Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 41 42 43 44 >  
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
DOHC
post Sat, 24 Sep 2011 - 08:54
Post #841


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Swoją drogą Ciekawe ile tam było tej mocy przy 3 barach , auto schamowane na 1.9 na 550 koni z tego co pamiętam a tam ponad bar boostu doszedł . Myśle że 600 już mogło pęknąć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 24 Sep 2011 - 08:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
berkut
post Mon, 26 Sep 2011 - 20:57
Post #842


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





http://photo.platonoff.com/Auto/

Nie wiem czy znane ale moze sie przydac smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Mon, 24 Oct 2011 - 21:56
Post #843


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





no i jak tam z reanimacja ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 25 Oct 2011 - 05:08
Post #844


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ojej nie prędko na zimę zakupiłem zabawkę z napędem na obie osie i poszperowaną w trzech miejscach ze stajni Nissana biggrin.gif
Co do Saaba to zastanawiam się nad przejściem do 2,3L i kutymi korbami z Re5ecta + jednocześnie ciut dłuższa skrzynia biegów tak by na III przy 8000obr.min mieć te 200km/h smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSMANIEK
post Tue, 25 Oct 2011 - 10:58
Post #845


User
Dołączył: Wed, 04 May 2005
Skąd: Warszawa





Coobcio nie polecam ci takiego przelozenia bo 4 i 5 wtedy juz sie prawie nie uzywa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 25 Oct 2011 - 11:24
Post #846


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W tej chwili przecież miałem tak że III bieg kończył mi się równo na 198km/h - to jest najkrótsza Saabowa skrzynia ze 130 konnego wolnossaka.
Na Oryginalnej skrzyni turbo jaka jest w tym Aucie III bym kończył przy ok. 230km/h biggrin.gif
Dodam że są to wartości przy 8150obr.min...
Wsadzając pośrednią skrzynei z 2,3 wolnossaka myślę że na chwilę obecną bym miał jakieś 210km/h a silnika 2,3 nie chciał bym kręcić wyżej jak 8000 a chciałbym te 200km/h osiągać na III biegu coby czasy 100-200 były lepsze smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Tue, 25 Oct 2011 - 19:37
Post #847


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Ja bym powrócił jeszcze do tematu pasowania.
Tak jak Coobcio napisałeś pasowanie 0,03 nie jest możliwe w ŻADNYM silniku. Zatarłby się taki silnik po pierwszym odpaleniu na wolnych.
Pasowanie względnie normalnych jednostek napędowych to od 0,06 do 0,08mm maksymalnie. Poniżej tej wartości, każdy silnik się zatrze bardzo szybko. Powyżej może pracować, ale może być głośny oraz pobierać większe ilości oleju.
W tak wysilonym silniku (250 km z litra), na seryjnych gratach proponowałbym pasowanie na poziomie 0,07-0,08mm.
Jeżeli chcesz to złożyć ponownie na seryjnych korbach, to ja bym się pokusił o wypolerowanie je na lusterko i doważenie, szczególnie podczas kręcenia do takich obrotów. Wypolerowanie wyeliminuje ewentualne zjawisko karbu, a doważenia chyba nie muszę tłumaczyć smile.gif Tłoki również bym doważył, a denka wypolerował na lusterka, a wszystkie ostre krawędzie wyoblił. To samo tyczy się komory spalania. W ten sposób przygotowana, zmniejszy możliwość powstania stuków.
Co do uszczelki to bym zrobił tak jak napisałeś, czyli roznitować oryginalną, wsadzić pomiędzy dwie blachy trzecią z nierdzewki i gitara.
To takie moje spostrzeżenia, które mogą się przydać podczas składania nowego silnika smile.gif
Pozdro.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Tue, 25 Oct 2011 - 20:30
Post #848


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Czytanie tematu sie kładnia ;] Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 26 Oct 2011 - 08:51
Post #849


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Czytałem, tylko słabo widocznie tongue.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 26 Oct 2011 - 18:47
Post #850


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Korbowodów nie miałem polerowanych ani żadnych innych elementów a w sumie to nie powinno w niczym zaszkodzić a wręcz przeciwnie - zwłaszcza to polerowanie komór spalania bo Saaby strasznie czułe są na stuki w stosunku do np. Nissanów...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 06 Jan 2012 - 02:30
Post #851


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jak temat stoi? skladasz?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Fri, 06 Jan 2012 - 19:02
Post #852


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Temat stoi, czeka na swoją kolej, narazie sa 2 gti-r do ogarnięcia plus ładne cabrio saab-a wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 06 Jan 2012 - 23:44
Post #853


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jeśli ktoś by chciał mieć kawałek mojego saaba np. na biurku to zapraszam do poniższej licytacji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2040669749

Ah ta niezapomniana chwila z momentu eksplozji:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Fri, 06 Jan 2012 - 23:51
Post #854


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





i jakies kombi tez czeka na swoja kolej laugh.gif

poperam ! bardzo fajny pomysl tez czegos poszukam na aukcje !


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Fri, 06 Jan 2012 - 23:55
Post #855


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Coobcio @ Fri, 06 Jan 2012 - 23:44) *
Jeśli ktoś by chciał mieć kawałek mojego saaba np. na biurku to zapraszam do poniższej licytacji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2040669749
Przebite smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SScafe
post Wed, 04 Jul 2012 - 14:19
Post #856


Rookie
Dołączył: Sun, 12 December 2010





Siema. znalazłem info że oprócz grzałki powietrza, i obróbce kolektora ssącego w okolicach wtryskiwaczy można usunąć jakąś zwężkę przy przepustnicy.
Mógłby ktoś rozwinąć temat?
Oraz jeszcze pytanie czy po odpięciu grzałki nie ma problemu z wyświetlaniem ChecEngine?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Wed, 04 Jul 2012 - 14:30
Post #857


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Nie ma błedow .

zwezka jest na rurze dolotowej nachodzacej na przepustnice.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Wed, 04 Jul 2012 - 18:03
Post #858


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





Grzałki trzeba wyłączyć w ECU, ale i bez tego chyba nie sypie błędami. Skrócenie kolanka przed przepustnicą polega na tym aby obciąć je jak najbliżej czujnika temperatury powietrza, dolot ma w tym miejscu większy przekrój i pozbywamy się zwężenia.


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 04 Jul 2012 - 21:14
Post #859


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





A tak poza tym jak już temat odkopany reanimacja w planach?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Wed, 04 Jul 2012 - 21:33
Post #860


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(mihas66 @ Wed, 04 Jul 2012 - 21:14) *
A tak poza tym jak już temat odkopany reanimacja w planach?


Z forum Saaba:
CYTAT
Nie wiem właśnie biggrin.gif
Kupiłem 3.0 TID Vectora w full wypasie z 2004r na xenonie i z dotykową navi w cenie jakiej chciałem smile.gif i chce z niego zrobić totalną wydmuszę + do niego przełożyć cały turbo osprzęt oraz zaplikowanić Tronic5... smile.gif

Pewno wyjdzie ze 100kg cięższy ale za to bez porónania precyzyjniej będzie się prowadzić no i skrzynie z białęgo kombiaka ze szperą do niego wsadzę coby lepiej z trakcją było.

A co do 900NG to pewno silnik 2,3T wsadzę i do sprzedania będzie.


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 41 42 43 44 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:22