Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2 |
Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2 |
Wed, 15 Dec 2010 - 17:32
Post
#201
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Cholera wie czy ja to dobrze policzyłem, użyłem do tego Excela i 10 minut czasu, program do MESa wywaliłem dawno temu
-------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 15 Dec 2010 - 17:32
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 17:35
Post
#202
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
oby nie wyszło bokiem, trzymam kciuki
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 17:46
Post
#203
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 |
Mam takie pytanie czy dało by to jakoś wzdłużnie wsadzić do np. E30 i spiąć z jakąś skrzynią BMW ? Są jakieś informacje na ten temat w necie ?? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę.
|
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 18:00
Post
#204
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Mam takie pytanie czy dało by to jakoś wzdłużnie wsadzić do np. E30 i spiąć z jakąś skrzynią BMW ? Są jakieś informacje na ten temat w necie ?? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę. Trochę przesadzasz z tym szukam i szukam, bo nawet w tym temacie było: F25 i F28 mocowaniem do bloku sie nie różnią. A jestes pewny ze ta z saaba jest taka sama jesli chodzi o punkty mocowań dzwonu jak F25,bo to by oznaczalo ze pasuje do tego silnika rowniez np R25 z omegi. Oprócz tego 2min z wujkiem google'm: CYTAT IIRC that the 1994 on B234 engines use a standard GM bolt pattern for the bell housing, so shouldnt be that difficult to find a box to match up i CYTAT ok... i have some intel for you! aparently some of the UK guys found that a vauxhall 16valve has the same bolt pattern as the b234... theres a bellhousing to fit the vauxhall engine to a T5 trans... and you need a "sierra" clutch disk to fit to the T5 imput shaft! http://www.gearboxman.co.uk has the bellhousings A możliwych rozwiązań jest jeszcze sporo. Sorry Coobcio za OT. |
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 19:19
Post
#205
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów |
Foteczki tarczy:
Foto zimnej strony: |
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 20:13
Post
#206
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Tarcza - środek z diesla bez sprężynek coby nie trzeba było robić fazki w kole zamachowym a okładziny przejęte z SPEC Stage3 - Organik/Spiek - śmieszne to to ciekawe jak będzie brać
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 20:27
Post
#207
|
|
Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
C'mon Dziku - można było się bardziej postarać, przecież pytanie było wyraźne - B2XX ze skrzynką BMW a nie jakieś GM ecie pecie
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=200 http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=90 -------------------- On the edge.
|
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 20:45
Post
#208
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 March 2008 |
Jakby ktos chcial getrag z bmw tutaj sa rysunki flanszy
http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_1.pdf http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_2.pdf http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_3.pdf ewentualnie spawanie dzwona http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewto...sc&start=75 |
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 20:53
Post
#209
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Po głowie trochę chodzi mi by takiego Saabowgo B234 zrobionego na te 600KM i z 700Nm wpakować w budę B3/B4 quattro - fajnie mogło by to latać
No ale puki co wpierw bardziej przyziemne projekciki porobię -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 21:04
Post
#210
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz |
nie lepiej/latwiej do takiego saaba zaadaptowac graty z innego auta i zrobic naped na 4 lapy...
-------------------- _Obrazek
|
|
|
Wed, 15 Dec 2010 - 21:25
Post
#211
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
nie lepiej/latwiej do takiego saaba zaadaptowac graty z innego auta i zrobic naped na 4 lapy... łatwiej swapować silnik niż cały napęd, ale da sie w obie strony -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Thu, 16 Dec 2010 - 11:24
Post
#212
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No to dostałem świetny prezent urodzinowy hehe
Oto i on: Tak wiec lecę na rodzinne duże drugie śniadanie i do dzieła -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Thu, 16 Dec 2010 - 15:07
Post
#213
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Mam takie pytanie czy dało by to jakoś wzdłużnie wsadzić do np. E30 i spiąć z jakąś skrzynią BMW ? Są jakieś informacje na ten temat w necie ?? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę. C'mon Dziku - można było się bardziej postarać, przecież pytanie było wyraźne - B2XX ze skrzynką BMW a nie jakieś GM ecie pecie http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=200 Już wrzucałem zdjęcia tego auta - jeździ nim znajomy z Belgradu: 2.3T 650KM i Getrag z M3 E36 -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
Thu, 16 Dec 2010 - 16:07
Post
#214
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 |
Mnie zastanawia czy 2,0-2,3l z saaba było by lepszym wyjściem jeżeli chodzi o moc i koszty (nie wliczając kosztów rzeźbienia co by upchać ten piecyk do e30) Niż takie M50B25/28 + Turbo a moce 300-350hp
|
|
|
Thu, 16 Dec 2010 - 16:51
Post
#215
|
|
Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
[OT] srbenda - słabo szukałem, bo właśnie to BMW miałem na myśli [/OT]
-------------------- On the edge.
|
|
|
Sat, 18 Dec 2010 - 12:02
Post
#216
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Wszystko ogarnięte i poskręcane - pasuje jakby stamtąd było Moja nowa konfiguracja sprzęgła to: - Docisk SPEC STG2 - Środek traczy z Saaba 9-5 2,2 TID (diesel power) - Zewnętrze tarczy SPEC STG2 - Zmodowane koło zamachowe coby to pasowało + wyważenie by OTOCZEK Tak więc nowe zabawki czekają na Osę coby mi do umieścił w budzie -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Sat, 18 Dec 2010 - 12:44
Post
#217
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa |
Kubus widze ze patenty na zab;lokowanie zamachu podczac przykrecania lepsze niz u mnie za czasow Rovera LOL. Ja wkladalem jakies srubokrety, obcegi i skrecalem jeszcze srubami co by dobrze bylo i wtedy krecilem Srub mialem tylko 6
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Sun, 19 Dec 2010 - 22:57
Post
#218
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
Jakby ktos chcial getrag z bmw tutaj sa rysunki flanszy http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_1.pdf http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_2.pdf http://www.lowbudgetrides.com/Pictures/SAABBMW_adapter_3.pdf ewentualnie spawanie dzwona http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewto...sc&start=75 sorry za OF ale...jaką grubość ma mieć ten adapter? 15mm nada czy więcej? |
|
|
Sun, 19 Dec 2010 - 23:36
Post
#219
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2009 Skąd: Warszawa |
stal st3s wystarczy 10mm, mogę wyciąć coś takiego jak by ktoś potrzebował
|
|
|
Mon, 20 Dec 2010 - 19:58
Post
#220
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No dzięki sympatycznemu gościowi co zwie się Guzior dorwałem wreszcie docelowe dmuchadełko, jest to 7łopatkowy po stronie zimnej Holset Super HX40 z gorącą 16cm2 w stosunku do seryjnej suszarki z 260konnego SAABA 9-5 AERO (TD04-15 z powiększonym wlotem) ma się tak:
Kolektor będzie od nowa wystrugany pod Twinscroll z rurek fi42mm choć swędzi mnie by iść w taniość i oszczędzić na czasie czyli zawiesić tą suszarkę na moim starym kolektorze + zmodyfikowane żeliwo z wysadzonej T4... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 03:51 |