Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
nevada
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:49
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Super projekt. Bardzo mi się te auta podobają.
A jak to wygląda zawieszeniowo? Idzie nim trafić w drogę? Na daily drivera z pazurem styka?
Szperunek pewnie mile widziany przy takich mocach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:51
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów






Nom zmiana czapki oraz roboty przy kolektorze ssącym przyniosły 30KM przy 6000obr.min i aż 40KM przy 7000obr.min - stosunkowo nie drogi mod bo za używaną kompletną głowicę zapłaciłem 300zł i wymieniłem odrazu z marszu uszczelniacze zaworowe...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:54
Post #23


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Szkoda ze nie ma takiej opcji w silnikach Vw sad.gif


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:55
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(nevada @ Sun, 07 Nov 2010 - 13:49) *
Super projekt. Bardzo mi się te auta podobają.
A jak to wygląda zawieszeniowo? Idzie nim trafić w drogę? Na daily drivera z pazurem styka?
Szperunek pewnie mile widziany przy takich mocach.

Właśnie starałem się tak wystroić pracę APC (odpowiednik N75) by nic poza ruszeniem z ok 3000obr.min a potem już wciśniętym gazem do deski nie trzeba było robić a no i dość szybko biegi trzeba bić by zbyt dużego spadku boostu po zmienie nie było - mam nadzieję że ten problem rozwiąże znacznie większy intercooler oraz grubsze orurowanie bo w tej chwili to wszystko seria ze 115Konnego 2,2 TID z 9-3 (bowiem w 9-5 one miały 125KM - mój błąd w opisie)

A co zawieszenia to jest od groma i w sumie niezłej cenie nawet na naszym allegro różnego rodzaju poliuretanów pod wszystkie elementy zawieszenia.
A co do Amorków to Bilstein B4 naprawdę fajnie się spawuje choć mam w planach wrzucić jakieś niższe sprężyny coby ograniczyć opory powietrza bo powyżej 240km/h zaczyna być słychać wiatr...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 07 Nov 2010 - 14:06
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie wiem kto robi wieksze wrazenie rolleyes.gif
czy samochod czy wlasciciel
COOBCIO,masz nie tega glowe po prostu
sabina robi wrazenie,to ma blache w ocynku w przeciwienstwie do opli?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 14:12
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Właśnie nie mam pojęcia, mój egzemplarz ma tylko minimalną rudą na przednich drzwiach tu gdzie mają kontakt z dolną uszczelką a tak kropli rudej a lakier 100% oryginał.
Natomiast widziałem egzemplarze z roku 1994 które miały już dziury w nadkolach na wylot...
Mój jest z 1995 - może już coś lepiej je zabezpieczali od tego rocznika...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Sun, 07 Nov 2010 - 14:17
Post #27


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





Jak zawsze profi wink.gif Czas zmienić avatara wink.gif


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 07 Nov 2010 - 14:19
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Kolejny ciekawy projekt z Coobcio Garage i kolejny odkryty potencjał po nissanach. Masz łeb Kuba, powodzenia w dobiciu do 500 KM wink.gif Zostało coś tam jeszcze mięsa na R888 bo niuton zacny to i lekko nie miały hehe? Pozdr


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 07 Nov 2010 - 14:28
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





mi sie podoba w projektach Coobcia to,ze opisuje je dokladnie co i jak
mozna sie czegos nauczyc,podpatrzec
nie opis typu ''wieksza turbosprezarka'' ''zmodyfikowana glowica'' ''przerobiony blok''
tylko jest dokladnie opisane co przerobil co kupil,czasem nawet sie dowiesz ile glowica do sabiny he
gratki Kuba i jest czego pozazdroscic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 07 Nov 2010 - 14:52
Post #30


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





No, no, z rozmachem poszedłeś smile.gif Fajnie Ci to wszystko wyszło, wytrzymałość seryjnych gratów tego silnika robi wrażenie. Jak odbierzesz wóz z Konstancina to trzeba się obowiązkowo złapać i zobaczyć jak lata ten SAAB biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 07 Nov 2010 - 16:21
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





co do driftowoza z silnikeim saaba to ja mam juz poloneza i b234 w jednym garazu smile.gif . Mam pytanie odrazu do Ciebie , nie wiesz do ilu da się to 2.3 zakręcić bezpiecznie ? tam jest 90 mm skoku i prędkość tłoka staje sie juz niebezpiecznie duza . Znasz moze granice dla tego silnika ?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 07 Nov 2010 - 17:35
Post #32


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Tutaj jeszcze 3 filmiki moje autorstwa ;-) :
Sound:
http://www.youtube.com/watch?v=XTbUUoYWfMY
Acceleration:
http://www.youtube.com/watch?v=opYJz418RvU
Dyno:
http://www.youtube.com/watch?v=DPkN_7x-1qY...feature=related
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sun, 07 Nov 2010 - 19:11
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Coobcio gratki projektu.
Twoje projekty od razu zyskują wielu obserwatorów, ale żeby z takiego SAABa zrobić coś takiego no no...


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomtat
post Sun, 07 Nov 2010 - 19:24
Post #34


User
Dołączył: Tue, 16 January 2007
Skąd: Sosnowiec





Oprócz zerwania naklejek to bym jeszcze tą zardzewiałą fifke do końcowego wstawił laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sun, 07 Nov 2010 - 21:06
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(tomtat @ Sun, 07 Nov 2010 - 19:24) *
Oprócz zerwania naklejek to bym jeszcze tą zardzewiałą fifke do końcowego wstawił laugh.gif


Aha... i wielu kierowców będzie wprowadzał w kompleksy.


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 07 Nov 2010 - 21:41
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Kurde jaki niepozorny ohmy.gif Masakra, jakbys stanal obok mnie na swiatlach to bym pasiorem chcial Cie pogonic i bylaby lipa, mega sleeper smile.gif Po zmianie biegu strasznie wypada z mocy, jakby na chwile brakowalo mu wigoru


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 07 Nov 2010 - 22:27
Post #37


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Popracujemy nad tym, bardzo trzyma seryjne orurowanie ale to juz jest robione happy.gif Myśleliśmy z Coobciem coby z nitra nie zapodać zeby turbo wczesniej wstało biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sun, 07 Nov 2010 - 23:00
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Ajj podobaja mi sie te Saaby.Jeszcze z takim silnikiem wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuru82
post Mon, 08 Nov 2010 - 00:09
Post #39


User
Dołączył: Wed, 18 November 2009
Skąd: PodLasem





Mega kozak smile.gif Musze pomyslec czy nie kupić sobie jako drugie auto Saaba...i wstawić do Kuby na jakiś czas wink.gif hehe


--------------------
Nissan Primera P11.144
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brama
post Mon, 08 Nov 2010 - 00:40
Post #40


User
Dołączył: Sat, 03 January 2009





Fajny projekt, Gratuluje wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:11