![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sprawna kaseta przydała by mi się i to na już, tak gdzieś koło czwartku planuję wizytę u Doktora i trochę tam u niego pochałasować ![]() Ps. twój avatar to co to za piękny silnik saaba, jak czerwony dół to obstawiam B234... ?? No moja kaseta zapłonowa ma już 17lat i 330 tyś km nalatane - przyszedł jej najwyższy czas... Sprawna nowa kaseta zapłonowa kosztuje ok 1300zł starcza na ok 300 tyś km i jest w stanie bez zmniejszania przerw na świecach perfekcyjnie sobie radzić przy doładowaniu 2 barów... Wymieniając kasetę zapłonową odrazu mamy 4 czujniki stuku wymienione ![]() Dziś już nie mogłem się powstrzymać od kolegi przełożyłem kasetę i przycisnąłem trochę na II i na III jest fajnie ![]() Puki co wymagania w programie 1,22 bara ale chodzi bez porównania lepiej jak w konfiguracji T3/T4 1,45bara i 396KM ![]() ![]() ![]() Jutro trasę strzelę po poliuretany do przednich wachaczy to akurat wyjdzie że ok 600km będzie przejechane, zmienię oliwkę i wio na rolki ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Coobcio, imponujesz mi tym, ze opisy Twoich modów na 400-500KM są robione z taką 'lekkością', jakby to było u naszych rodzimych tunerów założenie dedykowanego dolotu
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#423
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
dokladnie
![]() ![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
dobra baza to podstawa
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
dobra baza to podstawa To takie małe OT http://video.google.com/videoplay?docid=77...9221&q=saab 20 dni i 20nocy bez żadnego ziewania, 40 rekordów, a najszybszy saab jechał ze średnią prędkością 226.450 km/h (również wliczając postoje). czy wasze golfy tak potrafią? -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Coobcio, imponujesz mi tym, ze opisy Twoich modów na 400-500KM są robione z taką 'lekkością', jakby to było u naszych rodzimych tunerów założenie dedykowanego dolotu ![]() ![]() 2,5 bara to odpowiednie ciśnienie ![]() Pytanie czy z nitro czy bez? A wieśwagenów bym tak nie lekceważył, bo w grupie jest kilka jadowitych w przedziale pojemności 1.8 -3.2l . Projekt tegoż sabiska jest fajny i pewnie w niedługim czasie ukaże nam wytrzymałość techniczną tego silnika. |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
półsyntetyk bardziej ...
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
nie da Ci tego żadna blachara co moze dać Ci 2 i pół bara
Zapominacie o rozwiniętym warsztacie Kuby i jego zapleczu naukowym w postaci manuali z netu ![]() Dobrze że ktoś przeciera nieznane w Polsce szlaki -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
czekam i czekam na te 600 koni..
Baa całę ecu-performance czeka - docieraj predzej. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wczoraj wpadł do mnie kolega OSA - Rafał, nie mogłem się powstrzymać i go nie nawieść... Pod koniec 4 tego biegu (okolica 250-260km/h) coś w silniku zastukało.
Chodzi nie równo i cicho sobie stuka, miskę olejową zrzuciłem i ucięło kran natryskujący olej na denko tłoka - prawdopodobnie zgięła się korba - tylko od czego ??? Jak śrubokręt wsadzam w dziurę po świecy to 2gi gar jest o ok. 0,5cm jest krótszy jak trzy pozostałe. Doładowanie byłe niestety nie kontrolowane, na końcu 3 biegu ok 2,2-2,3 bara na IV biegu mogło nadmuchać coś koło 3 barów, pod górkę idzie coś z tym moim Saabem. Dalej do mnie nie dotarł ten 4ro barowy map sensor, w związku z opcjami przeładowania zrobiłem tak że powyżej 2 barów zapłon się robi pedalski i jest on w wyprzedzenie jest od +4 do +12stopni przy 7500obr.min, i paliwa wali na 24ms... Pod koniec trzeciego biegu okolica 7500 (190km/h) zaczyna mielić kołami jak właśnie ponad dwa bary zaczyna dmuchać, na IV już trakcja była prawie do samego końca - troszkę zaczęło nosić kierownicą przy ok 240 ale przy 250 już się ustabilizowało... Tak czy siak przydały by się jednak dwa wastegaty po jednym na scrolla coby to doładowanie płaskie było... No nic jak ogarnę silnik to chyba komuś to auto dam zatankowane do pełna i niech mi je dociera ja nie mam cierpliwości na takie pierdoły... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Ja moge sie podjąć coobcio docierania
![]() |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
;/ za szybko wszystko bierzesz chyba, mam to samo
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Spoko, ja chuchałem dmuchałem, docierałem na spokojnie to na złość mi się rozrząd przestawił i się kolizja stała
![]() -------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
skoro niekontrolowany aplon i paliwo to czego sie dziwic ze sie korba zgiela:) pewnei dobra detonacja byla.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Ale szok że silnik dalej pracuje. Normalnie aż wierzyć się nie chce jak czyta się to wszystko mając świadomość że to seria z dołożoną dużą lochą
![]() |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Dokladnie , szok że to nie pierdykło na trzy cztery , mimo wszystko trzymam kciuki bo dzieki temu projektowi zaczęły podobać mi sie saby i mam nadzieje że dwa i poł bara da wiecej niż niejedna blachara
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz ![]() |
Korbowód widocznie uznał, że wywiera się na niego zbyt wielką presje i postanowił odprężyć trochę silnik
![]() Mam nadzieje, że szybko uda się doprowadzić silnik do ładu i wystroić. |
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Po co wymieniać środek, skoro 666 wytrzymał w serii, i jak ma dotrzeć do progu skoro się zgiął? No bo chyba poprzez zgięcie się nie wydłużył?
![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
chyba koledze chodziło o dolny próg...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:32 |