![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja tam widzę, że doszło ~50KM ![]() Na powyzszym wykresie widac, ze mozna miec i osiagi i niskie spalanie. Na afr 15:1 400 koni ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#542
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hehe Saaby w wydaniu LPT do 1 bara i do prawie 4000obr.min latają w Closet Loop, AFR=14,7
![]() Strasznie coś zmułki mi łapie po zmianie biegów, za każdy razem po przejsciu z II na III mam wrażenie że przez dobre półtorej seknudny auto nie przyspiesza, tak się zastanawiam jak się sprawdzi tu ECU-Master pod kątem procedury i flatshifta... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#543
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
W seryjnym Ecu nie ma procedury?
|
|
|
![]()
Post
#544
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
nie ma mimo że to bardzo nowoczesny sterownik z 1993roku... Jak ecu majster to nie ogarnie to nie pozostanie nic innego jak ciut podnieśc odcinkę do powiedzmy 8500obr.min...
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#545
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Widziałem tego filma już jakiś czas temu, jednak na tronicu5 nie doszedłem jak takie coś wykonac natomiast na 7 bez problemu...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#547
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
na wykresie nie widac tego nigdy doklanie albo ja jestem slepy, przy jakich dokladnie obr masz ten 1,7 lub mniej ? wynik zacny , tylko 1,7 bara cos duzo
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Od ok. 4300-4500obr.min łapie te 1,7bara... Saaby mają beznadziejnie małe przepływy głowicy dlatego by ciekawe moce to generowało dmucha się w nie pod 3-kę... No i wałki by się przydały, jest parę fajnych modeli ale one zwiększają laga tak więc wole na serii dmuchac 3 bary i zrobic taki przebieg tego boostu by uzyskac możliwie płaskie 530-540Nm na III biegu i coś pod 600Nm od IV w góre...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#549
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
No jeszcze 36ps i 500 pęknie
![]() |
|
|
![]()
Post
#550
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 October 2007 Skąd: Łomża ![]() |
Coobcio aktualnie stroi jakieś auto i nie ma czasu chyba na swojego bydlaka :>
![]() |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
Almera z wymienionym silnikiem
Sunny VET To grubsze fury pod Coobcio Garage. Wszyscy teraz bedą miec cisnienie na Lublin tak jak wczesniej na Bemowo. -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#552
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Saaba zobaczymy w lublinie??
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#553
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po wymianie skyrzni albo synchronizatora trójki i wymianie poduszki tylnej na sprawną nic nie szkodzi na przeszkodzie ale szczerze powiem to bardzo nie podoba mi się jak on przyspiesza na zmianie biegów traci do cholery...
Na Holsecie HX40 ostatnio zrobiłem gorszy czas na ćwiartkę jak na tej praszywej T3/T4... na ćwairtkę 14,08sek przy 186km/h... w tym do setki 6,28sek w dwie osoby... Przy zmianie z II na III traci się ze 2 sek... Jak czegoś nei wymyślę że by tak nie muliło i żeby trafiać w tą trujkę to nie ma co się kompromitować, 229Konnym wolnossącym Nissanem Sunny GTi kręciłem lepsze czasy... Ps. Ostatnio coraz więcej moduje Saabów 9-5 z 5cio biegowymi automatami - prze pięknie one zmieniają biegi... Auto też fajnie z nimi rusza tak na granicy przyczepności, Automat fajny by tu był ale do mnie tylko 4rka z 900NG podchodzi nie wiem jakby ona się sprawowała i jakby było ze startami - jakimś Nitro trzeba by strzała zapodać by ruszyć z miejsca... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
a ile te automaty wytrzymują??
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#555
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Odnośnie:
- Swap głowicy z silnika B235 (Saab 9-5 2,3L) + Nasuneło mi sie kilka pytań: CYTAT przetoczone talerzyki zaworowe by pasowały twardsze sprężyny zawrowe z z Nissanowego SR20VE Czy konieczne, czy prewencyjniedo wysokiego kręcenia? CYTAT - Porting kolektora ssącego z oryginalnego silnika bo cham miał zwężki przy wtryskach paliwa... Czy wszystkie tak miały, czy tylko 2.0? CYTAT - Usunięcie płytki grzejnej miedzy kolekotrem ssącym a głowicą - przewężenie masakryczne Czy wszystkie saabowe głowice tak mają? I ponawiam pytanie przedmówcy o skrzynie automatyczne... |
|
|
![]()
Post
#556
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zdecydowana większość Saabów 900NG z B204 mają płytki grzejne i zwężki w kolektorze ssącym natomiast w 9-3 nie stosowano tych debilnych płytek grzejnych ale kolektory nadal miały zwężki...
Ps. Głowice z rodziny B2x5 mają bardzo miękkie sprężyny zaworowe (podwójne) dlatego jak chcemy kręcić silnik powyżej 7000obr.min to trzeba dawać twardsze sprężyny zaworowe bo bez tego będą nam zawory płynąć i kolidować z tłokami... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#557
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Czyli przy robieniu 2.3, którego powyżej 7k się kręcić nie będzie, prężyny można zostawić w serii? Swap głowicy z b235, porting kolektora i dolot bez zwężek jak pisałeś w wątku o drugim saabie powinien starczyć na fajny setup ? Pytanie jakie wałki żeby się w miarę przyjemnie jeździło, ale to już trzeba będzie dobrać w zależności od tego jakie siądzie turbo, żeby ładnie przy automacie wstawało...
|
|
|
![]()
Post
#558
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja mam 2.3 z glowa b235, walki b204 , do tego odcinka na 6600 i nie widac, zeby zawory mialy walic w tloki. t25 na tym silniku wstaje fajnie, w zasadzie przy normalnej jezdzie powyzej 2k rpm nagle danie gazu od razu daje okolo 0.5 bara. po chwili boost rosnie,ale nawet z 0.5 bara 2.3 litra ma kolo 300nm
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#559
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Do ilu to t25 starcza? Myślałem nad jakimś td04-16g (lub 19t ale może wstawać puźno)...
|
|
|
![]()
Post
#560
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Do ilu to t25 starcza? Myślałem nad jakimś td04-16g (lub 19t ale może wstawać puźno)... Wg mojej wiedzy t25 do 270koni jak jest wymakszone. Ja mam po regeneracji, wiec przy okazji wlecialo smigielko od t28 ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 00:14 |