![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Gratki za projekt, który ukazuje potencjał jaki drzemie w GM-owskich (jakby nie patrzeć) jednostkach silnikowych. Jak wybuchnie moje x25xeT to przesiąde się na Saab-owskie 2,3T.
Widzę że skrzynia wszystko znosi dzielnie jak na razie, czy i jakie ewentualne mody z nią związane planujesz? Ps. Coobcio mógłbym prosić na PW o namiary na punkt gdzie zaopatrujesz się (motowydech) w stal na kolektory i czy jest w miare tani ten punkt, bo ruszam na dniach z kolektorami i jeszcze mam dylemat czy robić total low budget - stal czarna, czy jak być powinno czyli nierdzewka. -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Gratki za projekt, który ukazuje potencjał jaki drzemie w GM-owskich (jakby nie patrzeć) jednostkach silnikowych. To jakieś noworoczne życzenie? -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To jakieś noworoczne życzenie? Przekaze mojemu pazdzierzowi ;D -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Gratki za projekt, który ukazuje potencjał jaki drzemie w GM-owskich (jakby nie patrzeć) jednostkach silnikowych. Ps. Coobcio mógłbym prosić na PW o namiary na punkt gdzie zaopatrujesz się (motowydech) w stal na kolektory Dziękuje za miłe słowa uznania ![]() Ps. Silniki jest w 100% Saabowski a nie GM - ono w nim nie maczało palca, Saabowski silnik to nowoczesna konstrukcja z 72roku (dół) dla tego jest taki pancerny ![]() Co do stali nierdzewnej to u nas na forum jest niejaki LOGAN, hehe tak się składa że też ma Saaba ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Mocny silnik jak tyle seria znosi. Jaka moc teraz planujesz ?
Sorka odbiegnę trochę od tematu. Dużo gorzej by było jak wyspawał by kolektor 1-2 3-4 ?? Chodzi o wloty do twinscroola. -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Do t-sa to chyba 1-4 i 2-3?
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
no tak wychodzi biorąc pod uwagę kolejność zapłonów ale mi bardziej chodzi czy przy 1-2 i 3-4 będzie jakaś wielka różnica albo czy w ogóle będzie ? Pytam bo podłączając w ten sposób czyli 1-4 i 2-3 będzie więcej załamań w kolektorze tak jak np. na fotkach wyżej że wszystkie cylindry nie będą miał takich samych długości kanałów a raczej ważniejsze kształtu szczególnie chodzi o 4 cylinder i tak zastanawiam sie co gorsze ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mocny silnik jak tyle seria znosi. Jaka moc teraz planujesz ? Sorka odbiegnę trochę od tematu. Dużo gorzej by było jak wyspawał by kolektor 1-2 3-4 ?? Chodzi o wloty do twinscroola. Twinscroll to 1-4 razem oraz 2-3 też... Napiłem się czarnej kawy, zrobiłem trasę Kraków i z powrotem do Warszawy targając na linie ciężką ale fajną zdobycz - hehe kolejnego Saaba i jakoś coś nie mogę usnąć ale jazda... ![]() ![]() ![]() Ps. A mocy nie wiem ile zrobię docelowo chce dmuchać z tego nowego Holseta 2 bary i zapłon w granicach 11 stopni przy odcince do tego utrzymam mu AFR w granicach 12 no ile wyjdzie to Hamownia zweryfikuje, obstawiam ok. 600KM tzn. taka wartość mocy myślę że by mnie satysfakcjonowała w końcu to 300KM z Litra - prawie jak w F1 tylko że Nm sporo sporo więcej... ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
no tak wychodzi biorąc pod uwagę kolejność zapłonów ale mi bardziej chodzi czy przy 1-2 i 3-4 będzie jakaś wielka różnica albo czy w ogóle będzie ? Pytam bo podłączając w ten sposób czyli 1-4 i 2-3 będzie więcej załamań w kolektorze tak jak np. na fotkach wyżej że wszystkie cylindry nie będą miał takich samych długości kanałów a raczej ważniejsze kształtu szczególnie chodzi o 4 cylinder i tak zastanawiam sie co gorsze ? a kto ci broni zrobic rownoodleglosciowy do TS'a? |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
A jakiego przyholowałeś?
![]() |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
jak ciężkiego to może 9000 2.3T ;-) lub coś nowszego jakieś 95 ( AERO ) - wszystko wyjdzie w czasie ...
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nom 9-5 AERO 2001r - mam zamiar do niego wrzucić dół silnika z 9000 2,3 do tego wsadzić suszarkę z EVO - 9 10,5 i być może ekstra pojemnością uda się uruchomić 450Nm gdzieś tak od 2500-2700obr.min i utrzymać tak do 6000 - fajny dupowozik by był
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
grubo 600hp na jednym kole ....
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Nom 9-5 AERO 2001r - mam zamiar do niego wrzucić dół silnika z 9000 2,3 do tego wsadzić suszarkę z EVO - 9 10,5 i być może ekstra pojemnością uda się uruchomić 450Nm gdzieś tak od 2500-2700obr.min i utrzymać tak do 6000 - fajny dupowozik by był ![]() Błękitny Aero z uszkodzonym dołem? stał taki na Allegro sam nad nim myślałem. Patrząc na Twój zapał i prędkość powstawania projektów za niedługo zobaczymy na forum najszybszego w Pl 9-5:) Pozdrawiam -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Właśnie lipa !!
Kupiłem go za pożyczone pieniądze od ojca, teraz chce mu je oddać ale Tata nie chce... Chce bym robił dla niego tego AERO... Tak więc super mocne to auto nie będzie, raczej seria i jakiś program wystrugam na ok 270KM i 400Nm a może nakręce ojczulna na GT28RS i te 400KM - jakoś sposobu będę musiał użyć powiedzieć że turbina zepsuta czy coś ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
Coobcio dobry kit pół sukcesu
![]() ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Właśnie lipa !! Kupiłem go za pożyczone pieniądze od ojca, teraz chce mu je oddać ale Tata nie chce... Chce bym robił dla niego tego AERO... Tak więc super mocne to auto nie będzie, raczej seria i jakiś program wystrugam na ok 270KM i 400Nm a może nakręce ojczulna na GT28RS i te 400KM - jakoś sposobu będę musiał użyć powiedzieć że turbina zepsuta czy coś ![]() No to faktycznie musisz "zepsuć" seryjną turbinę ![]() -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak dla ojca to musi jechac dobrze z dolu. Czyli hx40 itp pewnie odpada
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No dla ojca takie coś bym wystrugał: http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/...Shell100oct.jpg
Może ciut lepiej by wyszło bo 9-5 ma głowicę o lepszym przepływie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ostatnio mało czasu poświęcałem swojej 900 - hehe konkretnie tej a mianowicie, dzisaj odebrałem kolektor z równania flansz, prezentuje się następująco:
![]() ![]() ![]() Korzystając z okazji że byłem dziś stroić auto na hamowni zajechałem parę ulic dalej coby dorobić brakujące mi uszczelki do downpipa oraz do wastegata. Tak więc trzeba to wszytko do kupy poskładać, zamontować nowy cienki wentylator chłodnicy, dorobić ściek oraz górną flansze by doprowadzić wąż z oliwą, zmajstrować jakiś dolot no i hmmm jeszcze troszkę przemeblować pod maską - chce przenieść zbiorniczek od płynu wspomagania dzięki temu prościej będzie szła rura od IC do przepustnicy... Kurcze chciałbym już usłyszeć jak taki śilniczek na nowym rozrządzie i bez balansów będzie pracować ![]() ![]() ![]() A no i do wykarmienia besti Boobr dostarczył dziś mi komplecik wtrysków siemens 980ccm - hehe wspominał że jakby by mi było mało to ma i 1400ccm ![]() Choć z nimi wydaje mi się że ciężko mogło by być już na seryjnym ECU... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 14:59 |