![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No auto już poskładane, jakieś 40km przejechałem nim, pozostało mi w nim do ogarnięcia w zasadzie jedynie dolot i strojenie
![]() Wtryski paliwa także zmieniłem bowiem 630ccm nie wydalają przy doładowaniu 1,45 bara... Teraz dzięki uprzejmości boobra zapodałem sobie BOSCHE 980ccm - paliwka chyba starczy i to do dwóch barów jak nic ![]() Co ciekawe udało mi się je ogarnąć na seryjnym ECU które w serii współpracuje z 340ccm ![]() Teraz hit!! HX40 z gorącą stroną 16cm2 wstaje lepiej od poprzedniego Garrett T3/T4 !! Fakt faktem że bardzo wolno narasta boost do ok 4000obr.min.... a od 4400 jest jakby strzał i pełen ogień - poprzednie turbo pełne doładowanie osiągało od 5000... Co ciekawe silnik lekko chodzi z nową suszarką już na podciśnieniach jedzie jakoś tak lekko i ochoczo. Silnik na dotarciu więc spokojnie będę się z nim obchodził choć parę razy dokręciłem go do 8000obr.min - okolica 135km/h na II biegu, też były słowa sprzeczne że seryjne ECU to maks obroty rzędy 7490 itd... No ale nie ma problemu z wysokimi obrotami seryjna elektoronika za to coś dziwnego się stało otóż zaczął po takim zakręceniu pracować na trzy gary do ok 3000obr.min powyżej już wszytko ok... Spadło mu ciśnienie na pierwszym cylindrze co mnie bardzo zaniepokoiło... Przy tym nic nie dymi, wody nie ubywa nie bombluje fakt że ciutkę się zgrzał bowiem doładowanie 1,45 bara i było przy AFR w granicach 13,6... (Jeszcze stara DECA 630ccm) Dzisiaj nim pojechałem do Konstancina już na dużych wtryskach coby ekipa motowydechu ogarnęła mi dolot (bo bez filtra śmigałem) i troszkę go pokatowałem (nie za wiele bo silnik na docierce więc obroty maks 7000) i znowu zaczął ładnie na czterech garach pracować i mieć sprężanie na wszystkich garach... ?? No ale już czuję że będzie mnie to auto cieszyć ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
"auto na docierce wiec obroty max 7000".... i ze wtryski przy 1,45 bar przestaly wydalac mnie rozwalilo....
nie wiedzialem ze tak sie auto dociera ![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja to wpadam z nienadzka, roboty z reguły zostawiam na 20-30 minut i szybko uciekam, tym razem jednak odstawiłem brykę
![]() Jak wcześnie odbiorę auto to może na Hamownię jeszcze zdążę odrazu oliwkę wymienię i będzie można chłostać i testować jaka moc z tego wyjdzie ![]() Choć z doładowaniem powyżej 1,5 bara puki co nie poszaleję bo mam nadal seryjny 2,5 barowy map sensor to raz a dwa powyżej 180km/h i tak zrywa trakcję więc na zimę boostu nie potrzebuję... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
630 skończone przy 1.45 bara ? perpetum mobile?
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A dlaczego by nie? Bardziej to zalezne od afr niż samego cisnienia. Przy tej loszce z 1.45bara może być już dużo powietrza.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wtryski miały u mnie czasy na poziomie 24ms przy doładowaniu 1,5 bara i nie były w stanie utrzymać AFR poniżej 12 dla tego wrzuciłem 980ccm i jest gittara.
Być może następował spadek ciśnienia paliwa albo skończyła się wydajność wtryskiwaczy która wynosi ok 440-450KM... Zresztą ten Simens DECA 630ccm jakaś taka drobna przy nowych grubaska mi się wydawała i mało męska: ![]() ![]() No i wlocik do suszarki z kolanka redukcyjnego fi 102 na 89mm, na fotce widziana od storny cieńszej (a mimo to jedno litrowy kolec wchodzi i to ze sporym luzem) ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
User Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
Przegiąłeś.
Dziwne dzieje z tą sprężarką, slyszalem nei raz ze holset ma dobrego spoola ale u mnie hx35 jakos tego nei pokazuje. Czekam na Twój wykres. |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dzisiaj został zmajstorwany nowy dolot w MOTOWYDECHU oraz wleciał stożek z nierdzewki firmy Jacky
![]() ![]() Auto wstępnie zostało wystrojone na nowych dużych wtryskach, dodatkowo zamontowałem 3 barowy map sensor no i raz odważyłem się dmuchnać 2 bary, paliwka puki co starczło auto dość przyjemnie zacząło iść zapłon od 4,5 do 10,5 stopnia ale długo się nie nacieszyłem bo zaczęły mi spadać przewodziki podciśnieniowe - jutro będę musiał je potertytkować ![]() I przydał by się 3,5 barowy map sensor coby bardziej męsko było... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 November 2009 Skąd: PodLasem ![]() |
Dzisiaj został zmajstorwany nowy dolot w MOTOWYDECHU oraz wleciał stożek z nierdzewki firmy Jacky ![]() ![]() Auto wstępnie zostało wystrojone na nowych dużych wtryskach, dodatkowo zamontowałem 3 barowy map sensor no i raz odważyłem się dmuchnać 2 bary, paliwka puki co starczło auto dość przyjemnie zacząło iść zapłon od 4,5 do 10,5 stopnia ale długo się nie nacieszyłem bo zaczęły mi spadać przewodziki podciśnieniowe - jutro będę musiał je potertytkować ![]() I przydał by się 3,5 barowy map sensor coby bardziej męsko było... ![]() Piękny dolocik ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan Primera P11.144
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
kiedy hamownia bedzie?
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak będę bardzo pracowity w poniedziałek i pogarniam inne Saaby to myślę że w środę odwiedzę ECUPerformance
![]() Ps. jakiego 4-ro barowego użyć map sensora do mojego Saaba ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak będę bardzo pracowity w poniedziałek i pogarniam inne Saaby to myślę że w środę odwiedzę ECUPerformance ![]() Ps. jakiego 4-ro barowego użyć map sensora do mojego Saaba ?? Moze cos z komory hiperbarycznej ![]() Jestem pod wrazeniem. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Zapytam jako laik bo nigdzie nie doczytałem się jeszcze. W czym jest lepszy MAP 3barowy od 2 np? Bo nie ogarniam
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
No właśnie mnie zastanawiał ten dodatkowy bar.
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Motorole jakąś 4 barową mu zapodam może zadziała...
Dmuchać bym chciał w granicach 2,5-2,6 bara w końcu to seryjny silnik a nie zakuty... a te 0,4-,5 to takie zabezpieczenie jakby coś przeładowało czy coś... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Wytrzyma seria 2.5 bara?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:20 |