![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
dokladnie jak gora pisze za wmiare zadbana B5 2.8 trzeba dac od 15 w gore bo szitem nie bede jezdzil...
1.8T odpada bo ciezko znalezc cos co by nie wymagalo jakis napraw... a szukam w miare mocnego 4x4 w dobrej kasie i nie zamulajac ze swiatel... do dlubania N/A sie przyzwyczailem i wiem ze to mozolne i przyrosty nieduze ale na poczatek styknie choc bedzie sporo wolniejsze od mojej poprzedniej vectry 3.0... co do PES to trzeba liczyc 10k na sam kit ze stanow, czytalem juz o tym... tansza opcja bylo by chyba zaadoptowanie komresora od 3.0 audi -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
zależy który rocznik i za ile kupi, szwagier kupił ACKq z automatem za 5000zł do opłat, cena kitu PESa 7000zł, więc nie dłużo więcej niż robienie wydechu i dłubanie n/a, jedna sprawa czy te przyrosty mocy podawane przez nich są realne, w necie był filmik z hamowania takiej A4 z tym kompressorem to wyszło 245KM, oni podają 295KM
EDIT Fakrycznie troche drożeh wyjdzie bo nie wiedziałem, że dolar tak wysoko stoi ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Hmm mam pytanie jeszcze tym autem chcesz jeździć na benzynie czy wkładać gaz?
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
tez widzialem ten filmik co wyskoczylo im 245KM wiec biednie za taka kase...
samochod bez gazu bo mam "parcha" na codzien w gazowni ;p a jak takie 2.8 znosiloby strzaly z nitro??? koszt instalki nie jest kosmiczny a w razie potrzeb mozna kopnac troche mocy -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nitro to ostatnie co powinno cie interesowac . Generalnie v6 audi nie lubia , wola byc mocniej dmuchniete niz dosypane z gazu .
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Ponad 6 lat temu miałem 2.8 AAH i strzelałem z nitro dyszami +75PS
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 October 2009 ![]() |
Koledzy a ile waży A4 2.8V6 Quattro w sedanie?
Co przy swapie z 2.8V6 można zapakować pod seryjną skrzynie biegów, V8 4,2 raczej tak a jak jest z 2,7v6... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
1400kg
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Koledzy a ile waży A4 2.8V6 Quattro w sedanie? Co przy swapie z 2.8V6 można zapakować pod seryjną skrzynie biegów, V8 4,2 raczej tak a jak jest z 2,7v6... 2,2 20vTURBO ,2,7 Bi....V8 też -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
a VR6 (poprzeczny) dokreci sie do ori skrzyni z 2.8V6?
-------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
W temacie cowboy'a (-> projekty) jest wszystko ładnie opisane. Jednym słowem dokręci się o ile ma się/posiada ori flanszę pomiędzy silnik a skrzynię z VR5 umieszczonego wzdłużnie (np. w pasku).
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dokładnie jest sporo takich projektów z VR6 w b4 i b5 na zachodzie
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
a co powiedzie o automatach spietych z tym 2.8??
np taki ze sterowaniem biegami z kiery? jak wytrzymale sa te skrzynie i czy malo awaryjne?? na co zwrocic uwage przy ewentualnym zakupie autka z takim setupem -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
lepiej chyba kupić manuala skoro chcesz kombinować, po co mieć kolejną rzecz w aucie, która może się zesrać, tiptroniki w audi nie są powalająco wytrzymałe i awarie są czeste, można kupić A4 ACK Q ze zwykłym automatem jak w C4 ale strasznie zamula auto, redukuje zbyt wolno, taka A4 2.8 ACK quattro automat ma 9.2 0-100km/h
![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
lepiej chyba kupić manuala skoro chcesz kombinować, po co mieć kolejną rzecz w aucie, która może się zesrać, tiptroniki w audi nie są powalająco wytrzymałe i awarie są czeste, można kupić A4 ACK Q ze zwykłym automatem jak w C4 ale strasznie zamula auto, redukuje zbyt wolno, taka A4 2.8 ACK quattro automat ma 9.2 0-100km/h ![]() Dokładnie...a silnik jest tak elastyczny ,że automata nie potrzebuje....da się ruszyc z 3 biegu i dojechać na nim do ponad 150 km/h ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
wiem ze automaty zamulaja bo to nie nowe DSG...
pytanie bylo tak dla zorientowania... manual to manul a i czlowiek sie chociaz nie nudzi ![]() co do elastycznosci to mam z tym stycznasc od ponad 2lat w vectrze A 3.0 tylko ze ten FWD drazni strasznie dlatego teraz bedzie A4 quattro. kolejne pyt odnosnie remapu w razie jakichs zmian... czy dlubac tylko ori soft i to przez kogos bardziej sie znajacego czy jest opcja podpiecia np ecumastera III i wystrojenia tym? -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
CYTAT kolejne pyt odnosnie remapu w razie jakichs zmian... czy dlubac tylko ori soft i to przez kogos bardziej sie znajacego czy jest opcja podpiecia np ecumastera III i wystrojenia tym? Te silniki zazwyczaj nie trzymają serii, po remap'ie dojdziesz do serii, albo przy odrobinie szczęścia również "odrobinę" ją przeskoczysz (jeśli nie będziesz dłubał nic więcej oprócz softu). Jak nie wierzysz to zaloguj się na A4-klubie i poszukaj, były tam swego czasu hamowane dwie sztuki 30V "przed" i "po". Efekt taki jak napisałem wyżej. Moje zdanie już znasz (strona wcześniej), ale się powtórzę ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
na stornie Tomsona jest Passat B5 2.8 dmuchnięty 0.45 bar
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Tylko koszty uturbienia takiego 2.8 są mało opłacalne od razu lepiej kupić S4
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
S4 to już jest inna bajka, w tym passacie to takie lekkie turbo na jeden K03
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 01:27 |