![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
masz pan dolar , pan sie bawisz !!! No pain, no game. Jak nie masz worka miedziaków, to kupujesz G25 i licencję LFS-a. ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
jedna rzecz mnie zastanawia w konstrukcji tego quick spool valve - jak zmontowac klapke z oska w flanszy twinscroll T3 zeby spaliny nie uciekaly przez luzy w otworku flanszy przez ktory wchodzi oska od klapki ??? W miarę ciasno ją spasować i praktycznie nic nie ma prawa uciekać, jakieś mikro ilości... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A jak dziala WG wewnetrzny? tez jest oska i jakos nic tam nie ucieka.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
@coobcio, gdzie to sie dzis jechalo na sznurku? turlalem sie za wami od magdalenki po piaseczno
![]() |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Haha Auto z motorownią pod maską zostało zaciągnięte do Motowydechu, budzik na 7:00 nastawiłem będziemy od rana na grubo wchodzić
![]() Brakuje mi do silnika usczelki miedzy kolektor ssący a głowicę... Ps. ale jazda szyby pozamarzane ledwo co światła w wozie przedemną widziałem, dobrze że kierwonik ogarnięty nie przekraczał 70tki tak więc powolutku do celu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Haha Auto z motorownią pod maską zostało zaciągnięte do Motowydechu, budzik na 7:00 nastawiłem będziemy od rana na grubo wchodzić ![]() Brakuje mi do silnika usczelki miedzy kolektor ssący a głowicę... Ps. ale jazda szyby pozamarzane ledwo co światła w wozie przedemną widziałem, dobrze że kierwonik ogarnięty nie przekraczał 70tki tak więc powolutku do celu ![]() w Motowydechu bedziecie rzezbic nowy wydech?jaka srednica? widze,ze w podpisie juz jest 50/50 saab kontra nysa. |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Gdy Robercik z motowydechu strugał mi kolektor wydechowy to ja za ten czas, powycinałem trochę niepotrzebnych rzeczy z przepustnicy gazu oraz zamontowałem kolektor ssący oraz ubrałem silnik w pełną Elektrykę
![]() Teraz wszystko w rękach Robercika z Motowydechu ![]() W końcu zdecydowaliśmy się na kolektor TwinScroll z rurek Fi42x2mm - pod 600KM chyba wyda ![]() W związku z tym że wyjście z nowego Holseta ma średnicę fi60mm to będzie przerabiany intercooler obecnie ma wejście FI50mm a także rura łącząca go ze sprężarką. Także nieznacznie trzeba zmodyfikować odcinek łączący IC z przepustnicą gazu... Do Końca niestety nie mogę obiecać że się nam uda go dokończyć... AAAAAAAAAAA i to nowe sprzęgło SPEC chodzi mega zarąbiście leciutko, ciekawe jak będzie z przenoszeniem momentu, dobrze że to 240mm ma tak więc zadanie będzie nieco ułatwione ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Aha no i fota kolektorka:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
EE, bez super "quick spool valve" bedzie. No szkoda, myslalem, ze przetestujesz ten patent u siebie
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jakoś nie przemawia za mną ten dziwny twór z klapką
![]() Za to kolektor z cienkich rureczek owszem ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A tak pozwolę sobie zboczyć z tematu bo i tak dużo w nim OT nikomu nie ujmując
![]() |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A tak pozwolę sobie zboczyć z tematu bo i tak dużo w nim OT nikomu nie ujmując ![]() Jest jeden czujnik położenia wału 60-2 i w zasadzie to wszytko... Map sensor, TPS, czujnik temp w dolocie, temp cieczy, wtryski, silniczek krokowy, sonda lambda i kostka jedna do kasety zaplonowej - w sumie wiązka jest bardzo milusia i cała ma grubość kciuka, jest zgrabna kruciutka kable się nie walają... Ps. Tak jest Mati to są Twoje kolanka ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
A jak do potencjału Twojego silnika mają się silniki z Saaba Krokodyla?
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
A tak pozwolę sobie zboczyć z tematu bo i tak dużo w nim OT nikomu nie ujmując ![]() #silniki b2x4 saaba wkladaja do bmw e30 , mazdy mx5, opla astry - 1998 , vectry B, smart roadster 700kg byby ciekawy z silnikiem b2x4 ale pewnie sie nie zmiesci z Tylu ![]() |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
A jak do potencjału Twojego silnika mają się silniki z Saaba Krokodyla? Pytasz o możliwości wykrzesania nieco więcej HP z tych motorów czy o ich wytrzymałość? Jeśli chodzi o pierwsze to sprawa staje się nieco kłopotliwa już w okolicach 300, zaś jeśli o drugie to mają taką samą wytrzymałość jak B2x4. Generalnie B202 jest motorem bardzo wytrzymałym i znosi niezłe katusze, ale próby wykrzesania na seryjnej elektronice większych mocy kończą się przejściem na Trionic'a 5tego... Temat rzeka - sprecyzuj pytanie, może znajdą się konkretniejsze odpowiedzi ![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No kolektorek wykonany - bardzo mi się podoba i powinien zagwarantować dobrego Spoola
![]() ![]() ![]() Przymiareczka WG: ![]() Iskiereczki: ![]() Downpipe - stare udało się poprzerabiać ale zbrakło jednego kolanka 70x2mm - Thx Mateiemu zostało szybko ogarnięte i można było kontynuować robotę ![]() ![]() Planowane uruchomienie coś koło 5-6 stycznia, jeszcze trochę pracy zostało: - dolocik, rurki tłoczące - smarowanie suszareczki... - równanie kolektora wydechowego - dorobić uszczelki muszę do WG bo stare się rozpadły przy rozkręcaniu i jeszcze pewno coś wyjdzie w trakcie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
piekne spawy, chcialbym tak spawac ... czekam na fotki jak rozwiazesz sprawe z WG i twinscroolem , pozdrawiam
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
... czekam na fotki jak rozwiazesz sprawe z WG i twinscroolem , pozdrawiam Teoretycznie najlepiej jak by były dwa WG, ewentualnie jak w kolektorach Full Race dwa wyjścia połączone w jedno do WG. -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 09:07 |