![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#701
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
idzie jak zły!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#702
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#703
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Wkladamy mocniejsza sprezyne do wastegate'a bo nie chce dmuchac wiecej niz 2.5
|
|
|
![]()
Post
#704
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ale dzisiejszy dzień był ciężki i pełen walki, nawet niedawno co jak szykowałem się do kompieli to ucierpiały moje ulubione skarpetki rozerwałem - jedną z nich... Masakra...
Najpierw jakoś pechem przy ok 110-120km/h wskoczyłem na krawężnik, dobrze że opona twarda obecnie RS-R 595 na 17" i tylko z felgi ją zsunęło przy tym nieco rant rysując i o grubość żyletki od znaku drogowego udało się przejść... Opona już napompowana i nie ucierpiała uff... Jakby tego pecha było mało to maska się całkowicie otworzyła i pogięła uszkadzając przednia szybę, tak więc na tą chwilę maska jest czarna i doszło podłużne pęknięcie na szybie czołowej... Dachu na szczęście nic nie tknęło. Wóz zrobił się straszny dzik po ogarnięciu WG, dzięki mocniejszej sprężynie idzie już zmieniać biegi bez wytracania boostu, poza tym wreszcie ciut wcześniej wstaje ![]() Doładowanie od 5000 do 8000 utrzymuje się stałe na poziomie 2,4bara ![]() A i jeszcze została dołożona podkładka 6mm do linki sprzęgła dzięki której wreszcie można dość sprawnie jak na Saaba posługiwać się lewarkiem zmiany biegów ![]() Ale z kolei nie wiem czemu pasek mi rozerwało od całego osprzętu i to przy pierwszej próbie robiąc pomiar z akcelerometrem, tak więc trasę ok. 1700-1800metrów musiałem się swobodnie turlać wytracając prędkość z ok. 200km/h na wyłączonym silniku, bez wspomagania kiery i hebla ![]() Jutro niedziela paska nie dostanę, a zawias koniecznie ale to koniecznie trzeba ogarnąć i to na wczoraj... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#705
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Przyznam że auto robi ogromne wrażenie
![]() |
|
|
![]()
Post
#706
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
3 sekunda - 100-105km/h
9 sekunda - odcinka III 190-195km/h ![]() Trzeba pasek wymienić i sprawdzić na Race Logicu bo być może po zmianie kół na większe te 200km/h będzie mi łapał na III biegu, jak będzie brakowało mu paru km/h to odcinkę się ciut przesunie ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#707
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Rządzisz
![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#708
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Coobcio jak to mowia
![]() ![]() ![]() Zawieszenie koniecznie trzeba ogarnac plus jakieś lepsze heble ![]() ![]() Tutaj filmik w czasie ktorego strzelil nam pasek ;P : |
|
|
![]()
Post
#709
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
od 150km/h dostał drugiego kopa - a po przejściu z II na III przy ok 115km/h coś go muliło do tych 150km/h a boost miał prawidłowy hmmm - chyba mapy pochrzaniłem i na tym cholernym ograniczniku momentu szliśmy tym after shift up...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#710
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
szał
2.6 bar nieopisywalne -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#711
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Nieźle nim miota
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#712
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Najlepszy z tego wszystkiego jest komentator
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#713
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Co do paska, to nie wiem czy pamietasz, ale u mnie pasek spadl podczas jazdy (jak podskoczylem na jakiejs dziurze). Okazalo sie,ze spadl klips z puszki filtra i wlecial miedzy pasek a rolke. Zatrzymal sie pozniej gdzies miedzy pompa wody a mocowaniem. Podejrzweam,ze przy takich predkosciach obrotowych jak u Ciebie wystarczy maly kamyk lub pozostawiona na silniku srubka lub podkladka i moze po prostu niefortunnie spasc i rozwalic pasek.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#714
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
masakra
![]() |
|
|
![]()
Post
#715
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Brak osiągów był spowodowany zacinającym się WG, raz że nie dochodził zawór do końca więc od góry trzeba było skrócić prowadnicę, dalej było złe spasowanie zaworu WG z gniazdem tak wiec wiertarka i pasta lekko ścierna ogarnęła problem, po trzecie żeby zawór w prowadnicy się nie zacierał to w prowadnicy zrobiłem fazki takie do okoła w 3 miejscach no i na końcu pojedyńcza spręrzyna została zastąpiona podwójną z jakiegoś innego chińskiego Wastegata.
Duża zewnętrzna spręzyna pasuje ale ta mniejsza przydało by się żeby miała fazkę coby się nie przemieszczała, to akurat ogarnie mi tokarz + dorobi jakiś 12-15mm dystansik coby jeszcze to wszystko się utwardziło, Ciekawe co na to powiedzą rolki u Doktora w ECU-Performance ![]() Ps. widziałem sporo filmików z Saabami w które dmuchają po 3,2-3,3 bara doładowania, auta te oczywiście z całkowicie seryjnymi silnikami i startują na dystansie 1 mili, tak mnie zastanawia jak z żywotnością pierścieni tłokowych, czy np. nie okaże się że po 50-60 takich próbach są one do wymiany ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#716
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Boost meski ,ale nie ma tragedii "BOBA" w swojego (KR-a ,1,8 16v) dmucha ponad 3bary z GTX42 . Tylko w pl jak ktos zapoda 2 bary to robi sie wielka sensacja
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#717
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sensacja nie sensacja ale chyba mało który seryjny silnik znosi 2,6 bara doładowania nie psując się przy tym...
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#718
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#719
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Z pewnoscia macie pancerne korby w tych saabach , tylko pozazdroscic
ps boba-mk2 http://www.youtube.com/watch?v=a0TFPMgKmvQ...nel_video_title sorrki za ot -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#720
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
bosze jak on trzyma kierownicę
![]() -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:16 |