![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Bożesz Ty mój jaka ta skrzynia jest dłuuuuugaa!
gratuluje wyniku! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Głowa mnie już boli od tego wszystkiego jakieś półtorej godziny rąbania na hamowni non stop aż się wentylator 5,5 kilowata przegrzał i wyłączył, trzeba było zrobić przerwę aż ostygnie...
![]() Ogólnie jestem cholernie zadowolony, a za pomoc przy aucie chciałbym serdecznie podziękować Limonowi. Dzisiaj wymieniliśmy filtr paliwa na oryginał Knechta KL-28 - po tym samym zabiegu doszedł taki ogrom paliwa że to masakra... poprzednio przy doładowaniu 1,7 AFR był w Granicach 12,4 to teraz nie ma problemu by zejść do dyszki a chciałem już przewody paliwowe wymieniać !! To znaczy że pompa Bosch wewnątrz bakowa daje radę ![]() ![]() ![]() Kolejne usprawnienie to wrzucenie cholernie długo oczekiwanego 4ro barowego map sensora, jakiś najtańszy chińczyk który zaniża mi odczyty o 0,18bara ale idzie na nim bez trudy wystroić wóz ![]() Stuków absolutne zero, ale auto wystrojone pod paliwo V-Power 100 i czułość ustawiona na 75% fabrycznie jest sporo mniej ![]() Do tego jeszcze na tył wleciały Klocki Hamulcowe Breake bo stare się porozklejały... Przy okazji został płyn hamulcowy zmieniony na Ferodo Dot 5.1... A i nowe świece BCPR8ES wleciały ![]() I to wszystko złożyło się wygenerowanie tego przy doładowaniu 2,1bara (odczyt chińskiego map sensora 2,30-2,31): ![]() AAAAa i temperaturę w Dolocie miałem stałą na poziomie 39-42stopnie nie zależnie od boostu i obrotów silnika... Zwiększanie doładowania od 1,9 nie wpływało już na moc a tylko na Nm, 550KM jest już przy 1,9bara... Co do jazdy na drodze to muszę przyznać że skuurwysn jest nie do opanowania - miota nim jak szatan, masakra przyspieszenie z pewnością ma lepsze jak hamowanie no jednym słowem Dzikus !! Do poprawek jeszcze dużo przed nami, poduszki silnikowe, zawieszenie, heble, wybierak od zmiany biegów z 9-3 podciągną sprzęgło i jeszcze trochę... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A Sherko-potwór ma już Steering Rack Brace & Clamp Kit?
Czy całe zawieszenie seria (poza wahaczami od opla)? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
wachaczy od opla nie ma ma serię z wywalonymi silentblokami w bananach... Właśnie chce kupić wachacze z Vectry A po taniości i dodatkowo zmienić w nich gumki na poliuretan ale nie wiem czy np. w Olkuszu mają coś takiego... ?? To pierwsza rzecz którą chce zrobić w zawiasie !
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Gratulacje , bardzo mocny wynik !!!
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Masakrator, jak zobaczyłem opis w gg Coobcia to szczena mi opadła ! Kiedy jakieś wideo z niemieckiej autostrady ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Masakrator, jak zobaczyłem opis w gg Coobcia to szczena mi opadła ! Kiedy jakieś wideo z niemieckiej autostrady ? ![]() Jak tylko zawias ogarnę, na III i IV biegu jest ciężko mieścić się w pasie tak więc filmik chilę poczeka a chciałbym coś nagrać z rolki jak się z Mirage biorę ![]() Ps. specyfikacja silnika to: - Blok B206 ze 136konnego wolnossaka bez wałków balansujących + dołożenie kranów natryskujących olej na denko tłoka - Korby seria z wolnossaka, tłoki i sworznie z B204 - normalny turbo silnik który występował w 900NG w wersji 185KM a w 9-3 okrojono go do 150... - Wałki z B204 - Głowica z silnika B235 (170KM 2,3L LPT z modelu 9-5 ale taka sama jest w 2.0) - Sprężyny zaworowe Brian Crower dedykowane do nissanowego silnika SR20VE - Porting kolektora ssącego - Delikatny porting głowicy w okolicach gniazd zaworowych - Wyważony wał korbowy wraz z kołem pasowym, kołem zamachowim i dociskiem (dodatkowo koło zamachowe odelżone o 1,5kg i przystosowane do współpracy z większym sprzęgłem z Saaba 9-5 AERO) Jeśli chodzi o silnik to wsio... Głowna siła napędowa to turbosprężarka HOLSET HX super40, troszkę chyba jednak zbyt lagliwa jak na 2.0, zastanawiam się nad zmianą żeliwa wydechowego na rozmiar mniejsze obecnie mam 16cm2 a myślę że 14 by było optymalnie - ciekawe tylko czy moc by nie spadła ![]() Obecnie odcinkę przesuniętą mam z seryjnych 6400 na 7480 powyżej tej wartości silnik kręci się wyżej ale przechodzi automatycznie na mapy stukowe... Śmiesznie bo przy podglądzie na żywo widzi stałe 7480 ale mimo to silnik kręci się na tyle na ile się ustawi odcinkę... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Z dziś
![]() ![]() I po jeździe; ![]() |
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Ladny wynik! Gratulacje!!
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Sick ! Bez żadnej kucizny?
|
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
W saabie nic kuć nie trzeba
![]() |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Coobcio wynik gruby ale filmik słabej jakości i niezbyt dobrze widać jak wskazówka się napędza.
Kawał dobrej roboty! -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wynik niesamowity - gratuluje!!!
Jak sobie tylko pomyślę, że to wszystko zrodziło się w małym blaszaku koło Wiatraka, to aż się wierzyć nie chce ![]() a pamiętam stare czasy jak w swojej srebrnej p10 robiłeś 160KM i był szał ku.. ciał ![]() -------------------- Ford Escort Kabrio 1,6 RST MY86
Saab 9-5 2,3 LPT MY00 |
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
288,3km/h na V biegu przy 7480obr.min - to jest najkrótsza skrzynia jaka była w Saabie z 2.0 N/A o przełożeniu głównym 4,45, fabrycznie w turbo była 3,82 a dodam że mam ciut wyższe jak seryjne opony tzn. 205/55R16 zamiast 205/50R16 przez co licznik minimalnie zaniża prędkość (w granicach 4% względem GPS)
Jedna rzecz mnie jeszcze zastanawia na poprzednim 3 barowym map sesnsorze to turbo sporo wcześniej mi wstawało ale miałem wówczas stałe wyprzedzenie zapłonu... Teraz mam jak należy z dołu wycofane i ze wzrostem obr wyprzedzenie rośnie ale przez to że z dołu nie mam odrazu 39stopni to turbo 500obr.min wolniej wstaje (no chyba że coś się rozszczelniło) dla przypomnienia stary wykres: ![]() I nowy: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Głowna siła napędowa to turbosprężarka HOLSET HX super40, troszkę chyba jednak zbyt lagliwa jak na 2.0, zastanawiam się nad zmianą żeliwa wydechowego na rozmiar mniejsze obecnie mam 16cm2 a myślę że 14 by było optymalnie - ciekawe tylko czy moc by nie spadła ![]() Kompresorem go ! ![]() |
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
No to pewnie Coobio musisz założyć jakieś dobre gumki 235mm, skoro wiadomo, że tyle wchodzi - zawsze to trochę więcej trakcji.
Faktycznie turbina budzi się do życia spooooro później -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Było:
3000obr.min - 230Nm 3500obr.min - 280Nm 4000obr.min - 350Nm 4500obr.min - 450Nm 5000obr.min - 530Nm 5500obr.min - 530Nm A kurde jest: 3000obr.min - 200Nm 3500obr.min - 230Nm 4000obr.min - 280Nm 4500obr.min - 355Nm 5000obr.min - 455Nm 5500obr.min - 555Nm Do 5000 obr.min wszystko ostro się pokasztaniło, no obadam szczelności pewno znowu pękł wąż od silniczka krokowego... Z jakiegoś silikona trzeba podjechać... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Panie Mechaniku Kubo..
a moze warto podjechac na jakas obciążeniówkę przy taki mocach i momentach? to moze odrazu wykres sie troche wyplaszczy;) A tak zupelnie na marginesie widze tu komentarze typu "wrocilismy, zrobilismy itd" . Czyżby tak szanowana stajnia wyscigowa saablab przekształcila sie w jakas spółkę?smile.gif -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z miłą chęcią odwiedzę obciążeniówkę ale o godzinie 22:20 jak zaczynaliśmy stroić to było jedynie otwarte na Górczewskiej w Red Race
![]() Ps. we wszystkich pracach przy aucie pomagał mi Limon stąd wróciliśmy, zrobiliśmy itd ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:03 |