![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Teraz licze na 250KM / 350Nm, docelowo do 400Nm jak najnizej. Celem jest zupa trybowa czy żelazny deszcz? ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
ja bym szedl w wieksza pojemnosc... im wyzsze obroty w mniejszej, imo wieksza szansa, ze cos sie sypnie.... a poza tym, ze wzgledu na mniejszego laga (ergo moment nizej) auto "przyjemniejsze w jezdzie "na codzien".... no chyba, ze ktos lubi sie odpychac na zasadzie nic, nic, nic... je(
![]() za mniejsza pojemnoscia przemawia natomiast zwiekszenie skladki oc ![]() ![]() ![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Stryja chciałeś chyba powiedzieć że za mniejszą pojemność przemawia mniejsza składka, ale z drugiej strony kto po zastosowaniu strokera leci do wydziału komunikacji i chwali sie że zwiększył se pojemność.
![]() Piekielne maszyny te SAABy, szkoda tylko że to jest FWD, były wogóle produkowane SAABy 4x4?? -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Nie były ale są
![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Idę w moc czyli nie robię puki co 2,3...
Kupię drugą 900NG to w niej przerobię silnik na 2,0 i dla zabawy sobie zrobię z 700Nm na jakimś Holsecie HX35 ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a tak swoja droga Coobcio... Jaki jest sens robienia auta fwd z 700 nm?.... to pewnie na suchym zrywac bedzie na 4 biegu...... a na mokrym w ogole niejezdne....
no chyba zeby do tak calkiem juz sporej slawy (szanucek ![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jak już coobcio napisał trionic sprzyja zachowaniu trakcji...
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mała fotorelacja z dnia dziś
![]() 1. "Złyżwiona łyżwa": ![]() 330Tyś nalotu robi swoje, to akurat prowadnica od łańcuszka napędzającego wałki wyrównoważajace... Na szczęście pozbyłem się tego balansu coby troszkę lżej miał silnik i był niezawodny na wysokich obrotach... 2. Nowy OEM rozrządzik ale bez napędu balansu: ![]() 3. Oczyszczone i ubrane tłoki: ![]() 4. -//- korby w panewki: ![]() 5. Poskręcane jak należy - fajnie widać jak kiedyś hartowali wały, w nissanie takiego widoku nigdy nie dostrzegłem: ![]() 6. Widok od góry: ![]() 7. Wujek Erling w oczekiwaniu na łepetynę: ![]() 8. Łep w raz z wałkami się pojawił, nic tylko go skręcić na męskiego Elinga: ![]() 9. Dokręcanie główki - bez pomocy Remka i "Siurka" nie dało rady się obejść - Bardzo dziękuje Chłopaki !! ![]() 10. Nowe OEM zębatki dokręcone jak należy: ![]() W wolnym czasie muszę oczyścić miskę olejową, wsadzić nowe uszczelniacze wału, wrzucić kolektorki i to by było na tyle... Ps. Silnik mistrz łep kładzie się z wałkami, miska ma w sobie smoka... Motorownię składa się bardzo przyjemnie i do tego w mgnieniu oka, jeszcze w niczym tak genialnie prostym w budowie nie utłuszczałem palców ![]() No i jak wam się podoba mój odświeżony Profi silniczek budowany na moce 500KM + ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
jakby jeszcze miała ładną bieliznę, leciałbym po pierścionek
![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Mistrz.
Czy możesz napisać ile kosztuje nowy rozrząd (łańcuch, ślizgi, kółka wałków)? Ciekawi mnie praca silnika bez wałków balansujących, po co je montowali do tego silnika? By pracował równiej niż 4cyl. bez nich? |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Świetna robota Coobcio!
Moce i moment będą zacne. -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dziękuje chłopaki za miłe słowa uznania
![]() Teraz w związku z tym że mam nie lada problem ze starą turbosprężarką której reklamacja się nie udała, chciałbym coś fajnego wsadzić coby starczyło chociaż pod te 500KM i było porównalnie lagliwego - poprzednie suszarka pełne doładowanie dawała mi od ok 5000-5200obr.min na ulicy... Po głowie chodzi mi Holset HX35 - jakiego wybrać z jakim żeliwem wydechowym coby na tą moc wyrobiło i nie wstawało np. przy 6000obr.min, jakieś numery mile widzane, tym razem postanowiłem że nową kupię. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Miła lektura dziękuje... Chyba HX35 podejmę i kolektorek trzeba będzie wystrugać ale tym razem z rurek 38mm
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Coobcio - dlaczegoe (wiem banalne pytanie, ale taki mam kaprys) nie uszczelki i sruby VictorReinz? Jakos ja osobiscie bardziej im ufam.
PS. HX35? Moze lepiej kub sobie jakąs japońską turbosprężarkę ;P -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
http://allegro.pl/turbina-holset-iveco-eur...1335256688.html - Ta mi chodzi po głowie, poza alledrogo pan coś opuści, albo w używce poszukam za pół tej ceny...
To chyba najsensowniejsze rozwiązanie do w miarę bezlagliwych 500KM jakie mi przychodzi do głowy... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak dupa 12 to bierz.
Mozesz wziasc ze zintegrowany waste - mniej rzezby w kolekotrze, a potent na ogarniecie boostu jest. A, no i nie bierz bron Boże regenerowanej. Paffcio zrobil 2000km i zabilo ja 1,7 bara. Teraz ma sie chyba troche lepiej, bo wytrzymuje 2,1. Za to nuwex u Hortexa, dawal rade i na 2,6 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
http://www.home-turbo.com/trucks/iveco.asp - według tej strony wychodzi na to że to z 230Konnego Tectora czyli dupa chyba 12cm2 - idzie na tym zrobić 500KM ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Hortex ma dupe 12 i 500 wyszlo bez piardniecia
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
User Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
taka z dupą 12cm2 będzie Ci wstawać podobnie jak ten garrett chyba że zrobisz twin scrolla.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:26 |