![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
jesli to nie tajemnica to co to za turbina ?
-------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sun, 27 September 2009 Skąd: W-wa/Ursynów ![]() |
Od czego skrzynia?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
jesli to nie tajemnica to co to za turbina ? CYTAT(Bullitt) O ten Know How nie pytajcie bo nie znajdziecie, nie powiem, nie napiszę i wogóle NIE. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
bullitt nie obraz sie ale temat z dupy pomimo wynikow
bylo wystawic opis auta i zamknac temat, ,bo na cholere zaraz bedzie 3 razy wiecej pytan niz dotychczas co i jak, nikt ci nie kaze odpowiadac na konkretne detale ale na takie glupie pytanie(nie mam na mysli zeby obrazic autora pytania) jaka turbina to siejesz tajemnice to dziwne tak czy siak powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
wiem ale nie powiem ...... az mi sie przypomina temat bigturbo do tdi
![]() Pytam o turbo nie temu za buduje w garazu 50 sztuk i che je sprzedawac na allegro , pytam z czystej ciekawosci bo ladnie wstaje ma duzy potencjal i mozna by go wykorzystac w innych projektach . -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Kur... myślałem, że z moim GT30R na nowy sezon zabłysnę, a tu kupa :/ Bullit, skasuj ten temat hehe
A tak na serio... This is sick, maan ! |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Wreszcie! Auto kultowe ( i nie na tym poziomie co chądy tajper ), ponadczasowe i bardzo mocne. Chętnie bym zobaczył choć kilka fotek wnętrza. O te z pod maski nawet się nie pytam, bo jeszcze bym dostrzegł kolor pokrywy zaworów, a przecież
CYTAT O ten Know How nie pytajcie bo nie znajdziecie, nie powiem, nie napiszę i wogóle NIE. A masz ten Łotewski tenteges do sprzęgła? Bo słyszałem, że w japończykach bez tentegesu sprzęgła mają tendencję do ślizgania się. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
no tak wielka tajemnica zeby nikt nie zrobił identycznie, nie takie projekty tutaj były np. S4 nikolasa, projekty berkuta i jakos sie przed mniejszym lub wiekszym opisaniem nie kryli:p no ale jak uwazasz troche to "przykre" ale "know how" twoje wiec jak uwazasz:)
Zapodaj pare zdjec chociaz chyba ze wyglad tez jest tajemnica:) Pozdrooo |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto napewno jest szybkie Bullit juz jeden race mial gdzie jeden i drugi pokazal jak sie urywa skrzynie , transfery itp. Dlatego 500 zl na Nikolasa s4 ( jak to bedzie jezdzic ) dzisiaj klade bo mimo ze uwielbiam evo V to jesli nic sie nie zmieni w przeniesieniu napedu to obstawiam ze przy mocnym starcie z podtrzymania pourywa sie wszystko na raz.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
po kiego grzyba pokazywać coś co i tak jest tajne. Każdy forumowicz czytający ten temat ma lancera V w garażu i czeka tyko na to aby skopiować od Ciebie bezawaryjny setup na 600 KM
![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
To chyba spasuje do tego projektu stwierdzenie "urywa dupe"
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Bullitt - sory ale temat założyłeś kompletnie z dupy , kompletnie nic poza nazwa auta , wykresem i mocą nie wiadomo , nie żebym miał coś do Ciebie ale osobiście - nie obraź się ale wygląda mi to na szopkę małego dziecka
8 Reszta to Know How i kilka lat pracy koncepcyjnej (o ja pierdolę jak się zeszło)- Zresztą o ten Know How nie pytajcie bo nie znajdziecie, nie powiem, nie napiszę i wogóle NIE. i nijak ma sie to do regulaminu tego forum który przedstawia się w takiej formie : CYTAT Zapraszam do publikowania danych pojazdów WZÓR Słowo status proponuje zastąpić słowami: zakończone, w trakcie, oczekuje. MODEL: Modyfikacje Silnik: STATUS Modyfikacje głowicy: Modyfikacje bloku: Układ dolotowy: STATUS Układ wydechowy: STATUS Układ wtryskowy: STATUS Elektronika: STATUS Układ chłodzenia: STATUS Układ napędowy: STATUS Zawieszenie: STATUS BODY KIT: STATUS PODZIĘKOWANIA: STATUS Troche dziecinada z tym Twoim know how , myślisz że każdy odrazu zbuduje identyczny lub lepszy wózek od Twojego na podstawie takiego opisu projektu ? Same graty to nie wszystko, ale żeby kolegom się nie pochwalić na forum tylko samemu sie brandzlować w garażu ? Szerokości życzę Ci bo z pewnością na jednym pasie ciężko się tym autem zmieścić, nie wspominajać juz o super działającej centerfudze i szybkim oporopowrotniku na tylnym wałku skrzyni. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
bullitt nie obraz sie ale temat z dupy pomimo wynikow bylo wystawic opis auta i zamknac temat, ,bo na cholere zaraz bedzie 3 razy wiecej pytan niz dotychczas co i jak, nikt ci nie kaze odpowiadac na konkretne detale ale na takie glupie pytanie(nie mam na mysli zeby obrazic autora pytania) jaka turbina to siejesz tajemnice to dziwne tak czy siak powodzenia Ja się nigdy nie obrażam. Powiem w skrócie- zbyt wielu tunerów nauczyłem roboty, zbyt wiele mnie to kosztowało silników i kasy, zbyt wiele czasu poświęciłem na research- Więc nie. NIE I KONEC. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Bullitt - sory ale temat założyłeś kompletnie z dupy , kompletnie nic poza nazwa auta , wykresem i mocą nie wiadomo , nie żebym miał coś do Ciebie ale osobiście - nie obraź się ale wygląda mi to na szopkę małego dziecka i nijak ma sie to do regulaminu tego forum który przedstawia się w takiej formie : Troche dziecinada z tym Twoim know how , myślisz że każdy odrazu zbuduje identyczny lub lepszy wózek od Twojego na podstawie takiego opisu projektu ? Same graty to nie wszystko, ale żeby kolegom się nie pochwalić na forum tylko samemu sie brandzlować w garażu ? Szerokości życzę Ci bo z pewnością na jednym pasie ciężko się tym autem zmieścić, nie wspominajać juz o super działającej centerfudze i szybkim oporopowrotniku na tylnym wałku skrzyni. <usunięto - Albert> A dla tych co za młodzi stażem na forum i search dla nich to zło konieczne, proszę: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47026&hl= od tamtej pory zmienił się tylko silnik i turbosprężarka oraz szpery. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
wyluzujcie
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 February 2004 Skąd: WAWA ![]() |
po kiego grzyba pokazywać coś co i tak jest tajne. Każdy forumowicz czytający ten temat ma lancera V w garażu i czeka tyko na to aby skopiować od Ciebie bezawaryjny setup na 600 KM ![]() Bullitt uważaj bo ja w sumie mam EVO V:) -------------------- 7motorsport
przekładki, serwis EVO |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto napewno jest szybkie Bullit juz jeden race mial gdzie jeden i drugi pokazal jak sie urywa skrzynie , transfery itp. Dlatego 500 zl na Nikolasa s4 ( jak to bedzie jezdzic ) dzisiaj klade bo mimo ze uwielbiam evo V to jesli nic sie nie zmieni w przeniesieniu napedu to obstawiam ze przy mocnym starcie z podtrzymania pourywa sie wszystko na raz. U Nikolasa bedzie automat, w ktorym chyba nie ma procedury, wiec delikatny start Bullitta wyrowna szanse. Moim zdaniem jedynym problemem tego wyscigu jest srednie nastawienie Bullitta do cwiartki. ![]() Ale chetnie obejrze pojedynek, w jakiejkolwiek formie sie odbedzie. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nowe RS6 ma procedurę startu wbudowaną w skrzynię, zresztą stare też ma ... wychodzi z 4 kapci w delikatnym uślizgu
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
widziałem auto na żywo w jetroniku - wygląda przekozacko!
gratulacje! -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:52 |