Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
kompot
post Wed, 15 Dec 2010 - 17:32
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Cholera wie czy ja to dobrze policzyłem, użyłem do tego Excela i 10 minut czasu, program do MESa wywaliłem dawno temu smile.gif


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 15 Dec 2010 - 17:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
P@ffcio
post Wed, 15 Dec 2010 - 17:35
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





oby nie wyszło bokiem, trzymam kciuki


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fixel
post Wed, 15 Dec 2010 - 17:46
Post #203


Rookie
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Mam takie pytanie czy dało by to jakoś wzdłużnie wsadzić do np. E30 i spiąć z jakąś skrzynią BMW ? Są jakieś informacje na ten temat w necie ?? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 15 Dec 2010 - 18:00
Post #204


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(Fixel @ Wed, 15 Dec 2010 - 17:46) *
Mam takie pytanie czy dało by to jakoś wzdłużnie wsadzić do np. E30 i spiąć z jakąś skrzynią BMW ? Są jakieś informacje na ten temat w necie ?? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę.



Trochę przesadzasz z tym szukam i szukam, bo nawet w tym temacie było:

CYTAT(Petercali @ Sat, 13 Nov 2010 - 11:43) *
F25 i F28 mocowaniem do bloku sie nie różnią. A jestes pewny ze ta z saaba jest taka sama jesli chodzi o punkty mocowań dzwonu jak F25,bo to by oznaczalo ze pasuje do tego silnika rowniez np R25 z omegi.



Oprócz tego 2min z wujkiem google'm:
CYTAT
IIRC that the 1994 on B234 engines use a standard GM bolt pattern for the bell housing, so shouldnt be that difficult to find a box to match up


i

CYTAT
ok... i have some intel for you!

aparently some of the UK guys found that a vauxhall 16valve has the same bolt pattern as the b234... theres a bellhousing to fit the vauxhall engine to a T5 trans... and you need a "sierra" clutch disk to fit to the T5 imput shaft!

http://www.gearboxman.co.uk has the bellhousings


A możliwych rozwiązań jest jeszcze sporo.

Sorry Coobcio za OT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Wed, 15 Dec 2010 - 19:19
Post #205


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Foteczki tarczy:






Foto zimnej strony:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 15 Dec 2010 - 20:13
Post #206


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tarcza - środek z diesla bez sprężynek coby nie trzeba było robić fazki w kole zamachowym a okładziny przejęte z SPEC Stage3 - Organik/Spiek - śmieszne to to ciekawe jak będzie brać biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Wed, 15 Dec 2010 - 20:27
Post #207


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





C'mon Dziku - można było się bardziej postarać, przecież pytanie było wyraźne - B2XX ze skrzynką BMW a nie jakieś GM ecie pecie wink.gif
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=200
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=90


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-piter-
post Wed, 15 Dec 2010 - 20:45
Post #208


Rookie
Dołączył: Thu, 27 March 2008





Jakby ktos chcial getrag z bmw tutaj sa rysunki flanszy
http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_1.pdf
http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_2.pdf
http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_3.pdf

ewentualnie spawanie dzwona
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewto...sc&start=75
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 15 Dec 2010 - 20:53
Post #209


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Po głowie trochę chodzi mi by takiego Saabowgo B234 zrobionego na te 600KM i z 700Nm wpakować w budę B3/B4 quattro - fajnie mogło by to latać smile.gif
No ale puki co wpierw bardziej przyziemne projekciki porobię biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andy_czarny
post Wed, 15 Dec 2010 - 21:04
Post #210


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Bydgoszcz





nie lepiej/latwiej do takiego saaba zaadaptowac graty z innego auta i zrobic naped na 4 lapy...


--------------------
_Obrazek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Wed, 15 Dec 2010 - 21:25
Post #211


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(andy_czarny @ Wed, 15 Dec 2010 - 21:04) *
nie lepiej/latwiej do takiego saaba zaadaptowac graty z innego auta i zrobic naped na 4 lapy...


łatwiej swapować silnik niż cały napęd, ale da sie w obie strony smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 16 Dec 2010 - 11:24
Post #212


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to dostałem świetny prezent urodzinowy hehe smile.gif

Oto i on:



Tak wiec lecę na rodzinne duże drugie śniadanie i do dzieła smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 16 Dec 2010 - 15:07
Post #213


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(Fixel @ Wed, 15 Dec 2010 - 17:46) *
Mam takie pytanie czy dało by to jakoś wzdłużnie wsadzić do np. E30 i spiąć z jakąś skrzynią BMW ? Są jakieś informacje na ten temat w necie ?? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę.


CYTAT(Flathead @ Wed, 15 Dec 2010 - 20:27) *
C'mon Dziku - można było się bardziej postarać, przecież pytanie było wyraźne - B2XX ze skrzynką BMW a nie jakieś GM ecie pecie wink.gif
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=200


Już wrzucałem zdjęcia tego auta - jeździ nim znajomy z Belgradu:






2.3T 650KM i Getrag z M3 E36 cool.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fixel
post Thu, 16 Dec 2010 - 16:07
Post #214


Rookie
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Mnie zastanawia czy 2,0-2,3l z saaba było by lepszym wyjściem jeżeli chodzi o moc i koszty (nie wliczając kosztów rzeźbienia co by upchać ten piecyk do e30) Niż takie M50B25/28 + Turbo a moce 300-350hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Thu, 16 Dec 2010 - 16:51
Post #215


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





[OT] srbenda - słabo szukałem, bo właśnie to BMW miałem na myśli wink.gif [/OT]


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 18 Dec 2010 - 12:02
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów







Wszystko ogarnięte i poskręcane - pasuje jakby stamtąd było smile.gif

Moja nowa konfiguracja sprzęgła to:
- Docisk SPEC STG2
- Środek traczy z Saaba 9-5 2,2 TID (diesel power)
- Zewnętrze tarczy SPEC STG2
- Zmodowane koło zamachowe coby to pasowało + wyważenie by OTOCZEK

Tak więc nowe zabawki czekają na Osę coby mi do umieścił w budzie smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 18 Dec 2010 - 12:44
Post #217


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Kubus widze ze patenty na zab;lokowanie zamachu podczac przykrecania lepsze niz u mnie za czasow Rovera LOL. Ja wkladalem jakies srubokrety, obcegi i skrecalem jeszcze srubami co by dobrze bylo i wtedy krecilem tongue.gif Srub mialem tylko 6 biggrin.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sun, 19 Dec 2010 - 22:57
Post #218


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(-piter- @ Wed, 15 Dec 2010 - 20:45) *



sorry za OF ale...jaką grubość ma mieć ten adapter? 15mm nada czy więcej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamuS_81
post Sun, 19 Dec 2010 - 23:36
Post #219


User
Dołączył: Sun, 18 January 2009
Skąd: Warszawa





stal st3s wystarczy 10mm, mogę wyciąć coś takiego jak by ktoś potrzebował
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 20 Dec 2010 - 19:58
Post #220


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No dzięki sympatycznemu gościowi co zwie się Guzior dorwałem wreszcie docelowe dmuchadełko, jest to 7łopatkowy po stronie zimnej Holset Super HX40 z gorącą 16cm2 w stosunku do seryjnej suszarki z 260konnego SAABA 9-5 AERO (TD04-15 z powiększonym wlotem) ma się tak:


Kolektor będzie od nowa wystrugany pod Twinscroll z rurek fi42mm choć swędzi mnie by iść w taniość i oszczędzić na czasie czyli zawiesić tą suszarkę na moim starym kolektorze + zmodyfikowane żeliwo z wysadzonej T4...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 03:51