![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak wiec nie ma co marudzić
![]() Ps. u Matiego będziemy wrzucać TD05 z EVO 8 coby pełen ciąg od 3200obr.min był no i żeby chociaż te 400KM to wypluło w ośce dupowozie - wydaje mi się że więcj nie potrzba, tylko zestroił bym to tak żeby nie więcej jak 430-440Nm było... Na ja jednak zdecydowałem przerobić tą jedną rurkę w kolektorze wydechowym - ładnie się już mija z zimną stroną Holseta - na jakieś 5mm... Holset wpakowany będzie w żeliwo po Garrecie T4 AR.83 - Tak wiec downpipe nie trzeba przerabiać ani przemieszczać Wastegata ![]() Jedyne to dolot trzeba będzie trzasnąść, Holset ma wejście prawie 10,5cm ![]() Auta nie zamierzam robić wydmuszki, ma być wygodne na co dzień a duży lag ma sprawić że auto w mieście będzie mało palić, no i jakaś niska 12 na ćwiartkę mile widziana ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
User Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
wątpie by niskie 12 było
![]() powiedz mi, jakie są granice wytrzymałości skrzyni ?? W Volvo 850 np seryjny dyferencjał poddaje sie zwykle przy 350km, jak to jest w saabie ?? Zagraniczne Fora podają jakieś info ? |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Zagraniczne for znosza 700Nm
![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
hx25 widzialem ostatnio na jebay. A ten hx25 byl przez kogos juz uzyty w osobowce ? Jak szybko wstaje? Td05 z miska jest dobra opcja,tylko kosztuje troche za duzo jak na budzetowy tuning. Dlatego szukam alternatywy. Poza tym hx35 wyda z 500 koni, a mi styknie 350-400 ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Na chwile Ci styknie....
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
idąć powyższym tropem można przyjąć, iż 500 tez wystarczy na moment....
![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Saab Miraga z B234 silnikiem (2,3L) dawał radę z 618Nm, więc skrzynie jakoś specjalnie za mocne nie są, można przyjąć że na organicznym sprzęgle maks co ich nie rozwali to właśnie coś w granicach 700 paru Nm... Jakby taki Nm rozwinąć przy 8500obr.min czyli maks co jest bezpieczne dla sryjnego silnika saaba to myślę że coś koło 900KM by z tego wyszło...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ps. Kolega z Saabklubu dał mi linka do takiego fajnego rozwiązania pod zwykły kolektor wydechowy:
http://www.tristatetuners.com/forum/showthread.php?t=95730 Jak widać na wykresach znacznie szybciej na nim wstaje twin scroll ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nie no mistrz sprawa i w sumie banalna do wykonania:
![]() U mnie zamiast rozpędzać turbinę ze strony gorącej 16cm2 rozpędzał bym ją z 8cm2, w zależności od aktuatora sobie dobieramy przy jakim booście ma się otwierać druga klapka - hehe niezle jaja co ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Nie no mistrz sprawa i w sumie banalna do wykonania: ![]() U mnie zamiast rozpędzać turbinę ze strony gorącej 16cm2 rozpędzał bym ją z 8cm2, w zależności od aktuatora sobie dobieramy przy jakim booście ma się otwierać druga klapka - hehe niezle jaja co ?? to samo dzis wkleilem w innym temacie nieco wczesniej, PW ... -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a na czym chodzi ośka tej klapki? łożyska? na luzno? na wcisk?
bo przecież tam mega goraco jest i raczej wszystko się pozaciera.... -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
a na czym chodzi ośka tej klapki? łożyska? na luzno? na wcisk? bo przecież tam mega goraco jest i raczej wszystko się pozaciera.... sprezyna z actuatora dociska to do tej pozycji a nie innej. zrobisz podcisnienie klapa sie otworzy, tylko po co ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
wiem na jakiej zasadzie, nie rozumiem tylko co spowoduje, ze oska na której jest klapka sie nie zatrze.....
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dziurę się robi w flanszy w nią wsadza ośkę i po robocie, żadnych łożysk czy tulei się nie daje...
Flansze bym zrobił z nierdzewki a ośkę z normalnej czarnej stali... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#257
|
![]() |
A gdyby dac lozysko kulkowe o wymiarach 3x10x4
Pytanie czy wytrzyma temperature ? |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Prędzej bym dał mosiężny pierścień. Ale też istnieje ryzyko za dużej temperatury.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
A ja mam pytanie w innej beczki, jaki sens ma taka przpepustnica na na scroll'u. jesli przy niskich obrotach jest zamknieta zostaje do rozkrecenia mniejsza powierzchnia turbiny ale wtedy tylko jeden scroll ja rozkreca co przy 4 cylindrach wydaje sie bez sensu jesli sie myle prosze mnie poprawić
![]() ps; mocarne te sabiny powodzenia w dalszych modach -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ja to widze tylko tak.
taka przepustnice stosuje sie tylko i wylacznie jesli ma sie kolektor bez twin scroola a turbo ma Twin scroola to popierwsze. co to daje, jesli taki kolektor (bez twin scroola wszystkie 4 cyl razem) bije swoimi spalinami w flansze z twin scroolem i dalej na turbine twin scroolowa -nie daje tego efektu twin scroolowego bo nie ma tego "pulsu" tak jak jest w przypadku spalania w twin scrool (cykl cylindrow itd) i taki twin scrool troche dziala jak wcale , a wiec zastosujac taka flansze z przepustnica zamykamy na poczatku jedna strone, i cala MOC bije w jeden SCROOL na turbine, turbina szybciej sie wkreca niz by ty bylo w 2 dziury twin scroola w turbinie bo i tak jest bez "pulsu" tak to nazwijmy. Lepsze efekty najwidoczniej daje cala objetnosc spalin w jedna dziure twinscroola na poczatku a potem otwieramy calosc, niz w 2 dziury od razu, natomiast jesli mamy prawidlowy twinscrollowy kolektor to w 2 dziury twin scrola jak wjedziemy to turbina sie rozpedzi lepiej , twinscrool dziala wkoncu tak ze po to jest przedzielona turbina w srodku na 2 kanaly , gdyz te "pulsacyjny" zachowanie silnika danych cylindrow (1 dziura i 2 dziura) powoduje ten super cykl i przyspieszenie spalin - turbina sie szybciej wkreca. Filozf ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 04:02 |