![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#841
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Swoją drogą Ciekawe ile tam było tej mocy przy 3 barach , auto schamowane na 1.9 na 550 koni z tego co pamiętam a tam ponad bar boostu doszedł . Myśle że 600 już mogło pęknąć
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#842
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#843
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
no i jak tam z reanimacja ?
|
|
|
![]()
Post
#844
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ojej nie prędko na zimę zakupiłem zabawkę z napędem na obie osie i poszperowaną w trzech miejscach ze stajni Nissana
![]() Co do Saaba to zastanawiam się nad przejściem do 2,3L i kutymi korbami z Re5ecta + jednocześnie ciut dłuższa skrzynia biegów tak by na III przy 8000obr.min mieć te 200km/h ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#845
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobcio nie polecam ci takiego przelozenia bo 4 i 5 wtedy juz sie prawie nie uzywa...
|
|
|
![]()
Post
#846
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W tej chwili przecież miałem tak że III bieg kończył mi się równo na 198km/h - to jest najkrótsza Saabowa skrzynia ze 130 konnego wolnossaka.
Na Oryginalnej skrzyni turbo jaka jest w tym Aucie III bym kończył przy ok. 230km/h ![]() Dodam że są to wartości przy 8150obr.min... Wsadzając pośrednią skrzynei z 2,3 wolnossaka myślę że na chwilę obecną bym miał jakieś 210km/h a silnika 2,3 nie chciał bym kręcić wyżej jak 8000 a chciałbym te 200km/h osiągać na III biegu coby czasy 100-200 były lepsze ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#847
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Ja bym powrócił jeszcze do tematu pasowania.
Tak jak Coobcio napisałeś pasowanie 0,03 nie jest możliwe w ŻADNYM silniku. Zatarłby się taki silnik po pierwszym odpaleniu na wolnych. Pasowanie względnie normalnych jednostek napędowych to od 0,06 do 0,08mm maksymalnie. Poniżej tej wartości, każdy silnik się zatrze bardzo szybko. Powyżej może pracować, ale może być głośny oraz pobierać większe ilości oleju. W tak wysilonym silniku (250 km z litra), na seryjnych gratach proponowałbym pasowanie na poziomie 0,07-0,08mm. Jeżeli chcesz to złożyć ponownie na seryjnych korbach, to ja bym się pokusił o wypolerowanie je na lusterko i doważenie, szczególnie podczas kręcenia do takich obrotów. Wypolerowanie wyeliminuje ewentualne zjawisko karbu, a doważenia chyba nie muszę tłumaczyć ![]() Co do uszczelki to bym zrobił tak jak napisałeś, czyli roznitować oryginalną, wsadzić pomiędzy dwie blachy trzecią z nierdzewki i gitara. To takie moje spostrzeżenia, które mogą się przydać podczas składania nowego silnika ![]() Pozdro. -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#848
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Czytanie tematu sie kładnia ;] Pzdr
|
|
|
![]()
Post
#849
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Czytałem, tylko słabo widocznie
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#850
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Korbowodów nie miałem polerowanych ani żadnych innych elementów a w sumie to nie powinno w niczym zaszkodzić a wręcz przeciwnie - zwłaszcza to polerowanie komór spalania bo Saaby strasznie czułe są na stuki w stosunku do np. Nissanów...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#851
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jak temat stoi? skladasz?
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#852
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Temat stoi, czeka na swoją kolej, narazie sa 2 gti-r do ogarnięcia plus ładne cabrio saab-a
![]() |
|
|
![]()
Post
#853
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jeśli ktoś by chciał mieć kawałek mojego saaba np. na biurku to zapraszam do poniższej licytacji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2040669749 Ah ta niezapomniana chwila z momentu eksplozji: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#854
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
i jakies kombi tez czeka na swoja kolej
![]() poperam ! bardzo fajny pomysl tez czegos poszukam na aukcje ! -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#855
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Jeśli ktoś by chciał mieć kawałek mojego saaba np. na biurku to zapraszam do poniższej licytacji: Przebite http://allegro.pl/show_item.php?item=2040669749 ![]() |
|
|
![]()
Post
#856
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 12 December 2010 ![]() |
Siema. znalazłem info że oprócz grzałki powietrza, i obróbce kolektora ssącego w okolicach wtryskiwaczy można usunąć jakąś zwężkę przy przepustnicy.
Mógłby ktoś rozwinąć temat? Oraz jeszcze pytanie czy po odpięciu grzałki nie ma problemu z wyświetlaniem ChecEngine? pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#857
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Nie ma błedow .
zwezka jest na rurze dolotowej nachodzacej na przepustnice. -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#858
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Grzałki trzeba wyłączyć w ECU, ale i bez tego chyba nie sypie błędami. Skrócenie kolanka przed przepustnicą polega na tym aby obciąć je jak najbliżej czujnika temperatury powietrza, dolot ma w tym miejscu większy przekrój i pozbywamy się zwężenia.
-------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#859
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
A tak poza tym jak już temat odkopany reanimacja w planach?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#860
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A tak poza tym jak już temat odkopany reanimacja w planach? Z forum Saaba: CYTAT Nie wiem właśnie
![]() Kupiłem 3.0 TID Vectora w full wypasie z 2004r na xenonie i z dotykową navi w cenie jakiej chciałem ![]() ![]() Pewno wyjdzie ze 100kg cięższy ale za to bez porónania precyzyjniej będzie się prowadzić no i skrzynie z białęgo kombiaka ze szperą do niego wsadzę coby lepiej z trakcją było. A co do 900NG to pewno silnik 2,3T wsadzę i do sprzedania będzie. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:22 |