![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Przedstawiam swoje autko , jest to poliftowe S3 8L z końca 2002 w stanie kolekcjonerskim
![]() Modyfikacje : - Amorki Bilstein B6 na seryjnym springu - Seryjny silnik 1.8T BAM - Wtryskiwacze Bosch 550cc (CompSport) - Pompa paliwa Walbro zewnętrzna pod maską inline (CompSport) - Sprzęgło Sachs Performance na nowym dwumasie (FK serwis) - 3 calowy TIP z kwasówki (FWMotorSport) - Duuuży FMIC (FWMotorSport) - 3 calowy wydech z tylną puchą BN-pipes (FWMotorSport) wkrótce out ![]() - Kolektor wydechowy TwinScroll (FWMotorSport) - Turbosprężarka TD05-16G-9.8T (FWMotorSport) - Świece ori RS4 B5 - Strojenie Patryk (CompSport) - Moc 326 KM / 396NM Wykres : ![]() Tak wygląda : ![]() A tu jakieś fotki z prac : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Chciałem bardzo podziękować Danielowi z FWMotorSport za profi wyspawanie kolektora i założenie dmuchawki z miśka ![]() Oraz Patrykowi i Szymonowi z CompSport za idealnie perfekcyjne wystrojenie tego setupu oraz dużo przydatnych wskazówek podczas budowy projektu ![]() Auto daje niesamowitą przyjemność z jazdy , jedzie z dołu jak na seryjnej K04 , w ogóle nie czuje się że w aucie jest większe turbo. Generalnie wyszło tak jak chciałem , dół jak na K04 , góra prawie jak na GT2871R ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
fotki z prac później , bo widzę że nie można wrzucać z imageshack
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
zawsze mi sie podobaly te s3
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Fajne kreski.
Efekt końcowy praktycznie jak u mnie, tylko ciut wczesniej wstaje. Nawet mialem podobne przeładowanie przy 4100obr. ![]() ![]() Gratki !!! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Szybki spool to właśnie zasługa tych sprężarek z Evo. Będę swoją miło wspominał. Gratulacje samochodu, ładna robota.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Szybki spool to właśnie zasługa tych sprężarek z Evo. Będę swoją miło wspominał. Gratulacje samochodu, ładna robota. Dzięki , jestem z auta bardzo zadowolony , a spool tej turbiny jest naprawde fajny. Nawet na niskich biegach moge wcisnąć gaz przy 2.5tys obr i na nic nie czekam tylko ciągnie do przodu jak wsciekły ![]() Na wysokich komfortowo jezdzi się w trasie na 6 biegu w przedziale 2500-3500rpm. -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Zgodnie zobietnicą dorzuciłem fotki z prac nad projektem
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Ładnie. Na jakim doładowaniu taki wynik?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
dokładnie 1.25bara
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak to jezdzi ? Sprawdzales czasy ? Znajomy ma Ske w tym samym kolorze i od pewnego czasu mysli co by tu z nia zrobic:)
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
sprawdzałem vcds'em , ale bez cwieczenia startów (obija mi się troche wydech , musimy to poprawić) , 13.1 na ćwiartke to jedzie , myslę że 12.9 jest wykonalne jak poćwicze. Kamil , niech znajomy robi to samo co ja
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Ladny wynik jak na 1,25. Te TD05 z EVO sa zajebiste. Gratulacje!
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Fajny projekt.
Kolektor profi. To turbo z Evo było ściągane prosto z Japoni w stanie idealnym więc będzie długo służyć. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
ładny wydech. 2,5 cala ?? Widzę że jeden tłumik, nie jest za głośno??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
wydech jest pełnym przelotem na jednym tłumiku, całość o średnicy 3"
jeżeli chodzi o głośność jak dla mi jest ok, ale ja rzadko siedzę w środku ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
sami robiliscie adaptery pod te zaciski ??
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
dokładnie zaciski wyprodukowała firma brembo, adaptery wykonujemy samodzielnie- oczywiście jeżeli jest koś zainteresowany istnieje możliwość wykonania kolejnych zestawów,myślę ze to ciekawa alternatywa dla zacisków od s3 czy leona cupry
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
jak rozwiazaliscie sprawe downpipe? Moglbys zamiescic jakies foto jak wyglada? Bo miejsca malo a to wyjscie na wydech jest "masakryczne" Ale skoro u was sie zmiescilo to u mnie w mk3 tez powinienem to upchac:) Tym bardziej ze u ciebie idzie jeszcze wal:) Powiedz jeszcze jak z glosnoscia? jakie wymiary ma mniej wiecej ten tlumimk? Wszelkie info, fotki itd. moga byc na priv. pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy zycze
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:06 |