Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
k11
post Thu, 25 Nov 2010 - 11:23
Post #141


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(grzywaczewski @ Thu, 25 Nov 2010 - 09:56) *
Teraz licze na 250KM / 350Nm, docelowo do 400Nm jak najnizej.


Celem jest zupa trybowa czy żelazny deszcz? tongue.gif

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 25 Nov 2010 - 11:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
STRYJA
post Thu, 25 Nov 2010 - 14:15
Post #142


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





ja bym szedl w wieksza pojemnosc... im wyzsze obroty w mniejszej, imo wieksza szansa, ze cos sie sypnie.... a poza tym, ze wzgledu na mniejszego laga (ergo moment nizej) auto "przyjemniejsze w jezdzie "na codzien".... no chyba, ze ktos lubi sie odpychac na zasadzie nic, nic, nic... je(cool.gif,je., je....
za mniejsza pojemnoscia przemawia natomiast zwiekszenie skladki oc smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Thu, 25 Nov 2010 - 14:19
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





Stryja chciałeś chyba powiedzieć że za mniejszą pojemność przemawia mniejsza składka, ale z drugiej strony kto po zastosowaniu strokera leci do wydziału komunikacji i chwali sie że zwiększył se pojemność. tongue.gif

Piekielne maszyny te SAABy, szkoda tylko że to jest FWD, były wogóle produkowane SAABy 4x4??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Thu, 25 Nov 2010 - 15:39
Post #144


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Nie były ale są wink.gif Poza tym warto by było poszperać - wklejałem na forum wielokrotnie wykresy zarówno 2.0 i 2.3 o podobnych mocach. Wszystko zależy od wystrojenia i T. I nie sypnie się ani jedno ani drugie.


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 25 Nov 2010 - 22:10
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Idę w moc czyli nie robię puki co 2,3...
Kupię drugą 900NG to w niej przerobię silnik na 2,0 i dla zabawy sobie zrobię z 700Nm na jakimś Holsecie HX35 smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Fri, 26 Nov 2010 - 17:42
Post #146


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





a tak swoja droga Coobcio... Jaki jest sens robienia auta fwd z 700 nm?.... to pewnie na suchym zrywac bedzie na 4 biegu...... a na mokrym w ogole niejezdne....
no chyba zeby do tak calkiem juz sporej slawy (szanucek smile.gif ) "dokleic kolejną łatkę"...


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Fri, 26 Nov 2010 - 18:30
Post #147


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Jak już coobcio napisał trionic sprzyja zachowaniu trakcji...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Nov 2010 - 01:13
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mała fotorelacja z dnia dziś smile.gif

1. "Złyżwiona łyżwa":

330Tyś nalotu robi swoje, to akurat prowadnica od łańcuszka napędzającego wałki wyrównoważajace... Na szczęście pozbyłem się tego balansu coby troszkę lżej miał silnik i był niezawodny na wysokich obrotach...

2. Nowy OEM rozrządzik ale bez napędu balansu:


3. Oczyszczone i ubrane tłoki:


4. -//- korby w panewki:


5. Poskręcane jak należy - fajnie widać jak kiedyś hartowali wały, w nissanie takiego widoku nigdy nie dostrzegłem:


6. Widok od góry:


7. Wujek Erling w oczekiwaniu na łepetynę:


8. Łep w raz z wałkami się pojawił, nic tylko go skręcić na męskiego Elinga:


9. Dokręcanie główki - bez pomocy Remka i "Siurka" nie dało rady się obejść - Bardzo dziękuje Chłopaki !!


10. Nowe OEM zębatki dokręcone jak należy:


W wolnym czasie muszę oczyścić miskę olejową, wsadzić nowe uszczelniacze wału, wrzucić kolektorki i to by było na tyle...
Ps. Silnik mistrz łep kładzie się z wałkami, miska ma w sobie smoka...
Motorownię składa się bardzo przyjemnie i do tego w mgnieniu oka, jeszcze w niczym tak genialnie prostym w budowie nie utłuszczałem palców smile.gif

No i jak wam się podoba mój odświeżony Profi silniczek budowany na moce 500KM + ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Sat, 27 Nov 2010 - 10:23
Post #149


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





jakby jeszcze miała ładną bieliznę, leciałbym po pierścionek tongue.gif


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Sat, 27 Nov 2010 - 15:20
Post #150


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Mistrz.
Czy możesz napisać ile kosztuje nowy rozrząd (łańcuch, ślizgi, kółka wałków)?
Ciekawi mnie praca silnika bez wałków balansujących, po co je montowali do tego silnika? By pracował równiej niż 4cyl. bez nich?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Sat, 27 Nov 2010 - 16:31
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Świetna robota Coobcio!

Moce i moment będą zacne.


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Nov 2010 - 17:43
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dziękuje chłopaki za miłe słowa uznania smile.gif
Teraz w związku z tym że mam nie lada problem ze starą turbosprężarką której reklamacja się nie udała, chciałbym coś fajnego wsadzić coby starczyło chociaż pod te 500KM i było porównalnie lagliwego - poprzednie suszarka pełne doładowanie dawała mi od ok 5000-5200obr.min na ulicy...
Po głowie chodzi mi Holset HX35 - jakiego wybrać z jakim żeliwem wydechowym coby na tą moc wyrobiło i nie wstawało np. przy 6000obr.min, jakieś numery mile widzane, tym razem postanowiłem że nową kupię.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Sat, 27 Nov 2010 - 19:55
Post #153


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Oj Kuba, Kuba...

http://www.saablink.net/forum/performance-...d-9-3/34365.htm


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Nov 2010 - 20:59
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Miła lektura dziękuje... Chyba HX35 podejmę i kolektorek trzeba będzie wystrugać ale tym razem z rurek 38mm biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 27 Nov 2010 - 21:21
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Coobcio - dlaczegoe (wiem banalne pytanie, ale taki mam kaprys) nie uszczelki i sruby VictorReinz? Jakos ja osobiscie bardziej im ufam.

PS. HX35? Moze lepiej kub sobie jakąs japońską turbosprężarkę ;P


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Nov 2010 - 21:36
Post #156


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





http://allegro.pl/turbina-holset-iveco-eur...1335256688.html - Ta mi chodzi po głowie, poza alledrogo pan coś opuści, albo w używce poszukam za pół tej ceny...
To chyba najsensowniejsze rozwiązanie do w miarę bezlagliwych 500KM jakie mi przychodzi do głowy...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 27 Nov 2010 - 21:50
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jak dupa 12 to bierz.
Mozesz wziasc ze zintegrowany waste - mniej rzezby w kolekotrze, a potent na ogarniecie boostu jest.

A, no i nie bierz bron Boże regenerowanej. Paffcio zrobil 2000km i zabilo ja 1,7 bara. Teraz ma sie chyba troche lepiej, bo wytrzymuje 2,1. Za to nuwex u Hortexa, dawal rade i na 2,6


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Nov 2010 - 22:05
Post #158


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





http://www.home-turbo.com/trucks/iveco.asp - według tej strony wychodzi na to że to z 230Konnego Tectora czyli dupa chyba 12cm2 - idzie na tym zrobić 500KM ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 27 Nov 2010 - 22:54
Post #159


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Hortex ma dupe 12 i 500 wyszlo bez piardniecia smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brama
post Sun, 28 Nov 2010 - 18:26
Post #160


User
Dołączył: Sat, 03 January 2009





taka z dupą 12cm2 będzie Ci wstawać podobnie jak ten garrett chyba że zrobisz twin scrolla.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:26