Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> BMW V8 - kto psikał nitro, ile i z jakim efektem?, M60B40, M62B44, S62B50
Kajman
post Thu, 18 Nov 2010 - 20:01
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mi jak już pisałem chodzi o konrketny silnik i konkretne doładowanie, robił coś takiego czy tylko spamujesz?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Nov 2010 - 20:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
edu2301
post Thu, 18 Nov 2010 - 20:07
Post #22


User
Dołączył: Sun, 14 November 2010
Skąd: dwr





gsciu robil chyba juz wszsytko nie dam sobie reki uciac i nie szpanuje ! Masz Jezyk Zadzwon to dowiesz sie wszystkiego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 18 Nov 2010 - 20:21
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Twoja wypowiedź nic nie wnosi do tematu, jest mnóstwo firm co w ten sposób robiły PRAWIE wszystko. A prawie, to wiemy...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edu2301
post Thu, 18 Nov 2010 - 20:49
Post #24


User
Dołączył: Sun, 14 November 2010
Skąd: dwr





moja wypowiedz nic moze nie wniosla ale odpowiedz tego goscia napewno zxaspokoji twoje pytania wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 18 Nov 2010 - 21:11
Post #25









CYTAT(edu2301 @ Thu, 18 Nov 2010 - 19:57) *
jak masz jakie kolwiek pytania o wtrys metanolu do bezyny do laduj swoje pytania do tego goscia na wszstkie ci napewno odp http://www.kls-sport.pl/ gosciu ze skody octawi 18 zrobil ok 800km i grubo ponad 700nm to wie co z czy sie je smile.gif

co za brednie. daj sobie na wstrzymanie przed napisaniem kolejnej bzdury.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:00
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Jeśli chodzi o samo nitro, to sie nie znam, jeśli natomiast chodzi o silniki m60 i m62 to troszkę wiem.
Odnośnie kutych gratów, to oczywiście znajdują się w tych silnikach. Korbowody z łamaną stopą oraz wał korbowy są kute. Tutaj masz zdjęcia z dłubania mojego silnika m62tub44:






Jeśli chodzi o dostępność gratów do tych silników to są dostępne, pytanie tylko jaka jest cena...
Jak widać producent proponuje do tego silnika cały komplecik powiększający pojemność nawet do 5,2litra oraz moc do 385koników. Są też inne setapy co można obejrzeć na tej stronie:
http://www.noellemotors.de/BMW_7_series_E38.214.0.html


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:12
Post #27


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ooo ktoś to w końcu dłubał, co robiłeś i z jakim efektem? Jaki masz wydech?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:27
Post #28


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





W M62B44 korby nie sa kute tylko sa spiekane, nie wiem jak sie dokladnie nazywa ten proces technologiczny. Lekkie i mocne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:36
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jak mocne? smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:39
Post #30


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Mocniejsze od odlewanych, tak naprawde to bardzo malo jest uturbionych serii zeby to wiedziec. Przyrosty w NA znosza dzielnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:52
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Każda V czy to BMW czy JAGUAR czy MERCEDES ma korby łamane, a co do wytrzymałości to śmiało 50% + wytrzyma, mówię na podstawie uturbiania innych jednostek BMW i 50% + to każda zniosła a NM prawie o 100% i to nie jeden i nie daw silniki takie zrobiłem, a poza tym te które nie znikneły z pola widzenia to jeżdżą do dziś i upalanie zawsze, myślę a newet jestem pewien że do + 50% to zniesie


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:59
Post #32


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Juz wiem w jakim kosciele dzwonia. Korby sa spiekane i jeszcze wykuwane. Link nie o BMW ale sposob ten sam.
http://www.circletrack.com/nls/139_0311_co...rods/index.html

CYTAT(syncros @ Tue, 30 Nov 2010 - 21:27) *
W M62B44 korby nie sa kute tylko sa spiekane, nie wiem jak sie dokladnie nazywa ten proces technologiczny. Lekkie i mocne.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 01 Dec 2010 - 15:10
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Czyli mają wiele wspólnego z odkuwkami wink.gif
Silnik nie jest jeszcze ukończony i będzie jeździł w limuzynie, nie żadnych sport carach smile.gif Jeśli chodzi o zakres modyfikacji to niewiele, kolektor dolotowy od m60, porting kanałów i zmiana geometrii grzybków zaworów ssących, zmodyfikowana przepustnica, cały dolot i lekko wydech. Rezultaty? Nie mam pojęcia smile.gif
Kanał przed modami:

i po modach:

kolektory:

przepustnica:


Aha no i korby z tłokami zostały dowarzone, a wał z kołami wyważony dynamicznie.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 01 Dec 2010 - 15:53
Post #34


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Miło. O ile wiem wczesne m62b44 bez TU miały większy kolektor i przepustnicę w serii, spotkałeś się z tą opinią? DO ciebie pasował kolektor od m60 plug&play?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 01 Dec 2010 - 18:19
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Z tego co wiem to średnice przepustnic w m60b40, m62b44 i m62tub44 są niemal identycznej średnicy, tylko m62tu miał sterowaną elektrycznie. Kolektor w m62b44 też miał większe kanały, tak jak ten z m60. Kolektor pasuje plug&play, jedynie w kolektorze m60, trzeba zaślepić miejsce od czujnika temperatury powietrza zasysanego, bo w m62 tą funkcję pełni przepływka.
Aha i dodam że u mnie zniknęła też kłopotliwa odma. Funkcję dodatkowego separatora oleju, będzie pełnił customowy oil tank podłączony przed przepustnice. Zapobiegnie to zaciąganiu przez silnik oleju przez odmę jak się często zdarzało w ori układzie.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 18 Dec 2013 - 13:52
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





A psikał już ktoś do s62? firma Inochi z łodzi montuje instalacje WON direct port +200km do V8 . myśle że te 200km dopału do 400 to taka górna bezpieczna granica, która nie narobi szkód w silniku (odpowiada to m/w turbo na 0,5b) . chyba że się mylę? dlatego tutaj pytanie kieruję do osób z doswiadczeniem w tej materii - jakie macie zdanie na ten temat? ogólnie myślę nad tym jako dobrej alternatywie do turbo/kompresora - stałe cywilne niekombinowane 400ps , a gdy będę chciał przycisnąć to pstryk i 600 smile.gif no i koszta montażu niższe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 17:17