Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
PPP
post Fri, 03 Dec 2010 - 11:28
Post #181


User
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Warszawa





Co masz na myśli poprzez "procedurę startu" ? W aplikacji CarPC jest prosta opcja podtrzymania obrotów na starcie:

CYTAT
Launch control
A launch control function has been added to the dashboard which can be accessed in two ways, either
by double clicking the RPM gauge in the main screen or by activating it in the exit screen. It will only
be activated if the vehicle is not moving (speed = 0).
Once launch control is active, the RPM gauge will turn yellow in stead of orange and the maximum
achievable engine speed will be limited to 4000 (default) rpm. Once the vehicle starts moving (speed
>= 15 (default) km/h) launch control will automatically be deactivated. You can also manually
deactivate it by once more double click the rpm gauge or the button the exit screen. On deactivation
the rpm limit will be restored to its previous value. You can set the launch control parameters by
clicking “Launch control settings” in the exit screen (it will allow you to set speed and rpm
parameters).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 03 Dec 2010 - 11:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Dec 2010 - 11:53
Post #182


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No wiem że jest, klika się na RPM i ogranicza nam obroty do 3000 jak stoimy w miejscu...
Mi chodzi o t by w momęcie naciskania sprzęgła obroty te spadały do 3000obr.min wówczas można by zmieniać biegi bez ujęcia gazu, bowiem naciskanie pedału sprzęgła ograniczało by RPM...

Stąd do głowy przyszła mi opcja z ECU Masterem, w tym przypadku bardzo precyzyjnie mogę ustawić sobie optymalny próg ograniczania RPM oraz dodatkowo polewać paliwem i cofać zapłon coby lepsze efekty wizualne temu towarzyszyły biggrin.gif

Ps. Ale i tak dziękuje za rozpiskę - na you tube znalazłem filmik przedstawiający jak to działa:
http://www.youtube.com/watch?v=iPoiBTyA7tE


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 06 Dec 2010 - 21:15
Post #183


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





RATUNKU mam dylemat czy składać czy nie...

Opisze swój problem, otóż:
- Swoje koło zamachowe z 900NG mam przypasowane pod seryjne sprzęgło z Saaba 9-5 Aero 240mm z tym żeby ono mi przypasowało musiałem wybrać dużo materiału ze środka zamachu coby bardziej schować śruby skręcające koło z wałem bo w przeciwnym wypadku opierały się o sprężynki w tarczy sprzęgłowej...
- W wyniku toczenia otrzymałem koło zamachowe które w najcieńszym miejscu ma teraz 5mm grubości a seryjnie miało ok 18mm

CZY nie urwie mi się koło przy na razie powiedzmy lajcie jak na seryjny silnik saaba o pojemności 2.0 na poziomie ok. 550Nm i 500KM na tarczy organiczno-spiekowej (sprzęgło SPEC jedna strona organiczna a po drugiej 6 klocków...)??

Bo mam w zanadrzu drugą opcję ale już mnie korci by Osa poskładał mi auto i che się nim cieszyć kręcić do tych 8000-8500obr.min i dmuchać te 2 bary no zrozumcie mnie akurat śnieg poszedł w cholerę i podocierał bym wóz biggrin.gif

Mam jeszcze plan awaryjny otóż dorwałem tarczę sprzęgła z 2,2TId też 240mm taki sam wieloklin wszystko idealnie pasuje i ona nie ma tych sprężynek bo pochodzi z dwumasu...
I dzieki temu nie trzeba robić prawie 5mm podtoczenia pod śruby przy wale korbowym i tym samym w najcieńszym miejscu koło zamachowe będzie miało ok 10mm grubości...

To jak jebał pies i składamy na tym co mam czyli 5mm mięska na kole zamachowym w najcieńszym miejscu czy czekać i szukać seryjnego koła zamachowego z 900NG, przerobić je pod większe sprzęgło i słać do Pana Otoczka na wyważenie i tym samym opóźnić odpalenie auta o dobre półtora tygodnia ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Mon, 06 Dec 2010 - 21:46
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





jak ma to się rozlecieć w pizdu to lepiej poczekaj te 1,5 tygodnia- 10 mm to nie 5 mm. Gdzieś tu na forum krążyły fotki jak wygląda samochód po rozerwaniu koła zamachowego na kawałki - to był chyba nissan 200.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 06 Dec 2010 - 21:50
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jeszcze wymyśliłem drugi plan, żeby Andrzejowi mój wóz nie wrastał na podwórku a wiec, poskładać na tym co mam, latać spokojnie docierać po czym jak będą już graty - wrzucić wszytko jak trzeba, no tylko szkoda jego roboty ale de fakto i tak mam skrzynię do roboty więc przy okazji zmiany koła zamachowego w przyszłości niedalekiej zmienił bym i skrzynię biegów...
Może odrazu F28 ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petercali
post Mon, 06 Dec 2010 - 22:05
Post #186


User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Piotrków tryb.





Masz potwierdzone info se ta skrzynia siadzie z tym silnikiem? albo ktos na forum moglby potwierdzic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 06 Dec 2010 - 22:07
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





http://l2fun.eu/~misiek440/fotkimickey/vec...foto%20022a.jpg
Silnik Saaba pasuje ponoć do każdej skrzyni z opla i Lanosa, bez najmniejszej rzeźby smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 06 Dec 2010 - 23:09
Post #188


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Zamach rozleci się od prędkości obrotowej, nie od mocy czy momentu.
Daj rysunek przekroju, dokładnie zwymiarowany, spróbujemy coś policzyć.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 06 Dec 2010 - 23:17
Post #189


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Już otrzymałem nowy sprzęt do pozbycia się Turbo dziury:

Kolektor 18 grudnia będziemy z robercikiem do niego strugać smile.gif
Dlatego ta mi śpieszno z załadowaniem motorowni.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 06 Dec 2010 - 23:40
Post #190


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów






Pod tarczę sprzęgłową z 2,2 TID nie muszę robić tej fazki głębokiej na 4mm po prawej stornie mojego rysunku i wówczas w najwęższym miejscu będzie ok 9mm biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSMANIEK
post Tue, 07 Dec 2010 - 01:07
Post #191


User
Dołączył: Wed, 04 May 2005
Skąd: Warszawa





Coobcio ponoc ze wpasowac ten sliniczek do astry albo lanosa rzezba jest calkiem spora wlasnie. Gdyby bylo latwe to by co druga gsi jezdzila w takim steupie jak twoj saab tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Dec 2010 - 13:50
Post #192


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zamach dorwałem na szrocie... już się rob, jutro wysyłka tak więc spodziewam się go z powrotem u mnie w środę smile.gif
A 18 grudnia umówiony jestem na budowę nowego kolektora i downpipe pod tego Holseta...

Odnośnie mojej nowej suszarki ponoć do zrobienia na niej jest 500WHP(8 łopatek po stronie zimenj jak w HX35), coś optymistycznie:
http://www.d-series.org/forums/forced-indu...c-h1e-wh1e.html

No ale nie bez sprawdzenia się nie obejdzie, szkoda że mam tylko 4 barowy map sensor...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 07 Dec 2010 - 14:08
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Coobcio @ Mon, 06 Dec 2010 - 23:40) *

Pod tarczę sprzęgłową z 2,2 TID nie muszę robić tej fazki głębokiej na 4mm po prawej stornie mojego rysunku i wówczas w najwęższym miejscu będzie ok 9mm biggrin.gif

Jeszcze średnice, bo nie znam odległości przekrojów.
Nie obiecuję nic ani nie wiem na kiedy cokolwiek zdążę zrobić.
Pzdr


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Dec 2010 - 19:24
Post #194


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





między środkiem a pierwszą od góry fazką 150mm
między środkiem do tego wysokiego na 9mm rantu 250mm
całkowita średnica 290mm

Teraz spód
Od środka do pierwszego przetoczenia średnica całości ma 95mm
a drugi rant ten zewnątrzny koło 250mm...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 09 Dec 2010 - 00:33
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nowe kółko poszło do wyważenia smile.gif
Ps. obecne żeliwo wydechowe w moiom Holsecie H1C to 20cm2 - chyba sporo jak na 2.0 które nie kręci się do zawronych prędkości.
Czy ktoś zna numer katalogowy 12cm2 ??
Albo wie gdzieś coś takiego dostanę ??
Pogromca bananowców nie jaki pan Guzior udowodnił że na żeliwku 12cm2 idzie złamać 500KM a na zimę więcej w mojej 900-tce mi nie trzeba smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 14 Dec 2010 - 20:02
Post #196


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze bieda nic się nie dzieje z moim autem... i coś mi się wydaje że zakupiony przezemnie Holset H1C taki trochę mało męski jest, koledze Miragowi w 900G na GT28RS z żeliwem wydechowym AR.86 wystrugałem coś takiego:

- no więcej nic już nie byłem w stanie ugrać...

Kurcze fajnie ta suszarka wstaje i super moc gneruje, co ciekawe na seryjnym żeliwnym kolektorze wydechowym udało się takie coś uzyskać...

Tak więc w Holseta HX50 jak już to uderzę do tego odcinka na 9000rpm i ma być 800KM - hehehe

Jakoś brak mi motywacji, teraz koledze będę Saaba strugać na suszarce z Lancera EVO 6 pewno wstawać to bedzie nie wiele gorzej jak GT28RS i 400KM pęknie, coś beznadziejny ten mój Garrett T3/T4 był...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Tue, 14 Dec 2010 - 20:13
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Wykres wygląda miło, ładnie wstaje jak na 28RS z AR 0.86



--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 14 Dec 2010 - 20:35
Post #198


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No bo silnik 2,3L z 9000... pewno na głowicy z 9-5 jeszcze ciut wcześniej by to wstawało...
No nic nie ma co się rozrzalać, jutro mam nadzieję że dotrze koło zamachowe, wujek osa myślę że w przeciagu 2dni wrzuci mi motorownię pod maskę a 18 będzie można spawać nowy kolektor pod tego nędznego Holseta H1C, jak 500KM nie pęknie to znaczy że słaby model suszarki wybrałem biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 15 Dec 2010 - 00:13
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Coobcio @ Tue, 14 Dec 2010 - 20:02) *
Kurcze bieda nic się nie dzieje z moim autem... i coś mi się wydaje że zakupiony przezemnie Holset H1C taki trochę mało męski jest, koledze Miragowi w 900G na GT28RS z żeliwem wydechowym AR.86 wystrugałem coś takiego:

- no więcej nic już nie byłem w stanie ugrać...

Kurcze fajnie ta suszarka wstaje i super moc gneruje, co ciekawe na seryjnym żeliwnym kolektorze wydechowym udało się takie coś uzyskać...

Tak więc w Holseta HX50 jak już to uderzę do tego odcinka na 9000rpm i ma być 800KM - hehehe

Jakoś brak mi motywacji, teraz koledze będę Saaba strugać na suszarce z Lancera EVO 6 pewno wstawać to bedzie nie wiele gorzej jak GT28RS i 400KM pęknie, coś beznadziejny ten mój Garrett T3/T4 był...

No No No ładny wykresik Panie kolego. Fura jeszcze ładniejsza. . .


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 15 Dec 2010 - 14:58
Post #200


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nie jaki pan Kompot napisał mi:
"Wg moich mega mądrych obliczeń na pałę wyszło, że w najgorszym miejscu naprężenia mogą przekroczyć 50MPa przy 8000obr/min.
Nie jest to dużo, szczególnie, że zamachy wykonuję się ze stali wysokogatunkowych.
Ale pamiętaj, należy uwzględnić współczynniki karbu-dużo przejść i jakość ich wykonania, co da mnożnik ~2.
No i jakiś współczynnik bezpieczeństwa, też ~2. Daje to 200MPa. Dla wysokogatunkowych stali też jest to ok.
Ale nie chciałbym, żeby coś się stało i oczywiście najlepiej tego nie robić.
Jednak wydaje się, że nic nie powinno się stać, ale oczywiście żadnych gwarancji Ci nie dam.
Decyzja należy do Ciebie."

Bardzo dziękuję za tą odpowiedź no i chciałbym oznajmić że wczoraj wieczorem Pan otoczek wysłał mi kolejne koło wyważone które tym razem wykonałem bez tego podfrezowania w środku pod sprężynki od tarczy sprzęgłowej... Czyli będzie ono płaskie bez żadnych fazek i w najcieńszym miejscu będzie mierzyć 9mm - to chyba nie mam się czym stresować, myślę że jutro je odbiorę smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:15