![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 February 2011 ![]() |
www.saablab.pl doesnt works(((((
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
A i Erling w stosunku do tańszego zamiennika Ajusy łatwiej się go usuwa z bloku czy głowicy - wiertarka z druciakiem i wszystko do czyścioszka idzie, nawet główki do autoszlifu nie trzeba dawać... O elringu nie mam najlepszego zdania i pamietaj ze mimo ze to pierwszy montaz uszczelki moga sie roznic w wykonaniu. Lepszy sort np idzie pod saaba a reszta do pudelek elringa. -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się...
Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak... Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się... Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak... Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór ![]() Istotną sprawą jest poprawny montaż ( planowanie , odtłuszczenie ,kolejność dokręcania czy odpowiednie moment. ) wystarczy przeoczyć lub zaniedbać jakiś z powyższych czynników i już niesprawiedliwy osąd gotowy . Wracając do tematu, to długo mamy jeszcze czekać na tą 5 -tke z przodu ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ciężki okres mam i musze bardzo dużo pracować nie przy swoim... Sam kurcze jetem ciekaw, ostatnio brat mi pomaga w garazu więc myślę że znacznie przyspieszy to wizytę na rolkach
![]() Ps. Ja druciakiem na wiartarce jedynie głowicę czyszczę i to samo robię z blokiem - jeszcze nigdy mi uszczelka nie wyszła w żadnym aucie... Na seryjnym tym 3 barowym map sensorze chyba sprawdzę ile wyjdzie mocy choć wydaje mi się żeby taki Holset HX40 pokazał swojego pazura to miniuum 2,5-2,7 bara trzeba będzie dmuchnąć... A Tak to tylko marne 2 bary maks... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
Ciężki okres mam i musze bardzo dużo pracować nie przy swoim... Sam kurcze jetem ciekaw, ostatnio brat mi pomaga w garazu więc myślę że znacznie przyspieszy to wizytę na rolkach ![]() Ps. Ja druciakiem na wiartarce jedynie głowicę czyszczę i to samo robię z blokiem - jeszcze nigdy mi uszczelka nie wyszła w żadnym aucie... Na seryjnym tym 3 barowym map sensorze chyba sprawdzę ile wyjdzie mocy choć wydaje mi się żeby taki Holset HX40 pokazał swojego pazura to miniuum 2,5-2,7 bara trzeba będzie dmuchnąć... A Tak to tylko marne 2 bary maks... 2.2- 2.3 bara na hx40 super 18cm2 , dalo 666 BHP wiec na 2.0 bara pewnie grubo ponad 500 powinno byc - full bost tylko na 4 i 5 biegu bo na nizszych fulb boost powoduje utrate trakcji jesli ten pdf mowi prawde of course ![]() http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf gosc od projektu powyzej szykuje juz ofensywe ![]() http://www.stcf.net/viggen/gmtunerengine_a...orque_specs.pdf ![]() ![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się... Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak... Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór ![]() Oby obecna uszczelka wytrzymywała to co ta AJUSA. Co do nocnej to ciekawe czy uda Ci się swojego sklecić. Nie musisz być dziś najszybszy zwłaszcza, że ja dziś woolno będę pomykał -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Też dziwna sprawa wyszła z ta nie chwaloną przezemnie Ajusą, uszczelka za bodajrze 84zł stare śuby od łba i u kolegi Miraga 394KM przyjęła bez najmniejszego pocenia się... Nie sprawdzałem pod kontem wytrzymałości tych uszzelek ale wydaje mi się że chyab nie ma znaczenie co wsadzimy pod łep i tak wytrzyma ile chcemy i tak... Niedziela to może coś u siebie porobię - jest nocna jazda czyli taki Saabowy sprawdzian możliwości, spotykamy się w paręnaście aut i maksymalne upalanie przez cały wieczór ![]() nie zakladaliscie nowych srub glowicy?bloku i glowicy tez nie planowaliscie? |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Nowe śruby zostały założone, po co planować blok i głowice jeśli samą nie uszkodzoną uszczelkę wymienia
![]() |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W Moim przypadku złożyłem na starych w przypadku Auta Miraga którego proszę by je tutaj opisał to ok 5 lat temu miał wymienianą uszczelkę pod głowicą na AJUSĘ + zostały skręcone stare śruby pod głowicę... Rozwiązanie budżetowe bo auto miało mieć nie więcej jak 400KM.
Teraz chłopakowi zapodałem głowicę nowszego typu z modelu 9-5 i także z myślą o mocy pod 600KM zapodaliśmy nową uszczelkę i śruby kultowej firmy ERLING... Dodatkowo dla zapewnienia absolutnej niezawodności głowica została zabielona w autoszlifie a blok to już druciakiem z wiertarki poleciałem... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Czyli tym razem poszło rozwiązanie wysokobudżetowe. Chyba ze 60 złotych takie planowanie kosztuje? Dokładnie tyle za tą ekskluzywną usługę zapłaciłem w autoszlifie na ul. Dęblińskiej... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A gdyby tak zaoringować blok
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No z powodu braku oszczędnych wozów do jazdy zmuszony jestem śmigać swoim potworkiem - na dobre mu to wyjdzie na spokojnie go dokończe docierać, dzisaj mu zalałem nowy olej GM Motors 10w40 i zrobiłem blisko 120km...
![]() Od tego stania miesięcznego upiepszyła mi się poduszka od skrzyni biegów - muszę ją połatać jakimś klejem do szyb bo mi silnik wyskoczy przed maskę... Podoba mi się to jak auto na podciśnieniu jedzie, lata bowiem jak zupełnie nie zdłąwiony wolnossak o pojemnoścy 2.0, ten kolekotr twon scroll robi jednak robote ![]() A no i jeszcze nie mam sprawnej kasety zapłonowej, swoją porzyczłem koledze do tstów a obecnie na jakimś ogryzku latam na którym przy 0,5 bara mi zapłon już wypada, no ale na spokojną dostojną jazdę to nie wplywa, te pól bara łapie mi przy ok 3200-3500obr.min w zalerznosci od biegu. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Mówiłem Ci już że mam dla Ciebie sprawną kasetę ;] Jak dopieszczę dolot to z nią przyjadę na mody. Pozdrawiam
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sprawna kaseta przydała by mi się i to na już, tak gdzieś koło czwartku planuję wizytę u Doktora i trochę tam u niego pochałasować
![]() Ps. twój avatar to co to za piękny silnik saaba, jak czerwony dół to obstawiam B234... ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
A jak wygląda możliwość zastąpienia kasety czymś mniej awaryjnym i tańszym?
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
SA + COP?
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:28 |