Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
Coobcio
post Mon, 07 Mar 2011 - 11:00
Post #421


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Coobcio @ Mon, 07 Mar 2011 - 00:08) *
Sprawna kaseta przydała by mi się i to na już, tak gdzieś koło czwartku planuję wizytę u Doktora i trochę tam u niego pochałasować biggrin.gif
Ps. twój avatar to co to za piękny silnik saaba, jak czerwony dół to obstawiam B234... ??

No moja kaseta zapłonowa ma już 17lat i 330 tyś km nalatane - przyszedł jej najwyższy czas...
Sprawna nowa kaseta zapłonowa kosztuje ok 1300zł starcza na ok 300 tyś km i jest w stanie bez zmniejszania przerw na świecach perfekcyjnie sobie radzić przy doładowaniu 2 barów...
Wymieniając kasetę zapłonową odrazu mamy 4 czujniki stuku wymienione smile.gif

Dziś już nie mogłem się powstrzymać od kolegi przełożyłem kasetę i przycisnąłem trochę na II i na III jest fajnie smile.gif
Puki co wymagania w programie 1,22 bara ale chodzi bez porównania lepiej jak w konfiguracji T3/T4 1,45bara i 396KM smile.gif smile.gif smile.gif

Jutro trasę strzelę po poliuretany do przednich wachaczy to akurat wyjdzie że ok 600km będzie przejechane, zmienię oliwkę i wio na rolki smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Mar 2011 - 11:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Mon, 07 Mar 2011 - 14:33
Post #422


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Coobcio, imponujesz mi tym, ze opisy Twoich modów na 400-500KM są robione z taką 'lekkością', jakby to było u naszych rodzimych tunerów założenie dedykowanego dolotu biggrin.gif "tu sobie zmienie map sensor, tutaj turbinkę, dmuchne 2,5bara i jakieś 500KM powinno lekko wyjść, co?" mistrz, na prawde mistrz smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Mon, 07 Mar 2011 - 15:28
Post #423


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





dokladnie smile.gif tez jestem pelen podziwu . wiekszosc wydaje krocie zeby zlapac chociaz kilka koni a tutaj kilka rzeczy i ma byc 500 smile.gif czekamy na wynik . pozdro


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 07 Mar 2011 - 18:44
Post #424


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





dobra baza to podstawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Mon, 07 Mar 2011 - 19:53
Post #425


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





CYTAT(DOHC @ Mon, 07 Mar 2011 - 18:44) *
dobra baza to podstawa


To takie małe OT

http://video.google.com/videoplay?docid=77...9221&q=saab

20 dni i 20nocy bez żadnego ziewania, 40 rekordów, a najszybszy saab jechał ze średnią prędkością 226.450 km/h (również wliczając postoje).
czy wasze golfy tak potrafią?


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Mon, 07 Mar 2011 - 20:32
Post #426


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





CYTAT(Fawor @ Mon, 07 Mar 2011 - 14:33) *
Coobcio, imponujesz mi tym, ze opisy Twoich modów na 400-500KM są robione z taką 'lekkością', jakby to było u naszych rodzimych tunerów założenie dedykowanego dolotu biggrin.gif "tu sobie zmienie map sensor, tutaj turbinkę, dmuchne 2,5bara i jakieś 500KM powinno lekko wyjść, co?" mistrz, na prawde mistrz smile.gif


2,5 bara to odpowiednie ciśnienie huh.gif
Pytanie czy z nitro czy bez?
A wieśwagenów bym tak nie lekceważył, bo w grupie jest kilka jadowitych w przedziale pojemności 1.8 -3.2l . Projekt tegoż sabiska jest fajny i pewnie w niedługim czasie ukaże nam wytrzymałość techniczną tego silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 07 Mar 2011 - 21:48
Post #427


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Coobcio @ Sun, 06 Mar 2011 - 20:26) *
No z powodu braku oszczędnych wozów do jazdy zmuszony jestem śmigać swoim potworkiem - na dobre mu to wyjdzie na spokojnie go dokończe docierać, dzisaj mu zalałem nowy olej GM Motors 10w40 i zrobiłem blisko 120km... biggrin.gif


mineralny bedzie tylko na dotarcie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AS...
post Mon, 07 Mar 2011 - 22:24
Post #428


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





półsyntetyk bardziej ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yapko
post Mon, 07 Mar 2011 - 22:29
Post #429


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: wołomin





nie da Ci tego żadna blachara co moze dać Ci 2 i pół bara
Zapominacie o rozwiniętym warsztacie Kuby i jego zapleczu naukowym w postaci manuali z netu smile.gif
Dobrze że ktoś przeciera nieznane w Polsce szlaki


--------------------
https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339
1 miejsce FWD Turbo 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Tue, 08 Mar 2011 - 14:45
Post #430


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





czekam i czekam na te 600 koni..
Baa całę ecu-performance czeka - docieraj predzej.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 08 Mar 2011 - 15:20
Post #431


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wczoraj wpadł do mnie kolega OSA - Rafał, nie mogłem się powstrzymać i go nie nawieść... Pod koniec 4 tego biegu (okolica 250-260km/h) coś w silniku zastukało.
Chodzi nie równo i cicho sobie stuka, miskę olejową zrzuciłem i ucięło kran natryskujący olej na denko tłoka - prawdopodobnie zgięła się korba - tylko od czego ???
Jak śrubokręt wsadzam w dziurę po świecy to 2gi gar jest o ok. 0,5cm jest krótszy jak trzy pozostałe.

Doładowanie byłe niestety nie kontrolowane, na końcu 3 biegu ok 2,2-2,3 bara na IV biegu mogło nadmuchać coś koło 3 barów, pod górkę idzie coś z tym moim Saabem.

Dalej do mnie nie dotarł ten 4ro barowy map sensor, w związku z opcjami przeładowania zrobiłem tak że powyżej 2 barów zapłon się robi pedalski i jest on w wyprzedzenie jest od +4 do +12stopni przy 7500obr.min, i paliwa wali na 24ms...

Pod koniec trzeciego biegu okolica 7500 (190km/h) zaczyna mielić kołami jak właśnie ponad dwa bary zaczyna dmuchać, na IV już trakcja była prawie do samego końca - troszkę zaczęło nosić kierownicą przy ok 240 ale przy 250 już się ustabilizowało...

Tak czy siak przydały by się jednak dwa wastegaty po jednym na scrolla coby to doładowanie płaskie było...

No nic jak ogarnę silnik to chyba komuś to auto dam zatankowane do pełna i niech mi je dociera ja nie mam cierpliwości na takie pierdoły...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Tue, 08 Mar 2011 - 15:56
Post #432


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Ja moge sie podjąć coobcio docierania tongue.gif Do szkoły bede dzień w dzień smigał to szybko Ci nastukam km xD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 08 Mar 2011 - 17:10
Post #433


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





;/ za szybko wszystko bierzesz chyba, mam to samo angry.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Tue, 08 Mar 2011 - 17:26
Post #434


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Spoko, ja chuchałem dmuchałem, docierałem na spokojnie to na złość mi się rozrząd przestawił i się kolizja stała tongue.gif Złośliwość rzeczy martwych.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Tue, 08 Mar 2011 - 17:32
Post #435


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





skoro niekontrolowany aplon i paliwo to czego sie dziwic ze sie korba zgiela:) pewnei dobra detonacja byla.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 08 Mar 2011 - 23:18
Post #436


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Ale szok że silnik dalej pracuje. Normalnie aż wierzyć się nie chce jak czyta się to wszystko mając świadomość że to seria z dołożoną dużą lochą tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 09 Mar 2011 - 00:01
Post #437


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Dokladnie , szok że to nie pierdykło na trzy cztery , mimo wszystko trzymam kciuki bo dzieki temu projektowi zaczęły podobać mi sie saby i mam nadzieje że dwa i poł bara da wiecej niż niejedna blachara wink.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Wed, 09 Mar 2011 - 16:23
Post #438


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





Korbowód widocznie uznał, że wywiera się na niego zbyt wielką presje i postanowił odprężyć trochę silnik rolleyes.gif - a na poważnie bardzo ciekawy projekt (najbardziej podoba mi się osiąganie wielkich przyrostów, bez nakładu ogromnych ilości $$$). Szkoda, że noga trochę za bardzo świerzbiła i silnik nie dotrzymał do pełnego wystrojenia. Co jest planowane dalej? - Rozbiórka i wymiana tylko tej korby na inną, czy jakiś poważniejszy remont i mocniejszy środek? A może inny silnik? Wydaje mi się że nie powinno się jeździć na takim zgiętym korbowodzie, bo pierścienie mogą popękać przechodząc przez prożek do którego wcześniej dochodziły i zniszczyć tłok i cylinder.
Mam nadzieje, że szybko uda się doprowadzić silnik do ładu i wystroić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Wed, 09 Mar 2011 - 18:26
Post #439


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Po co wymieniać środek, skoro 666 wytrzymał w serii, i jak ma dotrzeć do progu skoro się zgiął? No bo chyba poprzez zgięcie się nie wydłużył? wink.gif


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Wed, 09 Mar 2011 - 19:11
Post #440


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





chyba koledze chodziło o dolny próg...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:32