Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
czarna mamba
post Mon, 12 Sep 2011 - 13:43
Post #721


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





wogole cos ta kiera lata gdzie chce rolleyes.gif ... tu zawias itp jest porobione jak trzeba ?

ps aha i nie mowcie mi tylko , ze to ta moc i niuton tak targa tym autem biggrin.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 Sep 2011 - 13:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Mon, 12 Sep 2011 - 15:10
Post #722


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Przy takim momencie jest troche torque steera. To, co mnie w saabie zdziwilo, jak przesiadlem sie z innego auta, to zeby wziac normalnie jakis zakret 90 stopni w miescie, trzeba zrobic dobre polo obrotu kierownica. Ma strasznie dlugie przelozenie, czyli duzy ruch kierownica, a kola ledwo sie skrecaja smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 12 Sep 2011 - 15:20
Post #723


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(slonik98 @ Mon, 12 Sep 2011 - 15:15) *
jedni piszą o golfie, a drudzy o saabie WTF


A o czym jest topic? Jakie auto jest na filmach ? smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 14 Sep 2011 - 09:45
Post #724


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wczoraj u tokarza nieco usprawniłem Wastagata, w jego górnej części doszła fazka pod wewnętrzną sprężynę, a dolna podstawka została dorobiona nowa także z myślą o pracy z dwiema sprężynami + jest wyższa od seryjnej o 13mm coby nieco jeszcze podnieść ciśnienie bazowe.

Hamownia może dziś - może się okaże że jeszcze coś udało się ugrać na wstawaniu turbosprężarki tongue.gif

Zmodowane graty tak się prezentują:


A dzisiaj odbieram poduszkę od storny rozrządu wykonaną w technologi pełna GUMA biggrin.gif
Stara po prostu była rozerwana i silnik albo wisiał opierając się niemal miską olejową o sanki albo gibał do tyłu przy ruszaniu jakby miał zaraz wypaść...
Co ilustruje fotka poniżej:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 14 Sep 2011 - 14:18
Post #725


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A masz fotke, jak wisi teraz na nowej poduszcze? I ile kosztowala taka customowa poduszka, bo jakies gowniane zamienniki to koszt 300zl+!!


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 Sep 2011 - 10:53
Post #726


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ja pierdzielę zpesułem Saaba jeszcze nie wiem co mu dolega w wolnej chili zajrzę do niego.
Auto straciło dużo wody bo pękła rura wodna od chłodnicy, co niestety czasem może się zdarzyć w wieku 17lat ale nie wiem co się dalej stało że ciśnienia na garach brak...

Najlepszy mój czas to 13,398sek przy 197,8km/h na mecie smile.gif
Udało mi się kolegi 300 konnego czerwonego Saaba pobić o blisko 0,1 sek przy o 30km/h większej prędkości na mecie smile.gif
Śmiesznie że ćwiartkę kończę na III biegu jakieś 10 metrów przed metą przy obrotach silnika 8150 i to na najkrótszej skrzyni jaka była montowana w tym modelu ze 130 konnego wolnossaka.

Nie ukrywam że czas bardzo słabe mi wychodziły ale i tak lepsze niż na Beltroniksie - ostatni jaki zapamięałem to 14,04 biggrin.gif

Skrzynia biegów psuje całą zabawę, biegi nie wchodzą jak należy... By wrzucić dwójkę to trzeba czekać aż obroty silnika spadną po czym wrzucić bieg, wkręcić silnik i strzelić ze sprzęgła by turbo łaskawie napompowało tongue.gif

W ostatnim przejeździe limiter silnika podniosłem do 8250 coby jeszcze dołożyć z 5km/h na mecie ale przy ok 175km/h wóz stracił wodę i gorzej zaczął iść aż stracił ciśnienie na garach i przestał przyspieszać...

Ciutke musiał także przeładować bo przy 7500obr.min na III biegu wyszło że dmucha ponad 3,06bara a zadane w programie miał tylko 2,5bara - znowu WG trzeba obadać czy się nie przyciał biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 19 Sep 2011 - 11:07
Post #727


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





nie możesz po prostu ustawić boost cuta ? nie rozumiem tego trochę. Pojedynczy czas nie jest chyba najważniejszy tym bardziej że widać że jest jeszcze co poprawić i nie mówię tu o mocy . Było już kilka postów w których pisałeś że coś po 17 latach ma prawo się zepsuć i że nei wytrzymuje 2.5 bar doładowania (jakieś wężyki itp ) Zainwestuj pare stówek , powymieniaj na silikony , załóż świeże paskii pierd.... konkretny czas bo teraz z tego co widać sporo czasu tracisz na eliminowanie awarii


Pozdrawiam i kibicuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 Sep 2011 - 11:48
Post #728


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zainwestować muszę w to:
http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=...&car=slumpa
Ale to jak już będę na miejscu w Szwesji to sobie przywiozę smile.gif

Boost cut jak jest ustawiony to auto ma brzydką odcinkę strzela prycha przydławia się zamiast utrzymywać obroty i strzelać...
Dlatego zamiast ustawiam Boost Cuta lepiej chyba dać 5cio barowy map sensor i jak turbina sobie przeładuje powiedzmy do 3,5-3,8bara to po prostu na mapie będzie paliwa na 100% i zapłon np. na zero albo na minusie...
Zaraz ruszam zadek do garażu sporo roboty mnie czeka...
A limon ze szkoły wraca za parę godzinek to obiecał że zajrzy i obluka co się stało, ja na szybko teraz mogę wykręcić WG i sprawdzić czy zawór się nie zablokował...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 19 Sep 2011 - 12:41
Post #729


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





ale IMO takie przeładowywanie na dłuższą metę jest nie do przyjęcia więc dojebanie paliwa na 5 barowym mapie do końca to też półśrodek . Jak Chinol nie daje rady to może warto pomyśleć o czymś markowym . Zawsze to taniej niż składać silnik od 0


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 19 Sep 2011 - 14:51
Post #730


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





juz wiadomo co....rura od wody wyglada jak pekniety condom co przy takim wysileniu zakonczylo sie zatarciem 4 cylindra i korba vs blok fight.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 19 Sep 2011 - 16:12
Post #731


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





to ileż on jechał bez wody że się przegrzał aż do zatarcia ? Może przeładował do 3 barów skoczyło egt tak że przyłapało tłoka ?? Nie ma wskaźnika temp wody w aucie ? Jakoś nie widze tego żeby auto po kilku sekundach bez wody zatarło się aż do strzału z korby :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Mon, 19 Sep 2011 - 16:15
Post #732


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





Fotki pokazcie smile.gif bo wszyscy ciekawi jak to wyglada smile.gif czekamy....


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Mon, 19 Sep 2011 - 16:38
Post #733


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Tak wiec jak Coobcio napisał, wróciłem ze szkoły i zabrałem się ze rozebranie saaba po półtorej godzinki było juz wszystko wiadomo wink.gif

Urwała się 4 korba wink.gif i zrobiła dziure w bloku na wysokosci rozrusznika plus dziura w misce wink.gif Po zdjęciu głowicy tłok był obrócony o 1/4 obrotu wink.gif Jajowata uszczelka pod głowicą na wszystkich garach z czego na 2 i 3 najbardziej... Wszystkie maja slady przytarcia...

Tutaj dwie Fotki wink.gif (Wiecej bedzie pozniej):







Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Mon, 19 Sep 2011 - 17:11
Post #734


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Nieźle, nie wiedziałem że tak się może korba rozerwać smile.gif

Ode mnie jeszcze film smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 Sep 2011 - 17:15
Post #735


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





3 bary to już ten Saab śmigał spokojnie i to na IV prawie do odcinki bo trochę strach było na serii zawiasie pędzić ponad 250km/h...
Wiec to nie mogło go zniszczyć... Poza tym trzy poprzednie przejazdy jak rura wodna była cała przejechał bez problemu.

4-rty przejazd to przy ok. 170km/h dym w lusterku i spadek mocy przy ok. 185km/h było już bum i auto straciło znacznie na mocy i po naciśnięciu sprzęgła zgasło....
Aha z ciekawostek WG chodzi luźniutko więc na pewno nie było przeładowania...

Na wszystkich gładziach widać ślady wzdłużnych rysek, a czwarty tłok ma przytarcia, zaraz z komórki zrzucę fotki.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 19 Sep 2011 - 17:28
Post #736


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Mon, 19 Sep 2011 - 10:53) *
Ciutke musiał także przeładować bo przy 7500obr.min na III biegu wyszło że dmucha ponad 3,06bara a zadane w programie miał tylko 2,5bara - znowu WG trzeba obadać czy się nie przyciał biggrin.gif



więc czemu to napisałeś? zrozumiałem że w logach sprawdziłeś że przeładował
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 19 Sep 2011 - 19:25
Post #737


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(Coobcio @ Mon, 19 Sep 2011 - 17:15) *
3 bary to już ten Saab śmigał spokojnie i to na IV prawie do odcinki bo trochę strach było na serii zawiasie pędzić ponad 250km/h...
Wiec to nie mogło go zniszczyć... Poza tym trzy poprzednie przejazdy jak rura wodna była cała przejechał bez problemu.
tak jednorazowo nie ale jest coś takiego jak zmęczenie materiału. tak pozatym to z filmu wynika że ta skrzynia psuje całe osiągi, musicie coś z tym zrobić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Mon, 19 Sep 2011 - 19:48
Post #738


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Koniecznie trzeba dodać 4 poduszkę która ograniczy skok silnika ze skrzynia przód tyl wink.gif Leży juz taka w garazu czeka na montaż plus jakies spwanie uchwytu wink.gif Jeszcze wiele trzeba poprawiac ale skutecznie do przodu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Mon, 19 Sep 2011 - 20:05
Post #739


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Redukowaliście masę? smile.gif Bo widzę że podsufitki brak...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 19 Sep 2011 - 20:09
Post #740


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Nie ma co płakać, będzie lepiej wink.gif Jakie tam było pasowanie tłoka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:13