![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
w RS6 seryjny torsen daje wiecej na tyl... 40:60
270Kg jak z osprzetem to sie zdziwie ... dosc mocno ![]() -------------------- ... soon
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To ok 75kg więcej niż przy seryjnym silniku s4 ( 195kg) ...ale za to cięższa skrzynia wyrówna ten rozkład bo jest ok 50kg cięższa od 6 gang Co do długości to nie wiem czy tu błędu nie będzie ...bo R5 o ile mnie pamięc nie myli ma 53cm ( długość bloku)..a V10 to takie 2xR5 + offset . 2xR5 daloby (na dlugosc) R10, a nie V10 V10 powinno miec dlugosc podobna do R5 i szerokosc 2xR5 |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
2xR5 daloby (na dlugosc) R10, a nie V10 No Kolego, rozmawiając w temacie motorów z kimkolwiek zawsze traktowałem 2xR5 (czy 2xR4, 2xR6) jako jasną sugestię ułożenia ich w sposób widlasty lub podobny i nikt nie ma problemu ze zrozumieniem, rozmawiamy o V10 od początku tematu a Ty wyjeżdżasz, że 2xR5 to nie V10 tylko R10. A jakby napisał 'DWA RAZY R5 obok siebie' to już byś się nie przyczepił ? ![]() Więcej luzu Panowie, przynajmniej w Nowym Roku ![]() |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dzieki joker za wyjaśnienie ....99,99% ludzi zawsze skojarzy ,ze 2xR5=v10 a nie R10
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Oczywiście nie Bedzie to mistrz zakrętów, ale bedą podjęte pewne działania aby polepszyć walory trakcyjne rownież na kretej drodze. Choć nie ukrywam ze ten projekt w 70% robi sie po to zeby przyspieszalo szybciej niż inne bolidy ktore sie zbroja na nowy sezon a nie do latania po torze
![]() |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
I tak samo pisanie, że to nie będzie się prowadziło w zakręcie to lekka przesada. Jeśli znasz zachowanie swojego wozu, możesz nim pojechać szybko. Bo audi czasem też jeżdżą (!) po zakrętach. I ludzie żyją, Ci co jeżdżą po torach także, więc nie ma co demonizować wyjeżdżania przodem aż tak bardzo...
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
BOSCH SSP 376 Troche info o V10, niestety wolnossacym ale chyba baza silnika ta sama co turbo tyle ze inny skok tloka.
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Thx mamy juz cala dokumentacje potrzebna dzieki uprzejmosci przyjaciol. Chcemy zapalic go jeszcze na palecie ..... moze sie uda. Jutro ciag dalszy zrywania mat . Zamowilem 40 kg suchego lodu i atakujemy
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
w prawdzie to zdecydowanie duzo bardziej skaplikowana operacja niz swap 20vt do mk3 ,ale majac takie zaplecze madrych glow jak Adam oraz sprzet ktorym dysponuje ekipa ,dywagacje na temat tego czy swap sie uda czy nie sa conajmniej dziwne . Ja trzymam kciuki za to aby jak najszybciej odpalil motor w swojej nowej budzie oraz za pierwsza jazde probna ,cala reszta tzn body kit itp to kosmetyka. POZDRO
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jedynym ograniczeniem w tej firmie jest czas,chyba.watpie,zeby siedzieli tylko przy tym aucie...ale jak zaczynaja dzialac z buda od suchego lodu to bedzie ''lekko''. jak chca odpalic auto na palecie to pewnie sie szykuje gruba wycinka wiazki,skoro ta cholera jest taka ciezka.
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 25 June 2008 ![]() |
mógł by ktos wyjasnic o co chodzi z tym suchym lodem i "odchudzaniem" ?
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
mógł by ktos wyjasnic o co chodzi z tym suchym lodem i "odchudzaniem" ? Suchym lodem najprościej kruszy się maty wygłuszające z podłogi itp. A odchudzanie to wywalenie zbędnych kg. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
suchy lód to jedna z metod usuwania masy wygłuszającej.
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
A nie będzie problemów z odpaleniem auta po wycięciu części wiązki? Przecież tam jest jakiś srylion różnych czujników. Drugie pytanie, czy soft do skrzyni zostaje oryginalny czy będziecie próbować ją przyspieszyć?
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT A nie będzie problemów z odpaleniem auta po wycięciu części wiązki? Przecież tam jest jakiś srylion różnych czujników. Drugie pytanie, czy soft do skrzyni zostaje oryginalny czy będziecie próbować ją przyspieszyć? mysle ze na takie pytania troche za wczesniej, poniewaz nikt w PL takiego silnika nie stroił..... Zapewne wyjdzie wszystko w praniu |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 28 September 2009 Skąd: Biała Podlaska/Lublin ![]() |
Sportmile +1
Będą jakieś dalsze prace to dopiero piszcie bo zaraz znów będzie 500stron o niczym. Jak już i tak piszę posta to dodam coś od siebie ![]() |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Kolejny dzien za nami i mysle ze jak na czwarty dzien pracy jest pewnie progress .... zreszta ocencie sami . Podziekowania dla Piotrka Cantony za felgi oraz Sidowi za przywiezenie calego body rs4. Pozdrawiam wszystkich szydercow co nie wierzyli ze to sie zmiesci
Stan na dzien dzisiejszy - body rs4 u lakiernika - zalozony zawias tymczasowy - zalozone alu zwrotnice przod - maty usuniete - buda przygotowana do wzmacniania - a teraz najwazniejsze SILNIK siedzi na miesjcu - musimy wykonac inne poduszki wyzsze bo te sa za niskie o 2 cm foty ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
za zrobienie wydechu dobry artysta bedzie sie musial zabrac.wiadomo jaka srednica wydechu pojdzie?najbardziej ciekawi mnie downpipe.
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
wydechy planuje niezalezne 2 x 3 cale zakonczone tylko przelotowym tlumikiem z koncowkami rs6 cos jak ma sid.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Adam czy kanaly w kolektorze ssacym maja podobna srednice jak w wolnossacym 2,8 i 20vt np AEB ?? czy sa jeszcze wieksze ? jak widze ten motor to zazdoroszcze wam tych 6cylindor wiecej
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:29 |