![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przeciez to jego zabawka to moze sobie drutowac ile wlezie. Podejrzewam, ze AFR bylo delikatna niespodzianka w sumie, a nie planowanym katowaniem na AFR 15.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wg mnie to znowu trochę wracasz Kuba do 'starych czasów' (drutowania..) bo najpierw jazda na stuku, a teraz hamownie prawie 500konnego auta na AFR 15 nie jest objawem rozsądku... Zgodzę się z Tobą i zdaję sobię sprawę z ryzyka jazdy na wysokim EGT i dlatego auta nie pałuję non stop do odcinki tylko do 6500obr.min MAX gdzie AFR jest koło 13,7... Bardziej jak na obrotomierz patrzę na LM-1 ![]() Przecież to dopiero pierwsze uruchomienie i jazda na HX40 tak naprawdę jest jeszcze kupa drobnych pierdół do zrobienia nim wyjade i odkręce na maxa... PS. W saabie wallbro HP255 + DECA 630ccm starczają do 450KM, u mnie siedzi znacznie wydajniejsza pompa paliwa a wtryski paliwa mam 1000ccm wiec do ok 700-750KM powinien być spokój... Może jak znajdę chwilę to wymienię filtr paliwa być może to on stoi na przeszkodzie przy 500KM ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jak sie nazywa ta wydajna pompa paliwa bo coś chyba przeoczyłem?
|
|
|
![]()
Post
#524
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bosch z końcówką 040 dokładnie ten ze zdjęcia:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#525
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nooo czyli sie nie pomyliłem 210l przy 3 barach i 195 przy 6... napięcie 14v
|
|
|
![]()
Post
#526
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No przedstawiam fotkę z przewodem paliwowym który wydaje mi się że ciut może zawężać przepływ:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#527
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie zawęża . spójrz na wylot z pompy, jest znacznie mniejszy
|
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ps. Pompę mam dokładnię tą: http://www.expressfuelpumps.com/bosch-040-...ank-p-3804.html
Podają że do 600KM daje radę... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#529
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jesteś niepoprawnym optymistą
![]() |
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No jak na jakiejś chińskiej pompie paliwa z intercarsu za 120zł zrobiłem 400KM na starej turbinie i AFR cały czas był w granicach 12 to nowa pompa optycznie znacznie większa powinna do tych 600 starczyć
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#531
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
najlepiej 044 włożyć zamiast jak ma być te 600
|
|
|
![]()
Post
#532
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jeżei hz10 mowi prawdę, to do 600koni z takim wydatkiem to ona na pewno nie starczy..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
044 spokojnie czeka na swoja kolej , wszystko jest , caly uklad paliwowy az do listwy sie poprawi ....
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zanabyłem wyczynowy filtr paliwa który nie ma prawa stać nam na przeszkodzie w osiągnieciu zamierzanych mocy oto i on:
![]() Czy dostatecznie Menski on jest ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#535
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Grubo - same frukty z najwyższej półki. U mnie też siedzi Filtron'ix. Daje radę. Ech, czysty szwedzki JDM w polskim wydaniu
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#536
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Czy dostatecznie Menski on jest ?? jak pomalujesz na RÓŻOWO to zgadzam sie z powyższym biggrin.gif -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#537
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Obeszło się bez malowania na różowo
![]() Wywaliłem jakieś śmieciory z koszyczka pompy paliwa, tzn, jakieś takie przewody: ![]() Zastąpiłem fragmetem prostej gumowej rurki: ![]() I wyrżnąłem dziurę w koszyczku od pompy coby mogła dobrze ssać: ![]() Efekt tego jest taki że na 10letnim filtrze paliwa AFR zrobiło się takie jak trzeba do ok 7300 jest w granicach 11,8 i sama końcuweczka ubożeje do 12,4... ![]() Po nałożeniu na stary wykres to wychodzi na to że przy 7000obr.min doszło prawie 100KM: ![]() Auto idzie płynnie do końca bez poszarpywania i już kolektor nocą tak nie świeci ![]() Ps. Jeszcze takie porównanie zrobiłem tzn. poprzedni stage na Garrettcie T3/T4 Vs. Holset HX40: ![]() Jest już fajnie ale nie kryję rozczarowania że mocy maks nic nie doszło, a miało być tak pięknie... Tak przeanalizowałem to i trzeba męsko dowalić zapłonu na górze coby coś się ruszyło z to mocą ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#538
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panie filtr paliwa trza było dać od diesla;p
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#539
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Wow jestem w głębokim szoku włożonej pracy i tego co znosza te seryjne silniki
Gratuluje mocy i pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#540
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 April 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:28 |