie ma co narzekać.na aBF-y orzyjdzie jeszcze czas.wynalazek całkiem w pytę.
Gratulacje!! |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Thu, 01 February 2007 ![]() |
Raceboy dzieki za trzezwe podejscie do tematu
![]() w projekcie nie ma turbo, nie mialo byc i nigdy nie bedzie!!!!!! osobiscie nie wiem dlaczego ludzie sie tak podniecaja 1.8T i nie mam pojecia po co pakuja w to takie pieniedze skoro przy tym samym wkladzie pieniedzy mozna miec fajne r32. druga sprawa jest, ze i tak nie mozna w zaden sensowny sposob przeniesc mocy na asfalt. poza tym jak moze sie podobac dzwiek R4? chyba ze jest to lancer, ale to jedyny wyjatek ![]() ta buda nie jest przystosowana do mocy powyzej 300 KM, a nawet do tych co teraz sa, potrzebna jest klatka. auto jezdzi po szutekru, sniegu i lodzie. w takich warunkach rozklad masy daje wielka przewage i spokojnie mysle jestem w stanie objechac 700 konne rs4 gdy tylko nowierzchnia bedzie troche gorsza od asfaltu, a droga nie bedzie pasem startowym ![]() poza tym mi od dziecka marzylo umiec jezdzic jak ci w tv, nie byc mistrzem swiata, ale chociaz ogarniac troche tak jak oni. niestety rodzice nie poslali mnie za malolata na gokarty tylko dostalem rower i tyle moglem poswirowac. teraz zbudowalismy to auto po to by nauczyc sie jezdzic i spelnic marzenia z dziecinstwa chociaz w jakims stopniu!!!! oczywiscie, ze gdybym mial kase to bym zakupil r36 dal kompresor i zbudowal nadwozie od podstaw tylko przykrywajac je plachta golfa, ale na to 200 patykow by bylo malo. osiagi slabe? z ori silnikiem przyspieszal w 12 sekund, a teraz w 8 z nie do końca ustawionym zaplonem to zle? mnie bardzo zaskoczyl tak dobry wynik, biorac pod uwage sam wzrost masy, a o sprawnosci ukladu napedowego, czy tym, ze w ogole trybi, o dlugiej zmianie biegow nie wspominajac. mojego ok. 150 konnego golfa w dieslu objezdza jak chce. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Projekt i pomysł niesamowity. Kilku młodych ludzi , dużo ambicji , a do tego zdawkowy budżet i można mieć coś wyjątkowego i oryginalnego. Osiągi nie powalają , ale nawet jak byście mieli tam już 800KM i 1200Nm , to i tak znajdą się tacy co zawsze zapytają gdzie jest stage 12 - 1150KM - dlaczego tak póżno, i dlaczego nie macie hamowni ( najlepiej swojej własnej w domu) , żadamy papieru i kresek.
Co do wyboru silnika chłopaki wzięli to co proponował rynek i zapewne portfel - czyli jakieś tam motory przeznaczone do recyclingu. Dla mnie jest to fenomenalny samochód pod jednym względem : nie bałbym się tym jechać na drugi koniec świata. Cóż za spokój. Trzeba urwać koło by auto zostało unieruchomione. Mogę lecieć z Wami nawet już i teraz do Afryki lub Arktyki. Nituzinkowość projektu jest powalająca i powinna dać wielu osobom dużo do myślenia- szczególnie tym co idą stadardową ( ja też) banalną procedurą : wrzućmy turbiny z RS do wersji S, albo wrzućmy silnik z M do budy w jakiej go nie było. Moim zdaniem mogłaby być tylko inna buda- VW polo , ale to kwestia gustu. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Teraz to już zbliżamy się do niebezpiecznej granicy absurdu.
Aby z tego tematu nie zrobiła się osikana przez dzieci piaskownica proponuję 3 razy pomysleć zanim się coś napisze... Nie chciałbym zamykać, bo projekt fajny, ale chill out everybody... -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Projekt BARDZO ciekawy, Pytanie, macie skrzynie 4 czy 5biegowe.
Rozumiem że to wasze pierwsze "takie" przygody. Możecie stworzyć klatkę, powyginać na giętarkach o ile dysponujecie takim narzędziem i znowu zlecić zespawanie, klatkę zrobić skręcaną z budą. (Koszta są wtedy śmieszne, w CC wyszła 350zł) Na waszym miejscu nie pchał bym się ani w VRy (o ile nie dysponujecie kwotami pod 10tyś - Bądźmy realistami, kupicie jednostki które mają już swoje "nalatane" aby je zgrać poprawnie powinny być w bardzo dobrym stanie, obie) Pomysł z dokładką z IV hydrauliki bardzo dobry. Liczę że zobaczymy więcej! -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Thu, 01 February 2007 ![]() |
skrzynki biegow posiadaja 5 dosyc dlugich przelozen.
jak przyjdzie konkretny mroz (mieszkam na polnocy, wiec slabo), to postaramy sie zmontowac kolejny material filmowy i wtedy biedziemy mogli podyskutowac o wlasciwosciach jezdnych bimoto. klatke bedziemy sami robic, ale dopiero mysle zima przyszlego roku. teraz musimy troche nadrobic zaleglosci z nauka, pieniedzmi, praca. 16'tki chcemy wlozyc w wakacje i stanac na cwiartke po to, zeby zmierzyc czas dla wlasnej i podejzewam nie tylko ciekawosci. taki jest plan i bedziemy sie jego trzymac, aktualnie najwazniejszym priorytetem sa uniballe. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:08 |