![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mi jak już pisałem chodzi o konrketny silnik i konkretne doładowanie, robił coś takiego czy tylko spamujesz?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sun, 14 November 2010 Skąd: dwr ![]() |
gsciu robil chyba juz wszsytko nie dam sobie reki uciac i nie szpanuje ! Masz Jezyk Zadzwon to dowiesz sie wszystkiego
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Twoja wypowiedź nic nie wnosi do tematu, jest mnóstwo firm co w ten sposób robiły PRAWIE wszystko. A prawie, to wiemy...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Sun, 14 November 2010 Skąd: dwr ![]() |
moja wypowiedz nic moze nie wniosla ale odpowiedz tego goscia napewno zxaspokoji twoje pytania
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
jak masz jakie kolwiek pytania o wtrys metanolu do bezyny do laduj swoje pytania do tego goscia na wszstkie ci napewno odp http://www.kls-sport.pl/ gosciu ze skody octawi 18 zrobil ok 800km i grubo ponad 700nm to wie co z czy sie je ![]() co za brednie. daj sobie na wstrzymanie przed napisaniem kolejnej bzdury. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Jeśli chodzi o samo nitro, to sie nie znam, jeśli natomiast chodzi o silniki m60 i m62 to troszkę wiem.
Odnośnie kutych gratów, to oczywiście znajdują się w tych silnikach. Korbowody z łamaną stopą oraz wał korbowy są kute. Tutaj masz zdjęcia z dłubania mojego silnika m62tub44: ![]() ![]() ![]() Jeśli chodzi o dostępność gratów do tych silników to są dostępne, pytanie tylko jaka jest cena... Jak widać producent proponuje do tego silnika cały komplecik powiększający pojemność nawet do 5,2litra oraz moc do 385koników. Są też inne setapy co można obejrzeć na tej stronie: http://www.noellemotors.de/BMW_7_series_E38.214.0.html -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ooo ktoś to w końcu dłubał, co robiłeś i z jakim efektem? Jaki masz wydech?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
W M62B44 korby nie sa kute tylko sa spiekane, nie wiem jak sie dokladnie nazywa ten proces technologiczny. Lekkie i mocne.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jak mocne?
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Mocniejsze od odlewanych, tak naprawde to bardzo malo jest uturbionych serii zeby to wiedziec. Przyrosty w NA znosza dzielnie.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Każda V czy to BMW czy JAGUAR czy MERCEDES ma korby łamane, a co do wytrzymałości to śmiało 50% + wytrzyma, mówię na podstawie uturbiania innych jednostek BMW i 50% + to każda zniosła a NM prawie o 100% i to nie jeden i nie daw silniki takie zrobiłem, a poza tym te które nie znikneły z pola widzenia to jeżdżą do dziś i upalanie zawsze, myślę a newet jestem pewien że do + 50% to zniesie
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Juz wiem w jakim kosciele dzwonia. Korby sa spiekane i jeszcze wykuwane. Link nie o BMW ale sposob ten sam.
http://www.circletrack.com/nls/139_0311_co...rods/index.html W M62B44 korby nie sa kute tylko sa spiekane, nie wiem jak sie dokladnie nazywa ten proces technologiczny. Lekkie i mocne. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Czyli mają wiele wspólnego z odkuwkami
![]() Silnik nie jest jeszcze ukończony i będzie jeździł w limuzynie, nie żadnych sport carach ![]() ![]() Kanał przed modami: ![]() i po modach: ![]() kolektory: ![]() przepustnica: ![]() Aha no i korby z tłokami zostały dowarzone, a wał z kołami wyważony dynamicznie. -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Miło. O ile wiem wczesne m62b44 bez TU miały większy kolektor i przepustnicę w serii, spotkałeś się z tą opinią? DO ciebie pasował kolektor od m60 plug&play?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Z tego co wiem to średnice przepustnic w m60b40, m62b44 i m62tub44 są niemal identycznej średnicy, tylko m62tu miał sterowaną elektrycznie. Kolektor w m62b44 też miał większe kanały, tak jak ten z m60. Kolektor pasuje plug&play, jedynie w kolektorze m60, trzeba zaślepić miejsce od czujnika temperatury powietrza zasysanego, bo w m62 tą funkcję pełni przepływka.
Aha i dodam że u mnie zniknęła też kłopotliwa odma. Funkcję dodatkowego separatora oleju, będzie pełnił customowy oil tank podłączony przed przepustnice. Zapobiegnie to zaciąganiu przez silnik oleju przez odmę jak się często zdarzało w ori układzie. -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
A psikał już ktoś do s62? firma Inochi z łodzi montuje instalacje WON direct port +200km do V8 . myśle że te 200km dopału do 400 to taka górna bezpieczna granica, która nie narobi szkód w silniku (odpowiada to m/w turbo na 0,5b) . chyba że się mylę? dlatego tutaj pytanie kieruję do osób z doswiadczeniem w tej materii - jakie macie zdanie na ten temat? ogólnie myślę nad tym jako dobrej alternatywie do turbo/kompresora - stałe cywilne niekombinowane 400ps , a gdy będę chciał przycisnąć to pstryk i 600
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 17:17 |