Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
saab93
post Sun, 26 Dec 2010 - 01:28
Post #281


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(k11 @ Sun, 26 Dec 2010 - 01:21) *
To nie lepiej wyspawać kolektor pod t-s, najlepiej równoodległościowy?

r.


masz pan dolar , pan sie bawisz !!!
a nie lepiej kupic nowego GTR-a ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 26 Dec 2010 - 01:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k11
post Sun, 26 Dec 2010 - 01:35
Post #282


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(saab93 @ Sun, 26 Dec 2010 - 01:28) *
masz pan dolar , pan sie bawisz !!!


No pain, no game. Jak nie masz worka miedziaków, to kupujesz G25 i licencję LFS-a. wink.gif Akurat Coobcio jakoś tam da sobie radę bez topienia nadmiaru zielonych papierków, no ale jakieś musi podrzucić do tego paleniska.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 26 Dec 2010 - 12:49
Post #283


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(saab93 @ Sun, 26 Dec 2010 - 01:25) *
jedna rzecz mnie zastanawia w konstrukcji tego quick spool valve - jak zmontowac klapke z oska w flanszy twinscroll T3 zeby spaliny nie uciekaly przez luzy w otworku flanszy przez ktory wchodzi oska od klapki ???

W miarę ciasno ją spasować i praktycznie nic nie ma prawa uciekać, jakieś mikro ilości...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 26 Dec 2010 - 13:12
Post #284


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A jak dziala WG wewnetrzny? tez jest oska i jakos nic tam nie ucieka.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Mon, 27 Dec 2010 - 23:58
Post #285


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





@coobcio, gdzie to sie dzis jechalo na sznurku? turlalem sie za wami od magdalenki po piaseczno tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 28 Dec 2010 - 00:52
Post #286


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Haha Auto z motorownią pod maską zostało zaciągnięte do Motowydechu, budzik na 7:00 nastawiłem będziemy od rana na grubo wchodzić smile.gif
Brakuje mi do silnika usczelki miedzy kolektor ssący a głowicę...

Ps. ale jazda szyby pozamarzane ledwo co światła w wozie przedemną widziałem, dobrze że kierwonik ogarnięty nie przekraczał 70tki tak więc powolutku do celu tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 28 Dec 2010 - 03:24
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Coobcio @ Tue, 28 Dec 2010 - 00:52) *
Haha Auto z motorownią pod maską zostało zaciągnięte do Motowydechu, budzik na 7:00 nastawiłem będziemy od rana na grubo wchodzić smile.gif
Brakuje mi do silnika usczelki miedzy kolektor ssący a głowicę...

Ps. ale jazda szyby pozamarzane ledwo co światła w wozie przedemną widziałem, dobrze że kierwonik ogarnięty nie przekraczał 70tki tak więc powolutku do celu tongue.gif


w Motowydechu bedziecie rzezbic nowy wydech?jaka srednica?
widze,ze w podpisie juz jest 50/50 saab kontra nysa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 28 Dec 2010 - 18:42
Post #288


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Gdy Robercik z motowydechu strugał mi kolektor wydechowy to ja za ten czas, powycinałem trochę niepotrzebnych rzeczy z przepustnicy gazu oraz zamontowałem kolektor ssący oraz ubrałem silnik w pełną Elektrykę smile.gif

Teraz wszystko w rękach Robercika z Motowydechu smile.gif

W końcu zdecydowaliśmy się na kolektor TwinScroll z rurek Fi42x2mm - pod 600KM chyba wyda tongue.gif
W związku z tym że wyjście z nowego Holseta ma średnicę fi60mm to będzie przerabiany intercooler obecnie ma wejście FI50mm a także rura łącząca go ze sprężarką.
Także nieznacznie trzeba zmodyfikować odcinek łączący IC z przepustnicą gazu...

Do Końca niestety nie mogę obiecać że się nam uda go dokończyć...

AAAAAAAAAAA i to nowe sprzęgło SPEC chodzi mega zarąbiście leciutko, ciekawe jak będzie z przenoszeniem momentu, dobrze że to 240mm ma tak więc zadanie będzie nieco ułatwione biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 28 Dec 2010 - 18:54
Post #289


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Aha no i fota kolektorka:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 28 Dec 2010 - 19:09
Post #290


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





EE, bez super "quick spool valve" bedzie. No szkoda, myslalem, ze przetestujesz ten patent u siebie smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 28 Dec 2010 - 19:15
Post #291


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jakoś nie przemawia za mną ten dziwny twór z klapką tongue.gif
Za to kolektor z cienkich rureczek owszem biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 28 Dec 2010 - 22:34
Post #292


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





A tak pozwolę sobie zboczyć z tematu bo i tak dużo w nim OT nikomu nie ujmując tongue.gif...czy B204 ma ciężką elektrykę? Np. czy jest jakiś przeciw ożenić go z inna budą niż Saab/GM ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Logan
post Tue, 28 Dec 2010 - 23:20
Post #293


Super User
Dołączył: Tue, 23 August 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Tue, 28 Dec 2010 - 18:54) *
Aha no i fota kolektorka:


To "moje" kolanka?


--------------------
aka mati
------------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 28 Dec 2010 - 23:41
Post #294


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Tue, 28 Dec 2010 - 22:34) *
A tak pozwolę sobie zboczyć z tematu bo i tak dużo w nim OT nikomu nie ujmując tongue.gif...czy B204 ma ciężką elektrykę? Np. czy jest jakiś przeciw ożenić go z inna budą niż Saab/GM ??

Jest jeden czujnik położenia wału 60-2 i w zasadzie to wszytko... Map sensor, TPS, czujnik temp w dolocie, temp cieczy, wtryski, silniczek krokowy, sonda lambda i kostka jedna do kasety zaplonowej - w sumie wiązka jest bardzo milusia i cała ma grubość kciuka, jest zgrabna kruciutka kable się nie walają...

Ps. Tak jest Mati to są Twoje kolanka smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Thu, 30 Dec 2010 - 02:36
Post #295


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





A jak do potencjału Twojego silnika mają się silniki z Saaba Krokodyla?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Thu, 30 Dec 2010 - 14:38
Post #296


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Tue, 28 Dec 2010 - 22:34) *
A tak pozwolę sobie zboczyć z tematu bo i tak dużo w nim OT nikomu nie ujmując tongue.gif...czy B204 ma ciężką elektrykę? Np. czy jest jakiś przeciw ożenić go z inna budą niż Saab/GM ??



#silniki b2x4 saaba wkladaja do bmw e30 , mazdy mx5, opla astry - 1998 , vectry B, smart roadster 700kg byby ciekawy z silnikiem b2x4 ale pewnie sie nie zmiesci z Tylu smile.gif....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Thu, 30 Dec 2010 - 16:33
Post #297


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(Kefirsky @ Thu, 30 Dec 2010 - 02:36) *
A jak do potencjału Twojego silnika mają się silniki z Saaba Krokodyla?


Pytasz o możliwości wykrzesania nieco więcej HP z tych motorów czy o ich wytrzymałość? Jeśli chodzi o pierwsze to sprawa staje się nieco kłopotliwa już w okolicach 300, zaś jeśli o drugie to mają taką samą wytrzymałość jak B2x4. Generalnie B202 jest motorem bardzo wytrzymałym i znosi niezłe katusze, ale próby wykrzesania na seryjnej elektronice większych mocy kończą się przejściem na Trionic'a 5tego... Temat rzeka - sprecyzuj pytanie, może znajdą się konkretniejsze odpowiedzi wink.gif


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 31 Dec 2010 - 11:29
Post #298


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No kolektorek wykonany - bardzo mi się podoba i powinien zagwarantować dobrego Spoola smile.gif





Przymiareczka WG:


Iskiereczki:


Downpipe - stare udało się poprzerabiać ale zbrakło jednego kolanka 70x2mm - Thx Mateiemu zostało szybko ogarnięte i można było kontynuować robotę smile.gif


Planowane uruchomienie coś koło 5-6 stycznia, jeszcze trochę pracy zostało:
- dolocik, rurki tłoczące
- smarowanie suszareczki...
- równanie kolektora wydechowego
- dorobić uszczelki muszę do WG bo stare się rozpadły przy rozkręcaniu
i jeszcze pewno coś wyjdzie w trakcie biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 31 Dec 2010 - 11:39
Post #299


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





piekne spawy, chcialbym tak spawac ... czekam na fotki jak rozwiazesz sprawe z WG i twinscroolem , pozdrawiam


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Logan
post Fri, 31 Dec 2010 - 12:22
Post #300


Super User
Dołączył: Tue, 23 August 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT(k64 @ Fri, 31 Dec 2010 - 11:39) *
... czekam na fotki jak rozwiazesz sprawe z WG i twinscroolem , pozdrawiam


Teoretycznie najlepiej jak by były dwa WG, ewentualnie jak w kolektorach Full Race dwa wyjścia połączone w jedno do WG.


--------------------
aka mati
------------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 09:07