Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
Coobcio
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:18
Post #341


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No auto już poskładane, jakieś 40km przejechałem nim, pozostało mi w nim do ogarnięcia w zasadzie jedynie dolot i strojenie smile.gif

Wtryski paliwa także zmieniłem bowiem 630ccm nie wydalają przy doładowaniu 1,45 bara...
Teraz dzięki uprzejmości boobra zapodałem sobie BOSCHE 980ccm - paliwka chyba starczy i to do dwóch barów jak nic smile.gif
Co ciekawe udało mi się je ogarnąć na seryjnym ECU które w serii współpracuje z 340ccm biggrin.gif

Teraz hit!!
HX40 z gorącą stroną 16cm2 wstaje lepiej od poprzedniego Garrett T3/T4 !!
Fakt faktem że bardzo wolno narasta boost do ok 4000obr.min.... a od 4400 jest jakby strzał i pełen ogień - poprzednie turbo pełne doładowanie osiągało od 5000...
Co ciekawe silnik lekko chodzi z nową suszarką już na podciśnieniach jedzie jakoś tak lekko i ochoczo.

Silnik na dotarciu więc spokojnie będę się z nim obchodził choć parę razy dokręciłem go do 8000obr.min - okolica 135km/h na II biegu, też były słowa sprzeczne że seryjne ECU to maks obroty rzędy 7490 itd...
No ale nie ma problemu z wysokimi obrotami seryjna elektoronika za to coś dziwnego się stało otóż zaczął po takim zakręceniu pracować na trzy gary do ok 3000obr.min powyżej już wszytko ok...
Spadło mu ciśnienie na pierwszym cylindrze co mnie bardzo zaniepokoiło...
Przy tym nic nie dymi, wody nie ubywa nie bombluje fakt że ciutkę się zgrzał bowiem doładowanie 1,45 bara i było przy AFR w granicach 13,6... (Jeszcze stara DECA 630ccm)

Dzisiaj nim pojechałem do Konstancina już na dużych wtryskach coby ekipa motowydechu ogarnęła mi dolot (bo bez filtra śmigałem) i troszkę go pokatowałem (nie za wiele bo silnik na docierce więc obroty maks 7000) i znowu zaczął ładnie na czterech garach pracować i mieć sprężanie na wszystkich garach... ??

No ale już czuję że będzie mnie to auto cieszyć smile.gif Sprzęgło pół spiek ale w ogóle tego nie czuć, koło zamachowe mimo że osobno wyważane u Otoczka to nic nie wibruje w silniku...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peerbe111
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:23
Post #342


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT(Coobcio @ Wed, 09 Feb 2011 - 20:18) *
Dzisiaj nim pojechałem do Konstancina na odstawienie coby chłopaki z motowydechu ogarnęli mi dolot


Jeździsz do tego motowydechu a Cie nigdy nie widuje.Coś pecha mam cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:50
Post #343


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





"auto na docierce wiec obroty max 7000".... i ze wtryski przy 1,45 bar przestaly wydalac mnie rozwalilo....
nie wiedzialem ze tak sie auto dociera smile.gif


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:51
Post #344


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ja to wpadam z nienadzka, roboty z reguły zostawiam na 20-30 minut i szybko uciekam, tym razem jednak odstawiłem brykę biggrin.gif
Jak wcześnie odbiorę auto to może na Hamownię jeszcze zdążę odrazu oliwkę wymienię i będzie można chłostać i testować jaka moc z tego wyjdzie biggrin.gif
Choć z doładowaniem powyżej 1,5 bara puki co nie poszaleję bo mam nadal seryjny 2,5 barowy map sensor to raz a dwa powyżej 180km/h i tak zrywa trakcję więc na zimę boostu nie potrzebuję...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:53
Post #345


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Coobcio @ Wed, 09 Feb 2011 - 20:51) *
powyżej 180km/h i tak zrywa trakcję

Grubo... blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:24
Post #346


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





630 skończone przy 1.45 bara ? perpetum mobile?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 10 Feb 2011 - 00:58
Post #347


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





A dlaczego by nie? Bardziej to zalezne od afr niż samego cisnienia. Przy tej loszce z 1.45bara może być już dużo powietrza.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 10 Feb 2011 - 01:13
Post #348


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wtryski miały u mnie czasy na poziomie 24ms przy doładowaniu 1,5 bara i nie były w stanie utrzymać AFR poniżej 12 dla tego wrzuciłem 980ccm i jest gittara.
Być może następował spadek ciśnienia paliwa albo skończyła się wydajność wtryskiwaczy która wynosi ok 440-450KM...

Zresztą ten Simens DECA 630ccm jakaś taka drobna przy nowych grubaska mi się wydawała i mało męska:



No i wlocik do suszarki z kolanka redukcyjnego fi 102 na 89mm, na fotce widziana od storny cieńszej (a mimo to jedno litrowy kolec wchodzi i to ze sporym luzem) biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brama
post Thu, 10 Feb 2011 - 13:55
Post #349


User
Dołączył: Sat, 03 January 2009





Przegiąłeś.

Dziwne dzieje z tą sprężarką, slyszalem nei raz ze holset ma dobrego spoola ale u mnie hx35 jakos tego nei pokazuje. Czekam na Twój wykres.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 11 Feb 2011 - 02:53
Post #350


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dzisiaj został zmajstorwany nowy dolot w MOTOWYDECHU oraz wleciał stożek z nierdzewki firmy Jacky tongue.gif


Auto wstępnie zostało wystrojone na nowych dużych wtryskach, dodatkowo zamontowałem 3 barowy map sensor no i raz odważyłem się dmuchnać 2 bary, paliwka puki co starczło auto dość przyjemnie zacząło iść zapłon od 4,5 do 10,5 stopnia ale długo się nie nacieszyłem bo zaczęły mi spadać przewodziki podciśnieniowe - jutro będę musiał je potertytkować biggrin.gif
I przydał by się 3,5 barowy map sensor coby bardziej męsko było... biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuru82
post Fri, 11 Feb 2011 - 07:35
Post #351


User
Dołączył: Wed, 18 November 2009
Skąd: PodLasem





CYTAT(Coobcio @ Fri, 11 Feb 2011 - 02:53) *
Dzisiaj został zmajstorwany nowy dolot w MOTOWYDECHU oraz wleciał stożek z nierdzewki firmy Jacky tongue.gif


Auto wstępnie zostało wystrojone na nowych dużych wtryskach, dodatkowo zamontowałem 3 barowy map sensor no i raz odważyłem się dmuchnać 2 bary, paliwka puki co starczło auto dość przyjemnie zacząło iść zapłon od 4,5 do 10,5 stopnia ale długo się nie nacieszyłem bo zaczęły mi spadać przewodziki podciśnieniowe - jutro będę musiał je potertytkować biggrin.gif
I przydał by się 3,5 barowy map sensor coby bardziej męsko było... biggrin.gif


Piękny dolocik smile.gif Kolejna dobra robota Roberta z MotoWydechu biggrin.gif Hehe, stożek z nierdzewki mistrz, powinien lepiej chłodzić tongue.gif


--------------------
Nissan Primera P11.144
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Fri, 11 Feb 2011 - 08:15
Post #352


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT(Coobcio @ Fri, 11 Feb 2011 - 02:53) *
no i raz odważyłem się dmuchnać 2 bary


Czyli pewnie 500 pękło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Fri, 11 Feb 2011 - 10:40
Post #353


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





kiedy hamownia bedzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 11 Feb 2011 - 21:33
Post #354


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak będę bardzo pracowity w poniedziałek i pogarniam inne Saaby to myślę że w środę odwiedzę ECUPerformance smile.gif
Ps. jakiego 4-ro barowego użyć map sensora do mojego Saaba ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Fri, 11 Feb 2011 - 21:57
Post #355


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Coobcio @ Fri, 11 Feb 2011 - 21:33) *
Jak będę bardzo pracowity w poniedziałek i pogarniam inne Saaby to myślę że w środę odwiedzę ECUPerformance smile.gif
Ps. jakiego 4-ro barowego użyć map sensora do mojego Saaba ??

Moze cos z komory hiperbarycznej rolleyes.gif
Jestem pod wrazeniem.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Fri, 11 Feb 2011 - 23:54
Post #356


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Zapytam jako laik bo nigdzie nie doczytałem się jeszcze. W czym jest lepszy MAP 3barowy od 2 np? Bo nie ogarniam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sat, 12 Feb 2011 - 00:19
Post #357


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Fri, 11 Feb 2011 - 23:54) *
Zapytam jako laik bo nigdzie nie doczytałem się jeszcze. W czym jest lepszy MAP 3barowy od 2 np? Bo nie ogarniam

Pomyśl. 3-barowy "obsłuży" 2 bary doładowania, 2-barowy da rade "obsłużyć" ciśnienie do 1 bara powyżej atmosferycznego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 12 Feb 2011 - 00:32
Post #358


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





No właśnie mnie zastanawiał ten dodatkowy bar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 12 Feb 2011 - 12:14
Post #359


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Motorole jakąś 4 barową mu zapodam może zadziała...
Dmuchać bym chciał w granicach 2,5-2,6 bara w końcu to seryjny silnik a nie zakuty... a te 0,4-,5 to takie zabezpieczenie jakby coś przeładowało czy coś...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 12 Feb 2011 - 12:49
Post #360


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Wytrzyma seria 2.5 bara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:20