![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
gratuluje
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 October 2008 Skąd: Bielawa ![]() |
Przyjemnie lata, ile jakie sub posiada parametry?
Twoja technika jazdy pozostawia wiele do zyczenia ![]() -------------------- Czerwone sa szybsze.....Tak, tak, taktaktakkktakta
Corrado 1.8 20VT+ Audi UR Quattro 2.1 10VT Audi Coupe Quattro 2.2 20VT+ |
|
|
![]()
Post
#423
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
możesz podpis w tytule projektu zmienić z "marnych" 450 na 470 hehe
a swoją droga nie myślałem że bedziesz tak niszczył ponad 400 konne subarki ale widać że ośka robi swoje i że nie są to papierowe konie jak w innych znanych stajniach |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
A w jakich stajniach te papierowe konie, bo zamierzam oddać samochód w dobre ręce. Chce się wystrzec gafy. Mógłbyś podać konkrety ?
Autko naprawdę mocne. Gratuluję. |
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Zaczyna się
![]() Gratulacje już były, trafiłem akurat na moment jak Przemek auto od Patryka odbierał. Jedynie czego mogę życzyć to bezawaryjnej jazdy i radości z auta, a ta widać na filmie już chyba jest ![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak bedzie jeszcze raz wzmianka o papierowcyh koniach to osobiscie przejade sie dac komus w czache. Temat cichnie ale oczywiscie znow trzeba zaczac dmuchac w ognisko :/ Pawel po cholere to piszesz??
Swoja droga to leon ma az takiego laga ze subarak na depniecie gazu odskakuje dlugosc i trzeba gonic? No i dlaczego kierowca subaraka lapie tyle razy odcinke, normalnie jakby pierwszy raz jechal tym autem :/ -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
generalnie wzmianka była do firmy po której byście się nie spodziewali że robi wykresy zawyżając o kilkadziesiąt km (baaardzo znana firma w pl którą każdy zna) a wychodzi potem mniej i nie spodziewacie się o kim mówię dlatego dajmy spokój bo nie jest to aluzja do pana x czy y bo nie tyczy się to żadnego projektu 1.8t
![]() odnośnie laga no to niech Pat się wypowie czemu ,pomimo że ja wiem czemu bo rozmawiałem przez tel ale nie będę się tutaj wymądrzał bo to nie moje auto ani nie ja stroiłem:P |
|
|
![]()
Post
#429
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
to nie chodzi o laga w leonie tylko to STI ma strasznie mocne pierd...cie z tych 60 70 na godzinę..wręcz blyskawiczna reakcja na gaz..
|
|
|
![]()
Post
#430
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
W takim razie trzeba robić wyścigi samochodów od jednego tunera z tej samej hamowni.
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
ja bym sie po prostu pokusił o stwierdzenie, że trąbiący ma zawsze minimalną przewagę.. a to, że Sti ma konkretne pier..nięcie nawet z rolki, to inna sprawa.
Na filmie nie słychać odcinki w Sti. Przynajmniej ja nie słysze ![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no pamiętajmy właśnie ze 4 garnce i 1.8 to nie to samo co 6 i 2.5 więc wiadomo co szybciej napędzi wiatrak:P
odnośnie porównywania aut z jednej stajni to nie przesadzajmy...fajnie jest porównać konie made in x i made in y bo jest to jeszcze większa adrenalina:P bo nigdy nie można być pewnej wygranej czy przegranej bo już nie raz wynik wyścigu mnie zaskoczył ![]() |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Pat, jesteście mistrzami małego doładowania i dużej mocy. Po raz enty udowadniacie, że się da, SZOK. Peace
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT CYTAT(Pawel-2005 @ Sun, 13 Nov 2011 - 15:46) * 4 garnce i 1.8 to nie to samo co 6 i 2.5 Jakie 6 ?... cool.gif nie udało się zabłysnąć ![]() |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no dobra pomerdało mi się z tym 3 litrowym od tribeca bo ostatnio coś przy tym grzebałem a tam jest 6 garnców a zresztą każdy się może pomylić ale tak czy siak 2.5 to prawie o połowę większa pojemnośc ponadto to zależy jak kto ruszy:P
swoją drogą jestem ciekaw jaka jest różnica w wstawaniu miedzy gt3071r a gt35 (nie na wykresie ale tak w trakcie jazdy) bo na filmiku Rafałka z ex nicolasowym s4 nie było widać żeby s4 wystrzeliła do przodu z potem została:P fajnie by było kiedyś porównać te wszystkie auta w jednym miejscu w jednym czasie:P |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
to czy wystrzeli czy nie zależy z jakich obr. się rusza..... widocznie Przemek ruszył ze zbyt niskich i troche to trwało zanim go dopadł.
|
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jakie zmieny zaszły by wczesniej budowało doładowanie w stosunku do poprzedniego wykresu ?
Muszę jeszcze przewertować temat od początku bo nie mogę sie doszukać jakie tam turbo siedzi ![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
zmiany mechaniczne to kolektor dolotowy z home made na markowy:P naprawa na własny koszt "wystukanego" silnika no i zmiana osoby odpowiedzialnej za soft a efekt to taki że kiedyś był boost 2.2 bara 450km i żywotność silnika 2 tys a teraz jest boost 1.55bara 470km i żywotność X i myślę że prędko tego nie napiszę bo mam nadzieję że auto trochę nakręci tych tys km:) fakt że niuta w średnim zakresie jest troszkę mniej ale to zapewne jest tylko + bo trakcja lepsza napędy mniej dostają i auto dłużej ciągnie ale o odczuciach to niech właściciel coś napisze jakie są ;P
chyba nie trzeba dalej komentować który wariant wypada lepiej:)))) a odnośnie turbo to wszystko się zgadza tak jak kolega napisał |
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pytanie chyba bardziej do Compotów: wbudowane WG przy takich sprężarkach nie robią problemów z niestabilnościa boosta i spokojnie trzymają wymagane ciśnienia na takim poziomie?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 05:13 |