Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Silnik W8
SajneK
post Wed, 17 Nov 2010 - 13:46
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Ale jak jechać to po bandzie biggrin.gif Dawaj W12 na biturbo, będzie pioniersko wink.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Nov 2010 - 13:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Wed, 17 Nov 2010 - 13:51
Post #22


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





V8 tez fajny ale W12 fajniejszy.... "no replacement for displacement"

stare V8 tez są projekty bi-turbo ale myslę ze W12 da większe mozliwości, tym bardziej ze zeby taka A8 zaczela jezdzic nikie 11stki to pewnie musi byc kolo 700KM

w przypadku 4.2 V8 moze być potrzeba czesto kupowania drugiego znając Twoje wymagania, to moze nie być taki twardy jak VR6 wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 17 Nov 2010 - 15:15
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





ja nie widziałem tego silnika zmodowanego na 700km, jest taki projekt ? (v8 bit)


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Wed, 17 Nov 2010 - 15:18
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(SajneK @ Wed, 17 Nov 2010 - 15:15) *
ja nie widziałem tego silnika zmodowanego na 700km, jest taki projekt ? (v8 bit)

Jasne, nawet w PL było RS6 C5 tip z ~720KM wink.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 17 Nov 2010 - 15:27
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





I to jest ten sam silnik 340 km z turbinami ? (chodzi mi o roznice S vs RS)


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:05
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Nie widze Cie Daniel z W8 pod maska, ja Cie widze z W12 pod maska + 2xturbo jak cowboy mowi.

V8 moze i latwo dostac ale W12 jest zdecydowanie mocniejszy , wynika to z samej konstrukcji silnika, maly , krotki , zwarty ,korbowod jak VR6, druga zaleta oprocz wytrzymalosci to wiadomo - z racji tego ze krotki to latwiej go wepchac do innej budy.
Buda to mysle ze dobra by była np passat B5 albo ew tej A8 i odelzyc to a jest z czego ja odelzyc....
wg danych B.Continental przy mocy 560HP i wadze cx 2400kg robi 4,6sek do paki i 13.0sen na cwiare , wiec przy odelzeniu na ok 1500kg (A8) lub jesli by weszlo do passata b5 (przy optymistycznych zalozeniu pewnie koło 1300kg) to prawie połowe z tego co wazy continental, wiec mogloby to zapindalac solidnie
No i jeszcze jest taki+ ze z pewnoscia W12 wydoli z siebie przy solidnym dmuchnieciu ponad 1000HP - mocy by było 2x wiecej albo i wiecej niz w bentlejku.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilp1908
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:21
Post #27


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





CYTAT
Jasne, nawet w PL było RS6 C5 tip z ~720KM wink.gif

Był, ale to była wersja RS6+ (chyba 450KM w serii) i był nawet w GT opisany. Skrzynie chyba przerabiali w 9ff, żeby wydoiła. Ale z tym 9ff nie mam 100% pewności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:28
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(kamilp1908 @ Wed, 17 Nov 2010 - 16:21) *
Był, ale to była wersja RS6+ (chyba 450KM w serii)

Różnica między RS6 a RS6 plus to tylko i wyłącznie soft. (450KM vs 480KM).
Co do różnic między silnikiem S6/S8 a RS6 to ztcw sa to zupełnie różne jednostki.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:31
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





CYTAT(simpson @ Wed, 17 Nov 2010 - 16:28) *
Co do różnic między silnikiem S6/S8 a RS6 to ztcw sa to zupełnie różne jednostki.


No właśnie, a tu jest mowa o V8 z S6 + bit... to że było RS6 700hp to wiem, VTG ją też modziło kiedyś kiedyś


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:31
Post #30


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





Jako ciekawostka: W12 od Audi w przeciwieństwie do VW miał chyba standardowo suchą miskę olejową: LINK


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KaeS
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:32
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 02 March 2006
Skąd: Pomorskie





Skontaktuj się z tym kolesiem:
KLIK
KOD
01' black on black twin turbo S8 6 speed manual(euro TDI 6th gear), RNS-E, Passport SRX
ohmy.gif
Może coś podpowie z praktycznego punktu widzenia.


--------------------
CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:35
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Panowie nie róbcie z W12 brata bliźniaka VR6,bo to nie jest tak do końca ,że jak VR6 pancerny to W12 też bo:

-VR6 ma 7 czopów głównych jak R6-no i W12 też ale cylindrów jest 2 razy więcej.

- Co do długości na pewno jest dłuższy od VR6 bo głowice jak to w V-ce muszą być przesunięte względem siebie o szerokość korbowodu

-wątpię ,że wejdzie do b5...bo tam VR6 wchodzi praktycznie na styk ...do b4 wejdzie na bank

-do najlżejszych też pewnie nie należy EDIT-choć jest aluminiowy więc może nie bedzie tak źle


Co do V8 ...jest na motogeeku projekt coupe quattro red .V8.32v--bi turbo...550KM na kolach o ile dobrze pamiętam bo dawno w ten projekt nie zagladałem


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 17 Nov 2010 - 17:39
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(kiwi @ Wed, 17 Nov 2010 - 16:35) *
Panowie nie róbcie z W12 brata bliźniaka VR6,bo to nie jest tak do końca ,że jak VR6 pancerny to W12 też bo:

-VR6 ma 7 czopów głównych jak R6-no i W12 też ale cylindrów jest 2 razy więcej.

- Co do długości na pewno jest dłuższy od VR6 bo głowice jak to w V-ce muszą być przesunięte względem siebie o szerokość korbowodu

-wątpię ,że wejdzie do b5...bo tam VR6 wchodzi praktycznie na styk ...do b4 wejdzie na bank

-do najlżejszych też pewnie nie należy EDIT-choć jest aluminiowy więc może nie bedzie tak źle


Co do V8 ...jest na motogeeku projekt coupe quattro red .V8.32v--bi turbo...550KM na kolach o ile dobrze pamiętam bo dawno w ten projekt nie zagladałem

Wiadomo ze W12 nie jest to dosłownie 2xVR6 ale praktycznie rzecz biorąc można powiedzieć ze to 2xVR6 , 7 czopów )podwojnych bo 2xwiecej garow), no z tego wzgledu sztywniejszy jest o wiele bardziej od klasycznego V12.

Co do długości racja jest dluzszy szczegolnie oryginalnie w wersji turbo ( bentley continental) jego wymiary - 653mm length, 820mm width and 714 mm z osprzetem, aczkolwiek w Audi A8 W12 od grila do sciany grodziowej jest 51,3cm wiec nie tak duzo a silnik dalo rade sie zmiescic. zrodlo http://www.bsmotoring.com/news/audi-a8-w12...the-dozen/962/1

Waga chyba 239kg ale do konca nie wiem czy to pewne info.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 17 Nov 2010 - 17:58
Post #34









s8 tt - pare zdjec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 18 Nov 2010 - 14:56
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





W8 i W12 w budowie sie troche choc niewiele roznia. Oba maja kute korby w serii, za to bardzo cienkie a zamiennikow brak. W 12 ma sucha miske ale wystepuje tylko w automacie. W8 ma walki wyrownowazajace i jest dostepny manual, 01E wiec wytrzymaly jak diabli. Oba silniki maja tendencje do przegrzewania sie. Do tej pory nikt nie opisal zadnego projektu turdbo opartego na W8, sa tylko jakies plotki niczym nie poparte.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 19 Nov 2010 - 01:20
Post #36


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(olozwirski @ Thu, 18 Nov 2010 - 14:56) *
W8 i W12 w budowie sie troche choc niewiele roznia. Oba maja kute korby w serii, za to bardzo cienkie a zamiennikow brak.


co znaczy "cienkie korby" ?


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 19 Nov 2010 - 11:24
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





cos w tym moze byc , wczoraj wydlubalem na jakiejs stronce ze VR6 ma korbe 20mm a W12 tylko 13mm, ale juz sam nie wiem gdzie to znalazlem.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 19 Nov 2010 - 11:37
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a jakie wykorbienie wału ma to W12 i W8

czy korby z VR6 podejdą - mozna założyć kute z VR6, czy te 13mm to szerokość ramienia korby czy w miejscu czopu ?

trzeba sie dobrze zastanowić nad tym W12 bo moze coś mozna zdłubac sensownego


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 19 Nov 2010 - 12:25
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(cowboy @ Fri, 19 Nov 2010 - 11:37) *
a jakie wykorbienie wału ma to W12 i W8

czy korby z VR6 podejdą - mozna założyć kute z VR6, czy te 13mm to szerokość ramienia korby czy w miejscu czopu ?

trzeba sie dobrze zastanowić nad tym W12 bo moze coś mozna zdłubac sensownego


Znalazlem info , ale nie wiem czy to sie tyczy W12 wogole czy W12 w tym prototypie W12 Coupe....
http://www.autozine.org/technical_school/e...e_packaging.htm


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 19 Nov 2010 - 13:43
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





w RS6 problemem są skrzynie ktore nie wyrabiają powyzej juz 500KM dlatego raczej nie za bardzo tuniguje się silniki w tych autach..z tego co pamiętam nawet Albert miał problem ze skrzynią w swoim prawie seryjnym RS6, silniki 4,2V8 np. te z Rs4 po kompressorze osiągają maks pod 550KM, o mocniejszych projektach ja nie słyszałem chociaż pewnie są. Ja bym też szedł w większą pojemność, jednak W12 biturbo mogłoby smigac niesamowicie a autko typu aluminiowego A8 które można juz kupić za niewielkie pieniądze wcale nie są złym pomysłem.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 20:04