![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#721
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
wogole cos ta kiera lata gdzie chce
![]() ps aha i nie mowcie mi tylko , ze to ta moc i niuton tak targa tym autem ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#722
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Przy takim momencie jest troche torque steera. To, co mnie w saabie zdziwilo, jak przesiadlem sie z innego auta, to zeby wziac normalnie jakis zakret 90 stopni w miescie, trzeba zrobic dobre polo obrotu kierownica. Ma strasznie dlugie przelozenie, czyli duzy ruch kierownica, a kola ledwo sie skrecaja
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#723
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jedni piszą o golfie, a drudzy o saabie WTF A o czym jest topic? Jakie auto jest na filmach ? ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#724
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wczoraj u tokarza nieco usprawniłem Wastagata, w jego górnej części doszła fazka pod wewnętrzną sprężynę, a dolna podstawka została dorobiona nowa także z myślą o pracy z dwiema sprężynami + jest wyższa od seryjnej o 13mm coby nieco jeszcze podnieść ciśnienie bazowe.
Hamownia może dziś - może się okaże że jeszcze coś udało się ugrać na wstawaniu turbosprężarki ![]() Zmodowane graty tak się prezentują: ![]() A dzisiaj odbieram poduszkę od storny rozrządu wykonaną w technologi pełna GUMA ![]() Stara po prostu była rozerwana i silnik albo wisiał opierając się niemal miską olejową o sanki albo gibał do tyłu przy ruszaniu jakby miał zaraz wypaść... Co ilustruje fotka poniżej: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#725
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A masz fotke, jak wisi teraz na nowej poduszcze? I ile kosztowala taka customowa poduszka, bo jakies gowniane zamienniki to koszt 300zl+!!
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#726
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja pierdzielę zpesułem Saaba jeszcze nie wiem co mu dolega w wolnej chili zajrzę do niego.
Auto straciło dużo wody bo pękła rura wodna od chłodnicy, co niestety czasem może się zdarzyć w wieku 17lat ale nie wiem co się dalej stało że ciśnienia na garach brak... Najlepszy mój czas to 13,398sek przy 197,8km/h na mecie ![]() Udało mi się kolegi 300 konnego czerwonego Saaba pobić o blisko 0,1 sek przy o 30km/h większej prędkości na mecie ![]() Śmiesznie że ćwiartkę kończę na III biegu jakieś 10 metrów przed metą przy obrotach silnika 8150 i to na najkrótszej skrzyni jaka była montowana w tym modelu ze 130 konnego wolnossaka. Nie ukrywam że czas bardzo słabe mi wychodziły ale i tak lepsze niż na Beltroniksie - ostatni jaki zapamięałem to 14,04 ![]() Skrzynia biegów psuje całą zabawę, biegi nie wchodzą jak należy... By wrzucić dwójkę to trzeba czekać aż obroty silnika spadną po czym wrzucić bieg, wkręcić silnik i strzelić ze sprzęgła by turbo łaskawie napompowało ![]() W ostatnim przejeździe limiter silnika podniosłem do 8250 coby jeszcze dołożyć z 5km/h na mecie ale przy ok 175km/h wóz stracił wodę i gorzej zaczął iść aż stracił ciśnienie na garach i przestał przyspieszać... Ciutke musiał także przeładować bo przy 7500obr.min na III biegu wyszło że dmucha ponad 3,06bara a zadane w programie miał tylko 2,5bara - znowu WG trzeba obadać czy się nie przyciał ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#727
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
nie możesz po prostu ustawić boost cuta ? nie rozumiem tego trochę. Pojedynczy czas nie jest chyba najważniejszy tym bardziej że widać że jest jeszcze co poprawić i nie mówię tu o mocy . Było już kilka postów w których pisałeś że coś po 17 latach ma prawo się zepsuć i że nei wytrzymuje 2.5 bar doładowania (jakieś wężyki itp ) Zainwestuj pare stówek , powymieniaj na silikony , załóż świeże paskii pierd.... konkretny czas bo teraz z tego co widać sporo czasu tracisz na eliminowanie awarii
Pozdrawiam i kibicuje |
|
|
![]()
Post
#728
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zainwestować muszę w to:
http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=...&car=slumpa Ale to jak już będę na miejscu w Szwesji to sobie przywiozę ![]() Boost cut jak jest ustawiony to auto ma brzydką odcinkę strzela prycha przydławia się zamiast utrzymywać obroty i strzelać... Dlatego zamiast ustawiam Boost Cuta lepiej chyba dać 5cio barowy map sensor i jak turbina sobie przeładuje powiedzmy do 3,5-3,8bara to po prostu na mapie będzie paliwa na 100% i zapłon np. na zero albo na minusie... Zaraz ruszam zadek do garażu sporo roboty mnie czeka... A limon ze szkoły wraca za parę godzinek to obiecał że zajrzy i obluka co się stało, ja na szybko teraz mogę wykręcić WG i sprawdzić czy zawór się nie zablokował... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#729
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ale IMO takie przeładowywanie na dłuższą metę jest nie do przyjęcia więc dojebanie paliwa na 5 barowym mapie do końca to też półśrodek . Jak Chinol nie daje rady to może warto pomyśleć o czymś markowym . Zawsze to taniej niż składać silnik od 0
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#730
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
juz wiadomo co....rura od wody wyglada jak pekniety condom co przy takim wysileniu zakonczylo sie zatarciem 4 cylindra i korba vs blok fight.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#731
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
to ileż on jechał bez wody że się przegrzał aż do zatarcia ? Może przeładował do 3 barów skoczyło egt tak że przyłapało tłoka ?? Nie ma wskaźnika temp wody w aucie ? Jakoś nie widze tego żeby auto po kilku sekundach bez wody zatarło się aż do strzału z korby :/
|
|
|
![]()
Post
#732
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
Fotki pokazcie
![]() ![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#733
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Tak wiec jak Coobcio napisał, wróciłem ze szkoły i zabrałem się ze rozebranie saaba po półtorej godzinki było juz wszystko wiadomo
![]() Urwała się 4 korba ![]() ![]() ![]() Tutaj dwie Fotki ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#734
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Nieźle, nie wiedziałem że tak się może korba rozerwać
![]() Ode mnie jeszcze film ![]() |
|
|
![]()
Post
#735
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
3 bary to już ten Saab śmigał spokojnie i to na IV prawie do odcinki bo trochę strach było na serii zawiasie pędzić ponad 250km/h...
Wiec to nie mogło go zniszczyć... Poza tym trzy poprzednie przejazdy jak rura wodna była cała przejechał bez problemu. 4-rty przejazd to przy ok. 170km/h dym w lusterku i spadek mocy przy ok. 185km/h było już bum i auto straciło znacznie na mocy i po naciśnięciu sprzęgła zgasło.... Aha z ciekawostek WG chodzi luźniutko więc na pewno nie było przeładowania... Na wszystkich gładziach widać ślady wzdłużnych rysek, a czwarty tłok ma przytarcia, zaraz z komórki zrzucę fotki. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#736
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Ciutke musiał także przeładować bo przy 7500obr.min na III biegu wyszło że dmucha ponad 3,06bara a zadane w programie miał tylko 2,5bara - znowu WG trzeba obadać czy się nie przyciał ![]() więc czemu to napisałeś? zrozumiałem że w logach sprawdziłeś że przeładował |
|
|
![]()
Post
#737
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
3 bary to już ten Saab śmigał spokojnie i to na IV prawie do odcinki bo trochę strach było na serii zawiasie pędzić ponad 250km/h... tak jednorazowo nie ale jest coś takiego jak zmęczenie materiału. tak pozatym to z filmu wynika że ta skrzynia psuje całe osiągi, musicie coś z tym zrobićWiec to nie mogło go zniszczyć... Poza tym trzy poprzednie przejazdy jak rura wodna była cała przejechał bez problemu. |
|
|
![]()
Post
#738
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Koniecznie trzeba dodać 4 poduszkę która ograniczy skok silnika ze skrzynia przód tyl
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#739
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Redukowaliście masę?
![]() |
|
|
![]()
Post
#740
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Nie ma co płakać, będzie lepiej
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:13 |