![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wytrzyma seria 2.5 bara? Miejmy nadzieję że tak, zabezpieczę się jadąc na hamownie na dwa auta coby się holować w razie co ![]() Chłopaki co robią z seryjnych silników pod 700KM to blok przechonowują coby luźniejsze pasowanie względem tłoka było o 0,005mm - niestety tego nie zrobiłem i pozostawiłem serię po przebiegu 330tyś km Ale już się zabezpieczyłem jak coś padnie przy tym doładowaniu to już czeka komplet tłoczków które udało mi się wyrwać na alegro za parę stówek wraz z nową uszczelką pod głowicę i śrubami i to firmy ERLING !! Więc luzik co będzie to będzie ![]() Musze jedynie dorwać stosownego map sensora, bo na obecnym niestety tylko 2 bary z Tego niby dużego HX40 mogę dmuchać a to mało by to turbo pokazało na co je stać... A i myślałem że jakiś problem będę mieć z zewnętrznym WG o średnicy 35mm ale bez problemu na pierwszym biegu utrzymuje mi 0,6 bara ![]() Ale sprawa gorzej się ma na końcu 3ciego biegu powyżej 7000obr.min ciutkę powyżej dwóch barów mi dmucha i zaczyna naprawdę przyjemnie iść ![]() Tak się jeszcze zastanawiam jaki AFR ustawić przy tych 2,5 barach doładowaniu pewno bardzo bogato będzie musiało być coby nic się nie grzało jak będę V-MAXA regularnie sprawdzać na niemieckiej autostradzie... pewno jakieś 11,5 czy jeszcze kapkę tłuściej ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Problem w tym , że doładowanie to ilość niepotrzebnego zgromadzonego w kolektorze ssącym i układzie powietrza. Im więcej go- tym gorzej. Większy opór na wirniku sprężarki- czyli energia w ziemie. Na 2,2 bara przy odpowiednich przepływach gazów przez silnik , można naprawdę zrobić moce sięgające magicznych 1000KM. Zawsze możesz dmuchnąć ponad 9 bar wtedy zawory pewnie same się otworzą i oszczędzisz straty energii na wałek rozrządu
![]() |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dlatego sobie będę sobie auto stroić od 0,6 bara do 2,5 bara co powiedzmy 0,5 bara....
JAk się okaże że przy 2 barach jest 600KM a przy 2,5 bara 620 to bez sensu jest tyle dmuchać i grzać powietrze w dolocie... Są dostępne wałki rozrządu do tych silników ale cena jest Horendardna - 700$ za marne 80-100KM to moim zdaniem bez sens przy czym turbo dziura się wzmaga... Taniej wyjdzie dmuchać pod 3 bary - o ile moc będzie rosła proporcjonalnie z Boostem -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2007 Skąd: WE/CRY ![]() |
Niesamowity jest ten projekt. Porównując do A4 z silnikiem rs6 która jest budowana po to żeby pokazać kto ma większego, tutaj taki ścichapęk z tego saaba co niby nie jedzie bo nie ma trakcji ale z niksim zawiasem i dobrą gumą, z rolki bedzie baaaardzo blisko do "elity". Nic tylko pochwalić, dobra robota.
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Niestety przebicie się na wyższy pułap mocowy zawsze jest drogie. 700$ to faktycznie gruby wydatek. Może w takim razie oryginalne wałki troszkę przestawić o kilka stopni- jeżeli jest taka możliwość. Wydechowy troszkę przyspieszyć , a ssący leciutko opóżnić.
|
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 16 January 2003 ![]() |
coobcio mam prośbę do Ciebie
nie hamuj go na tych oponach co wyjechałeś ode mnie bo czekają u mnie już dwa silniki na Ciebie i mam nadzieję się z Tobą zobaczyć na początku tygodnia ![]() ![]() -------------------- Osa Motors Porsche serwis & tuning
Osa kom: 501413307 Sękocin Stary ul.Starowiejska 3 |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#368
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
trzeba sie rozwijac
a od czasu primery minelo juz pare ladnych lat -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Tak się jeszcze zastanawiam jaki AFR ustawić przy tych 2,5 barach doładowaniu pewno bardzo bogato będzie musiało być coby nic się nie grzało jak będę V-MAXA regularnie sprawdzać na niemieckiej autostradzie... pewno jakieś 11,5 czy jeszcze kapkę tłuściej ?? Po pierwsze - jesteś szalony ![]() Po drugie - przy 2,5 bara dałbym trochę tłuściej (np. 11,2 ale to już MAX) albo dołożył wtrysk wody/metanolu. |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
dołożył wtrysk wody/metanolu. Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ?? Testowal to lukster od mx-3 2.5 KLZE-T, testowal to u siebie kosiniak w M3 kompresor ![]() ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
TY nie jesteś szalony.... TY jesteś zupełnie motoryzacyjnie niepoczytalny
![]() Z tą planowaną moca z rolki będzie tlukl prawie wszystko co jeżdzi... I ten wygląd.... Amazing. -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Bardzo podoba mi się ten pomysł, słyszałem że dzięki temu nieznacznie obniża się EGT a ponadto można ostro dopiepszyć zapłon - ktoś to dokładnie studiował ?? Mam u siebie taki zestaw. Może w przyszłym tygodniu uda się podjechać na hamownię to powiem jakie efekty. |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Masz 10,5 stopnia zapłonu przy 2,5 bara boostu?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
E85 etanol by pomogl pewnie znacznie - ale to w pl chyba ciezko dostac ?
Moze ktos to robi ? podobno 15 % benzyny i reszta alkochol jakis tam ... ![]() http://www.youtube.com/watch?v=z062wl1Cn5s stary saab 9000 2.3 motor zwykly kolektor hx35 12cm2 na 1.7 bara i wyszlo 480 koni na kolach co daje ponad 500 bhp oczywiscie na e85 No bardzo jestem ciekawy wynikow Coobcio - wedlug mnie pierwsza wleci lepsza pompka paliwa albo dwie ![]() Anyway powodzenia ![]() ps. jak sa w pl jakies wyscigi na mile to musisz sie wybrac... pomieszasz im troche ![]() |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Heh, są dodatki, które dodaje się do paliwa, działają bardzo podobnie do metanolu, a nie trzeba do nich kolejnej instalacji za 1400pln+. Myślę, że Coobcio powinieneś rozważyć tą drogę, bo póki co, to o E85 możemy w Polsce zapomnieć.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
E85 etanol by pomogl pewnie znacznie - ale to w pl chyba ciezko dostac ? w Polsce jest sporo gorzelni... Sprzedają etanol do orlenu - litr za trochę powyżej złotówki. Związek Gorzelni Polskich http://www.zgp.org.pl/kontakt.htm Tam można uzyskać namiary na najbliższą gorzelnię. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:40 |