![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Mysle, ze lepiej zaadaptowac duza tarcze z jakiegos seryjnego auta (rs6?? jako ze ma rotory) + zaciski na adapterze, zeby dobrze lezal. Tutaj moze byc problem z dobraniem tarcz jednoczesciowych, ze wzgledu na chinski rozstaw... 5x110? WTF?
Swoja droga, pytanie czy potrzebujesz az tak duzych tarcz? -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zmiana rozstawu w tarczy poprzez zrobienie fasolek to żaden problem, adaptuje sie tarcze 5x112 na 5x100 i odwrotnie, wiec zrobienie 5x110 z 5x112 to zaden problem
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#623
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Ewentualnie z 5x108, jaguary miały 325, a s-type R trochę więcej...
|
|
|
![]()
Post
#624
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Problemy ze skrzyniami...Nic tylko wsadzić to do BMW i podłączyć skrzynię z BMW
![]() 2 głównych producentów skrzyń, kilkanaście modeli z takim samym rozstawem śrub w dzwonie oraz z różnymi przełożeniami przynajmniej 2-3 pierwszych biegów + dziesiątki kombinacji z doborem tylnego dyferencjału ![]() |
|
|
![]()
Post
#625
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Ale nadal to będzie 5XX km na jednej osi.... Coobcio u ciebie albo u Logana w temacie pojawił się tylni wózek który mieliście do któregoś wpychać i robić 4x4, więc taki wózek i skrzynia np. z S3 plus adapter dało by rade ogarnąć, kwestia $$.
|
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Do Getragów z M20 i ZFów z M50 są reduktory do napędu na przód.
525ix i 325ix szły seryjnie... Heh rozmyślanie o dupie maryni ![]() |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Najprostrzy upgrade hebli to przeszczep 308mm serii z Aero 9-5 przód oraz 300mm wentylowany tył, takie coś jest u Miraga i fajnie się nawet sprawuje ale wydaje mi się że najprościej kupić samą żeliwną tarczę (pierścień) i do niego dorobić cały środek z aluminium - łatwo wówczas będzie o odpowiednie odsadzenie.
felgi 17" będę wrzucać więc jakieś małe rozmiary widzę że wchodzą w grę bez stresowo jakieś 340mm... Ps. znalazłem przyczynę czego mi tak wolno auto na boost wchodziło - spadł przewodzik podciśnieniowy z Blow Offa, teraz wszystkie cienkie przewody podciśnieniowe poprawiłem tertytkami ![]() No i udało się dorwać parę gratów pachnących nowością ![]() ![]() Poduszkę tą lewą od skrzyni dodatkowo usztywnię wkładką poliuretanową. A niewidzianą tutaj poduszkę od strony rozrządu wykonam nową korzystając z obudowy starej... No i wachacze z VECTRY A: ![]() Poczucie taniości i także można jest usprawnić poliuretanami, które są już w drodze do mnie, jak ogarnę te pierdoły to mam nadzieję że wreszcie to się zacznie prowadzić i poprawi się trakcja ![]() Jeszcze tak kminię co z oponami, mam w garażu dwie sztuki 235/45R17 RS-R 595, wrzucać je czy lepiej sprzedać i zapodać R888 ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#628
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
te wahacze to jak z papieru :/
trzeba bylo brac uzywane oryginalne/markowe i w nie wciskac poliuretany Strongflexa bierz, ten bikopur to pomylka |
|
|
![]()
Post
#629
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
A czym się różnią wahacze z vectry od tych z saaba?
|
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A czym się różnią wahacze z vectry od tych z saaba? Są jednoczęściowe - Saabowskie to 2 aluminiowe profile złączone elastycznie. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
O kurwa. Kuba fortunki wahacze zakładasz?
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
O kurwa. Kuba fortunki wahacze zakładasz? ![]() Fortunki ... ;-) mam też z nimi średnie doświadczenie Sworzeń zapodaj sobie od razu MEYLE z seri HD naprawdę warto przyinwestować a są super . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
co do mocy to nie jest tak ze zwiększenie boostu ponad 1.9 nic już nie dało jesli chodzi o moc bo żeliwko robi się za ciasne ? Idąc tym tropem zakładająć 14 albo 12 stracisz na mocy (chyba że pójdziesz w obroty ) . Może lepiej spróbować żeliwo 18 + nitro
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Ale Nm dochodzą
![]() |
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wachacze Fortunki - niczego tańszego nie było... Seryjne gumy i tak zastępuje poli więc musi być męsko, jak za parę lat sworznie się wywalą to zmienię na FEBI i już
![]() Z tego co wiem to wałki i seryjna głowica może mnie trochę ograniczać, wymiary zaworów oraz średnice kanałów w Saabie są bardzo zbliżone do tych jakie występują w 75konnym Nissanie Sunny 1,4 ![]() Ps. dzisiaj z softem walczyłem żeby wszystko działało jak należy do 8000obr.min i chyba się udało ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#637
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
|
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#638
|
![]() |
CYTAT Wachacze Fortunki - niczego tańszego nie było... Może i jestem nowy itd. ale przy aucie które ma 556 KM kupować najtańsze zamienniki jest trochę nieodpowiedzialne .
|
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
ale to jego odpowiedzialnosc
![]() -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Ziom jak masz oponki to zakladaj, po co kupowac jak sie juz cos ma
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 11:03 |