![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak wymienię chociaż tą tylną poduszkę silnika na twardszy model z diesla to odrazu poprawiam ten cholerny układ paliwowy, tak go wymyśliłem że na pompę BOSCH 040 najdzie od góry pręt który będzie wystawał ponad górne przykrycie baku i od niego pójdzie miedziany 8mm przewód do filtra paliwa, dzięki temu minę po drodze dwa wąskie 3mm gardła w plastiku które i tak rozwierciłem do 3,5mmm.
Tak więc może wyjść z tego jakaś sensowna moc ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
juz bardzo mocno to jedzie !! Gratulacje , mam nadzieje ze bedzie jeszcze mocniej
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
No to jest początek zabawy tak naprawdę
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dziękuje za miłe słowa - bardzo motywują do tego by jak najszybciej dokończyć co trzeba i udać się do doktora na hamownię
![]() Ps. szkoda że ten Holset HX40 w połowie nie wstaje tak jak TD04-19T w moim cabrioleciku: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
moze i tak nie wstaje ,ale jak jebnie robi przeciag , ja jestem pod wrazeniem jak to jedzie , trzymam kciuki zeby bylo jeszcze mocniej ,ale tez bezawaryjnie
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#507
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Mógłbyś nakręcić w taki sam sposob jak w tym filmie z cabrioletu jak wstaje ten holset ?
pozdrawiam , niezle zapina ten saabik |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 February 2011 ![]() |
Obawiam się że Holset, przy identycznym tescie to ........ nie wstaje
|
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No wstaje wstaje przy 3000obr.min na 4 biegu mam 0,5bara od 4000obr.min jest chyba już coś pod 1 bara a od 5000obr.min już 1,5bara
![]() Jak na hamownię pojadę to poproszę doktora by mi podłaczył manoment wówczas na wykres przebieg boostu będzie można nanieść... Ps. już opracowałem patent na pompę paliwa tzn. na pozbycie się obu zwęrzek 3mm ![]() Pozbędę się tego trójnika plastikowego, a przewodem gumowym fi 8mm wyjdę z baku rozwiercając górne mocowanie od dekla i taki gumowy przewód fi8mm podciągnę aż do filtra paliwa po drodze żadnego przewężenia nie będzie ![]() Od fitlra paliwa do listwy paliwowej już plastikowa 6mm seria będzie szła - powinno wystarczyć w końcu przekrój wewnętrzny 5mm to już nie 3mm ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to pierwszy taki pomiarek na hamowni dzisiaj wykonałem dzięki uprzejmości Rafała z Kreatora Mocy
![]() Wyszło 435KM i 523Nm przy doładowaniu 1,7 bara... powyżej 5500obr.min zaczyna się mieszanka uborzyć przy 7500obr.min czyli przy odcince AFR jest już aż 15 i turbo z kolekotrem zaczyna świecić tak że w dzień to widać... Generalnie jestem bardzo zadowolony Holset HX40 to jednak mistrz turbinka, bardzo dziękuje Guziorowi że mi ją odsprzedał ![]() ![]() ![]() ![]() Na braki paliwa myślę że wystarczy ogarnąć przewody paliwowe obecne mają przelot 4mm i przy filtrze paliwa jest jeden złamany i pewno trochę blokuje a i sam filtr paliwa na moje oko z 5-6 lat nie był wymieniany... Jest szansa że na 1,7bara coś pod te 500KM z tego się wykluje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#511
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Wrzuc jeszcze wynik z 4 biegu
![]() |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bez sensu, na IV biegu auto się mniej dociążyło i dmuchnęło 1,7bara spadające z obrotami i wyszło 465KM bo AFR się wzbogacił do 14 przy odcince...
Ogarnie się paliwo to mam nadzieję że będę mógł się poszczycić 500KM na 1,7 bara ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Daje rade. Tylko nie upal tłoka tymi AFRami. EGT jakieś masz?
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Daje rade. Tylko nie upal tłoka tymi AFRami. EGT jakieś masz? ![]() AFR cholera wie na pewno nie przekracza 1200*C bo przy tej temperaturze mogą spłynąć świece zapłonowe... Wiem że u kolegi z Krakowa jak tak długo upalał swojego Saaba to właśnie przy 1200*C stopiło mu wirnik w turbinie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To są cholernie mocne silniki
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To są cholernie mocne silniki ![]() Nie mam pojęcia jeszcze nie miałem okazji się przekonać, ponoć 700KM seria znosi... Ja za cel obrałem sobie 500KM i cieszyć się chce długoletnią i bezawaryjną jazdą... Jedynie to popracuję nad zmniejszeniem Laga po przez zmianę na mniej agresywne wałki z modelu 9-5 oraz te dwa WG dam żeby kolektor mógł bardziej jako Twin Scroll działać, tak optymalnie by było zrobić jakieś 550-560Nm od 4000 do 7500obr.min. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Ładnie to wyszło ale liczę na więcej. Niuty wyszły wreszcie niezłe.......
Dziś jadę na Łazienkowską i później Cię może odwiedzę -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Jest grubo
![]() Czekam na update ![]() -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wg mnie to znowu trochę wracasz Kuba do 'starych czasów' (drutowania..) bo najpierw jazda na stuku, a teraz hamownie prawie 500konnego auta na AFR 15 nie jest objawem rozsądku...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#520
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
bosch 040 jest za mały do 1000ccm
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 06:37 |