Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI RS4 SEDAN B5 5.0 TFSI, update strona 30
voj2s
post Mon, 03 Jan 2011 - 15:27
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





w RS6 seryjny torsen daje wiecej na tyl... 40:60

270Kg jak z osprzetem to sie zdziwie ... dosc mocno huh.gif


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 03 Jan 2011 - 15:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
spoon
post Mon, 03 Jan 2011 - 17:08
Post #202


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(kiwi @ Mon, 03 Jan 2011 - 00:28) *
To ok 75kg więcej niż przy seryjnym silniku s4 ( 195kg) ...ale za to cięższa skrzynia wyrówna ten rozkład bo jest ok 50kg cięższa od 6 gang

Co do długości to nie wiem czy tu błędu nie będzie ...bo R5 o ile mnie pamięc nie myli ma 53cm ( długość bloku)..a V10 to takie 2xR5 + offset .


2xR5 daloby (na dlugosc) R10, a nie V10
V10 powinno miec dlugosc podobna do R5 i szerokosc 2xR5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 03 Jan 2011 - 17:26
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(spoon @ Mon, 03 Jan 2011 - 17:08) *
2xR5 daloby (na dlugosc) R10, a nie V10

No Kolego, rozmawiając w temacie motorów z kimkolwiek zawsze traktowałem 2xR5 (czy 2xR4, 2xR6) jako jasną sugestię ułożenia ich w sposób widlasty lub podobny i nikt nie ma problemu ze zrozumieniem, rozmawiamy o V10 od początku tematu a Ty wyjeżdżasz, że 2xR5 to nie V10 tylko R10. A jakby napisał 'DWA RAZY R5 obok siebie' to już byś się nie przyczepił ? wink.gif

Więcej luzu Panowie, przynajmniej w Nowym Roku smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 03 Jan 2011 - 18:23
Post #204


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Dzieki joker za wyjaśnienie ....99,99% ludzi zawsze skojarzy ,ze 2xR5=v10 a nie R10 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 03 Jan 2011 - 20:34
Post #205


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Oczywiście nie Bedzie to mistrz zakrętów, ale bedą podjęte pewne działania aby polepszyć walory trakcyjne rownież na kretej drodze. Choć nie ukrywam ze ten projekt w 70% robi sie po to zeby przyspieszalo szybciej niż inne bolidy ktore sie zbroja na nowy sezon a nie do latania po torze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 03 Jan 2011 - 22:43
Post #206


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





I tak samo pisanie, że to nie będzie się prowadziło w zakręcie to lekka przesada. Jeśli znasz zachowanie swojego wozu, możesz nim pojechać szybko. Bo audi czasem też jeżdżą (!) po zakrętach. I ludzie żyją, Ci co jeżdżą po torach także, więc nie ma co demonizować wyjeżdżania przodem aż tak bardzo...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Mon, 03 Jan 2011 - 23:19
Post #207


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





BOSCH SSP 376 Troche info o V10, niestety wolnossacym ale chyba baza silnika ta sama co turbo tyle ze inny skok tloka.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 03 Jan 2011 - 23:38
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Thx mamy juz cala dokumentacje potrzebna dzieki uprzejmosci przyjaciol. Chcemy zapalic go jeszcze na palecie ..... moze sie uda. Jutro ciag dalszy zrywania mat . Zamowilem 40 kg suchego lodu i atakujemy


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 04 Jan 2011 - 00:12
Post #209


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





w prawdzie to zdecydowanie duzo bardziej skaplikowana operacja niz swap 20vt do mk3 ,ale majac takie zaplecze madrych glow jak Adam oraz sprzet ktorym dysponuje ekipa ,dywagacje na temat tego czy swap sie uda czy nie sa conajmniej dziwne . Ja trzymam kciuki za to aby jak najszybciej odpalil motor w swojej nowej budzie oraz za pierwsza jazde probna ,cala reszta tzn body kit itp to kosmetyka. POZDRO


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 04 Jan 2011 - 04:46
Post #210


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jedynym ograniczeniem w tej firmie jest czas,chyba.watpie,zeby siedzieli tylko przy tym aucie...ale jak zaczynaja dzialac z buda od suchego lodu to bedzie ''lekko''. jak chca odpalic auto na palecie to pewnie sie szykuje gruba wycinka wiazki,skoro ta cholera jest taka ciezka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sobi
post Tue, 04 Jan 2011 - 11:28
Post #211


Rookie
Dołączył: Wed, 25 June 2008





mógł by ktos wyjasnic o co chodzi z tym suchym lodem i "odchudzaniem" ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Tue, 04 Jan 2011 - 11:30
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(sobi @ Tue, 04 Jan 2011 - 11:28) *
mógł by ktos wyjasnic o co chodzi z tym suchym lodem i "odchudzaniem" ?

Suchym lodem najprościej kruszy się maty wygłuszające z podłogi itp.
A odchudzanie to wywalenie zbędnych kg.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 04 Jan 2011 - 11:30
Post #213


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





suchy lód to jedna z metod usuwania masy wygłuszającej.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bielas
post Tue, 04 Jan 2011 - 14:14
Post #214


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





A nie będzie problemów z odpaleniem auta po wycięciu części wiązki? Przecież tam jest jakiś srylion różnych czujników. Drugie pytanie, czy soft do skrzyni zostaje oryginalny czy będziecie próbować ją przyspieszyć?


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 04 Jan 2011 - 15:22
Post #215


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
A nie będzie problemów z odpaleniem auta po wycięciu części wiązki? Przecież tam jest jakiś srylion różnych czujników. Drugie pytanie, czy soft do skrzyni zostaje oryginalny czy będziecie próbować ją przyspieszyć?


mysle ze na takie pytania troche za wczesniej, poniewaz nikt w PL takiego silnika nie stroił..... Zapewne wyjdzie wszystko w praniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_
post Tue, 04 Jan 2011 - 17:51
Post #216


User
Dołączył: Mon, 28 September 2009
Skąd: Biała Podlaska/Lublin





Sportmile +1
Będą jakieś dalsze prace to dopiero piszcie bo zaraz znów będzie 500stron o niczym.
Jak już i tak piszę posta to dodam coś od siebie tongue.gif Szkoda że będą tylko 2fotele, już mało seryjne przez to będzie, gdyby dało się wrzucić kolejne 2kubły do tyłu byłoby fajnie chyba że planujecie jakąś pomysłową zabudowę do bagażnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 04 Jan 2011 - 18:31
Post #217


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Kolejny dzien za nami i mysle ze jak na czwarty dzien pracy jest pewnie progress .... zreszta ocencie sami . Podziekowania dla Piotrka Cantony za felgi oraz Sidowi za przywiezenie calego body rs4. Pozdrawiam wszystkich szydercow co nie wierzyli ze to sie zmiesci
Stan na dzien dzisiejszy
- body rs4 u lakiernika
- zalozony zawias tymczasowy
- zalozone alu zwrotnice przod
- maty usuniete
- buda przygotowana do wzmacniania
- a teraz najwazniejsze SILNIK siedzi na miesjcu
- musimy wykonac inne poduszki wyzsze bo te sa za niskie o 2 cm

foty












--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 04 Jan 2011 - 19:27
Post #218


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





za zrobienie wydechu dobry artysta bedzie sie musial zabrac.wiadomo jaka srednica wydechu pojdzie?najbardziej ciekawi mnie downpipe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 04 Jan 2011 - 19:31
Post #219


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





wydechy planuje niezalezne 2 x 3 cale zakonczone tylko przelotowym tlumikiem z koncowkami rs6 cos jak ma sid.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 04 Jan 2011 - 21:24
Post #220


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Adam czy kanaly w kolektorze ssacym maja podobna srednice jak w wolnossacym 2,8 i 20vt np AEB ?? czy sa jeszcze wieksze ? jak widze ten motor to zazdoroszcze wam tych 6cylindor wiecej tongue.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:29