![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#661
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
To moze z wałem korbami i tlokami tyle wazyl.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#662
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Może i jestem nowy itd. ale przy aucie które ma 556 KM kupować najtańsze zamienniki jest trochę nieodpowiedzialne . Nie wpływa bo Poli i tak wchodzi wiec pozostanie tylko blaszana obudowa i sworznie... Dziś przyszło poli, zarówno to do wachaczy jak i do poduszki od skrzyni oto i ono: ![]() ![]() Przy okazji wrzuciliśmy tylną poduszkę nówkę: ![]() Oraz został zaadobtowany taki łącznik od wybieraka zmiany biegów z nowszego modelu 9-3 z unibalami, dzieki niemu lżej i precyzyjniej chodzi dźwignia zmiany biegów i to sporo... ![]() Z ciekawostek to wczoraj zaczął mi się przycinać chiński Wastegate i napłatał mi figli, doładowanie miałem w granicach 3,0barów (boos cut ustawiony na 3,05) tak się dziwiłem czemu tak fajnie idzie, myślałem że to III bieg a to była piątka hehe, niszczące efekty takiego boostu na 17 letniej gumie: ![]() No i WG po wciśnięciu paluchami: ![]() Fajnie że przy takim dość sporym booście starczało jeszcze paliwa AFR w granicach 12 do 5500-5700pbr.min na V biegu, jednak udało mi się przejechać 3/4 mostu siekierkowskiego i spadła kibelrura oraz rozwaliło tą gumkę z fotki powyżej... Teraz do ogarnięcie poduszka od strony rozrządu oraz dokładamy jeszcze jedną poduszkę silnikową dedykowaną do modelu 9000 wraz z łapami, będzie to taki typowy ogranicznik wychylenia silnika... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#663
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ps. Silnik jest dość długi bo ma duże tłoki 90mm średnicy do tego jest duża przerwa miedzy garami, niektórzy wrzucają do B234/B235 czyli silników 2,3L tłoki kute 92mm i dzięki temu pojemność robi się 2,46L na seryjnej tulej i można sobie z dmuą strzelić naklejeczkę 2,5L na tylnej klapie
![]() Silniki Saaba są dość pancerne ale tylko te 2.0, 2,3 L w serii znosi dobrze obroty maks 7200-7300 i tylko 650Nm - powyżej tej wartości gnie już korby !! Co do 2.0 to wklejałem w tym wątku już opis projektu, także uszczelka pod głową i śruby głowicy Erling i znosiło to w granicach 850KM i 750Nm seria 2.0 na Holsecie HX52 i doładowanie 2,7 bara... Z wachaczami od Vectry tak jest że koła na nich się robią w lekkim pozytywie, ale jak się obniży auto o 30mm to już wraca wszystko do Zera, niedawno co zamówiłem obniżające springi coby poprawić aerodynamikę, gleba -40mm - powinno pomóc w szybszym dokręcaniu V do odcinki ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#664
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zielono czarny Saab robi wrażenie,zwłaszcza akustyczne.Na Płowieckiej koło mojego serwisu przemknął tak ,że mechanikom kl;ucze z rąk powypadały. Bardzo mi miło ![]() Od Matiego/Logana wracałem... przy okazji poskręcałem u Niego dolocik ale po wrzuceniu III i znowu rurki pospadały - WG się zacięło i non stop 3 bary, przez takie doładowanie to spalanie fajnie mi wzrosło po mieście średnia tego dnia to 34L Shell V-power Racing 100 ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#665
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
fajne wartości jak dla seryjnego silnika:P jak widać niewielkim kosztem można zrobić duże moce a w 1.8t żeby takie coś zrobić trzeba włożyć walizę pieniędzy;/ ech zazdraszczam:P
|
|
|
![]()
Post
#666
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Odcinka na 8000 się przyjęła
![]() Ps. Dzisiaj była okazja odwiedzić obciążeniową Hamownię u Doktora i obadać przesunięcie odcinki do tych 8000obr.min jak widać na załączonym obrazku odcinka się przyjęła na Tronicu5 ![]() ale za to coś auto ma dużą turbodziurę i generuje mało mocy, dziś pomiar na obciążeniówce, spore problemy z trakcją bo chwilowo nie obecny był Vty bieg tak więc trzeba było na rolkach rozgrzać nieco opony... Coś jednak na obciążeniu wyniki nie chciały wychodzić turbo z dnia na dzień wstaje coraz gorzej od ostatniego pomiaru na inercji znowu turbodziura się powiększyła tak więc obstawiam że coś musi być jakaś nieszczelnosć w dolocie, być może po jeździe na 3 barach któraś kibel rurka puściła ![]() Oto wynik z dnia dziś: ![]() Do wyniku Kozła na dzień dzisiejszy trochę brakuje... Jakiś sprzęt do sprawdzania szczelności dolotu ogarnę i posprawdzam co i jak to ponownie po nowe kreski do doktora pojadę ![]() Musi być regularne potwierdzone i złamane 500 na Obciążeniu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#667
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Ładnie się moc wyciągnęłą w funkji obrotów - wcześniej ostro pikowała w dół od 7300 a teraz sporo później
![]() Tylko KM jakby mniej ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#668
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dla porównania Inercjia:
![]() W Obu przypadkach Zadany boost 2,1 bara i utrzymany idealnie, u Doktora jeszcze sprawdziliśmy z Jego map sensorem doładowanie, poproszę go o dołożenie przebiegu doładowania.... Mocy Maluto wyszło, za to jak fajnie kolektor wydechowy świecił podczas tych paru pomiarów ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#669
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Tutaj filmiki z dziś
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#670
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W Nocy jakiegoś filma trzeba nagrać jak ogniem wali ze scrimera pipa
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#671
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
powyzej 2 bar mus juz opaski sruba skrecane
![]() Do mojego wyniku na seryjnym silniku jeszcze ci troche brakuje ![]() ![]() aczkolwiek koncze ta nierowna walke ![]() ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#672
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
powyzej 2 bar mus juz opaski sruba skrecane ![]() Do mojego wyniku na seryjnym silniku jeszcze ci troche brakuje ![]() ![]() aczkolwiek koncze ta nierowna walke ![]() ![]() A tu niby jaka pojemność ? ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#673
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
aa faktycznie 2.0 . cos mi sei zdawalo ze 2.3
![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#674
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
wombat kiedyś miał w podpisie po co są hamownie
![]() |
|
|
![]()
Post
#675
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#676
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
"hamy " się tam spotykają
![]() ![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#677
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Hamownia Doktora sprowadza na ziemie.. Sam się o tym przekonałem, gdzie inercja pokazywała zawyżone odczyty.
|
|
|
![]()
Post
#678
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
zaczyznam projekt 700 nm i 400 km ![]() Spróbój skrooker 2,4 a nie 2,3. Coobcio Twój projekt miażdży cyce, czytam go od początku i jestem wiernym kibicem, dajesz radę z tymi samochodami niemiłosiernie. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#679
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Hamownia Doktora sprowadza na ziemie.. Sam się o tym przekonałem, gdzie inercja pokazywała zawyżone odczyty. To ja muszę chyba pojechać tam gdzie Coobcio na inercję. Ciekawe co by pokazało -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#680
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Ja byłem u Doktora i wyszło 322 a potem w Red Race i 316.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 04:05 |