![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie schodzicie na bardzo delikatne tematy ktore nie koniecznie musza byc opisane na forum publicznym . Auto bedzie zarej jako 1.8 z rej tzw imienna z waznym przegladem i ubezpieczeniem. Nowy update we wtorek jak Sidzioch przywiezie elementy zawieszenia. Pozdr.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hehe, moja żona ciagle sie dopytuje kiedy audi bedzie skonczone.. zreszta doglądała prac w wakacje razem z półrocznym wtedy synem..
cały czas cisnie mnie ze auto ma jeździć jak najszybciej... pamietam jak mi kiedyś pogała składac dolot do FMICa, juz chciałem pir...ć to wszytsko ale jakoś mnie uspokoiła i poskładałem z nią do kupy nowe orurowanie ![]() panowie co do VINu mozna go zniszczyć (tylko po co) np przypadkowo szlifierką kątową i diagnosta na stacji nad nowy VIN ![]() ja u siebie po zakonczeniu prac zgłosze nowy silnik, klatkę (2 miejscowy) itd - w sumie opłata z OC nie jest wieksza dużo a dobrze zeby był w papierach porządek ![]() wracając do tematu widać teraz że się uda ale rzeźba jednak będzie, pewnie poszerzony tunel, bedzie klatka.. ciekaw jestem jak sie pomieszczą chłodnice z przodu.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chlodnice bedą w bagażniku i ładne wloty w miejscu tylnej szyby. Chłopaki chcą zrobić wszystko aby rozkład mas był jak najlepszy,wiec Bedzie kilka patentów
![]() |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Za pisanie off topic w temacie będę wlepiał ostrzeżenia i zakazy pisania wiec trzymać się proszę tematu.
A jak drogi użytkowniku masz zamiar napisać 2 zdania jaki to fajny projekt i nie możesz się doczekać aż auto wyjedzie to daruj sobie. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Tak sobie myślę... pisałeś, że tam ma być wnętrze. Zupełnie custom jak rozumiem, skoro tunel pocięty, że o klatce nie wspomnę. Którędy chcecie puścić przewody do tyłu do chłodnic??
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Pytanie dotyczące auta - chcecie zainstalować klimę i resztę wypasu czy odchudzić wiązkę z czego się da do niezbędnego minimum ? Bo jeśli dobrze rozumiem ECU będzie seryjne, tak ?
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Adam mówił ze są zaplanowane miejsca na przewody do chlodnicy. Co dotyczy wiązki - to zostanie niezbędne minimum. ECU zostaje seryjne.
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
zwazylem nawet z ciekawosci wiazki rs6 .... bagatela 100 kg. Srodek bedzie total custom ale tym razem bedzie zrobioneto pod show car a nie surowa blacha tak wiec mozecie sie spodziewac alcantary , carbonu itp. Jezeli chodzi o przewody to najprawdopodobniej pojda zrodkiem od strony pasazera , ogolnie bedzie to auto dwu osobowe bo NIka przesuwamy troche do tylu z fotelem i kierownica aby masy wyrownac. Tak to auto ma takze skrecac
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jak fotel kierowcy odsuniecie sporo do tylu,to bedzie sie musial sporo wynurzac,wyjezdzajac np. z zatloczonych uliczek.to jest dosyc uciazliwe.
a auto mialo zostac uliczne z tego co pamietam.chyba,ze wlasciciel jest przygotowany na taki dyskomfort. |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zwazylem nawet z ciekawosci wiazki rs6 .... bagatela 100 kg. Srodek bedzie total custom ale tym razem bedzie zrobioneto pod show car a nie surowa blacha tak wiec mozecie sie spodziewac alcantary , carbonu itp. Jezeli chodzi o przewody to najprawdopodobniej pojda zrodkiem od strony pasazera , ogolnie bedzie to auto dwu osobowe bo NIka przesuwamy troche do tylu z fotelem i kierownica aby masy wyrownac. Tak to auto ma takze skrecac ![]() zważcie skrzynie z silnikiem ![]() wydaje mi się że skrzynia tu bedzie ciężka - ze 120kg ? zwykła 01A jak wazyłem to chyba 65kg wazy skoro wycieliscie kanał żeby ta locha weszła to pedal box z podłogi wydaje sie wymuszony bo sie pewnie ori pedały nie zmieszczą.. a własnie planujecie jakies customowe tiltony czy przeniesiecie oryginalny zestaw pedałów - nie widziałem w tym zestawie na swapa chyba ori pedałów no tak ale to automat wiec chyba nie ma sensu pedalbox, zwłaszcza ze pedały chyba na 90% musza być oczujnikowane w tym silniku ? w 4 drzwiowym nie da sie mocno cofnąc z fotelem bo jest słupek w drzwiach, a masa Nika to przy masie silnika to niewiele, ale zawsze coś, moze nie bedzie totalnie ryło przodem ![]() tak sobie myslę że raczej cięzko bedzie z tym seryjnym ulicznym setupem.. lepiej od razu zbudować bezkompromisowa wyscigówkę anie taką udającą auto rodzinne - bo taki to jest seryjny RS6 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Adam napewno napisze więcej, ale z tego co rozmawialiśmy nie Bedzie to ani typowa wydmuszka, ani typowe komfortowe RS4 udające RS6. Tu trzeba iść na kompromisy. Fotele bedą przesunięte ale w ramach rozsądku oczywiście, kierownica tez, jednak możliwe ze Bedzie zdejmowana. Większość rzeczy Ktore mogą wyrównać masę powędruja do tylu. Sama skrzynia jest napewno cięższa od manuala, ale jest dosyć daleko za przednia osią, wiec to tez na + No i kilka innych patentów sie zastosuje żeby to wmiarę skrecalo. Moze w tygodniu chłopaki zważą silnik ze skrzynia. Ze względu na szerszy tunel miejsca na pedały jest mniej, ale zamówione są Juz ori pedały z RS6 Ktore bez kłopotu zmieszczą sie. Dlatego raczej Bedzie to uliczną wyscigowka, ale z ładnym (w miarę możliwości) środkiem, i ładne zewnątrz.
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
tak sobie myslę że raczej cięzko bedzie z tym seryjnym ulicznym setupem.. lepiej od razu zbudować bezkompromisowa wyscigówkę anie taką udającą auto rodzinne - bo taki to jest seryjny RS6 ![]() ten uliczny setup to jest naciekawsza rzecz w tym projekcie.lepsza zabawa na ulicy niz wozenie auta na lawecie. |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
Nie przesadzajcie już. W audi 200 5.0 v10 tdi też był automat pokaźnych rozmiarów i wszystko się zmieściło.
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jednak chyba 200 jest "nieco" większa od A4 B5...
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Znalazłem info ze waga kompletnego silnika V10TT to 270kg, długość 67cm. Jest chyba nawet krótszy od W12...i mniej waży niż W12 TT z Conti GT. Biorąc pod uwagę fakt ze kompletny 2,7 TT ważył 195 kg mamy 75kg wiecej na przedniej osi, ale aku, chlodnica i pare innych kg pójdą do tylu, więc mozna spodziewać sie, ze tragedii nie Bedzie:)
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To ok 75kg więcej niż przy seryjnym silniku s4 ( 195kg) ...ale za to cięższa skrzynia wyrówna ten rozkład bo jest ok 50kg cięższa od 6 gang
Co do długości to nie wiem czy tu błędu nie będzie ...bo R5 o ile mnie pamięc nie myli ma 53cm ( długość bloku)..a V10 to takie 2xR5 + offset . -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Na innej stronie znalazłem Dlugosc 5.0 V10 TT - 56 cm.. Juz sam nie wiem, bo strasznie mało info na temat tego motoru. W każdym razie sie zmiescil, a wagowo da sie wyrównać tak, aby jakos skrecalo. Da sie tez dobry zawias i Mysle ze nie bedzie tak złe.
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
sam blok w twojej niebieskiej s4 mial 38cm dla porownania.
mysle,ze 56cm-czyli to drugie info,ktore znalazles odnosi sie do samego bloku. 67cm to pewnie dlugosc z kolem zamachowym,pasowym itp. |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Znalazłem info ze waga kompletnego silnika V10TT to 270kg, długość 67cm. Jest chyba nawet krótszy od W12...i mniej waży niż W12 TT z Conti GT. Biorąc pod uwagę fakt ze kompletny 2,7 TT ważył 195 kg mamy 75kg wiecej na przedniej osi, ale aku, chlodnica i pare innych kg pójdą do tylu, więc mozna spodziewać sie, ze tragedii nie Bedzie:) nie na przedniej osi - tylko wiszące PRZED przednią osią !! W12 jest tak samo długi lub ze 4cm dłuższy niż VR6 ! bo to nic innego jak 2 VRy w układzie V - długość bloku VR6 to 43cm zatem ramię działania tej masy ma znaczenie... 100kg na przedniej osi a 100kg w odległości 50cm przed przednią osią ma znaczenie to że jest po drugiej stronie jebitna skrzynia w niczym nie pomaga, bo mimo wszystko jest bliżej przedniej osi i zwiększa nacisk - w ogóle masa w niczym nie pomaga ![]() sytuację ratuje skrzynia nowego typu gdzie półoś przechodzi pomiędzy wieńcem pod rozrusznik a dwumasem i sprzęgłem daje około 15cm korzyści - w innej sytuacji byłaby pewnie wielka czarna dupa ze zmieszczeniem tego agregatu lekka maska, błotniki, aku, chłodnice na pewno pomogą, do tego jakieś profesjonalne obliczenie i wykonanie zawieszenia moze zeszperowanie tyłu, czy jakiś torsen dający więcej na tył, powinno pomóc - IMO na tyle że da się jeździć tam gdzie się chce.... jednak nie da rady oszukac fizyki i bedzie to dość jednostronne auto - szybkie na wprost, co wcale nie jest takie złe, bo w sumie po to jest budowane -------------------- |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
nie wiem co chlopaki planuja ale:
wrzucasz niby akumulator do bagaznika,chlodnice z wentylatorem,wyrzucasz sprezarke klimy i jej chlodnice,cholernie ciezkie wzocnienie przednie. robisz lekkie blotniki i maske,ile juz zaoszczedzilismy? sporo.wiec nie ma co sie stresowac tylko czekac az chlopaki zwaza silnik. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:39 |