![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
wg. mnie zrobi się z niego ulep, to po co buda S4do tego, nie lepiej ten silnik np. do borewicza zapodać, jeżeli ma tylko "jeździć", a nie wyglądać. Człowieku jaki ulep ty widzisz tutaj coś co jest robione niezgodnie ze sztuką? Profi robota chłopaki. -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Człowieku jaki ulep ty widzisz tutaj coś co jest robione niezgodnie ze sztuką? Profi robota chłopaki. co z tego ze robota pofi jak juz z S4 b5 malo zostalo ( chyba o to chodzi ) -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A jak ma wyglądać auto w tym stadium projektu, przy tak skomplikowanym swapie? Bedzie etap końcowy za pare miesięcy, to ocenicie czy przypomina ulep czy tez RS4 w sedanie...
|
|
|
![]()
Post
#404
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Tarnów ![]() |
Nie ma co "debatowac" wydaje mi się że nie jeden zamienił by się najlepszym coupe za V10 na turbie , i tak bedzię to największy swap w PL
![]() |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Projekt kozak i firma nie byle jaka co się podjęła tego wszytko na dużym poziomie.
Adam jesteś kozak. Projekt Mega konkretny od początku go sledzę na forum. Pozdro chłopaki. p.s wy chyba nie widzieliście prawdziwych ulepów... -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
CYTAT co z tego ze robota pofi jak juz z S4 b5 malo zostalo ( chyba o to chodzi ) Dokładnie o to chodziło. Już sam pomysł zrobienia RS4 b5 w sedanie jest dość oryginalny, bo takie auto nie wychodziło fabrycznie. Tym bardziej robienie go jako coupe. To już lepiej zrobić locosta z silnikiem 5.0 V10 ![]() ![]() Aha, jak już to coupe chcecie robić, to drzwi od A4 b6 cabrio może podejdą po przeróbkach? -------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie robimy Coupe, bo to straszna rzeźba i dużo szpachli, a tego nikt nie chce. Na tym polega oryginalność ze Bedzie tu V10 a nie V6, a to jest megaskomplikowane i wymaga sporych przeróbek i nowych patentów aby to bezpiecznie jeździło. Wiec Bedzie to fajne streetowe auto o wyglądzie w 99% jak RS4.
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie zacznijmy od tego ze to auto nigdy nie bylo s4
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Nie robimy Coupe, bo to straszna rzeźba i dużo szpachli, a tego nikt nie chce. Na tym polega oryginalność ze Bedzie tu V10 a nie V6, a to jest megaskomplikowane i wymaga sporych przeróbek i nowych patentów aby to bezpiecznie jeździło. Wiec Bedzie to fajne streetowe auto o wyglądzie w 99% jak RS4. Nik. Popieram w całej rozciągłości!!! Wreszcie konkret. Piekno tkwi w prostocie i elegancji, przy przeróbce na coupe łatwo mogło by się dojść do miejsca gdzie znalazła się część właścicieli calibr(bez urazy). Ci to tak doradzają nad zmianą niech sami jej dokonają i poddadzą efekty ocenie. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Dobrze, że zostaje 4D...
Apropos klatki i pozostawienia tylko dwóch foteli, to właśnie przechodzę procedurę wymiany dowodu rej. w mojej celice (zmiana z 4-osobowego samochodu na 2-osobowy) także mogę podpowiedzieć ci jak to załatwić. -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
TTE napisz coś więcej o procedurze zmiany liczby miejsc w dowodzie na dwa
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
na PW sobie piszczcie o rocedurze zmiany liczby miejsc w dowodzie albo zróbcie nowy temat, bo to zupełnie tutaj nie pasuje
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Jakiś progres ??
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#414
|
![]() |
Dobra czyli jest zwykla buda z A4 sedan
![]() |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Buda A4 z body RS4. Wydech zostaje seryjny tylko w 30% z koncowkami RS6 po dwóch stronach. Hebel raczej największy Stoptech dla B5 i felgi BBS CH-R czarne 19 ki, szerokość 10 cali. W weeknend auto jedzie na klatkę.
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Czyli buda 1,8 quattro ...nie zagłębiałem się w a4 ale fwd jest z tyłu inne ??
Nikolas masz może jakieś nowe foty?? ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 August 2007 Skąd: Swietokrzyskie ![]() |
Czyli buda 1,8 quattro ...nie zagłębiałem się w a4 ale fwd jest z tyłu inne ?? Nikolas masz może jakieś nowe foty?? ![]() Jeśli chodzi Ci o dyferencjał to w RS6 C6 ma inne przełożenie i jest krótszy (przypomina taki z B6/b7 lub A6 ) . Dostali go z silnikiem więc nie było sensu kombinować z innymi biorąc pod uwagę to, że ten prawie pasuje ![]() ![]() Nik foty ma świeże a na pewno jedną którą właśnie dostałem ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Dobra czyli jest zwykla buda z A4 sedan ![]() Rozmawiałem o tym z Nikolasem jeszcze jak budował niebieskie S4. Heble z Lambo nie mają większego sensu poza znaczkiem za który trzeba zapłacić chorą kasę. Jak zresztą wszystko do tych aut. Oryginalne nowe felgi są też przesadnie drogie, a chińskie repliki jak każdy wie do niczego sie nie nadają. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Mialem nie pisac do 7.02 bo mam bana
![]() Auto jutro do godziny 12 wyjezdza do Pawla na klatke a ja w ramach relaksu rozbiore sobie jakis silnik w rs4 . Dzisiejszy dzien nie zostal zamkniety z niezaleznych ode mnie przyczyn. Wydech bedzie 2 x 3 cale przelot zakonczony koncowkami z rs6 c6. Generalnie mamy zabezpieczona podloge , zagruntowany tunel no i jako wisienka na torcie wstepnie pomalowana komore ....... wiem wiem jest piekna . ![]() Marcinowi sie pierwsza warstwa podoba ..... ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Męsko panowie..! Czy dało by radę, w czasie jak buda będzie na wspawaniu klatki, jakoś wyczyścić silnik i doprowadzić go pod względem wizualnym do stanu "nowka sztuka" żeby pasowało do reszty? Moze Kamilbike by coś doradził?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 21 September 2025 - 03:56 |