![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja się obawiam o to że mogę zatrzeć te wałki kręcąc silnik do 8000obr.min bowiem wałki wyrównoważające wówczas będą miały 16000obr.min...
Poza tym jakby przyniosły 4-5KM to już bym miał 400-401 ![]() No jutro od kolegi przejmuję wydłubany już silnik z mojej saabinki ![]() No co zrobić icek się nie mieścił trzeba było 1cm z lewej i 1,5cm z prawej wyczarować... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Robi robotę, wszystko wygląda tak łatwo i prosto jak się to czyta, swoją drogą już prawie kupowałem takiego saab'a ale ktoś mi sprzątnął a teraz wpakowałem się w X25.
Gratulacje projektu. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Znalazłem jeszcze śmieszne porównanie mojej poprzedniej turbosprężarki T3 z mojego dawnego srerbnego Nissana Priemry oraz obecnej T3/T4:
![]() Na starej turbince dmuchałem 1,4 bara spadające na 1,2... Tak jak się przyglądam i wspominał z dołu ona fajnie jednak ciągnęła ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja jako emeryt chyba bym wybral ten zielony
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
z tego co widzialem to saabik pod 500km mial przed rozbiorka ale sprzegielko nie dawalo rady....
![]() Ps. Sorry doktor nie moglem sie powstrzymac ![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No ładnie zepsułeś całą niespodziankę... Fakt że po wymianie sprzęgła ponownie na rolki pójdę celem ponownej weryfikacji...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
rewelacja
![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to motorownia już wyfruneła
![]() Rozkminiłem już jak zmodyfikować koło zamachowe w 900 by wpakować większe sprzęgło z Saaba 9-5 (240mm). Wyjdzie na to że środek będę musiał o 10mm i pogłebić powstały nowy otwór o 5,2mm czyli trochę mięsa się wybierze obstawiam jakieś 1-1,5kg do tego będę musiał dorobić gwinty i miejsca na kołki ustalające ale to to pikuś... Problem w tym że tak obrobione koło zamachowe wypadało by chyba wyważyć tylko gdzie ?? Krasnobrodzka wyważa same koła ? Ps. Fotki porónawcze z lewej fruty z 9-5 (masywny zamach i jakieś tuningowe sprzęgło SPEC do 700Nm): ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
No No mega projekcik pełen szacunek za autko. To teraz jak już 500 pękło to jeszcze troszkę z masy zlecieć i będzie mega killerek. W moim B235R miało być tylko 300KM ale jak poczytałem opis twojego autka to nakręciłem się na większą ilość koni
![]() Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego upalania ![]() PS. Dużo jest roboty z tym kolektorem dolotowym z tymi grzałkami bo też je będę wywalał i wolał bym wiedzieć jak się do tego przygotować bo wygląda banalnie. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
-------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
O jaki łądy czerwony Saab, aluski mu tylko zapodać i też pod 500KM zrobić
![]() Następna tubina jaka chodzi mi po głowie to taka jaką ma pewna osoba tu z forum w swoim audi 80 jakiś holset HX35 z IVECO - na mojeg oko do ok 550KM powinien wydać ![]() PS. Co do kolektora ssącego to wykręca się go bardzo przyjemnie ale nim go zdejmiesz musisz wodę spóścić bo pójdzie CI do garów, przy tej okazji warto pozbyć się podgrzewania z przepustnicy gazu oraz tych grzałek - je programowo mogę oczywiście wyłączyć po usunięciu... Mam jeszcze takąfotką z obrobionym jednym kanałem w kolektorze a drugi seria: ![]() Tak suma sumarum jakieś 0,5cm wybrać trzeba mięsa coby kanał w kolektorze na równo był z tym w głowicy. Pss. Na allgro dorwałem chłopaka co zajmuje się odelżaniem i wyważaniem kół zamachowych - mnie tylko same wyważanie interesuje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Dzięki za pomoc i za fotkę
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 October 2010 ![]() |
Tak co do tego sprzegla to po lewej to jest chyba dwumasa a po prawej jedno tak???? jesli tak to nie zakladaj dwumasy bo rozleci sie przy takiej mocy. proponuje dorobic spieka do jednomasy i wzmocnic docisk, taki setup wystarczy na duzo KM/nm i bedzie bezawaryjny czego nie mozna powiedziec o zestawie z dumasa a przy tym duuzo lzejszy.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wałki w 9-5 miały po 8,45mm wzniosu i po 236-240 stopni...
Natomiast walki z 900 i 9000 8,65mm i po 240-246 stopni... Ps. to takie duże koło zamachowe pochodzi z saaba 9-5 jest to jednomas i waży ok. 13kg, natomiast to malutkie wiąziutkie z 900 ok 7,4kg - i jeszcze z 1 kg będzie musiał z niego zejść coby przypasować sprzęgło z 9-5, a w spieki nie chce się bawić bowiem bardziej męczą one skrzynię biegów a tak to za pół darmo dostałem sprzęgło z 9-5 AERO 240mm i za 120zł się nabije nową okładzinkę na placu Hallera i te 550-600Nm powinno to bez bólu znieść przy czym nie będzie najmniejszego dyskomfortu przy jeździe na co dzień... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Podoba mi sie, nawet bardzo
![]() Co do Billsteina B4, mam takiego w Astrze i zaskakujaco dobrz sie sprawdza. Niestety z trwaloscia niespecjalnie, przejechal mniej niz 30k km i tyl juz strasznie stuka. Kolejny bedzie B6 z utwardzeniem w Zerkpolu. Mam pytanie do wyjadaczy, jaka jest mozliwosc przeszczepienia mocnego (i trwalego) silnika/napedow do Saaba 90? Zeby miec trwale 250 - 270 KM do jezdzenia do pracy? ![]() -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Podoba mi sie, nawet bardzo ![]() Mam pytanie do wyjadaczy, jaka jest mozliwosc przeszczepienia mocnego (i trwalego) silnika/napedow do Saaba 90? Zeby miec trwale 250 - 270 KM do jezdzenia do pracy? Zależy co masz na myśli pisząc trwałe/mocne napędy - skrzynka f25 (czyli seria z NG) potrafi znieść prawie 3xseryjny moment, ale wszystko zależy od użytkownika. Jeśli chodzi o motor - to i tak będzie dłubanina, więc poleciłbym ze względu na (tu wpisz cokolwiek - koszta, prostota budowy, wytrzymałość, etc.) B204L - czyli to co ma teraz Kuba. Chyba że ma jechać tylko do przodu to B234R ![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak jest u mnie obecnie siedzi skrzynia o oznaczeniu Saaba FM55 z przełożeniem głownym 3,82...
Jest to odpowiednik oplowskiej F25 - identyczne przłożenia biegów, optycznie wyglądają niemal identycznie i chyba można stosować je na przemiennie... To co mnie w tej skrzyni wnerwia to strasznie krótki Pierwszy bieg... Maks co na nim jadę to ok 55km/h na dwujce 115km/h a na trujce 185km/h przy 7300obr.min Tak jakby jedynka była do ok 65-70 to i do setki to auto miało by szanse być szybkie nawet jak na ośkę ![]() Ps. Czy skrzynia F25 i F28 są ze sobą kompatybilne, ta druga chodzi mi po głowie w moim sabiszczu no i lans bo ma 6 biegów ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Piotrków tryb. ![]() |
F25 i F28 mocowaniem do bloku sie nie różnią. A jestes pewny ze ta z saaba jest taka sama jesli chodzi o punkty mocowań dzwonu jak F25,bo to by oznaczalo ze pasuje do tego silnika rowniez np R25 z omegi.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
do wywazenia zamachu polecam otoczaka, z tego co pamietam oglasza sie rowniez na alegro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:19 |