Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
Coobcio
post Wed, 22 Dec 2010 - 11:31
Post #241


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tak wiec nie ma co marudzić smile.gif
Ps. u Matiego będziemy wrzucać TD05 z EVO 8 coby pełen ciąg od 3200obr.min był no i żeby chociaż te 400KM to wypluło w ośce dupowozie - wydaje mi się że więcj nie potrzba, tylko zestroił bym to tak żeby nie więcej jak 430-440Nm było...

Na ja jednak zdecydowałem przerobić tą jedną rurkę w kolektorze wydechowym - ładnie się już mija z zimną stroną Holseta - na jakieś 5mm...
Holset wpakowany będzie w żeliwo po Garrecie T4 AR.83 - Tak wiec downpipe nie trzeba przerabiać ani przemieszczać Wastegata smile.gif

Jedyne to dolot trzeba będzie trzasnąść, Holset ma wejście prawie 10,5cm smile.gif

Auta nie zamierzam robić wydmuszki, ma być wygodne na co dzień a duży lag ma sprawić że auto w mieście będzie mało palić, no i jakaś niska 12 na ćwiartkę mile widziana smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Dec 2010 - 11:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
raich
post Wed, 22 Dec 2010 - 11:37
Post #242


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(jackkpl @ Wed, 22 Dec 2010 - 08:40) *
a cos mniejszego od HX35 jest dostepne? Tak,zeby dmuchalo od 3500rpm ? Zeby ta fura sie tak od 3500rpm zbierala, to bralbym taki setup z miejsca.


hx25 widzialem ostatnio na jebay.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brama
post Thu, 23 Dec 2010 - 01:02
Post #243


User
Dołączył: Sat, 03 January 2009





wątpie by niskie 12 było wink.gif

powiedz mi, jakie są granice wytrzymałości skrzyni ?? W Volvo 850 np seryjny dyferencjał poddaje sie zwykle przy 350km, jak to jest w saabie ?? Zagraniczne Fora podają jakieś info ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Thu, 23 Dec 2010 - 03:11
Post #244


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Zagraniczne for znosza 700Nm wink.gif


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 23 Dec 2010 - 06:45
Post #245


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(raich @ Wed, 22 Dec 2010 - 11:37) *
hx25 widzialem ostatnio na jebay.



A ten hx25 byl przez kogos juz uzyty w osobowce ? Jak szybko wstaje? Td05 z miska jest dobra opcja,tylko kosztuje troche za duzo jak na budzetowy tuning. Dlatego szukam alternatywy. Poza tym hx35 wyda z 500 koni, a mi styknie 350-400 smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 23 Dec 2010 - 07:00
Post #246


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Na chwile Ci styknie.... wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Thu, 23 Dec 2010 - 10:12
Post #247


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





idąć powyższym tropem można przyjąć, iż 500 tez wystarczy na moment.... smile.gif


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 23 Dec 2010 - 13:20
Post #248


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Saab Miraga z B234 silnikiem (2,3L) dawał radę z 618Nm, więc skrzynie jakoś specjalnie za mocne nie są, można przyjąć że na organicznym sprzęgle maks co ich nie rozwali to właśnie coś w granicach 700 paru Nm... Jakby taki Nm rozwinąć przy 8500obr.min czyli maks co jest bezpieczne dla sryjnego silnika saaba to myślę że coś koło 900KM by z tego wyszło...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 23 Dec 2010 - 13:24
Post #249


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ps. Kolega z Saabklubu dał mi linka do takiego fajnego rozwiązania pod zwykły kolektor wydechowy:
http://www.tristatetuners.com/forum/showthread.php?t=95730

Jak widać na wykresach znacznie szybciej na nim wstaje twin scroll smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 23 Dec 2010 - 13:46
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nie no mistrz sprawa i w sumie banalna do wykonania:

U mnie zamiast rozpędzać turbinę ze strony gorącej 16cm2 rozpędzał bym ją z 8cm2, w zależności od aktuatora sobie dobieramy przy jakim booście ma się otwierać druga klapka - hehe niezle jaja co ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 23 Dec 2010 - 14:27
Post #251


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Coobcio @ Thu, 23 Dec 2010 - 13:46) *
Nie no mistrz sprawa i w sumie banalna do wykonania:

U mnie zamiast rozpędzać turbinę ze strony gorącej 16cm2 rozpędzał bym ją z 8cm2, w zależności od aktuatora sobie dobieramy przy jakim booście ma się otwierać druga klapka - hehe niezle jaja co ??

to samo dzis wkleilem w innym temacie nieco wczesniej, PW ...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Thu, 23 Dec 2010 - 15:58
Post #252


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





a na czym chodzi ośka tej klapki? łożyska? na luzno? na wcisk?
bo przecież tam mega goraco jest i raczej wszystko się pozaciera....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 23 Dec 2010 - 16:51
Post #253


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(STRYJA @ Thu, 23 Dec 2010 - 15:58) *
a na czym chodzi ośka tej klapki? łożyska? na luzno? na wcisk?
bo przecież tam mega goraco jest i raczej wszystko się pozaciera....

sprezyna z actuatora dociska to do tej pozycji a nie innej. zrobisz podcisnienie klapa sie otworzy, tylko po co wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 23 Dec 2010 - 17:07
Post #254


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(k64 @ Thu, 23 Dec 2010 - 16:51) *
sprezyna z actuatora dociska to do tej pozycji a nie innej. zrobisz podcisnienie klapa sie otworzy, tylko po co wink.gif


dla lepszego dzialania twin scrolla?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Thu, 23 Dec 2010 - 17:09
Post #255


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





wiem na jakiej zasadzie, nie rozumiem tylko co spowoduje, ze oska na której jest klapka sie nie zatrze.....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 23 Dec 2010 - 17:18
Post #256


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dziurę się robi w flanszy w nią wsadza ośkę i po robocie, żadnych łożysk czy tulei się nie daje...
Flansze bym zrobił z nierdzewki a ośkę z normalnej czarnej stali...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Thu, 23 Dec 2010 - 17:45
Post #257









A gdyby dac lozysko kulkowe o wymiarach 3x10x4
Pytanie czy wytrzyma temperature ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 23 Dec 2010 - 18:16
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Prędzej bym dał mosiężny pierścień. Ale też istnieje ryzyko za dużej temperatury.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 23 Dec 2010 - 18:34
Post #259


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





A ja mam pytanie w innej beczki, jaki sens ma taka przpepustnica na na scroll'u. jesli przy niskich obrotach jest zamknieta zostaje do rozkrecenia mniejsza powierzchnia turbiny ale wtedy tylko jeden scroll ja rozkreca co przy 4 cylindrach wydaje sie bez sensu jesli sie myle prosze mnie poprawić smile.gif
ps; mocarne te sabiny powodzenia w dalszych modach


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 23 Dec 2010 - 18:41
Post #260


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ja to widze tylko tak.

taka przepustnice stosuje sie tylko i wylacznie jesli ma sie kolektor bez twin scroola a turbo ma Twin scroola to popierwsze.

co to daje,

jesli taki kolektor (bez twin scroola wszystkie 4 cyl razem) bije swoimi spalinami w flansze z twin scroolem i dalej na turbine twin scroolowa -nie daje tego efektu twin scroolowego bo nie ma tego "pulsu" tak jak jest w przypadku spalania w twin scrool (cykl cylindrow itd) i taki twin scrool troche dziala jak wcale ,

a wiec zastosujac taka flansze z przepustnica zamykamy na poczatku jedna strone, i cala MOC bije w jeden SCROOL na turbine, turbina szybciej sie wkreca niz by ty bylo w 2 dziury twin scroola w turbinie bo i tak jest bez "pulsu" tak to nazwijmy.

Lepsze efekty najwidoczniej daje cala objetnosc spalin w jedna dziure twinscroola na poczatku a potem otwieramy calosc, niz w 2 dziury od razu, natomiast jesli mamy prawidlowy twinscrollowy kolektor to w 2 dziury twin scrola jak wjedziemy to turbina sie rozpedzi lepiej , twinscrool dziala wkoncu tak ze po to jest przedzielona turbina w srodku na 2 kanaly , gdyz te "pulsacyjny" zachowanie silnika danych cylindrow (1 dziura i 2 dziura) powoduje ten super cykl i przyspieszenie spalin - turbina sie szybciej wkreca. Filozf tongue.gif pozdro


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 04:02