![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
A jakieś nitro lub procedura startu będzie żeby to turbo rozhulać ?
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#602
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
eeee nimozliwe
z Doctorem wyszlismy wczoraj kolo 23.00 z fabryki ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#603
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
O pasuje, mogłem zadzwonić ale nie przyszło mi to do głowy w momęcie jak się zrobiło później jak 16:00...
Ps. Wyższą odcinkę muszę w Saabie ogarnąć tak do 8500, w końcu wszytko wyważone no i twardsze sprężyny zaworowe ale w momencie jak przestawiam ją powyżej 7480obr.min to wywala mi jakiś Tryck_error: ![]() Za cholerę nie wiem co to jest ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pamietam jak w pewnym temacie byla ogromna nagonka gawiedzi, ze jakieś o wiele lższejsze auto nie ma hebli a'la pizza, bo to przecież obowiązek! A tutaj...nikt, nic? Respect dla Coobcia jak zwykle mam ogromny za przeprowadzone mody i 'latwośc" robienia mocy, ale przeciez to auto przy WOT jest zagrozeniem na drodze..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#605
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Co prawda niewiele to podpowie i pewnie to już sprawdziłeś, ale tryck to po szwedzku ciśnienie
|
|
|
![]()
Post
#606
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: drawsko p. ![]() |
gratki
|
|
|
![]()
Post
#607
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Super wynik - chyle czoła
tylko czy to aby nie przerost fory nad treścią ?? -------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A bawie się i sprawdzam możliwości Saaba i silnika i jego elektroniki... Auto daje adrenalinę i niesamowity FUN z przyspieszania ale tak jak kolega wspomniał bez zawiasu i hebli to stwarza zagrożenie na drodze dlatego zakupiłem dolne wachacze z Vecty A po sto paręnaście zł i do tego wleci w nie ten zestaw:
![]() http://www.bikopur.pl/lang-pl/elementy-zaw...ra-f-sport.html Co do hebli to coś opracowuję, pewno będzie to tarcza K-Sport 350mm + adapter pod moją piastę oraz adapter pod seryjny zacisk, tylko pytanie czy 350mm wejdzie mi pod felgę 17" bo większych nie zamierzam wrzucać ?? W moim sunnym na szerokiej feldze 16" udało mi się upchnąć 335mm w wydaniu wilwooda... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Super wynik - chyle czoła tylko czy to aby nie przerost fory nad treścią ?? demo car cobcia - dobry wynik na hamowni oraz super reklama dla cobcio garage ... tej budzie lub silnikowi przydal by sie naped na 4 lapy oraz strzal z dolu -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Tarcze K-Sport jak i D2 sa o kant d... rozbic. Bardzo szybko poddaja sie wysokim temp. i zaczyna rzucac calym autem przy duzych dohamowaniach.
Co do upchniecia 350mm pod 17" to w duzej mierze zalezy i od wielkosci zacisku i od modelu felgi. Ktos tam kiedys wcisnal 360mm z jakims zaciskiem pod 17" Volk'a. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Filmika mam nagranego z przesuniętym limiterem na 7980:
Realne ciśnienie 0 to na nowym 4ro barowym map sensorze wynosi 0,18... Temperaturę pod koniec jednak łapał pod 50*C... Ciekawe jakby się zgrzał na obciążeniówce bo na inercji po mimo 5tego biegu pomiar trwał chiwlunię... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#612
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 March 2008 ![]() |
w projekcie cowboya jest duzych hamulcach po 17''
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...0425&st=580 bardzo duzo zalezy od budowy felgi http://www.racingforum.pl/index.php?showto...0425&st=560 |
|
|
![]()
Post
#613
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Taki K-sport i aluminiowy środek to leciutkie rozwiązanie i można zrobić sobie dowolny środek by wyregulować nim odsadzenie pod seryjny docisk.
Ps. jak nie D2 i K-sport to coś jest sprawdzonego ? Mati/Logan co miałeś w Białym kombi które od Ciebie przejąłem, bo jest rewelacyjnie, nic nie bije i nie puchnie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#614
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Można sprawdzić jeszcze ofertę taroxa.
Ewentualnie kupić tarczę EBC pod piastę i rozstaw. Zaciski Brembo z Evo 8. Do tego adaptery i dobry klocek np jakiegos red stuffa. Swoją drogą gratuluje cyferki robią mega wrażenie. Nie myślałeś żeby spiąć to z jakąś Oplowską skrzynią np F28 z Cali Turbo. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#615
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Myślałem nad skrzynią z Opla ale ponoć w nich też tak jest że prędkość na I biegu to połowa prędkości na II biegu...
A chciałbym jakąś skrzynię żeby np. jak teraz na II mi jedzie 115km/h to żeby jedynka była przynajmniej do 70km/h... No i kawestia samego ksoztu skrzyni do Saaba koszt rzędu 300-400zł a taka F28 to trochę kosztuje i chyba też ma taką krotką jedynkę... ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
f28 ma bardzo krótkie 1 i 2
dostepnosc czesci raczej zadna szukaj czegos innego -------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]()
Post
#617
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Co do upchniecia 350mm pod 17" to w duzej mierze zalezy i od wielkosci zacisku i od modelu felgi. Ktos tam kiedys wcisnal 360mm z jakims zaciskiem pod 17" Volk'a. nie wiem jak mozna zmiescic 360 w felge 17 cali ja mam głęboką felge compomotive i ledwo wlazło 345mm (w BBS juz nie weszło), myslę ze 350mm to juz bedzie ze 2mm luzu miedzy felgą a zaciskiem brembo gratki za moc, a tak w ogóle z czego wynika ta wytrzymałość silników saaba, dobry materiał, kucizna ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Jest fajna Oplowska skrzynia łatwa w naprawie i dużo znosi nazywa się F18+ jest to skrzynia od Diesla i jest mocna bebechy są też dość tanie. Łatwo się ją naprawia.
Tak lata Nubira 450+ z ta skrzynią. Myśle że przy odcince przesuniętej na 7.500 spokojnie będziesz miał te 115 na 2. http://www.youtube.com/watch?v=TzNAhjfO7aY Problem jest z jej dostepnościa trzeba się naszukać... -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Haldex z VW i tyle w temacie. A tak btw. Kuba GRATULUJE!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 14:55 |