Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> A4 2.8V6 Quattro - modyfikacje silnika
kuki_VU
post Mon, 29 Nov 2010 - 06:56
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





dokladnie jak gora pisze za wmiare zadbana B5 2.8 trzeba dac od 15 w gore bo szitem nie bede jezdzil...
1.8T odpada bo ciezko znalezc cos co by nie wymagalo jakis napraw...
a szukam w miare mocnego 4x4 w dobrej kasie i nie zamulajac ze swiatel...
do dlubania N/A sie przyzwyczailem i wiem ze to mozolne i przyrosty nieduze ale na poczatek styknie choc bedzie sporo wolniejsze od mojej poprzedniej vectry 3.0...

co do PES to trzeba liczyc 10k na sam kit ze stanow, czytalem juz o tym...
tansza opcja bylo by chyba zaadoptowanie komresora od 3.0 audi


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 29 Nov 2010 - 06:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hubos21
post Mon, 29 Nov 2010 - 08:47
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





zależy który rocznik i za ile kupi, szwagier kupił ACKq z automatem za 5000zł do opłat, cena kitu PESa 7000zł, więc nie dłużo więcej niż robienie wydechu i dłubanie n/a, jedna sprawa czy te przyrosty mocy podawane przez nich są realne, w necie był filmik z hamowania takiej A4 z tym kompressorem to wyszło 245KM, oni podają 295KM

EDIT

Fakrycznie troche drożeh wyjdzie bo nie wiedziałem, że dolar tak wysoko stoi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Mon, 29 Nov 2010 - 08:47
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Hmm mam pytanie jeszcze tym autem chcesz jeździć na benzynie czy wkładać gaz?


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Mon, 29 Nov 2010 - 09:14
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





tez widzialem ten filmik co wyskoczylo im 245KM wiec biednie za taka kase...
samochod bez gazu bo mam "parcha" na codzien w gazowni ;p

a jak takie 2.8 znosiloby strzaly z nitro???
koszt instalki nie jest kosmiczny a w razie potrzeb mozna kopnac troche mocy


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 29 Nov 2010 - 10:37
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





nitro to ostatnie co powinno cie interesowac . Generalnie v6 audi nie lubia , wola byc mocniej dmuchniete niz dosypane z gazu .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Mon, 29 Nov 2010 - 11:30
Post #26


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Ponad 6 lat temu miałem 2.8 AAH i strzelałem z nitro dyszami +75PS biggrin.gif Nie było żadnego problemu i auto smiga do dziś. Fakt, że na co dzien taka instalacja troche mija sie z celem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Thu, 02 Dec 2010 - 20:48
Post #27


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





Koledzy a ile waży A4 2.8V6 Quattro w sedanie?
Co przy swapie z 2.8V6 można zapakować pod seryjną skrzynie biegów, V8 4,2 raczej tak a jak jest z 2,7v6...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 02 Dec 2010 - 21:46
Post #28


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





1400kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 02 Dec 2010 - 21:50
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(mx79 @ Thu, 02 Dec 2010 - 20:48) *
Koledzy a ile waży A4 2.8V6 Quattro w sedanie?
Co przy swapie z 2.8V6 można zapakować pod seryjną skrzynie biegów, V8 4,2 raczej tak a jak jest z 2,7v6...


2,2 20vTURBO ,2,7 Bi....V8 też


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Thu, 02 Dec 2010 - 21:59
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





a VR6 (poprzeczny) dokreci sie do ori skrzyni z 2.8V6?


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:05
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





W temacie cowboy'a (-> projekty) jest wszystko ładnie opisane. Jednym słowem dokręci się o ile ma się/posiada ori flanszę pomiędzy silnik a skrzynię z VR5 umieszczonego wzdłużnie (np. w pasku).

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:11
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Dokładnie jest sporo takich projektów z VR6 w b4 i b5 na zachodzie wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Mon, 06 Dec 2010 - 09:23
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





a co powiedzie o automatach spietych z tym 2.8??
np taki ze sterowaniem biegami z kiery?
jak wytrzymale sa te skrzynie i czy malo awaryjne??
na co zwrocic uwage przy ewentualnym zakupie autka z takim setupem


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Mon, 06 Dec 2010 - 11:22
Post #34


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





lepiej chyba kupić manuala skoro chcesz kombinować, po co mieć kolejną rzecz w aucie, która może się zesrać, tiptroniki w audi nie są powalająco wytrzymałe i awarie są czeste, można kupić A4 ACK Q ze zwykłym automatem jak w C4 ale strasznie zamula auto, redukuje zbyt wolno, taka A4 2.8 ACK quattro automat ma 9.2 0-100km/h biggrin.gif więc sam widzisz, ani to szybkie, ani oszczędne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 07 Dec 2010 - 20:42
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(hubos21 @ Mon, 06 Dec 2010 - 11:22) *
lepiej chyba kupić manuala skoro chcesz kombinować, po co mieć kolejną rzecz w aucie, która może się zesrać, tiptroniki w audi nie są powalająco wytrzymałe i awarie są czeste, można kupić A4 ACK Q ze zwykłym automatem jak w C4 ale strasznie zamula auto, redukuje zbyt wolno, taka A4 2.8 ACK quattro automat ma 9.2 0-100km/h biggrin.gif więc sam widzisz, ani to szybkie, ani oszczędne


Dokładnie...a silnik jest tak elastyczny ,że automata nie potrzebuje....da się ruszyc z 3 biegu i dojechać na nim do ponad 150 km/h smile.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 08 Dec 2010 - 11:52
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





wiem ze automaty zamulaja bo to nie nowe DSG...
pytanie bylo tak dla zorientowania...

manual to manul a i czlowiek sie chociaz nie nudzi smile.gif

co do elastycznosci to mam z tym stycznasc od ponad 2lat w vectrze A 3.0 tylko ze ten FWD drazni strasznie dlatego teraz bedzie A4 quattro.


kolejne pyt odnosnie remapu w razie jakichs zmian...
czy dlubac tylko ori soft i to przez kogos bardziej sie znajacego czy jest opcja podpiecia np ecumastera III i wystrojenia tym?


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Wed, 08 Dec 2010 - 13:50
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





CYTAT
kolejne pyt odnosnie remapu w razie jakichs zmian...
czy dlubac tylko ori soft i to przez kogos bardziej sie znajacego czy jest opcja podpiecia np ecumastera III i wystrojenia tym?


Te silniki zazwyczaj nie trzymają serii, po remap'ie dojdziesz do serii, albo przy odrobinie szczęścia również "odrobinę" ją przeskoczysz (jeśli nie będziesz dłubał nic więcej oprócz softu).
Jak nie wierzysz to zaloguj się na A4-klubie i poszukaj, były tam swego czasu hamowane dwie sztuki 30V "przed" i "po". Efekt taki jak napisałem wyżej.

Moje zdanie już znasz (strona wcześniej), ale się powtórzę wink.gif jeśli uważasz, że seria w postaci 193 kuni to za mało, a na S-kę w tej chwili Cię nie stac, to szukaj 1,8T


Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Sat, 01 Jan 2011 - 13:57
Post #38


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





na stornie Tomsona jest Passat B5 2.8 dmuchnięty 0.45 bar biggrin.gif 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Mon, 03 Jan 2011 - 11:36
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Tylko koszty uturbienia takiego 2.8 są mało opłacalne od razu lepiej kupić S4


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Mon, 03 Jan 2011 - 13:00
Post #40


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





S4 to już jest inna bajka, w tym passacie to takie lekkie turbo na jeden K03
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 01:27