![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ten Holset HX35 ktorego chce kupić z allegro za niebagatela 2100zł ale nówka ma dupę wydechową 16cm2 - chyba wystarczająca do 2.0...
Do tego kolektor wydechowy będzie budowany z rurek 42mm i oczywiście Twin Scroll... HOlset HX40 z dupą właśnie 16cm2 na kolekotrze z rurek 42mm + najagresywniejsze wałki dostępne do tego silnika ENeM 272 przy 10,6m liftu wstaje tak: http://www.saabklub.pl/forum/index.php?act...ach=39632;image Wstaje lepiej jak mój padnięty Garrett T3/T4 z dupą wydechową AR .82 i to po mimo tego że mam seryjne wałki, tak wieć taki Holset na seryjnych wałkach powinien mi dawać te 2,5-2,7 bara przy ok 4500obr.min spokojnie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Wykres tylko po zalogowaniu..
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ten Holset HX35 ktorego chce kupić z allegro za niebagatela 2100zł ale nówka ma dupę wydechową 16cm2 - chyba wystarczająca do 2.0... Do tego kolektor wydechowy będzie budowany z rurek 42mm i oczywiście Twin Scroll... HOlset HX40 z dupą właśnie 16cm2 na kolekotrze z rurek 42mm + najagresywniejsze wałki dostępne do tego silnika ENeM 272 przy 10,6m liftu wstaje tak: http://www.saabklub.pl/forum/index.php?act...ach=39632;image ten Holset ma zeliwo 16 - sam takiego mam ![]() nie było HX35 z kompresorem 7blade z żeliwem non wastegate 12 ![]() HX40 z kompresorem 8 blade ma zdaje sie taką samą wydajność kompresora jak ten HX35 możesz dokupić sobie żeliwo 12 do tego HX35 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Coobcio masz chyba zapchaną skrzynke pw
![]() -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
DObra, kiedy saab ruszy i pokaze 500+ ?
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
User Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
16cm2 będzie za duże IMO, nie wiem czy trzymales to kiedyś w ręku ale to już jest kawał housingu.
Taki przelicznik znalazłem to troche działa na wyobraźnię: 6cm2 = 0.41 A/R 7cm2 = 0.49 A/R 8cm2 = 0.57 A/R 9cm2 = 0.65 A/R 10cm2 = 0.73 A/R 11cm2 = 0.81 A/R 12cm2 = 0.89 A/R 14cm2 = 0.97 A R 15cm2 = 1.05 A/R 16cm2 = 1.13 A/R 17cm2 = 1.29 A/R 19cm2 = 1.37 A/R |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Brama - dlaczego ma byc przyduze?
Coobcio - ozesz sie przygotowac na naprawde duuuuuuuuuuuze moce ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Projekcik powolutku idzie do przodu wczoraj wieczorem wróciłem do lublina skąd przywiozłem ostatnie duperele do złożenia silnik tzn. oringi do uszczelnienia smoka i takiej tam rurki olejowej...
Dziś potraktuje jeszcze poduszki silnikowe klejem do szyb i zawożę motorownie do Andrzeja bardziej znanego jako OSA coby mi to ulokował pod maską, jeszcze tylko to koło zamachowe gdzieś mi zaginęło w akcji - na pocztę trzeba się wybrać może już jest... Ps. 16cm2 to już męski rozmiar nie ukrywam ![]() Ale skoro w Saabach to się sprawuje to czemu nie, kolektorek Motowydech wyspawa z ciut cieńszych rurek jak poprzedni tzn 42mm w miejsc 48,3mm i mam nadzieję że sensownie będzie to wstawało ![]() Pss. Stary numer GT przeglądałem i tam chłopaki wsadzili Holseta HX52 do Talona -to dopiero suszarka jak na silnik 2.0... Ciekawe jaką gorącą stronę zastosowali ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W sumie to nie zamierzam wydawać 2000zł na turbosprężarkę by zrobić tylko 500KM czy tam trochę więcej...
Właśnie dokonałem zakupu, mam nadzieję że słusznego: http://allegro.pl/show_item.php?item=1343801589 Tak na szybko sprawdziłem to ona ma wydajność ok 550KM i wstaje ciut gorzej jak HX35 no ale cena mówi sama za siebie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
z 8 lopatkami moze miec problem z 550KM, za to powinna wstawac lepiej niz z 7 lopatkami.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Coobcio, jakie żeliwo ma ten Holset z DAFa ? 16 czy wiecej ?
ta akurat ma mniej wydajny kompresor.. The 8blade hx35 has a 56mm compressor inducer. This is found on 1995-1998 cummins manual pickups. The compressor flows 52 lb/min according to the compressor map. The bolton BEP housing (0.55 a/r) is enough to push the limit of the compressor. There's several 500whp 8blade hx35 cars out there with the bolt on housing. It reaches 20+psi by 3500rpms in 3rd with 272 cams. Smaller cams would equal a faster spool speed in most cases. The 7blade hx35 has a 56mm compressor inducer. This is found on the 1999-2002 cummins manual pickups. The compressor flows 60lb/min according to the compressor map and logged results from a member here. The bolton BEP housing with the hx35 turbine wheel do not SEAM to have enough flow to really reach the potential of 60lb/min. But many have logged over 50lb/min so far and seen 500whp. The stock hx35 12cm^2 twinscroll turbine housing is a t3 flange housing. This mated to a NON-divided runner manifold has produced a 132mph trap speed with a full weight 1g AWD. This is about 600whp. So the flow is there with the stock housing if you use a non-divided manifold. The spool speed of the 7blade hx35 is similar to the 8blade hx35 with 20+ psi by 3500rpms in the bolton housing and by 4000rpms with the stock housing with a non-divided manifold. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Turbina za 500zł musi dawać radę do 500KM takie jest moje zdanie, dzisiaj już nie zdążyłem jej odebrać jutro tego dokonam.
Co do strony gorącej to jest to albo 16 albo 19 czyli takie troszkę sporawe jak do 2.0 ale bez przesady ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zawsze możesz psiknąć NX z dołu. Pozdro Coobcio, dobry wariat jesteś!
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zawsze możesz psiknąć NX z dołu. Pozdro Coobcio, dobry wariat jesteś! A moze by dalo rade wepchnac kompresor ,zeby z dolu troche turbo rozkrecal ? ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W planach mam jeszcze dorzucenie ECU Mastera by sobie zrobić procedurę startową i flat shifta coby nie zwalniać zanadto turbiny przy zmianie biegów i w zasadzie to by było na tyle.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
User Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Coś ten link z tym Saabem 900NG z Holsetem Super HX40 i dupką gorącą 16cm2 mi nie wyszedł, wklejam go ze swojego serwera:
![]() A także zamieszczam fotkę kolejnego modu coby pewnie przekazywać moce rzędu 500KM na asfalt, bez żadnego podskakiwania opony, mowa o profi zmodowanych poduszkach silnikowych na które poszło jakieś 15ml kleju do szyb: ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Tą pierwszą poduchę trzeba było ogarnąć z np.: delrinem w środku (chociaż klej do szyb i tak jest srylion razy lepszy od serii)
![]() ![]() A procedurę startową podobno idzie opanować na seryjnym kompie (na razie nie doszedłem jak) -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Szukałem też opcji procedury startu i podtrzymania turbo w seryjnym kompie ale jedynie dogrzebałem się do shif lighta i to dość rozbudowanego hehe tzn. dużo warunków można w nim ustawić no ale to nie to czego szukałem...
Saab jakby nie było ma dość rozbudowane ECU jak na auto z 94 roku, łącznie kontroluje każdy cylinder z osobna bowiem ma 4 czujniki stuku i dla poszczególnych garów sobie może osobno regulować sobie zapłon jak coś mu się nie podoba, a tą procedurę startu także powinien mieć, trzeba szukać jakiejś opcji odnośnie sprzęgła, ja na razie rozgryzłem jakieś 300 funkcji z blisko 500:P tak więc trochę jeszcze tego zostało a do nie wszystkich funkcji ma się dostęp podczas Real Time Tuningu... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 17:46 |