Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
zlos
post Sun, 17 Apr 2011 - 18:56
Post #501


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(bobr4 @ Sun, 17 Apr 2011 - 13:40) *
Bardzo bardzo albo i bardziej!
Chodzi jak malowanie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Apr 2011 - 18:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Apr 2011 - 20:13
Post #502


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak wymienię chociaż tą tylną poduszkę silnika na twardszy model z diesla to odrazu poprawiam ten cholerny układ paliwowy, tak go wymyśliłem że na pompę BOSCH 040 najdzie od góry pręt który będzie wystawał ponad górne przykrycie baku i od niego pójdzie miedziany 8mm przewód do filtra paliwa, dzięki temu minę po drodze dwa wąskie 3mm gardła w plastiku które i tak rozwierciłem do 3,5mmm.
Tak więc może wyjść z tego jakaś sensowna moc smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 17 Apr 2011 - 21:13
Post #503


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





juz bardzo mocno to jedzie !! Gratulacje , mam nadzieje ze bedzie jeszcze mocniej


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 17 Apr 2011 - 23:32
Post #504


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





No to jest początek zabawy tak naprawdę wink.gif Czekamy teraz na 4 barowy map sensor coby obsłużyć zapłon i paliwo powyżej 2 barów wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 18 Apr 2011 - 00:26
Post #505


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dziękuje za miłe słowa - bardzo motywują do tego by jak najszybciej dokończyć co trzeba i udać się do doktora na hamownię smile.gif
Ps. szkoda że ten Holset HX40 w połowie nie wstaje tak jak TD04-19T w moim cabrioleciku:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 18 Apr 2011 - 00:30
Post #506


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





moze i tak nie wstaje ,ale jak jebnie robi przeciag , ja jestem pod wrazeniem jak to jedzie , trzymam kciuki zeby bylo jeszcze mocniej ,ale tez bezawaryjnie


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 18 Apr 2011 - 08:42
Post #507


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Mógłbyś nakręcić w taki sam sposob jak w tym filmie z cabrioletu jak wstaje ten holset ?

pozdrawiam , niezle zapina ten saabik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volly3
post Mon, 18 Apr 2011 - 08:51
Post #508


Rookie
Dołączył: Wed, 02 February 2011





Obawiam się że Holset, przy identycznym tescie to ........ nie wstaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 18 Apr 2011 - 09:28
Post #509


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No wstaje wstaje przy 3000obr.min na 4 biegu mam 0,5bara od 4000obr.min jest chyba już coś pod 1 bara a od 5000obr.min już 1,5bara biggrin.gif
Jak na hamownię pojadę to poproszę doktora by mi podłaczył manoment wówczas na wykres przebieg boostu będzie można nanieść...

Ps. już opracowałem patent na pompę paliwa tzn. na pozbycie się obu zwęrzek 3mm


Pozbędę się tego trójnika plastikowego, a przewodem gumowym fi 8mm wyjdę z baku rozwiercając górne mocowanie od dekla i taki gumowy przewód fi8mm podciągnę aż do filtra paliwa po drodze żadnego przewężenia nie będzie smile.gif
Od fitlra paliwa do listwy paliwowej już plastikowa 6mm seria będzie szła - powinno wystarczyć w końcu przekrój wewnętrzny 5mm to już nie 3mm tongue.gif ?


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 00:24
Post #510


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to pierwszy taki pomiarek na hamowni dzisiaj wykonałem dzięki uprzejmości Rafała z Kreatora Mocy smile.gif
Wyszło 435KM i 523Nm przy doładowaniu 1,7 bara... powyżej 5500obr.min zaczyna się mieszanka uborzyć przy 7500obr.min czyli przy odcince AFR jest już aż 15 i turbo z kolekotrem zaczyna świecić tak że w dzień to widać...

Generalnie jestem bardzo zadowolony Holset HX40 to jednak mistrz turbinka, bardzo dziękuje Guziorowi że mi ją odsprzedał smile.gif smile.gif smile.gif A na inercji wstaje tak:


Na braki paliwa myślę że wystarczy ogarnąć przewody paliwowe obecne mają przelot 4mm i przy filtrze paliwa jest jeden złamany i pewno trochę blokuje a i sam filtr paliwa na moje oko z 5-6 lat nie był wymieniany...
Jest szansa że na 1,7bara coś pod te 500KM z tego się wykluje smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Tue, 19 Apr 2011 - 00:34
Post #511


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Wrzuc jeszcze wynik z 4 biegu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 00:36
Post #512


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Bez sensu, na IV biegu auto się mniej dociążyło i dmuchnęło 1,7bara spadające z obrotami i wyszło 465KM bo AFR się wzbogacił do 14 przy odcince...
Ogarnie się paliwo to mam nadzieję że będę mógł się poszczycić 500KM na 1,7 bara smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 19 Apr 2011 - 00:49
Post #513


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Daje rade. Tylko nie upal tłoka tymi AFRami. EGT jakieś masz? ph34r.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 00:56
Post #514


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Gr00bY @ Tue, 19 Apr 2011 - 00:49) *
Daje rade. Tylko nie upal tłoka tymi AFRami. EGT jakieś masz? ph34r.gif

AFR cholera wie na pewno nie przekracza 1200*C bo przy tej temperaturze mogą spłynąć świece zapłonowe... Wiem że u kolegi z Krakowa jak tak długo upalał swojego Saaba to właśnie przy 1200*C stopiło mu wirnik w turbinie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 19 Apr 2011 - 01:30
Post #515


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





To są cholernie mocne silniki rolleyes.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 01:48
Post #516


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Gr00bY @ Tue, 19 Apr 2011 - 01:30) *
To są cholernie mocne silniki rolleyes.gif

Nie mam pojęcia jeszcze nie miałem okazji się przekonać, ponoć 700KM seria znosi... Ja za cel obrałem sobie 500KM i cieszyć się chce długoletnią i bezawaryjną jazdą...
Jedynie to popracuję nad zmniejszeniem Laga po przez zmianę na mniej agresywne wałki z modelu 9-5 oraz te dwa WG dam żeby kolektor mógł bardziej jako Twin Scroll działać, tak optymalnie by było zrobić jakieś 550-560Nm od 4000 do 7500obr.min.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 19 Apr 2011 - 07:36
Post #517


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Ładnie to wyszło ale liczę na więcej. Niuty wyszły wreszcie niezłe.......
Dziś jadę na Łazienkowską i później Cię może odwiedzę


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Tue, 19 Apr 2011 - 08:19
Post #518


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Jest grubo biggrin.gif oby udało się ogarnąć paliwko bo ten AFR trochę niepokoi. 500KM będzie niszczyć system.
Czekam na update biggrin.gif


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 19 Apr 2011 - 08:28
Post #519


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Wg mnie to znowu trochę wracasz Kuba do 'starych czasów' (drutowania..) bo najpierw jazda na stuku, a teraz hamownie prawie 500konnego auta na AFR 15 nie jest objawem rozsądku...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Apr 2011 - 09:09
Post #520


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





bosch 040 jest za mały do 1000ccm smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 06:37