![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Świetny projekt i opis wzorowy jak zwykle. Czekam na 500KM
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dziękuje będę się starał
![]() Jutro a w zasadzie dzisiaj jadę do Kostancina na Ickowanie i orurowanie po czym w jadę do kolegi wymieniać sprzęgło - będzie to z AERO 9-5 zarówno kompletne sprzęgło jak i koło zamachowe, chyba że nie będzie pasowało to będę zmusić z Vigena - koszt ok 900zł SACH ale sprawdzone w boju że znosi ciut ponad 600Nm przy tym jest to normalne organiczne sprzęgło... Jak skrzynia wyjdzie to będzie można silnik na bok przesunąć i wywalić wałki balansujące ale korci mnie by wygrzebać motor i wyważyć korby, w Saabach różnica sięga do 11gram - mierzone na wadze kuchennej z Lidla a tak wiec nie sprzyja to obrotą rzędu 8000... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Rewelacja, wreszcie coś oryginalnego. A do Saabów w ogóle mam sentyment.
![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mega kozak ![]() ![]() Moze wstawimy mu 2 od razu, bedzie jakis rabat ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Kurde, te saaby grosze kosztują
![]() ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
grubas
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Moze wstawimy mu 2 od razu, bedzie jakis rabat ![]() W tym tygodniu myślę że się uporam z wymianą sprzęgła - zapraszam na jazdę próbną... Ps. w 25 tysiącach to wydaje mi się że łącznie z zakupem takiego Saaba byłbym w stanie coś koło 500KM z niego zrobić które będą w pełni przenoszone na asfalt no chyba że porlbemy z trakcją zaczną się na III biegu, bowiem w Tronicu T5 regulację Boostu mam na pierwszych 2 biegach a od 3 w górę po głównej mapie Boostu jedzie... Pss. Większa moc to większe turbo i większe wtryski paliwa ja wałków nie zmieniałem na agresywniejsze bo chciałem zachować jako taki dół za to przeswapowałem głowicę która praktycznie w całym zakresie obrotów wygenerowała przyrosty ![]() Dziś ICek męski wjechał skubaniec mieści się na grubość połowy najmniejszego palca i dosłownie szczelnie wypełnia całą przestrzeń miedzy zderzakiem a chłodnicą - fotki za 15min jak kolega doniesie mi kabelek do Samsunga Wawe... A dodam że ICek nie mały rdzeń miał 60cm na 33... i grubość 5cm, rurka od niego ma po zewnątrz 63,5mm a orgunalnie miała 50 z czego przy Power Capie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Miałem okazję przed chwilą zobaczyć jest bardzo fajnie zrobione
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dajcie jakeis fajne media z WIDOCZNYM predkosciomierzem
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Fotki
![]() Robi się: ![]() Przymiareczki: ![]() Na miejscu wsio i bez tych cholernych przewężeń przy przepustnicy gazu: ![]() Jak widać IC z ciężarówki IVECO mieści się na styk ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
Orurowanie dałeś 2.25" czy 2.5" ?? Jutro wpadne zobaczyć live caceńko
![]() -------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Spektakularny wynik lecz " sabina" waży pewnie z 1,5 tony ,więc Coobcio nie spoczywaj na laurach, bo przydała by się tu 5-tka z przodu
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Orurowanie dałeś 2.25" czy 2.5" ?? Jutro wpadne zobaczyć live caceńko ![]() Orurowanie od IC do przepustnicy 63,5mm czyli 2,5", auto obecnie stoi u kolegi w Jankach gdzie będzie z niego wyszarpywane serduszko, w środkę po nie podjadę kombiakiem i przetransportuję do swojego garażu celem: 1) wygodniejszej wymiany sprzęgła 2) usunięcia łańcucha z wałków wyrównoważających oraz dorobienia zatyczki do napinacza od niego 3) wyważenie korbowodów 4) zastanowienia się nad ewentualną wymianą pierścionków oraz panewek korbowodowych - choć mnie to mocno zastanawia przebieg niby spory ale kropli oleju nie bierze 5) zastanowienia się na wymianą rozrządu... ewentualnie wymienię same jego prowadnice -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
sliper niezly
nic tylko pogratulowac, odnosnie pierscieni ja bym nie ruszal skoro nie ma zadnych problemow powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja mysle tak samo. Wywaz to co uwazasz,ze jest wymagane do 8k rpm, a reszte zostaw. bedzie test seryjnego silnika
![]() ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A wyważę tylko te korbowody przy okazji sprawdzę na szczelinomierzu pierścienie i wymienię w rozrządzie obydwie prowadnice łańcucha i liczę na to że tak przygotowany silnik długo, bezawaryjnie oraz dzielnie będzie znosić te moce pod 500
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2006 ![]() |
CYTAT Spektakularny wynik lecz " sabina" waży pewnie z 1,5 tony CYTAT Auto warzy w granicach 1350KG |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Jakoś średnio rozumiem czemu wszyscy w silnikach gdzie są wałki wyrównoważające usuwają je. Mam więc pytanie: co takim zabiegiem jest to zyskania? Przecież dzięki tym wałkom likwidowane są siły bezwładności wału korbowego II rzędu a co za tym idzie częściowo neutralizuję się niekorzystne drgania w skrzyni korbowej...
A Sabina, mmm przekozak! Gratulacje |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
nie napędzasz wałków wyrównoważających-> nie tracisz mocy na nie. W H22 hondowskim taki zabieg przynosi 2-5 konia/niutona w całym przebiegu wykresu mocy/momenta. jeżeli zastosuje się jeszcze jakieś blokady kanałów olejowych, to ciśnienie trochę podskoczy na panewkach. no i motor szybciej się wkręca.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Czyli te walki to kwestia 5-10nm ? Jesli tak, to moim zdaniem przy 450nm nie ma to sensu. Przy momencie 200nm w wolnossaku szybsze wkrecanie sie ma sens, a tutaj i tak na 1 i2 biegu jest uciety boost, bo kola miela. Szybciej temu silnikowi wkrecac sie nie trzeba. A na wyzszych biegach i predkosciach 200+ chyba nie ma to juz znaczenia, tak jak to czy kolo zamachowe ma 5 czy 10kg.
Jak napisalem cos, co sie mija z prawda, to mnie poprawcie ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:12 |