Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
rex
post Tue, 19 Apr 2011 - 09:57
Post #521


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Przeciez to jego zabawka to moze sobie drutowac ile wlezie. Podejrzewam, ze AFR bylo delikatna niespodzianka w sumie, a nie planowanym katowaniem na AFR 15.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Apr 2011 - 09:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 11:25
Post #522


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Fawor @ Tue, 19 Apr 2011 - 08:28) *
Wg mnie to znowu trochę wracasz Kuba do 'starych czasów' (drutowania..) bo najpierw jazda na stuku, a teraz hamownie prawie 500konnego auta na AFR 15 nie jest objawem rozsądku...

Zgodzę się z Tobą i zdaję sobię sprawę z ryzyka jazdy na wysokim EGT i dlatego auta nie pałuję non stop do odcinki tylko do 6500obr.min MAX gdzie AFR jest koło 13,7... Bardziej jak na obrotomierz patrzę na LM-1 biggrin.gif

Przecież to dopiero pierwsze uruchomienie i jazda na HX40 tak naprawdę jest jeszcze kupa drobnych pierdół do zrobienia nim wyjade i odkręce na maxa...

PS. W saabie wallbro HP255 + DECA 630ccm starczają do 450KM, u mnie siedzi znacznie wydajniejsza pompa paliwa a wtryski paliwa mam 1000ccm wiec do ok 700-750KM powinien być spokój...
Może jak znajdę chwilę to wymienię filtr paliwa być może to on stoi na przeszkodzie przy 500KM biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Apr 2011 - 21:48
Post #523


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jak sie nazywa ta wydajna pompa paliwa bo coś chyba przeoczyłem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:00
Post #524


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Bosch z końcówką 040 dokładnie ten ze zdjęcia:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:05
Post #525


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nooo czyli sie nie pomyliłem 210l przy 3 barach i 195 przy 6... napięcie 14v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:05
Post #526


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No przedstawiam fotkę z przewodem paliwowym który wydaje mi się że ciut może zawężać przepływ:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:07
Post #527


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie zawęża . spójrz na wylot z pompy, jest znacznie mniejszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:08
Post #528


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ps. Pompę mam dokładnię tą: http://www.expressfuelpumps.com/bosch-040-...ank-p-3804.html
Podają że do 600KM daje radę...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:15
Post #529


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jesteś niepoprawnym optymistą smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:19
Post #530


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No jak na jakiejś chińskiej pompie paliwa z intercarsu za 120zł zrobiłem 400KM na starej turbinie i AFR cały czas był w granicach 12 to nowa pompa optycznie znacznie większa powinna do tych 600 starczyć tongue.gif Wymienię przewody paliwowe i zobaczę czy do tych 600 starczy jak nie to dołożę do niej zewnętrzną 044...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:22
Post #531


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





najlepiej 044 włożyć zamiast jak ma być te 600
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:35
Post #532


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Jeżei hz10 mowi prawdę, to do 600koni z takim wydatkiem to ona na pewno nie starczy..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Wed, 20 Apr 2011 - 00:27
Post #533


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





044 spokojnie czeka na swoja kolej , wszystko jest , caly uklad paliwowy az do listwy sie poprawi ....


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 21 Apr 2011 - 00:17
Post #534


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zanabyłem wyczynowy filtr paliwa który nie ma prawa stać nam na przeszkodzie w osiągnieciu zamierzanych mocy oto i on:


Czy dostatecznie Menski on jest ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 21 Apr 2011 - 00:32
Post #535


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Grubo - same frukty z najwyższej półki. U mnie też siedzi Filtron'ix. Daje radę. Ech, czysty szwedzki JDM w polskim wydaniu cool.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 21 Apr 2011 - 15:50
Post #536


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Coobcio @ Thu, 21 Apr 2011 - 00:17) *
Czy dostatecznie Menski on jest ??



jak pomalujesz na RÓŻOWO to zgadzam sie z powyższym biggrin.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 22 Apr 2011 - 10:19
Post #537


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Obeszło się bez malowania na różowo tongue.gif

Wywaliłem jakieś śmieciory z koszyczka pompy paliwa, tzn, jakieś takie przewody:


Zastąpiłem fragmetem prostej gumowej rurki:


I wyrżnąłem dziurę w koszyczku od pompy coby mogła dobrze ssać:


Efekt tego jest taki że na 10letnim filtrze paliwa AFR zrobiło się takie jak trzeba do ok 7300 jest w granicach 11,8 i sama końcuweczka ubożeje do 12,4...


Po nałożeniu na stary wykres to wychodzi na to że przy 7000obr.min doszło prawie 100KM:


Auto idzie płynnie do końca bez poszarpywania i już kolektor nocą tak nie świeci tongue.gif

Ps. Jeszcze takie porównanie zrobiłem tzn. poprzedni stage na Garrettcie T3/T4 Vs. Holset HX40:


Jest już fajnie ale nie kryję rozczarowania że mocy maks nic nie doszło, a miało być tak pięknie...
Tak przeanalizowałem to i trzeba męsko dowalić zapłonu na górze coby coś się ruszyło z to mocą biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 22 Apr 2011 - 21:11
Post #538


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panie filtr paliwa trza było dać od diesla;p


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 23 Apr 2011 - 23:54
Post #539


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Wow jestem w głębokim szoku włożonej pracy i tego co znosza te seryjne silniki

Gratuluje mocy i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROGO
post Sun, 24 Apr 2011 - 01:37
Post #540


Super User
Dołączył: Thu, 29 April 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Fri, 22 Apr 2011 - 10:19) *
Po nałożeniu na stary wykres to wychodzi na to że przy 7000obr.min doszło prawie 100KM:

Ja tam widzę, że doszło ~50KM wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:28