Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Leon 1.8 T ++, 1.55 b 472/490nm by CompSport
KubaFRS
post Mon, 17 Oct 2011 - 16:06
Post #401


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





Przemek dostał miesięczne wakacje...

Takie straty są przez to, że auto było hamowane na 5 biegu... wink.gif


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 17 Oct 2011 - 16:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Simon
post Mon, 17 Oct 2011 - 16:44
Post #402


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Ty, no jaj se nie rób bo straty na niższym biegu są niższe... (niższa prędkość) - ja pytam powaznie bo sam ze szperą miałem duzo problemów z utrzymaniem tego w linii prostej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Mon, 17 Oct 2011 - 17:43
Post #403


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





Nie mam pojęcia Simon, powtarzam to o co prosił mnie Przemek, żebym napisał wink.gif


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 17 Oct 2011 - 18:54
Post #404


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Przeciez wielkość strat na hamowniach rolkowych zależy tez od typu opon, ciśnienia w oponach, geometrii zawiasu no i (najbardziej) samej siły dociągnięcia do rolek...Wielkość mocno zmienna i to samo auto na dwóch hamowniach może mieć różne wyniki.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Mon, 17 Oct 2011 - 19:18
Post #405


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Fawor, proszę cię... 10% od normalnego wyniku dla tego samego auta (popatrz na poprzednie wykresy)jest jeszcze ok ale nie tyle - stąd moje pytanie co zostało zmienione w aucie.
Bo jeśli weźmiesz, że straty zostały zawyżone sztucznie o 60 KM (w co wątpię) to moc końcowa na kołach została zawyżona o tyle samo - dlatego szukam prostej odpowiedzi na pytanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 17 Oct 2011 - 20:07
Post #406


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Pamietaj, ze poprzednie wykresy były z hamowni drogowej. No i rozprawka o procentach..10? A dlaczego nie 13, 18 czy 28? Jakoś naukowo/empirycznie potwierdzone? No i rozmawiamy o mocy na silniku - straty nie mają nic do wyniku końcowego.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Tue, 18 Oct 2011 - 09:18
Post #407


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Favor: Strona pierwsza tematu są 2 wykresy tego auta (nawet z Mahy) i masz tam opory a straty mają i to dużo do wyniku końcowego....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 18 Oct 2011 - 09:24
Post #408


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Semislicki i 5bieg do takiej predkosci. Stad takie straty


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Tue, 18 Oct 2011 - 13:13
Post #409


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Przemo, widzę że wymiatasz. Fajne niskie doładowanie, piękne kreski (Pat - ukłony dla mistrza) do samiuśkiego końca.
Będzie fajnie zobaczyć jak Leoś fruwa i dostać solidnego i zasłużonego łupnia na S8 smile.gif

p.s. Szkoda tylko, że temat niszczą znawcy kresek oraz prawd piwem objawionych pod nieobecność właściciela sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Tue, 18 Oct 2011 - 18:12
Post #410


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





a dlaczego przemka nie ma z nami !? bo on sam chyba nie wie..


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Wed, 19 Oct 2011 - 11:37
Post #411


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(uczeszsie @ Tue, 18 Oct 2011 - 18:12) *
a dlaczego przemka nie ma z nami !? bo on sam chyba nie wie..

to jest dobre pytanie, bo jakoś nie widziałem aby pyszczył wogóle...



--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Oct 2011 - 19:26
Post #412


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Simon @ Tue, 18 Oct 2011 - 10:18) *
Favor: Strona pierwsza tematu są 2 wykresy tego auta (nawet z Mahy) i masz tam opory a straty mają i to dużo do wyniku końcowego....

no to napisz mi jaki mają wpływ na wynik końcowy mocy na silniku skoro są takie same przy rozpędzaniu i hamowaniu rolek?... rolleyes.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 19 Oct 2011 - 19:42
Post #413


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
no to napisz mi jaki mają wpływ na wynik końcowy mocy na silniku skoro są takie same przy rozpędzaniu i hamowaniu rolek?...


No i dodatkowo moc jest przeliczana i podawana na silniku, a nie na kołach wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Oct 2011 - 19:45
Post #414


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no właśnie od początku o tym mówie...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 19 Oct 2011 - 23:16
Post #415


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm kolejny mocny projekt i zaczynają się wywody a czemu a jak a dlaczego czemu tak mało nm itp bla bla...jednym słowem zaskoczyło mnie to że na tak niskim boost niut wyszedł bardzo poprawny i bardzo dobra moc...no i dziwne że teraz fmic już przy 1.5 bara nie daje rady a wcześniej przy 2.0+ dawał tongue.gif no ale już się domyślam jak dawał radę bo było widać efekty:P wiadomo już jaki fmic kupujesz?
ciekawe jak mój chinol sobie poradzi z podobym problemem bo z zewnatrz jest taki sam tylko ma zupełnie innaczej upakowane w środku blaszki i aż jestem ciekaw tongue.gif
już gratuluję wyniku i życzę CI Patrykowi aby przynajmniej jeszcze kolejne 1.8t ładnie stroił smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Fri, 11 Nov 2011 - 17:25
Post #416


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua







Uploaded with ImageShack.us


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 11 Nov 2011 - 17:31
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Wynik calkiem ok tylko szkoda ze to trwa tak strasznie dlugo


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Fri, 11 Nov 2011 - 17:34
Post #418


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





eee, już lata smile.gif


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 11 Nov 2011 - 20:35
Post #419


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 11 Nov 2011 - 17:31) *
Wynik calkiem ok tylko szkoda ze to trwa tak strasznie dlugo

Gdyby nie trzeba bylo poprawiac fuckupow mechanicznych to pewne bylo by szybciej.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Sat, 12 Nov 2011 - 01:27
Post #420


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





dzisiaj bylo chłodno to troche pojeździlim sobie i taki tam lajcikowy start biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif




smile.gif

oprócz tego udało się jeszcze coś nakręcić na niemieckiej autostradzie..






--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 09:29