![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
ten projekt jest kontynłacją jakby poprzedniego który był już tu opisany
jednak zmienila sie troche turbina w której wymienilem zimną strone na ar 0.60 niestety w czasie prac i zwiększania doładowania nastapiło przytopienie tłoka wtryski 470 już nie ogarniały i mój banalny błąd doprowadził do awari (turbina pompła 1.7 bar) i beret więc przy okazji że mamy zime cali przejdzie nowe mody a wiec troche o nowym projekcie nowe kute tloki kompresor m62 sprzęglo spiek plus docisk wzmacniany natrysk oleju na denka tłoków wtryski 620ccm i wiele dodatkowych pierdół jak np wywalenie maf dwa filtry skożkowe i najważniejsze nowy zegar egt z alarmem stary tego niemial nie ukrywam że interesuje mnie doladowanie ok 1.8 - 2 bar kompresor ma zazadanie polepszenie dołu i szybsza reakcje na wdepniecie gazu modyfikacje przejdzie też skrzynka rozdzielcza napedu tak zeby wiecej momentu szlo na tylne kola ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() obecnie silnik jest wyjety dorabiam natrysk oleju nastepnie blok pójdzie do szlifu tloki maja wiekszą średnice niz te stare jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia z takim ukladem kompresor plus turbina prosilbym o wszelkie info bede zobowiązany -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Projekt zapowiada sie interesujaco!
W jakie moce celujesz ? -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
będe zadowolony jak będzie l między 450 a 500km+ i mometu 550 a 600nm
silnik bedzie mechanicznie przystosowany na 500km +++ -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
trzymam kciuki za powodzenie projektu
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Jak to wszystko zniesie napęd ?
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
i czym będzie wysterowane ?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
No Jarek miejmy nadzieje, ze wszystko pojdzie po Twojej mysli i pojawisz sie gdzies na zawodach w sezonie 2009. Oczywiscie na 17stkach, bez wybebeszenia i z butla LPG w bagazniku
![]() To link do poprzedniego projketu: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...&hl=calibra -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
powodzenia w projekcie - widze dokladniej do czego ida wtryskiwacze ode mnie
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Zacny projekt - trzymam kciuki !!
-------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Fajny intercoolerek
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
po okresie świąteczno noworocznym prace ruszyły
blok oraz wał wróciły z szlifu natrysk oleju doroboiony visko sprzęglo wzmocnione na 330nm (fabryczne przenosi 90) co do pytań moc trudno na tym etapie coś mówić o mocy wiadomo ze nie poto sie montuje gt 3076 zeby miec 300km bo tyle naseryjnej turbinie sie robi naped , skrzynia spokojnie przeniesie 600nm sprzęgło też najsłabszym elemętem jest skrzynka 4*4 jak padnie to mam drugą myśle że w przyszłym tygodniu silnik juz bedzie w budzie i pierwsze próby rozruchu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
Z czego zastosowałes zaworki do natrysku na tłok ?? Fiatowskie ?? Na czym bedziesz stroił bo mysle ze to bedzie najtrudniejsze przy sekwencyjnym doładowaniu
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
a gdzie jest sekwencyjne doladowanie?
ja widze ze Jarek napisal ze bedzie gt3076 -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
w pierwszym poście jest wzmianka o m62...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
a gdzie jest sekwencyjne doladowanie? ja widze ze Jarek napisal ze bedzie gt3076 A temat ma nazwę "calibra turbo 4*4 kompressor" i jest mowa o M62. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
tak zaworki to fiat uno turbo
oczywiście bedzie turbina plus kompresor myśle że jednak w innym układzie niż przedstawia ten schemat turbina i kompresor bedą równolegle po zrównaniu ciśnień kompresor zostanie odłączony dodatkowo bedą dwa zawory zwrotne co do strojenia narazie mam ekumastera plus inny program w seryjnym ecu narazie tak musze to uruchomić wiem że to niezbyt dobre rozwiązanie ale tak narazie mósi być -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
oczywiście bedzie turbina plus kompresor myśle że jednak w innym układzie niż przedstawia ten schemat turbina i kompresor bedą równolegle po zrównaniu ciśnień kompresor zostanie odłączony dodatkowo bedą dwa zawory zwrotne Bedzie odłaczany przez te zawory gdy cisnienie z turbiny bedzie wieksze???Czyli rozumiem ze zostanie wyłaczony z obiegu ale w jaki sposób?? przez sprzegło elektromagnetyczne?? Czy poprostu w atmosfere pojdzie cisnienie ??? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mysle ze poprzezz sprzeglo elektromagnetyczne ktore ma seryjnie w sobie ten kompresor
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Zapewne sprzęgłem - nie ma sensu cały czas obciążać silnika i dmuchać w atmo....
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 14:55 |