![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
A dla tych co za młodzi stażem na forum i search dla nich to zło konieczne, proszę: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47026&hl= Ten topic pamiętam, rozmowa o klatce była w innym. Nie mam pojęcia, co sie działo z autem przez 2 lata, temu zapytałem. od tamtej pory zmienił się tylko silnik i turbosprężarka oraz szpery. No i taka odpowiedź mi wystarczy. Pozdr. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Trzeba mieć jaja ze stali żeby jeździć takim autem!
Szkoda że nie chcesz pokazać fotek tego setupu. Kur... myślałem, że z moim GT30R na nowy sezon zabłysnę, a tu kupa :/ Bullit, skasuj ten temat hehe A tak na serio... This is sick, maan ! Tomekkk, że co chcesz włożyć to cukierka?? |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
1300obrotów i 250Nm ten stroker to pewnie wiekszy niz 2.2 może przypadkiem to był stroker z 3000gt
![]() gratuluje wyników -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Najciekawsza ustawka przyszłego sezonu już jest znana ;] Wierz mi, nie jest... Ale o tym w swoim czasie. ![]() ![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Fajnie Wstaje suszarka jak na takie moce i 4 gary, obstawiam że jest to jakiś Holset HX40 z Iveco EuroStar kupiony w Moto Remo za 1400zł netto - zgadłem ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Coobcio
Na 2,1 bar boost HX40 zrobilby pod 650 koni, wiec to chyba dobrze wydlubany HX35 na zeliwie, hmm cos kolo 14. PS. HX-y 40 sa z Eurostara? Ja jak zamawialem to był z DAFa Euro 3 jakiegos. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
A bullit napisał, że sprężarka jest japońska, a nie siakiś Holset
![]() Kurcze, zaczyna być coraz grubiej. 700 konne golfy, ponad 500 konne lancery na zakręty, 1000 konne audi na miasto... Kurde, trzeba sobie trabanta sprawić, co by być oryginalnym ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Trabant dużo grzebania, lepiej Saaba 900 wsadzić doń Holseta HX50 i zrobić 900KM
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Kurcze, zaczyna być coraz grubiej. 700 konne golfy, ponad 500 konne lancery na zakręty, 1000 konne audi na miasto... Kurde, trzeba sobie trabanta sprawić, co by być oryginalnym ![]() Przynajmniej nie będziesz miał problemów z trafianiem w czarne ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ew BorgWarner S400SX (przypadkowo mam taka do jednego projektu - capable to 750-1250hp). Jeszcze tansze niz Holsety
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Wierz mi, nie jest... Ale o tym w swoim czasie. ![]() Pewnie, że nie. Uwierzcie mi, ale etap 1/4 mili w jakimkolwiek wydaniu już dawno jest za mną... No return. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Nauczyciel Stiga Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: sky is the limit ![]() |
like it
![]() -------------------- EVO R.I.P.
M3 "Black is back" :) |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A bullit napisał, że sprężarka jest japońska, a nie siakiś Holset ![]() Tiaaa, bo oni nie czytają. Poza tym w tym kraju pokutuje jedna zasadnicza teza dotycząca tuningu. Zmienię turbo na większe, najlepiej na takie co w papierku daje srylion pierdylion NiutoKoni to będzie git, lepiej niż u innych. Powodzenia. Zmiana turbo na większe to ostatnia rzecz w podnoszeniu mocy w turbobenzynie. Taki deserek. Najpierw robi się całą resztę związaną z silnikiem i osprzętem. Pozatym miałem w tym aucie 600 koni i 650 i było też ponad tyle. No i co z tego? Skoro urywalo się wszystko co mogło, auto robilo siwy dym i było za nerwowe? Przychodzi taki moment, gdy prawie zawsze nie zdążasz ze zmianą biegu i gdy widzisz na obrotomierzu 4000, to juz dawno jest 9000 i silnik gubi korby na odcince. Sprobuj sobie takim czymś szybko pojeździć. SIMPLY NO WAY. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Powodzenia. Zmiana turbo na większe to ostatnia rzecz w podnoszeniu mocy w turbobenzynie. Taki deserek. Najpierw robi się całą resztę związaną z silnikiem i osprzętem. Kurcze, a ja gOoPi do tej pory myslalem ze wystarczy turbo zmienic.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
bo tylko mondrzy tónerzy robią wsio poza tym a potem jadą do takich wieśniaków jak be er motorz i wsadzają holsety
![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Poznęcam się... Bullitt znęcasz się nad userami- tymi z krótkim i dłuższym stażem-, znęcasz się nd tunerami ale znęcasz się też nad moderatorami (którym zresztą sam jesteś) .... palce świeżbią ale chyba wszyscy mamy sentyment do Twojej inwencji twórczej:) -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
osmiele sie o cos zapytac (moze nie zostane sprowadzony do poziomu świerzakow) przez Bullita
Jaki boost przy 7000 rpm ?? bo jak sie domyslam 2.1 jest przy ok 5000 -------------------- ... soon
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:52 |