![]() ![]() |
Wed, 24 Nov 2010 - 20:36
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 |
A dla tych co za młodzi stażem na forum i search dla nich to zło konieczne, proszę: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47026&hl= Ten topic pamiętam, rozmowa o klatce była w innym. Nie mam pojęcia, co sie działo z autem przez 2 lata, temu zapytałem. od tamtej pory zmienił się tylko silnik i turbosprężarka oraz szpery. No i taka odpowiedź mi wystarczy. Pozdr. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 24 Nov 2010 - 20:36
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 21:03
Post
#42
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków |
Trzeba mieć jaja ze stali żeby jeździć takim autem!
Szkoda że nie chcesz pokazać fotek tego setupu. Kur... myślałem, że z moim GT30R na nowy sezon zabłysnę, a tu kupa :/ Bullit, skasuj ten temat hehe A tak na serio... This is sick, maan ! Tomekkk, że co chcesz włożyć to cukierka?? |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 21:30
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 21:40
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
1300obrotów i 250Nm ten stroker to pewnie wiekszy niz 2.2 może przypadkiem to był stroker z 3000gt
gratuluje wyników -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 22:40
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
|
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:22
Post
#46
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT Najciekawsza ustawka przyszłego sezonu już jest znana ;] Wierz mi, nie jest... Ale o tym w swoim czasie. ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:32
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Fajnie Wstaje suszarka jak na takie moce i 4 gary, obstawiam że jest to jakiś Holset HX40 z Iveco EuroStar kupiony w Moto Remo za 1400zł netto - zgadłem ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:35
Post
#48
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Coobcio
Na 2,1 bar boost HX40 zrobilby pod 650 koni, wiec to chyba dobrze wydlubany HX35 na zeliwie, hmm cos kolo 14. PS. HX-y 40 sa z Eurostara? Ja jak zamawialem to był z DAFa Euro 3 jakiegos. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:42
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
A bullit napisał, że sprężarka jest japońska, a nie siakiś Holset
Kurcze, zaczyna być coraz grubiej. 700 konne golfy, ponad 500 konne lancery na zakręty, 1000 konne audi na miasto... Kurde, trzeba sobie trabanta sprawić, co by być oryginalnym -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:45
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Trabant dużo grzebania, lepiej Saaba 900 wsadzić doń Holseta HX50 i zrobić 900KM
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:45
Post
#51
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! |
Kurcze, zaczyna być coraz grubiej. 700 konne golfy, ponad 500 konne lancery na zakręty, 1000 konne audi na miasto... Kurde, trzeba sobie trabanta sprawić, co by być oryginalnym Przynajmniej nie będziesz miał problemów z trafianiem w czarne r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:47
Post
#52
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Ew BorgWarner S400SX (przypadkowo mam taka do jednego projektu - capable to 750-1250hp). Jeszcze tansze niz Holsety
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:51
Post
#53
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
Wierz mi, nie jest... Ale o tym w swoim czasie. Pewnie, że nie. Uwierzcie mi, ale etap 1/4 mili w jakimkolwiek wydaniu już dawno jest za mną... No return. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:54
Post
#54
|
|
![]() Nauczyciel Stiga Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: sky is the limit |
like it
-------------------- EVO R.I.P.
M3 "Black is back" :) |
|
|
|
Wed, 24 Nov 2010 - 23:58
Post
#55
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
A bullit napisał, że sprężarka jest japońska, a nie siakiś Holset Tiaaa, bo oni nie czytają. Poza tym w tym kraju pokutuje jedna zasadnicza teza dotycząca tuningu. Zmienię turbo na większe, najlepiej na takie co w papierku daje srylion pierdylion NiutoKoni to będzie git, lepiej niż u innych. Powodzenia. Zmiana turbo na większe to ostatnia rzecz w podnoszeniu mocy w turbobenzynie. Taki deserek. Najpierw robi się całą resztę związaną z silnikiem i osprzętem. Pozatym miałem w tym aucie 600 koni i 650 i było też ponad tyle. No i co z tego? Skoro urywalo się wszystko co mogło, auto robilo siwy dym i było za nerwowe? Przychodzi taki moment, gdy prawie zawsze nie zdążasz ze zmianą biegu i gdy widzisz na obrotomierzu 4000, to juz dawno jest 9000 i silnik gubi korby na odcince. Sprobuj sobie takim czymś szybko pojeździć. SIMPLY NO WAY. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
|
Thu, 25 Nov 2010 - 00:07
Post
#56
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT Powodzenia. Zmiana turbo na większe to ostatnia rzecz w podnoszeniu mocy w turbobenzynie. Taki deserek. Najpierw robi się całą resztę związaną z silnikiem i osprzętem. Kurcze, a ja gOoPi do tej pory myslalem ze wystarczy turbo zmienic.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Thu, 25 Nov 2010 - 00:15
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
bo tylko mondrzy tónerzy robią wsio poza tym a potem jadą do takich wieśniaków jak be er motorz i wsadzają holsety
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Thu, 25 Nov 2010 - 01:10
Post
#58
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
Poznęcam się... Bullitt znęcasz się nad userami- tymi z krótkim i dłuższym stażem-, znęcasz się nd tunerami ale znęcasz się też nad moderatorami (którym zresztą sam jesteś) .... palce świeżbią ale chyba wszyscy mamy sentyment do Twojej inwencji twórczej:) -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
|
Thu, 25 Nov 2010 - 01:29
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
osmiele sie o cos zapytac (moze nie zostane sprowadzony do poziomu świerzakow) przez Bullita
Jaki boost przy 7000 rpm ?? bo jak sie domyslam 2.1 jest przy ok 5000 -------------------- ... soon
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 12 November 2025 - 13:20 |