Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
Coobcio
post Sat, 12 Feb 2011 - 15:10
Post #361


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(peerbe111 @ Sat, 12 Feb 2011 - 12:49) *
Wytrzyma seria 2.5 bara?

Miejmy nadzieję że tak, zabezpieczę się jadąc na hamownie na dwa auta coby się holować w razie co smile.gif
Chłopaki co robią z seryjnych silników pod 700KM to blok przechonowują coby luźniejsze pasowanie względem tłoka było o 0,005mm - niestety tego nie zrobiłem i pozostawiłem serię po przebiegu 330tyś km

Ale już się zabezpieczyłem jak coś padnie przy tym doładowaniu to już czeka komplet tłoczków które udało mi się wyrwać na alegro za parę stówek wraz z nową uszczelką pod głowicę i śrubami i to firmy ERLING !!
Więc luzik co będzie to będzie smile.gif
Musze jedynie dorwać stosownego map sensora, bo na obecnym niestety tylko 2 bary z Tego niby dużego HX40 mogę dmuchać a to mało by to turbo pokazało na co je stać...

A i myślałem że jakiś problem będę mieć z zewnętrznym WG o średnicy 35mm ale bez problemu na pierwszym biegu utrzymuje mi 0,6 bara smile.gif
Ale sprawa gorzej się ma na końcu 3ciego biegu powyżej 7000obr.min ciutkę powyżej dwóch barów mi dmucha i zaczyna naprawdę przyjemnie iść smile.gif

Tak się jeszcze zastanawiam jaki AFR ustawić przy tych 2,5 barach doładowaniu pewno bardzo bogato będzie musiało być coby nic się nie grzało jak będę V-MAXA regularnie sprawdzać na niemieckiej autostradzie... pewno jakieś 11,5 czy jeszcze kapkę tłuściej ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Feb 2011 - 15:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
knopers
post Sat, 12 Feb 2011 - 15:21
Post #362


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Problem w tym , że doładowanie to ilość niepotrzebnego zgromadzonego w kolektorze ssącym i układzie powietrza. Im więcej go- tym gorzej. Większy opór na wirniku sprężarki- czyli energia w ziemie. Na 2,2 bara przy odpowiednich przepływach gazów przez silnik , można naprawdę zrobić moce sięgające magicznych 1000KM. Zawsze możesz dmuchnąć ponad 9 bar wtedy zawory pewnie same się otworzą i oszczędzisz straty energii na wałek rozrządu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 12 Feb 2011 - 15:36
Post #363


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dlatego sobie będę sobie auto stroić od 0,6 bara do 2,5 bara co powiedzmy 0,5 bara....
JAk się okaże że przy 2 barach jest 600KM a przy 2,5 bara 620 to bez sensu jest tyle dmuchać i grzać powietrze w dolocie...

Są dostępne wałki rozrządu do tych silników ale cena jest Horendardna - 700$ za marne 80-100KM to moim zdaniem bez sens przy czym turbo dziura się wzmaga... Taniej wyjdzie dmuchać pod 3 bary - o ile moc będzie rosła proporcjonalnie z Boostem


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sat, 12 Feb 2011 - 15:58
Post #364


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





CYTAT(Coobcio @ Sat, 12 Feb 2011 - 15:10) *
V-MAXA regularnie sprawdzać na niemieckiej autostradzie... pewno jakieś 11,5 czy jeszcze kapkę tłuściej ??

A to nowootwarta S8 nie wystarczy?
300 km/h bez problemu da rade...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szatek92
post Sat, 12 Feb 2011 - 16:16
Post #365


User
Dołączył: Mon, 16 July 2007
Skąd: WE/CRY





Niesamowity jest ten projekt. Porównując do A4 z silnikiem rs6 która jest budowana po to żeby pokazać kto ma większego, tutaj taki ścichapęk z tego saaba co niby nie jedzie bo nie ma trakcji ale z niksim zawiasem i dobrą gumą, z rolki bedzie baaaardzo blisko do "elity". Nic tylko pochwalić, dobra robota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Sat, 12 Feb 2011 - 16:19
Post #366


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Niestety przebicie się na wyższy pułap mocowy zawsze jest drogie. 700$ to faktycznie gruby wydatek. Może w takim razie oryginalne wałki troszkę przestawić o kilka stopni- jeżeli jest taka możliwość. Wydechowy troszkę przyspieszyć , a ssący leciutko opóżnić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa
post Sat, 12 Feb 2011 - 18:43
Post #367


Super User
Dołączył: Thu, 16 January 2003





coobcio mam prośbę do Ciebie
nie hamuj go na tych oponach co wyjechałeś ode mnie bo czekają u mnie już dwa silniki na Ciebie i mam nadzieję się z Tobą zobaczyć na początku tygodnia tongue.gif wink.gif


--------------------
Osa Motors Porsche serwis & tuning
Osa kom: 501413307
Sękocin Stary
ul.Starowiejska 3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sat, 12 Feb 2011 - 19:16
Post #368









CYTAT(KIVI @ Sat, 12 Feb 2011 - 15:58) *
A to nowootwarta S8 nie wystarczy?
300 km/h bez problemu da rade...

ale na s8 jest to nieegalne. wink.gif

coobcio, jestes mistrz dla mnie.

a pamietam jak sie przy***lali co Ciebie za drutowanie primery. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 12 Feb 2011 - 19:26
Post #369


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





trzeba sie rozwijac
a od czasu primery minelo juz pare ladnych lat


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 12 Feb 2011 - 20:26
Post #370


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Coobcio @ Sat, 12 Feb 2011 - 16:10) *
Tak się jeszcze zastanawiam jaki AFR ustawić przy tych 2,5 barach doładowaniu pewno bardzo bogato będzie musiało być coby nic się nie grzało jak będę V-MAXA regularnie sprawdzać na niemieckiej autostradzie... pewno jakieś 11,5 czy jeszcze kapkę tłuściej ??

Po pierwsze - jesteś szalony wink.gif
Po drugie - przy 2,5 bara dałbym trochę tłuściej (np. 11,2 ale to już MAX) albo dołożył wtrysk wody/metanolu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 12 Feb 2011 - 20:46
Post #371


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(TOMEKKK @ Sat, 12 Feb 2011 - 20:26) *
dołożył wtrysk wody/metanolu.

Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 12 Feb 2011 - 21:04
Post #372


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Coobcio @ Sat, 12 Feb 2011 - 20:46) *
Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ??


Testowal to lukster od mx-3 2.5 KLZE-T, testowal to u siebie kosiniak w M3 kompresor smile.gif. Metanol dziala jak chemiczny intercooler, cieplo parowania (czyli energia wymagana,zeby zamienic plyn w gaz) jest bardzo duza i dzieki temu mocno obniza temperature spalin. To tak po krotce smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Sat, 12 Feb 2011 - 21:28
Post #373


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





TY nie jesteś szalony.... TY jesteś zupełnie motoryzacyjnie niepoczytalny smile.gif Mega respect.
Z tą planowaną moca z rolki będzie tlukl prawie wszystko co jeżdzi...
I ten wygląd.... Amazing.


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 12 Feb 2011 - 22:02
Post #374


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Coobcio @ Sat, 12 Feb 2011 - 21:46) *
Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ??

Mam u siebie taki zestaw. Może w przyszłym tygodniu uda się podjechać na hamownię to powiem jakie efekty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Sat, 12 Feb 2011 - 22:32
Post #375


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Sat, 12 Feb 2011 - 20:46) *
Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ??


Z Doktorem pogadaj-mial taki diwajs w Civic'u Type-R Turbo. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sat, 12 Feb 2011 - 23:22
Post #376


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Masz 10,5 stopnia zapłonu przy 2,5 bara boostu?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Sun, 13 Feb 2011 - 03:42
Post #377


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





E85 etanol by pomogl pewnie znacznie - ale to w pl chyba ciezko dostac ?
Moze ktos to robi ? podobno 15 % benzyny i reszta alkochol jakis tam ... tongue.gif
http://www.youtube.com/watch?v=z062wl1Cn5s
stary saab 9000 2.3 motor zwykly kolektor hx35 12cm2 na 1.7 bara i wyszlo 480 koni na kolach co daje ponad 500 bhp oczywiscie na e85
No bardzo jestem ciekawy wynikow Coobcio - wedlug mnie pierwsza wleci lepsza pompka paliwa albo dwie smile.gif
Anyway powodzenia wink.gif

ps. jak sa w pl jakies wyscigi na mile to musisz sie wybrac... pomieszasz im troche biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 13 Feb 2011 - 04:04
Post #378


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Heh, są dodatki, które dodaje się do paliwa, działają bardzo podobnie do metanolu, a nie trzeba do nich kolejnej instalacji za 1400pln+. Myślę, że Coobcio powinieneś rozważyć tą drogę, bo póki co, to o E85 możemy w Polsce zapomnieć.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Sun, 13 Feb 2011 - 08:40
Post #379


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





CYTAT(saab93 @ Sun, 13 Feb 2011 - 03:42) *
E85 etanol by pomogl pewnie znacznie - ale to w pl chyba ciezko dostac ?


w Polsce jest sporo gorzelni... Sprzedają etanol do orlenu - litr za trochę powyżej złotówki.
Związek Gorzelni Polskich
http://www.zgp.org.pl/kontakt.htm
Tam można uzyskać namiary na najbliższą gorzelnię.


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sun, 13 Feb 2011 - 10:12
Post #380


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





CYTAT(Coobcio @ Sat, 12 Feb 2011 - 20:46) *
można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ??

A to panew nie wyleci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:40