Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Closed TopicStart new topic
> Lancer EVO V- kolejna odsłona., Tym razem Down Tune.
Javie
post Wed, 24 Nov 2010 - 20:36
Post #41


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Bullitt @ Wed, 24 Nov 2010 - 18:46) *
A dla tych co za młodzi stażem na forum i search dla nich to zło konieczne, proszę:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47026&hl=

Ten topic pamiętam, rozmowa o klatce była w innym. Nie mam pojęcia, co sie działo z autem przez 2 lata, temu zapytałem.

CYTAT(Bullitt @ Wed, 24 Nov 2010 - 18:46) *
od tamtej pory zmienił się tylko silnik i turbosprężarka oraz szpery.

No i taka odpowiedź mi wystarczy. Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Nov 2010 - 20:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomiw
post Wed, 24 Nov 2010 - 21:03
Post #42


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Trzeba mieć jaja ze stali żeby jeździć takim autem!

Szkoda że nie chcesz pokazać fotek tego setupu.

CYTAT(TOMEKKK @ Wed, 24 Nov 2010 - 17:45) *
Kur... myślałem, że z moim GT30R na nowy sezon zabłysnę, a tu kupa :/ Bullit, skasuj ten temat hehe


A tak na serio... This is sick, maan !



Tomekkk, że co chcesz włożyć to cukierka??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 24 Nov 2010 - 21:30
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(tomiw @ Wed, 24 Nov 2010 - 22:03) *
Trzeba mieć jaja ze stali żeby jeździć takim autem!

Szkoda że nie chcesz pokazać fotek tego setupu.




Tomekkk, że co chcesz włożyć to cukierka??

Wcale nie chcę... Już to zrobiłem, ale to temat Bullita, więc... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Wed, 24 Nov 2010 - 21:40
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





1300obrotów i 250Nm ten stroker to pewnie wiekszy niz 2.2 może przypadkiem to był stroker z 3000gt smile.gif

gratuluje wyników


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 24 Nov 2010 - 22:40
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(tomiw @ Wed, 24 Nov 2010 - 22:03) *
Trzeba mieć jaja ze stali żeby jeździć takim autem!

laugh.gif mysle ze jednak wystarcza normalne biggrin.gif swietny projekt, oby pojezdzilo :smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:22
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Najciekawsza ustawka przyszłego sezonu już jest znana ;]

Wierz mi, nie jest... Ale o tym w swoim czasie.


wink.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:32
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fajnie Wstaje suszarka jak na takie moce i 4 gary, obstawiam że jest to jakiś Holset HX40 z Iveco EuroStar kupiony w Moto Remo za 1400zł netto - zgadłem ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:35
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Coobcio
Na 2,1 bar boost HX40 zrobilby pod 650 koni, wiec to chyba dobrze wydlubany HX35 na zeliwie, hmm cos kolo 14.

PS. HX-y 40 sa z Eurostara? Ja jak zamawialem to był z DAFa Euro 3 jakiegos.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:42
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





A bullit napisał, że sprężarka jest japońska, a nie siakiś Holset wink.gif

Kurcze, zaczyna być coraz grubiej. 700 konne golfy, ponad 500 konne lancery na zakręty, 1000 konne audi na miasto... Kurde, trzeba sobie trabanta sprawić, co by być oryginalnym tongue.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:45
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Trabant dużo grzebania, lepiej Saaba 900 wsadzić doń Holseta HX50 i zrobić 900KM smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:45
Post #51


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(pinin @ Wed, 24 Nov 2010 - 23:42) *
Kurcze, zaczyna być coraz grubiej. 700 konne golfy, ponad 500 konne lancery na zakręty, 1000 konne audi na miasto... Kurde, trzeba sobie trabanta sprawić, co by być oryginalnym tongue.gif


Przynajmniej nie będziesz miał problemów z trafianiem w czarne wink.gif

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:47
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ew BorgWarner S400SX (przypadkowo mam taka do jednego projektu - capable to 750-1250hp). Jeszcze tansze niz Holsety


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:51
Post #53


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(guzior @ Wed, 24 Nov 2010 - 23:22) *
Wierz mi, nie jest... Ale o tym w swoim czasie.

wink.gif


Pewnie, że nie. Uwierzcie mi, ale etap 1/4 mili w jakimkolwiek wydaniu już dawno jest za mną... No return.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
abdul
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:54
Post #54


Nauczyciel Stiga
Dołączył: Tue, 07 January 2003
Skąd: sky is the limit





like it smile.gif


--------------------
EVO R.I.P.

M3 "Black is back" :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 24 Nov 2010 - 23:58
Post #55


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(pinin @ Wed, 24 Nov 2010 - 23:42) *
A bullit napisał, że sprężarka jest japońska, a nie siakiś Holset wink.gif



Tiaaa, bo oni nie czytają. Poza tym w tym kraju pokutuje jedna zasadnicza teza dotycząca tuningu. Zmienię turbo na większe, najlepiej na takie co w papierku daje srylion pierdylion NiutoKoni to będzie git, lepiej niż u innych.

Powodzenia. Zmiana turbo na większe to ostatnia rzecz w podnoszeniu mocy w turbobenzynie. Taki deserek. Najpierw robi się całą resztę związaną z silnikiem i osprzętem.

Pozatym miałem w tym aucie 600 koni i 650 i było też ponad tyle. No i co z tego? Skoro urywalo się wszystko co mogło, auto robilo siwy dym i było za nerwowe? Przychodzi taki moment, gdy prawie zawsze nie zdążasz ze zmianą biegu i gdy widzisz na obrotomierzu 4000, to juz dawno jest 9000 i silnik gubi korby na odcince. Sprobuj sobie takim czymś szybko pojeździć. SIMPLY NO WAY.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 25 Nov 2010 - 00:07
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Powodzenia. Zmiana turbo na większe to ostatnia rzecz w podnoszeniu mocy w turbobenzynie. Taki deserek. Najpierw robi się całą resztę związaną z silnikiem i osprzętem.

Kurcze, a ja gOoPi do tej pory myslalem ze wystarczy turbo zmienic....


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Thu, 25 Nov 2010 - 00:15
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





bo tylko mondrzy tónerzy robią wsio poza tym a potem jadą do takich wieśniaków jak be er motorz i wsadzają holsety biggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 25 Nov 2010 - 01:10
Post #58


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(Bullitt @ Thu, 25 Nov 2010 - 00:59) *
Poznęcam się...

Bullitt znęcasz się nad userami- tymi z krótkim i dłuższym stażem-, znęcasz się nd tunerami ale znęcasz się też nad moderatorami (którym zresztą sam jesteś) .... palce świeżbią ale chyba wszyscy mamy sentyment do Twojej inwencji twórczej:)


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Thu, 25 Nov 2010 - 01:29
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





osmiele sie o cos zapytac (moze nie zostane sprowadzony do poziomu świerzakow) przez Bullita
Jaki boost przy 7000 rpm ?? bo jak sie domyslam 2.1 jest przy ok 5000



--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:52