Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
rychu
post Sat, 10 Sep 2011 - 21:11
Post #701


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





idzie jak zły!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 10 Sep 2011 - 21:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Sat, 10 Sep 2011 - 21:14
Post #702


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(rychu @ Sat, 10 Sep 2011 - 21:11) *
idzie jak zły!


To juz opinia z dzisiaj ? wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sat, 10 Sep 2011 - 21:39
Post #703


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Wkladamy mocniejsza sprezyne do wastegate'a bo nie chce dmuchac wiecej niz 2.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Sep 2011 - 00:25
Post #704


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ale dzisiejszy dzień był ciężki i pełen walki, nawet niedawno co jak szykowałem się do kompieli to ucierpiały moje ulubione skarpetki rozerwałem - jedną z nich... Masakra...

Najpierw jakoś pechem przy ok 110-120km/h wskoczyłem na krawężnik, dobrze że opona twarda obecnie RS-R 595 na 17" i tylko z felgi ją zsunęło przy tym nieco rant rysując i o grubość żyletki od znaku drogowego udało się przejść... Opona już napompowana i nie ucierpiała uff...
Jakby tego pecha było mało to maska się całkowicie otworzyła i pogięła uszkadzając przednia szybę, tak więc na tą chwilę maska jest czarna i doszło podłużne pęknięcie na szybie czołowej... Dachu na szczęście nic nie tknęło.

Wóz zrobił się straszny dzik po ogarnięciu WG, dzięki mocniejszej sprężynie idzie już zmieniać biegi bez wytracania boostu, poza tym wreszcie ciut wcześniej wstaje smile.gif
Doładowanie od 5000 do 8000 utrzymuje się stałe na poziomie 2,4bara smile.gif
A i jeszcze została dołożona podkładka 6mm do linki sprzęgła dzięki której wreszcie można dość sprawnie jak na Saaba posługiwać się lewarkiem zmiany biegów biggrin.gif

Ale z kolei nie wiem czemu pasek mi rozerwało od całego osprzętu i to przy pierwszej próbie robiąc pomiar z akcelerometrem, tak więc trasę ok. 1700-1800metrów musiałem się swobodnie turlać wytracając prędkość z ok. 200km/h na wyłączonym silniku, bez wspomagania kiery i hebla tongue.gif

Jutro niedziela paska nie dostanę, a zawias koniecznie ale to koniecznie trzeba ogarnąć i to na wczoraj...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sun, 11 Sep 2011 - 00:57
Post #705


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Przyznam że auto robi ogromne wrażenie smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Sep 2011 - 01:01
Post #706


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





3 sekunda - 100-105km/h
9 sekunda - odcinka III 190-195km/h smile.gif

Trzeba pasek wymienić i sprawdzić na Race Logicu bo być może po zmianie kół na większe te 200km/h będzie mi łapał na III biegu, jak będzie brakowało mu paru km/h to odcinkę się ciut przesunie smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 11 Sep 2011 - 01:15
Post #707


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Rządzisz wink.gif Naprawdę męski boost smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 11 Sep 2011 - 01:55
Post #708


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Coobcio jak to mowia tongue.gif nie ma tego złego coby na wieksza moc nie wyszło biggrin.gif po wsadzeniu 2 spreżyn z drugiego wg wóz zaczął jeździc jak na początku, po podłożeniu kolejnych podkładek na linka biegi wchodzą jak u adasia wiec bedziemy musieli pomierzyć potworka wink.gif

Zawieszenie koniecznie trzeba ogarnac plus jakieś lepsze heble biggrin.gif tongue.gif

Tutaj filmik w czasie ktorego strzelil nam pasek ;P :

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Sep 2011 - 02:08
Post #709


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





od 150km/h dostał drugiego kopa - a po przejściu z II na III przy ok 115km/h coś go muliło do tych 150km/h a boost miał prawidłowy hmmm - chyba mapy pochrzaniłem i na tym cholernym ograniczniku momentu szliśmy tym after shift up...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 11 Sep 2011 - 09:55
Post #710


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





szał

2.6 bar nieopisywalne


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Sun, 11 Sep 2011 - 10:23
Post #711


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





Nieźle nim miota smile.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 11 Sep 2011 - 11:30
Post #712


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Najlepszy z tego wszystkiego jest komentator


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 11 Sep 2011 - 12:08
Post #713


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Co do paska, to nie wiem czy pamietasz, ale u mnie pasek spadl podczas jazdy (jak podskoczylem na jakiejs dziurze). Okazalo sie,ze spadl klips z puszki filtra i wlecial miedzy pasek a rolke. Zatrzymal sie pozniej gdzies miedzy pompa wody a mocowaniem. Podejrzweam,ze przy takich predkosciach obrotowych jak u Ciebie wystarczy maly kamyk lub pozostawiona na silniku srubka lub podkladka i moze po prostu niefortunnie spasc i rozwalic pasek.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sun, 11 Sep 2011 - 12:29
Post #714


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





masakra ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Sep 2011 - 12:55
Post #715


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Brak osiągów był spowodowany zacinającym się WG, raz że nie dochodził zawór do końca więc od góry trzeba było skrócić prowadnicę, dalej było złe spasowanie zaworu WG z gniazdem tak wiec wiertarka i pasta lekko ścierna ogarnęła problem, po trzecie żeby zawór w prowadnicy się nie zacierał to w prowadnicy zrobiłem fazki takie do okoła w 3 miejscach no i na końcu pojedyńcza spręrzyna została zastąpiona podwójną z jakiegoś innego chińskiego Wastegata.
Duża zewnętrzna spręzyna pasuje ale ta mniejsza przydało by się żeby miała fazkę coby się nie przemieszczała, to akurat ogarnie mi tokarz + dorobi jakiś 12-15mm dystansik coby jeszcze to wszystko się utwardziło, Ciekawe co na to powiedzą rolki u Doktora w ECU-Performance smile.gif
Ps. widziałem sporo filmików z Saabami w które dmuchają po 3,2-3,3 bara doładowania, auta te oczywiście z całkowicie seryjnymi silnikami i startują na dystansie 1 mili, tak mnie zastanawia jak z żywotnością pierścieni tłokowych, czy np. nie okaże się że po 50-60 takich próbach są one do wymiany ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 11 Sep 2011 - 13:56
Post #716


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Boost meski ,ale nie ma tragedii "BOBA" w swojego (KR-a ,1,8 16v) dmucha ponad 3bary z GTX42 . Tylko w pl jak ktos zapoda 2 bary to robi sie wielka sensacja


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Sep 2011 - 13:59
Post #717


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Sensacja nie sensacja ale chyba mało który seryjny silnik znosi 2,6 bara doładowania nie psując się przy tym... biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sun, 11 Sep 2011 - 14:13
Post #718


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 11 Sep 2011 - 13:56) *
Boost meski ,ale nie ma tragedii "BOBA" w swojego (KR-a ,1,8 16v) dmucha ponad 3bary z GTX42 .

Masz jakiegoś linka do poczytania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 11 Sep 2011 - 14:16
Post #719


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Z pewnoscia macie pancerne korby w tych saabach , tylko pozazdroscic


ps boba-mk2 http://www.youtube.com/watch?v=a0TFPMgKmvQ...nel_video_title


sorrki za ot


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Mon, 12 Sep 2011 - 13:20
Post #720


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





bosze jak on trzyma kierownicę rolleyes.gif


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:16