Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 31 32 33 34 35 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
burski
post Thu, 11 Aug 2011 - 08:00
Post #641


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Młody-Bydgoszcz @ Thu, 11 Aug 2011 - 00:22) *
Może i jestem nowy itd. ale przy aucie które ma 556 KM kupować najtańsze zamienniki jest trochę nieodpowiedzialne .


Jesteś nowy i nie znasz wolnego stylu Coobcia. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Aug 2011 - 08:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DOHC
post Thu, 11 Aug 2011 - 08:06
Post #642


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Czekam na testy z odcinka na 8 K i poprawionymi podciśnieniami . Kibicuje i trzymam kciuki za 600 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 11 Aug 2011 - 10:28
Post #643


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm no jestem pełen podziwu dla tych silników..taka moc i silnik poskładany z seryjnych części:P
a swoją drogą to jakiej wielkości kanały ma ta głowica? bo muszla 16cm to jest już mega duża jak na taki mały silniczek i być może wąskie gardło tworzy się już w głowicy więc zwiększenie do 18cm może tylko pogorszyć laga a i tak nie poprawić przepływu...troszkę liznąłem tematu holseta bo też chciałem u siebie zapodać do 1.8t ale u mnie 12cm wydawało się spore dlatego pakowanie wielkiej części gorącej uważam za bezsensu;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Thu, 11 Aug 2011 - 11:45
Post #644









No chyba że tak, w końcu każdy robi jak chcę smile.gif Podziwiam projekt i to że nie trzeba wydać $$$ żeby auto robiło "łał" .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 11 Aug 2011 - 11:56
Post #645


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Kurczę, da się ten silnik postawić wzdłuż?

PS. A po mnie jadą, że robiąc swapa z 75KM na 150 zostałem przy seryjnej tarczy laugh.gif


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Thu, 11 Aug 2011 - 12:18
Post #646


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Pewnie że się da:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 11 Aug 2011 - 13:33
Post #647


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Też widziałem kilka projektów w necie z wzdłużnie osadzonym motorem saaba zresztą w Polsce już nie jednemu chodzi to po głowie ;-)
Bardzo wytrzymały motor i zacna elektronika ;-)

A dzięki COBCIO GARAGE coraz większej liczbie ludzi zostaje zaszczepiona Sabomania ... ;-)
Ja osobiście kibicuje ci pobicia projektu który wcześniej przedstawiałeś, ponad 600KM ... Powodzenia


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 11 Aug 2011 - 14:03
Post #648


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(Tcharec @ Thu, 11 Aug 2011 - 11:56) *
Kurczę, da się ten silnik postawić wzdłuż?

PS. A po mnie jadą, że robiąc swapa z 75KM na 150 zostałem przy seryjnej tarczy laugh.gif


Bo twoja tarcza ma grubość i średnicę spodka...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 11 Aug 2011 - 15:01
Post #649


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Ile wazy taki silnik Saabowski? Coobcio, wazyles moze taki motor?

Oczywiscie wielkie gratulacje - to jakas masakra jest z wytrzymaloscia tych silnikow :|


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Thu, 11 Aug 2011 - 15:40
Post #650









Wstawić ten silnik do budy Speedster'a + mniejsze turbo i można killować evo za ułamek $$$ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 11 Aug 2011 - 15:50
Post #651


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(mati199 @ Thu, 11 Aug 2011 - 15:40) *
Wstawić ten silnik do budy Speedster'a + mniejsze turbo i można killować evo za ułamek $$$ smile.gif


Już to gdzieś słyszałem ;-) jakiś mocno rozpowszechniony pomysł ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Thu, 11 Aug 2011 - 22:22
Post #652


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Graty projektu wink.gif cyferki powalaja i wkoncu jest ktos w PL co potwierdzil zabawy szwedow z tymi silnikami smile.gif
a co do tego silnika wzdluznie to tu ciekawy projekt

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope....1775/f01775.htm


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arexsewen
post Thu, 11 Aug 2011 - 22:28
Post #653


User
Dołączył: Sat, 30 October 2010
Skąd: W-wa





Zielono czarny Saab robi wrażenie,zwłaszcza akustyczne.Na Płowieckiej koło mojego serwisu przemknął tak ,że mechanikom
kl;ucze z rąk powypadały.
Co do pomysłu silnika saaba w speedsterze ,to są lżejsze jednostki tak samo mocne./


--------------------
06 Elise (Rotrex)
05 Elise (Eaton) sold
92 suz.dr350
03 wrx hybrid/sold
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Thu, 11 Aug 2011 - 23:00
Post #654


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT(noorec @ Thu, 11 Aug 2011 - 15:01) *
Ile wazy taki silnik Saabowski?

Podobno koło 160 kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Thu, 11 Aug 2011 - 23:04
Post #655


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Silnik cieżki bo ma żeliwny blok, b206 bez walkow balansujacych jest odczuwalnie lżejszy co do wagi ciezko powiedziec mysle ze lepiej niz 160kg wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 12 Aug 2011 - 00:59
Post #656


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





a czy przypadkiem wachacze z saaba nie sa dluzsze??

w anglii jak w vectrze czy astrze chcac zwiekszyc pochylenie kola to wrzucaja wlasnie wachacze z saaba...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 12 Aug 2011 - 07:54
Post #657


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





jest w pytę ciężki i dość długi jak na 4 gary smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Fri, 12 Aug 2011 - 09:08
Post #658


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





no leży taki u mnie na podwórku to samemu ledwo go przekładam na drugi bok, a na przyczepkę to we trzech go wrzucaliśmy wiec swoje waży.


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Fri, 12 Aug 2011 - 17:34
Post #659


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Jak oddawałem bloki na złom to wychodzilo 45zl czyli 90kg wazy sam blok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Fri, 12 Aug 2011 - 20:13
Post #660


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Coś ten złom tobie policzyli jak za blache tongue.gif

Goły blok z M50 z wałem wywiozłem wczoraj i ważył +70kg i co byś nie robił to jest 6 cylindrów + 25kg wału korbowego.
Za to M50 z osprzętem to już 194kg. Wiadomo w BMW trochę tego mięsa jest (wielka głowica itd) ale B2xx nawet jak na R4 nie może być aż takie ciężkie tongue.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 31 32 33 34 35 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 09:07