Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
znak900
post Sun, 27 Feb 2011 - 09:03
Post #401


Rookie
Dołączył: Sat, 26 February 2011





www.saablab.pl doesnt works(((((
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Feb 2011 - 09:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sportmile
post Sun, 27 Feb 2011 - 10:18
Post #402


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Tue, 22 Feb 2011 - 01:54) *
A i Erling w stosunku do tańszego zamiennika Ajusy łatwiej się go usuwa z bloku czy głowicy - wiertarka z druciakiem i wszystko do czyścioszka idzie, nawet główki do autoszlifu nie trzeba dawać...



O elringu nie mam najlepszego zdania i pamietaj ze mimo ze to pierwszy montaz uszczelki moga sie roznic w wykonaniu. Lepszy sort np idzie pod saaba a reszta do pudelek elringa.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 27 Feb 2011 - 11:48
Post #403


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się...
Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak...

Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Sun, 27 Feb 2011 - 12:04
Post #404


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





CYTAT(Coobcio @ Sun, 27 Feb 2011 - 11:48) *
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się...
Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak...

Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór smile.gif


Istotną sprawą jest poprawny montaż ( planowanie , odtłuszczenie ,kolejność dokręcania czy odpowiednie moment. ) wystarczy przeoczyć lub zaniedbać jakiś z powyższych czynników i już niesprawiedliwy osąd gotowy .

Wracając do tematu, to długo mamy jeszcze czekać na tą 5 -tke z przodu ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 27 Feb 2011 - 12:11
Post #405


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ciężki okres mam i musze bardzo dużo pracować nie przy swoim... Sam kurcze jetem ciekaw, ostatnio brat mi pomaga w garazu więc myślę że znacznie przyspieszy to wizytę na rolkach smile.gif
Ps. Ja druciakiem na wiartarce jedynie głowicę czyszczę i to samo robię z blokiem - jeszcze nigdy mi uszczelka nie wyszła w żadnym aucie...

Na seryjnym tym 3 barowym map sensorze chyba sprawdzę ile wyjdzie mocy choć wydaje mi się żeby taki Holset HX40 pokazał swojego pazura to miniuum 2,5-2,7 bara trzeba będzie dmuchnąć...
A Tak to tylko marne 2 bary maks...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Sun, 27 Feb 2011 - 15:42
Post #406


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(Coobcio @ Sun, 27 Feb 2011 - 12:11) *
Ciężki okres mam i musze bardzo dużo pracować nie przy swoim... Sam kurcze jetem ciekaw, ostatnio brat mi pomaga w garazu więc myślę że znacznie przyspieszy to wizytę na rolkach smile.gif
Ps. Ja druciakiem na wiartarce jedynie głowicę czyszczę i to samo robię z blokiem - jeszcze nigdy mi uszczelka nie wyszła w żadnym aucie...

Na seryjnym tym 3 barowym map sensorze chyba sprawdzę ile wyjdzie mocy choć wydaje mi się żeby taki Holset HX40 pokazał swojego pazura to miniuum 2,5-2,7 bara trzeba będzie dmuchnąć...
A Tak to tylko marne 2 bary maks...



2.2- 2.3 bara na hx40 super 18cm2 , dalo 666 BHP wiec na 2.0 bara pewnie grubo ponad 500 powinno byc - full bost tylko na 4 i 5 biegu bo na nizszych fulb boost powoduje utrate trakcji jesli ten pdf mowi prawde of course biggrin.gif
http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf

gosc od projektu powyzej szykuje juz ofensywe biggrin.gif
http://www.stcf.net/viggen/gmtunerengine_a...orque_specs.pdf
biggrin.gif:D no ameryka doslownie ciekawi mnie kiedy przerobi silnik B204 na cos w stylu silnikow F1 z Turbo Ery lat 80 tych 1000 Koni z litra biggrin.gif:D:D
pozdrawiam


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 27 Feb 2011 - 16:14
Post #407


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Coobcio @ Sun, 27 Feb 2011 - 11:48) *
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się...
Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak...

Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór smile.gif

Oby obecna uszczelka wytrzymywała to co ta AJUSA.
Co do nocnej to ciekawe czy uda Ci się swojego sklecić. Nie musisz być dziś najszybszy zwłaszcza, że ja dziś woolno będę pomykał


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 27 Feb 2011 - 18:09
Post #408


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Coobcio @ Sun, 27 Feb 2011 - 11:48) *
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się...
Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak...

Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór smile.gif


nie zakladaliscie nowych srub glowicy?bloku i glowicy tez nie planowaliscie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 27 Feb 2011 - 23:38
Post #409


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Nowe śruby zostały założone, po co planować blok i głowice jeśli samą nie uszkodzoną uszczelkę wymienia laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 28 Feb 2011 - 00:05
Post #410


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Coobcio @ Sun, 27 Feb 2011 - 11:48) *
uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 28 Feb 2011 - 01:02
Post #411


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W Moim przypadku złożyłem na starych w przypadku Auta Miraga którego proszę by je tutaj opisał to ok 5 lat temu miał wymienianą uszczelkę pod głowicą na AJUSĘ + zostały skręcone stare śruby pod głowicę... Rozwiązanie budżetowe bo auto miało mieć nie więcej jak 400KM.
Teraz chłopakowi zapodałem głowicę nowszego typu z modelu 9-5 i także z myślą o mocy pod 600KM zapodaliśmy nową uszczelkę i śruby kultowej firmy ERLING...
Dodatkowo dla zapewnienia absolutnej niezawodności głowica została zabielona w autoszlifie a blok to już druciakiem z wiertarki poleciałem...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Mon, 28 Feb 2011 - 07:27
Post #412


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





CYTAT(Coobcio @ Mon, 28 Feb 2011 - 01:02) *
Dodatkowo dla zapewnienia absolutnej niezawodności głowica została zabielona w autoszlifie a blok to już druciakiem z wiertarki poleciałem...

Czyli tym razem poszło rozwiązanie wysokobudżetowe. Chyba ze 60 złotych takie planowanie kosztuje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 28 Feb 2011 - 08:10
Post #413


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(KIVI @ Mon, 28 Feb 2011 - 07:27) *
Czyli tym razem poszło rozwiązanie wysokobudżetowe. Chyba ze 60 złotych takie planowanie kosztuje?

Dokładnie tyle za tą ekskluzywną usługę zapłaciłem w autoszlifie na ul. Dęblińskiej...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Mon, 28 Feb 2011 - 12:11
Post #414


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





A gdyby tak zaoringować blok biggrin.gif Strach pomyśleć ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 28 Feb 2011 - 12:20
Post #415


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Mon, 28 Feb 2011 - 12:11) *
A gdyby tak zaoringować blok biggrin.gif Strach pomyśleć ph34r.gif

przeciez ''zaoringowal'' nowymi pierscieniami smile.gif byly gdzies na focie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 06 Mar 2011 - 20:26
Post #416


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No z powodu braku oszczędnych wozów do jazdy zmuszony jestem śmigać swoim potworkiem - na dobre mu to wyjdzie na spokojnie go dokończe docierać, dzisaj mu zalałem nowy olej GM Motors 10w40 i zrobiłem blisko 120km... biggrin.gif

Od tego stania miesięcznego upiepszyła mi się poduszka od skrzyni biegów - muszę ją połatać jakimś klejem do szyb bo mi silnik wyskoczy przed maskę...

Podoba mi się to jak auto na podciśnieniu jedzie, lata bowiem jak zupełnie nie zdłąwiony wolnossak o pojemnoścy 2.0, ten kolekotr twon scroll robi jednak robote smile.gif

A no i jeszcze nie mam sprawnej kasety zapłonowej, swoją porzyczłem koledze do tstów a obecnie na jakimś ogryzku latam na którym przy 0,5 bara mi zapłon już wypada, no ale na spokojną dostojną jazdę to nie wplywa, te pól bara łapie mi przy ok 3200-3500obr.min w zalerznosci od biegu.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Sun, 06 Mar 2011 - 21:55
Post #417


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Mówiłem Ci już że mam dla Ciebie sprawną kasetę ;] Jak dopieszczę dolot to z nią przyjadę na mody. Pozdrawiam


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 07 Mar 2011 - 00:08
Post #418


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Sprawna kaseta przydała by mi się i to na już, tak gdzieś koło czwartku planuję wizytę u Doktora i trochę tam u niego pochałasować biggrin.gif
Ps. twój avatar to co to za piękny silnik saaba, jak czerwony dół to obstawiam B234... ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Mon, 07 Mar 2011 - 10:30
Post #419


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





A jak wygląda możliwość zastąpienia kasety czymś mniej awaryjnym i tańszym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Mon, 07 Mar 2011 - 10:51
Post #420


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





SA + COP?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:28