Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
WOOCASH
post Sat, 01 Jan 2011 - 12:19
Post #301


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





Gratki za projekt, który ukazuje potencjał jaki drzemie w GM-owskich (jakby nie patrzeć) jednostkach silnikowych. Jak wybuchnie moje x25xeT to przesiąde się na Saab-owskie 2,3T.

Widzę że skrzynia wszystko znosi dzielnie jak na razie, czy i jakie ewentualne mody z nią związane planujesz?


Ps. Coobcio mógłbym prosić na PW o namiary na punkt gdzie zaopatrujesz się (motowydech) w stal na kolektory i czy jest w miare tani ten punkt, bo ruszam na dniach z kolektorami i jeszcze mam dylemat czy robić total low budget - stal czarna, czy jak być powinno czyli nierdzewka.


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Jan 2011 - 12:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Flathead
post Sat, 01 Jan 2011 - 12:59
Post #302


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(WOOCASH @ Sat, 01 Jan 2011 - 12:19) *
Gratki za projekt, który ukazuje potencjał jaki drzemie w GM-owskich (jakby nie patrzeć) jednostkach silnikowych.


To jakieś noworoczne życzenie?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Sat, 01 Jan 2011 - 15:11
Post #303


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Flathead @ Sat, 01 Jan 2011 - 12:59) *
To jakieś noworoczne życzenie?

Przekaze mojemu pazdzierzowi ;D


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 01 Jan 2011 - 16:12
Post #304


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(WOOCASH @ Sat, 01 Jan 2011 - 12:19) *
Gratki za projekt, który ukazuje potencjał jaki drzemie w GM-owskich (jakby nie patrzeć) jednostkach silnikowych.

Ps. Coobcio mógłbym prosić na PW o namiary na punkt gdzie zaopatrujesz się (motowydech) w stal na kolektory

Dziękuje za miłe słowa uznania smile.gif
Ps. Silniki jest w 100% Saabowski a nie GM - ono w nim nie maczało palca, Saabowski silnik to nowoczesna konstrukcja z 72roku (dół) dla tego jest taki pancerny smile.gif

Co do stali nierdzewnej to u nas na forum jest niejaki LOGAN, hehe tak się składa że też ma Saaba smile.gif - napisz mu PW...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 02 Jan 2011 - 13:43
Post #305


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Mocny silnik jak tyle seria znosi. Jaka moc teraz planujesz ?
Sorka odbiegnę trochę od tematu. Dużo gorzej by było jak wyspawał by kolektor 1-2 3-4 ?? Chodzi o wloty do twinscroola.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sun, 02 Jan 2011 - 21:15
Post #306


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Do t-sa to chyba 1-4 i 2-3?

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 02 Jan 2011 - 23:49
Post #307


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





no tak wychodzi biorąc pod uwagę kolejność zapłonów ale mi bardziej chodzi czy przy 1-2 i 3-4 będzie jakaś wielka różnica albo czy w ogóle będzie ? Pytam bo podłączając w ten sposób czyli 1-4 i 2-3 będzie więcej załamań w kolektorze tak jak np. na fotkach wyżej że wszystkie cylindry nie będą miał takich samych długości kanałów a raczej ważniejsze kształtu szczególnie chodzi o 4 cylinder i tak zastanawiam sie co gorsze ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 03 Jan 2011 - 03:34
Post #308


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Bogdan9999 @ Sun, 02 Jan 2011 - 13:43) *
Mocny silnik jak tyle seria znosi. Jaka moc teraz planujesz ?
Sorka odbiegnę trochę od tematu. Dużo gorzej by było jak wyspawał by kolektor 1-2 3-4 ?? Chodzi o wloty do twinscroola.

Twinscroll to 1-4 razem oraz 2-3 też...
Napiłem się czarnej kawy, zrobiłem trasę Kraków i z powrotem do Warszawy targając na linie ciężką ale fajną zdobycz - hehe kolejnego Saaba i jakoś coś nie mogę usnąć ale jazda... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Ps. A mocy nie wiem ile zrobię docelowo chce dmuchać z tego nowego Holseta 2 bary i zapłon w granicach 11 stopni przy odcince do tego utrzymam mu AFR w granicach 12 no ile wyjdzie to Hamownia zweryfikuje, obstawiam ok. 600KM tzn. taka wartość mocy myślę że by mnie satysfakcjonowała w końcu to 300KM z Litra - prawie jak w F1 tylko że Nm sporo sporo więcej... smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 03 Jan 2011 - 04:50
Post #309


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Bogdan9999 @ Sun, 02 Jan 2011 - 23:49) *
no tak wychodzi biorąc pod uwagę kolejność zapłonów ale mi bardziej chodzi czy przy 1-2 i 3-4 będzie jakaś wielka różnica albo czy w ogóle będzie ? Pytam bo podłączając w ten sposób czyli 1-4 i 2-3 będzie więcej załamań w kolektorze tak jak np. na fotkach wyżej że wszystkie cylindry nie będą miał takich samych długości kanałów a raczej ważniejsze kształtu szczególnie chodzi o 4 cylinder i tak zastanawiam sie co gorsze ?


a kto ci broni zrobic rownoodleglosciowy do TS'a?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Mon, 03 Jan 2011 - 05:06
Post #310


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





A jakiego przyholowałeś? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 03 Jan 2011 - 07:53
Post #311


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





jak ciężkiego to może 9000 2.3T ;-) lub coś nowszego jakieś 95 ( AERO ) - wszystko wyjdzie w czasie ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 03 Jan 2011 - 10:37
Post #312


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nom 9-5 AERO 2001r - mam zamiar do niego wrzucić dół silnika z 9000 2,3 do tego wsadzić suszarkę z EVO - 9 10,5 i być może ekstra pojemnością uda się uruchomić 450Nm gdzieś tak od 2500-2700obr.min i utrzymać tak do 6000 - fajny dupowozik by był smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Mon, 03 Jan 2011 - 14:00
Post #313


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





grubo 600hp na jednym kole .... wink.gif


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Tue, 04 Jan 2011 - 11:47
Post #314


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





CYTAT(Coobcio @ Mon, 03 Jan 2011 - 10:37) *
Nom 9-5 AERO 2001r - mam zamiar do niego wrzucić dół silnika z 9000 2,3 do tego wsadzić suszarkę z EVO - 9 10,5 i być może ekstra pojemnością uda się uruchomić 450Nm gdzieś tak od 2500-2700obr.min i utrzymać tak do 6000 - fajny dupowozik by był smile.gif

Błękitny Aero z uszkodzonym dołem? stał taki na Allegro sam nad nim myślałem. Patrząc na Twój zapał i prędkość powstawania projektów za niedługo zobaczymy na forum najszybszego w Pl 9-5:) Pozdrawiam


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 04 Jan 2011 - 19:02
Post #315


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Właśnie lipa !!
Kupiłem go za pożyczone pieniądze od ojca, teraz chce mu je oddać ale Tata nie chce... Chce bym robił dla niego tego AERO...
Tak więc super mocne to auto nie będzie, raczej seria i jakiś program wystrugam na ok 270KM i 400Nm a może nakręce ojczulna na GT28RS i te 400KM - jakoś sposobu będę musiał użyć powiedzieć że turbina zepsuta czy coś biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 04 Jan 2011 - 21:39
Post #316


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





Coobcio dobry kit pół sukcesu biggrin.gif weź kup flaszkę i idź na mięską rozmowę z Tatąbiggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Tue, 04 Jan 2011 - 21:55
Post #317


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





CYTAT(Coobcio @ Tue, 04 Jan 2011 - 19:02) *
Właśnie lipa !!
Kupiłem go za pożyczone pieniądze od ojca, teraz chce mu je oddać ale Tata nie chce... Chce bym robił dla niego tego AERO...
Tak więc super mocne to auto nie będzie, raczej seria i jakiś program wystrugam na ok 270KM i 400Nm a może nakręce ojczulna na GT28RS i te 400KM - jakoś sposobu będę musiał użyć powiedzieć że turbina zepsuta czy coś biggrin.gif

No to faktycznie musisz "zepsuć" seryjną turbinębiggrin.gif Szkoda marnować taki potencjał na wnętrznościach z b234 500hp powinno lekko znieść.


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 05 Jan 2011 - 21:37
Post #318


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jak dla ojca to musi jechac dobrze z dolu. Czyli hx40 itp pewnie odpada wink.gif. Zrob tak jak mowisz na gt28rs albo na jakims tanszym td04-16 i bedzie gitara.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 06 Jan 2011 - 00:25
Post #319


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No dla ojca takie coś bym wystrugał: http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/...Shell100oct.jpg
Może ciut lepiej by wyszło bo 9-5 ma głowicę o lepszym przepływie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 12 Jan 2011 - 23:37
Post #320


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ostatnio mało czasu poświęcałem swojej 900 - hehe konkretnie tej a mianowicie, dzisaj odebrałem kolektor z równania flansz, prezentuje się następująco:






Korzystając z okazji że byłem dziś stroić auto na hamowni zajechałem parę ulic dalej coby dorobić brakujące mi uszczelki do downpipa oraz do wastegata.

Tak więc trzeba to wszytko do kupy poskładać, zamontować nowy cienki wentylator chłodnicy, dorobić ściek oraz górną flansze by doprowadzić wąż z oliwą, zmajstrować jakiś dolot no i hmmm jeszcze troszkę przemeblować pod maską - chce przenieść zbiorniczek od płynu wspomagania dzięki temu prościej będzie szła rura od IC do przepustnicy...

Kurcze chciałbym już usłyszeć jak taki śilniczek na nowym rozrządzie i bez balansów będzie pracować biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

A no i do wykarmienia besti Boobr dostarczył dziś mi komplecik wtrysków siemens 980ccm - hehe wspominał że jakby by mi było mało to ma i 1400ccm tongue.gif
Choć z nimi wydaje mi się że ciężko mogło by być już na seryjnym ECU...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 14:59