Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
Boris86
post Mon, 08 Nov 2010 - 01:57
Post #41


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Świetny projekt i opis wzorowy jak zwykle. Czekam na 500KM


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Nov 2010 - 01:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Mon, 08 Nov 2010 - 02:14
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dziękuje będę się starał smile.gif
Jutro a w zasadzie dzisiaj jadę do Kostancina na Ickowanie i orurowanie po czym w jadę do kolegi wymieniać sprzęgło - będzie to z AERO 9-5 zarówno kompletne sprzęgło jak i koło zamachowe, chyba że nie będzie pasowało to będę zmusić z Vigena - koszt ok 900zł SACH ale sprawdzone w boju że znosi ciut ponad 600Nm przy tym jest to normalne organiczne sprzęgło...

Jak skrzynia wyjdzie to będzie można silnik na bok przesunąć i wywalić wałki balansujące ale korci mnie by wygrzebać motor i wyważyć korby, w Saabach różnica sięga do 11gram - mierzone na wadze kuchennej z Lidla a tak wiec nie sprzyja to obrotą rzędu 8000...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Mon, 08 Nov 2010 - 08:11
Post #43


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Rewelacja, wreszcie coś oryginalnego. A do Saabów w ogóle mam sentyment. smile.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 08 Nov 2010 - 13:56
Post #44


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(zuru82 @ Mon, 08 Nov 2010 - 00:09) *
Mega kozak smile.gif Musze pomyslec czy nie kupić sobie jako drugie auto Saaba...i wstawić do Kuby na jakiś czas wink.gif hehe


Moze wstawimy mu 2 od razu, bedzie jakis rabat tongue.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Mon, 08 Nov 2010 - 14:39
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Kurde, te saaby grosze kosztują smile.gif w 20-25k sie wyrobi z nim na takim setupie np jak masz teraz ? powyzej 400hp na przedniej osi to zbyt hardkorowo jak dla mnie smile.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Mon, 08 Nov 2010 - 14:47
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





grubas smile.gif fajny śpioch z Sabiny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 08 Nov 2010 - 16:01
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(jackkpl @ Mon, 08 Nov 2010 - 13:56) *
Moze wstawimy mu 2 od razu, bedzie jakis rabat tongue.gif

W tym tygodniu myślę że się uporam z wymianą sprzęgła - zapraszam na jazdę próbną...

Ps. w 25 tysiącach to wydaje mi się że łącznie z zakupem takiego Saaba byłbym w stanie coś koło 500KM z niego zrobić które będą w pełni przenoszone na asfalt no chyba że porlbemy z trakcją zaczną się na III biegu, bowiem w Tronicu T5 regulację Boostu mam na pierwszych 2 biegach a od 3 w górę po głównej mapie Boostu jedzie...

Pss. Większa moc to większe turbo i większe wtryski paliwa ja wałków nie zmieniałem na agresywniejsze bo chciałem zachować jako taki dół za to przeswapowałem głowicę która praktycznie w całym zakresie obrotów wygenerowała przyrosty smile.gif

Dziś ICek męski wjechał skubaniec mieści się na grubość połowy najmniejszego palca i dosłownie szczelnie wypełnia całą przestrzeń miedzy zderzakiem a chłodnicą - fotki za 15min jak kolega doniesie mi kabelek do Samsunga Wawe...
A dodam że ICek nie mały rdzeń miał 60cm na 33... i grubość 5cm, rurka od niego ma po zewnątrz 63,5mm a orgunalnie miała 50 z czego przy Power Capie wink.gif który był wykonany wyjątkowo solidnie średnica wewnętrzna wynosiła 45mm...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Mon, 08 Nov 2010 - 16:10
Post #48


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Miałem okazję przed chwilą zobaczyć jest bardzo fajnie zrobione biggrin.gif Teraz koniecznie trzeba ogarnać sprzęgło i zakrecić go jak tylko możliwe tongue.gif Gratulacje dla moto wydechu bo rurki ogarniete bardzo ładnie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 08 Nov 2010 - 16:20
Post #49


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Dajcie jakeis fajne media z WIDOCZNYM predkosciomierzem wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 08 Nov 2010 - 16:52
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fotki smile.gif

Robi się:


Przymiareczki:


Na miejscu wsio i bez tych cholernych przewężeń przy przepustnicy gazu:


Jak widać IC z ciężarówki IVECO mieści się na styk smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Mon, 08 Nov 2010 - 19:00
Post #51


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





Orurowanie dałeś 2.25" czy 2.5" ?? Jutro wpadne zobaczyć live caceńko wink.gif


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Mon, 08 Nov 2010 - 21:06
Post #52


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





Spektakularny wynik lecz " sabina" waży pewnie z 1,5 tony ,więc Coobcio nie spoczywaj na laurach, bo przydała by się tu 5-tka z przodu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 08 Nov 2010 - 22:30
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Pinky323F @ Mon, 08 Nov 2010 - 19:00) *
Orurowanie dałeś 2.25" czy 2.5" ?? Jutro wpadne zobaczyć live caceńko wink.gif

Orurowanie od IC do przepustnicy 63,5mm czyli 2,5", auto obecnie stoi u kolegi w Jankach gdzie będzie z niego wyszarpywane serduszko, w środkę po nie podjadę kombiakiem i przetransportuję do swojego garażu celem:
1) wygodniejszej wymiany sprzęgła
2) usunięcia łańcucha z wałków wyrównoważających oraz dorobienia zatyczki do napinacza od niego
3) wyważenie korbowodów
4) zastanowienia się nad ewentualną wymianą pierścionków oraz panewek korbowodowych - choć mnie to mocno zastanawia przebieg niby spory ale kropli oleju nie bierze
5) zastanowienia się na wymianą rozrządu... ewentualnie wymienię same jego prowadnice


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 09 Nov 2010 - 07:17
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





sliper niezly
nic tylko pogratulowac, odnosnie pierscieni ja bym nie ruszal skoro nie ma zadnych problemow
powodzenia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 09 Nov 2010 - 09:08
Post #55


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ja mysle tak samo. Wywaz to co uwazasz,ze jest wymagane do 8k rpm, a reszte zostaw. bedzie test seryjnego silnika smile.gif. W koncu u nas w kraju tak to jest,ze ktos musi pierwszy zrobic z pozoru niemozliwa rzecz, zeby reszta zaczela po nim powtarzac wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 09 Nov 2010 - 11:52
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





A wyważę tylko te korbowody przy okazji sprawdzę na szczelinomierzu pierścienie i wymienię w rozrządzie obydwie prowadnice łańcucha i liczę na to że tak przygotowany silnik długo, bezawaryjnie oraz dzielnie będzie znosić te moce pod 500 smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sbk
post Tue, 09 Nov 2010 - 12:24
Post #57


User
Dołączył: Tue, 26 September 2006





CYTAT
Spektakularny wynik lecz " sabina" waży pewnie z 1,5 tony

CYTAT
Auto warzy w granicach 1350KG

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Tue, 09 Nov 2010 - 12:32
Post #58


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Jakoś średnio rozumiem czemu wszyscy w silnikach gdzie są wałki wyrównoważające usuwają je. Mam więc pytanie: co takim zabiegiem jest to zyskania? Przecież dzięki tym wałkom likwidowane są siły bezwładności wału korbowego II rzędu a co za tym idzie częściowo neutralizuję się niekorzystne drgania w skrzyni korbowej...

A Sabina, mmm przekozak! Gratulacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 09 Nov 2010 - 16:54
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





nie napędzasz wałków wyrównoważających-> nie tracisz mocy na nie. W H22 hondowskim taki zabieg przynosi 2-5 konia/niutona w całym przebiegu wykresu mocy/momenta. jeżeli zastosuje się jeszcze jakieś blokady kanałów olejowych, to ciśnienie trochę podskoczy na panewkach. no i motor szybciej się wkręca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 09 Nov 2010 - 17:00
Post #60


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Czyli te walki to kwestia 5-10nm ? Jesli tak, to moim zdaniem przy 450nm nie ma to sensu. Przy momencie 200nm w wolnossaku szybsze wkrecanie sie ma sens, a tutaj i tak na 1 i2 biegu jest uciety boost, bo kola miela. Szybciej temu silnikowi wkrecac sie nie trzeba. A na wyzszych biegach i predkosciach 200+ chyba nie ma to juz znaczenia, tak jak to czy kolo zamachowe ma 5 czy 10kg.
Jak napisalem cos, co sie mija z prawda, to mnie poprawcie smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:12