Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI RS4 SEDAN B5 5.0 TFSI, update strona 30
Sportmile
post Thu, 30 Dec 2010 - 23:58
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Panowie schodzicie na bardzo delikatne tematy ktore nie koniecznie musza byc opisane na forum publicznym . Auto bedzie zarej jako 1.8 z rej tzw imienna z waznym przegladem i ubezpieczeniem. Nowy update we wtorek jak Sidzioch przywiezie elementy zawieszenia. Pozdr.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Dec 2010 - 23:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Fri, 31 Dec 2010 - 09:38
Post #182


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





hehe, moja żona ciagle sie dopytuje kiedy audi bedzie skonczone.. zreszta doglądała prac w wakacje razem z półrocznym wtedy synem..
cały czas cisnie mnie ze auto ma jeździć jak najszybciej...
pamietam jak mi kiedyś pogała składac dolot do FMICa, juz chciałem pir...ć to wszytsko ale jakoś mnie uspokoiła i poskładałem z nią do kupy nowe orurowanie wink.gif

panowie co do VINu mozna go zniszczyć (tylko po co) np przypadkowo szlifierką kątową i diagnosta na stacji nad nowy VIN wink.gif

ja u siebie po zakonczeniu prac zgłosze nowy silnik, klatkę (2 miejscowy) itd - w sumie opłata z OC nie jest wieksza dużo a dobrze zeby był w papierach porządek wink.gif

wracając do tematu widać teraz że się uda ale rzeźba jednak będzie, pewnie poszerzony tunel, bedzie klatka.. ciekaw jestem jak sie pomieszczą chłodnice z przodu..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 31 Dec 2010 - 10:02
Post #183


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Chlodnice bedą w bagażniku i ładne wloty w miejscu tylnej szyby. Chłopaki chcą zrobić wszystko aby rozkład mas był jak najlepszy,wiec Bedzie kilka patentów wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 31 Dec 2010 - 17:17
Post #184


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Za pisanie off topic w temacie będę wlepiał ostrzeżenia i zakazy pisania wiec trzymać się proszę tematu.

A jak drogi użytkowniku masz zamiar napisać 2 zdania jaki to fajny projekt i nie możesz się doczekać aż auto wyjedzie to daruj sobie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sat, 01 Jan 2011 - 18:36
Post #185


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Tak sobie myślę... pisałeś, że tam ma być wnętrze. Zupełnie custom jak rozumiem, skoro tunel pocięty, że o klatce nie wspomnę. Którędy chcecie puścić przewody do tyłu do chłodnic??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 01 Jan 2011 - 20:08
Post #186


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Pytanie dotyczące auta - chcecie zainstalować klimę i resztę wypasu czy odchudzić wiązkę z czego się da do niezbędnego minimum ? Bo jeśli dobrze rozumiem ECU będzie seryjne, tak ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 01 Jan 2011 - 21:11
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Adam mówił ze są zaplanowane miejsca na przewody do chlodnicy. Co dotyczy wiązki - to zostanie niezbędne minimum. ECU zostaje seryjne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sun, 02 Jan 2011 - 12:27
Post #188


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





zwazylem nawet z ciekawosci wiazki rs6 .... bagatela 100 kg. Srodek bedzie total custom ale tym razem bedzie zrobioneto pod show car a nie surowa blacha tak wiec mozecie sie spodziewac alcantary , carbonu itp. Jezeli chodzi o przewody to najprawdopodobniej pojda zrodkiem od strony pasazera , ogolnie bedzie to auto dwu osobowe bo NIka przesuwamy troche do tylu z fotelem i kierownica aby masy wyrownac. Tak to auto ma takze skrecac smile.gif ........ albo przynajmniej probowac.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 02 Jan 2011 - 17:12
Post #189


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jak fotel kierowcy odsuniecie sporo do tylu,to bedzie sie musial sporo wynurzac,wyjezdzajac np. z zatloczonych uliczek.to jest dosyc uciazliwe.
a auto mialo zostac uliczne z tego co pamietam.chyba,ze wlasciciel jest przygotowany na taki dyskomfort.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 02 Jan 2011 - 19:14
Post #190


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Sportmile @ Sun, 02 Jan 2011 - 12:27) *
zwazylem nawet z ciekawosci wiazki rs6 .... bagatela 100 kg. Srodek bedzie total custom ale tym razem bedzie zrobioneto pod show car a nie surowa blacha tak wiec mozecie sie spodziewac alcantary , carbonu itp. Jezeli chodzi o przewody to najprawdopodobniej pojda zrodkiem od strony pasazera , ogolnie bedzie to auto dwu osobowe bo NIka przesuwamy troche do tylu z fotelem i kierownica aby masy wyrownac. Tak to auto ma takze skrecac smile.gif ........ albo przynajmniej probowac.


zważcie skrzynie z silnikiem smile.gif albo podaj chociąz róznice vs oryginalnego zestawu silnikowo-napędowego

wydaje mi się że skrzynia tu bedzie ciężka - ze 120kg ? zwykła 01A jak wazyłem to chyba 65kg wazy

skoro wycieliscie kanał żeby ta locha weszła to pedal box z podłogi wydaje sie wymuszony bo sie pewnie ori pedały nie zmieszczą.. a własnie planujecie jakies customowe tiltony czy przeniesiecie oryginalny zestaw pedałów - nie widziałem w tym zestawie na swapa chyba ori pedałów
no tak ale to automat wiec chyba nie ma sensu pedalbox, zwłaszcza ze pedały chyba na 90% musza być oczujnikowane w tym silniku ?

w 4 drzwiowym nie da sie mocno cofnąc z fotelem bo jest słupek w drzwiach, a masa Nika to przy masie silnika to niewiele, ale zawsze coś, moze nie bedzie totalnie ryło przodem wink.gif
tak sobie myslę że raczej cięzko bedzie z tym seryjnym ulicznym setupem.. lepiej od razu zbudować bezkompromisowa wyscigówkę anie taką udającą auto rodzinne - bo taki to jest seryjny RS6 wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 02 Jan 2011 - 19:41
Post #191


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Adam napewno napisze więcej, ale z tego co rozmawialiśmy nie Bedzie to ani typowa wydmuszka, ani typowe komfortowe RS4 udające RS6. Tu trzeba iść na kompromisy. Fotele bedą przesunięte ale w ramach rozsądku oczywiście, kierownica tez, jednak możliwe ze Bedzie zdejmowana. Większość rzeczy Ktore mogą wyrównać masę powędruja do tylu. Sama skrzynia jest napewno cięższa od manuala, ale jest dosyć daleko za przednia osią, wiec to tez na + No i kilka innych patentów sie zastosuje żeby to wmiarę skrecalo. Moze w tygodniu chłopaki zważą silnik ze skrzynia. Ze względu na szerszy tunel miejsca na pedały jest mniej, ale zamówione są Juz ori pedały z RS6 Ktore bez kłopotu zmieszczą sie. Dlatego raczej Bedzie to uliczną wyscigowka, ale z ładnym (w miarę możliwości) środkiem, i ładne zewnątrz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 02 Jan 2011 - 20:41
Post #192


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(cowboy @ Sun, 02 Jan 2011 - 19:14) *
tak sobie myslę że raczej cięzko bedzie z tym seryjnym ulicznym setupem.. lepiej od razu zbudować bezkompromisowa wyscigówkę anie taką udającą auto rodzinne - bo taki to jest seryjny RS6 wink.gif

ten uliczny setup to jest naciekawsza rzecz w tym projekcie.lepsza zabawa na ulicy niz wozenie auta na lawecie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusz-kat
post Sun, 02 Jan 2011 - 22:11
Post #193


User
Dołączył: Fri, 27 April 2007





Nie przesadzajcie już. W audi 200 5.0 v10 tdi też był automat pokaźnych rozmiarów i wszystko się zmieściło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 02 Jan 2011 - 22:30
Post #194


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Jednak chyba 200 jest "nieco" większa od A4 B5...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 03 Jan 2011 - 00:20
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Znalazłem info ze waga kompletnego silnika V10TT to 270kg, długość 67cm. Jest chyba nawet krótszy od W12...i mniej waży niż W12 TT z Conti GT. Biorąc pod uwagę fakt ze kompletny 2,7 TT ważył 195 kg mamy 75kg wiecej na przedniej osi, ale aku, chlodnica i pare innych kg pójdą do tylu, więc mozna spodziewać sie, ze tragedii nie Bedzie:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 03 Jan 2011 - 00:28
Post #196


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





To ok 75kg więcej niż przy seryjnym silniku s4 ( 195kg) ...ale za to cięższa skrzynia wyrówna ten rozkład bo jest ok 50kg cięższa od 6 gang

Co do długości to nie wiem czy tu błędu nie będzie ...bo R5 o ile mnie pamięc nie myli ma 53cm ( długość bloku)..a V10 to takie 2xR5 + offset .


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 03 Jan 2011 - 01:10
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Na innej stronie znalazłem Dlugosc 5.0 V10 TT - 56 cm.. Juz sam nie wiem, bo strasznie mało info na temat tego motoru. W każdym razie sie zmiescil, a wagowo da sie wyrównać tak, aby jakos skrecalo. Da sie tez dobry zawias i Mysle ze nie bedzie tak złe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 03 Jan 2011 - 01:47
Post #198


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





sam blok w twojej niebieskiej s4 mial 38cm dla porownania.
mysle,ze 56cm-czyli to drugie info,ktore znalazles odnosi sie do samego bloku.
67cm to pewnie dlugosc z kolem zamachowym,pasowym itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 03 Jan 2011 - 09:36
Post #199


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Nikolas @ Mon, 03 Jan 2011 - 00:20) *
Znalazłem info ze waga kompletnego silnika V10TT to 270kg, długość 67cm. Jest chyba nawet krótszy od W12...i mniej waży niż W12 TT z Conti GT. Biorąc pod uwagę fakt ze kompletny 2,7 TT ważył 195 kg mamy 75kg wiecej na przedniej osi, ale aku, chlodnica i pare innych kg pójdą do tylu, więc mozna spodziewać sie, ze tragedii nie Bedzie:)


nie na przedniej osi - tylko wiszące PRZED przednią osią !!
W12 jest tak samo długi lub ze 4cm dłuższy niż VR6 ! bo to nic innego jak 2 VRy w układzie V - długość bloku VR6 to 43cm
zatem ramię działania tej masy ma znaczenie... 100kg na przedniej osi a 100kg w odległości 50cm przed przednią osią ma znaczenie
to że jest po drugiej stronie jebitna skrzynia w niczym nie pomaga, bo mimo wszystko jest bliżej przedniej osi i zwiększa nacisk - w ogóle masa w niczym nie pomaga wink.gif gdyby ta skrzynia była przed tylną osią byłoby OK
sytuację ratuje skrzynia nowego typu gdzie półoś przechodzi pomiędzy wieńcem pod rozrusznik a dwumasem i sprzęgłem daje około 15cm korzyści - w innej sytuacji byłaby pewnie wielka czarna dupa ze zmieszczeniem tego agregatu
lekka maska, błotniki, aku, chłodnice na pewno pomogą, do tego jakieś profesjonalne obliczenie i wykonanie zawieszenia moze zeszperowanie tyłu, czy jakiś torsen dający więcej na tył, powinno pomóc - IMO na tyle że da się jeździć tam gdzie się chce.... jednak nie da rady oszukac fizyki i bedzie to dość jednostronne auto - szybkie na wprost, co wcale nie jest takie złe, bo w sumie po to jest budowane


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 03 Jan 2011 - 15:17
Post #200


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie wiem co chlopaki planuja ale:
wrzucasz niby akumulator do bagaznika,chlodnice z wentylatorem,wyrzucasz sprezarke klimy i jej chlodnice,cholernie ciezkie wzocnienie przednie.
robisz lekkie blotniki i maske,ile juz zaoszczedzilismy?
sporo.wiec nie ma co sie stresowac tylko czekac az chlopaki zwaza silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:39