![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#681
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja byłem u Doktora i wyszło 322 a potem w Red Race i 316. Ale Podczas pomiarów w RED RACE było ze 20 stopni cieplej ![]() Tak więc jak kobita mnie z domu wypuści to biorę się za sprawdzanie szczelności strony tłoczącej ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#682
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Po wystrojeniu Evo (w 4turbo w sumie, ta sama hamownia) pojadę się shamować do Dominika i rozwiejemy wątpliwości. Ok?
Według mnie ta hamownia jest ok. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#683
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No już nie ma problemów z rozpadającym się dolotem wleciało 5 cybantów takich za 6,50 zł sztuka i przy 2 barach nic nie drgnęło nawet na 1mm, cybanty skręcane na klucz nasadnę 13...
Oraz odcinkę przesunąłem na 8100obr.min efekt: Co do wolnego wstawania turbiny i mega zmółki po zmianie biegów to winny temu jest WG który ma sporą przerwę miedzy zaworem a gniazdem - kiedyś na pewno taka ona nie była... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#684
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
dobrze to jedzie
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#685
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Szyderą mi to podjechało
![]() Ps. coś z tym cholernym chińskim WG ogarnę to z miłą chęcią bym się z tym Saabem 400KM się ustawił o ile ten podejmie rękawicę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#686
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
eee tam mowie szczerze , uwazam ze fura jedzie bardzo mocno !! jak moje pojedzie podobnie bede zadowolony ! pozdro
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#687
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Czas 100-200km/h mierzony stoperem wychodzi taki sam jak w 400KM saabie mierzone driftboxem, no ale jeszcze zmianę biegów mógłbyś poprawić.
|
|
|
![]()
Post
#688
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zmiana biegów i tak poprawił się zacnie po wywaleniu tego ogranicznika, już nie ma takiej chwili zastanowiania się po zmianie biegów tylko niemal odrazu jedzie
![]() Jak ogarnę zawias to do Doktora na hamownie trzeba podlecieć i wystroić go na jakimś męskim booscie 2,5-2,7bara ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#689
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Dawaj z supra Kuba
![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#690
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ty weź zboczencu gume zmień w nim...chociaz w sumie zima idzie to na tych 10letnich zimakach można jeszcze polatac hahaha
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#691
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Gratulacje.. jak nie lubię FWD to te saaby są konkretne
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#692
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Szyderą mi to podjechało ![]() Ps. coś z tym cholernym chińskim WG ogarnę to z miłą chęcią bym się z tym Saabem 400KM się ustawił o ile ten podejmie rękawicę ![]() Nie ma takiej rękawicy, ktrej bym nie podniósł -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#693
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zawias dzisiaj ogarnę cobyśmy się nie stykneli przy high speed i można dzisaj podziałać coś - jakiś kamerzysta by się przydał coby ująć precyzyjnie pasy na jezdni oraz cienie naszych aut
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#694
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
I ze 2 tiry
![]() |
|
|
![]()
Post
#695
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Tiry są potrzebne jako sprzęt pomiarowy
![]() |
|
|
![]()
Post
#696
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Na saaba to już konkretna kolejka jest
![]() ![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#697
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Fajnie macie w tej warszawie. Bede musial sie kiedys do Was wybrac i tez pojezdzic
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#698
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
grubooo
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#699
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
No wg naprawiony zaraz wsadzamy lepsze oponu , wiec mozna cos dzisiaj polatac
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#700
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Linkę sprzęgła jeszcze trzeba ogarnać i można się ganiać...
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 04:08 |