![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Mi się wydaje że np. auto było strojone jak było zimno a teraz zrobiło się gorąco jakieś i niewłaściwie zadziałały korekty temepraturowe zrobiło się za ubogo, dochodziło do stuku, ECU cofało zapłon i w efekcie jeszcze bardziej wzrastało EGT i doszło do tego do czego doszło.... Z tego co pisze właściciel to już podczas powrotu z warsztatu miał EGT 1070 stopni, więc chyba problem temperatury i cofania zapłonu odpada. Chyba że od początku zapłon był zbyt mocno wycofany ? GTO juz kilkamascie jak nie kilkadziesiat lat zajmuje sie strojeniem i niesadze aby dopuścił sie takich błedów. Nawet jeśli byłoby to prawdą, to nie takim się zdarza... ![]() Wstrzymałbym się z wyciąganiem daleko idących wniosków, dopóki GTO nie wypowie się w temacie. Zdarzają się naprawdę dziwni klienci i potrafią różne kombinacje odstawiać po odebraniu auta. Zaczynając od zabaw z boostem, poprzez gmeranie przy zapłonie a kończąc na chłostaniu auta na trasie przez 300km bez EGT (gdzie wcześniej zarzekali się że auto jedynie okazjonalnie dostanie w palnik ze świateł 1,2) ![]() Nikogo nie bronię, ale zawsze lepiej poznać zdanie drugiej strony w temacie. -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
LOL Kosiniak, dzisiaj przeokrutnie dajesz rade... zdradź co tam bierzesz ![]() co ty, na diecie jestem ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
A więc tak: kosiniak przestań już bo nie mogę sobie spokojnie boksu obejrzeć
![]() Chester: GTO się nie wypowie, rozmawiałem z nim. Co do dziwnych klientów: parę lat temu sprzedałem moją Cordobę - wóz ewidentnie przygotowany na 1/4 mili. Jakąś godzinę po odjechaniu otrzymałem sms od nowego właściciela, że "zamykają szafę". Uprzedzałem - auto jest szybkie i dobrze wystrojone, ale nie wiem jak się zachowa przy dłuższej jeździe z prędkością maksymalną, bo nigdy tego nie sprawdzałem. Kolejną godzinę później był już telefon, że silnik zarzygany olejem... Zaczęły się pogróżki i takie tam. Tydzień wcześniej zrobiłem autem 800 km w drodze na i z zawodów... Oczywiście bezawaryjnie. |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
tak jest najlepiej. olac sprawe i znalesc wymówkę. niech dalej stroi samochody w lpg, chociaz widac bylo na ogolnym ze tez nie wychodzi . z reszta nie wazne. temat zamkniety
od jutra zbieram graty na nowy setup -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Zaraz zaraz - nikt nie powiedział, że to Twoja wina. Równie dobrze mógł zawinić układ paliwowy, na który ani Ty, ani tuner już nie mógł mieć wpływu.
Pamiętaj: szanuj tunera swego, bo możesz miec gorszego ![]() |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 February 2009 Skąd: W-wa/Ząbki ![]() |
A znam takich co go chwalą ![]() ja chwale Poniedzialka.. swoja Skoda ruchalem z rolki duuuzo mocniejsze auta.. rOBERTO795, robisz za obronce GTO?? ![]() -------------------- Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
w 1 silniku tez zawinil uklad ?po strojeniu bylo slychac ze turbo inaczej chodzi .i odme wywalilo. ;]
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
A ja mysle ze GTO powinien sie wypowiedziec w tym temacie. To nie pudelekkropkapl i przydalo by sie wyjasnienie drugiej trony.
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Się porobiło... Zamykam.
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 February 2009 Skąd: W-wa/Ząbki ![]() |
why?? dajmy szanse GTO..
-------------------- Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
|
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Zaraz zostane zlinczowany ze tez jestem obronca GTO ale nie istotne , wrocilem sobie po pracy do domku i tak sobie czytam. Po mimo iz naprawde polubilem przemka to uwazam ze troche Cie kolego ponioslo bo propozycja GTO byla troche inna niz tak ktora przedstawiles wszystkim tu zgromadzonym ( wdupiles sobie lekki tryb awaryjny - uzalanie sie nad soba i robienia z siebie pokrzywdzonego ). Uwazam ze popelniles blad nie dogadujac sie z Krzyskiem , bo mogles miec silnik odbudowany w ramach reklamacji . Sam wiesz ze lapales vmax pare razy lub parenascie razy ,przemysl sobie jeszcze raz wszystko i zadaj sobie pytanie czy tak na 100procent nie masz sobie nic do zarzucenia!!! Sam namawialem cie na moc i mowilem zeby wyjebac wynik ,ale przy uzytkowaniu takiego samochodu trzeba odrobine myslec i dwa razy sie zastanowic zanim odetnie sie auto na 6biegu!
ps Jezeli moj kibel sie posypie tak jak stalo sie to z twoim samochodem to nie bede mial do nikogo zalu , poniewaz gdy oddam samochod do gto chce miec wyjebanego maksa ! nie wkladam gt35 po to aby miec 350km ,chce sie miec bezpiecznie to powinno sie jezdzic seryjnym samochodem, bo tuning mechaniczny wiaze sie z ryzykiem . Owszem EGT 1070stopni w 20vt to bardzo duzo ,ale cos za cos. Uwazam ze gdyby zaplon byl z dupy to silnik rozlecialby sie wczesniej . Wracajac do GTO to z pewnoscia nie odniesie sie do tej sprawy poniewaz nie ma 5 lat i nie bedzie sie przekrzykiwal z Przymiek czy bylo tak czy srak. WYKAZAL INICJATYWE , CHCIAL ODBUDOWAC SILNIK . Wydaje mi sie ze to bardzo duzo ze strony tunera lecz niektorym to nie starcza ! I jeszcze taka mala refleksja odnosnie tego ze zawsze idzie trafic na gorszego tunera. Przymek zycze ci powodzenia i mam nadzieje ze tym razm bedziesz mial wystrojony silnik na 500km przy max egt 900stopni i doladowaniu 1bara ( i nawet nie zdajesz sobie sprawy ale w tym momencie musisz dokonac bardzo dobrego wyboru kolejnego stroiciela , bo jak nie daj Bog kolejny raz cos ci sie stanie z silnikiem i kolejny raz bedziesz sral na glowe temu kto stroil Twoj samochod , bedziesz malo wiarygodny i pewnie twoja przygoda z tuningiem sie zakonczy ). Jest pare osob z ktorymi nie nadaje na tym forum na tych samych falach bo opierdalaja mi dupe po innych forach ,ale po mimo to szanuje ich za to ze od poczatku do konca maja jednego tunera i nie mieszaja go z gownem jak cos nie wyjdzie !! koniec moich wypocin ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
I po raz kolejny dochodzimy to seedna tematu że nie tylko tuner to jest hu** złamany.
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ja nadal nie widzę winy właściciela uznając za prawdziwe stwierdzenie, że silnik prezentujący się takimi parametrami działa poprawnie. Wiem, ze takiego auta nie powinno sie katować do odciny na 6tce, chłodzić, uzywać z głową, no ale...nadal nie rozumiem tych słow "jest wszystko ok". Chyba, ze owner dostał wytyczne "jest ok na kilka przejazdów na ćwiartkę", bo może faktycznie jakby się uprzeć to te 100C ponad normę kucizna na klatę przyjmie..ale generalnie - to nie jest ok.
Spytam z drugiej strony - czy w każdym 20vt na 400+ trzeba się liczyc z EGT na poziomie 1000C? Naszych, zagranicznych, whatever..? -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
ja chwale Poniedzialka.. swoja Skoda ruchalem z rolki duuuzo mocniejsze auta.. rOBERTO795, robisz za obronce GTO?? ![]() Uwazam go za rozsądnego i madrego stroiciela. Ja na swoim setupie jeżdze 2 lata i nic sie nie dzieje. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Na prośbę założyciela tematu otwieram. Jeżeli ponowi się problem przerzucania się gównem z jednej strony na drugą to natychmiast to zamknę i wywalę do kosza.
|
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
póki co silnik złożony. Seat dostał w prezencie nowy kolektor ssacy. jak wystroje to sie pochwale tyle:)
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
no to czekamy na bezpieczne strojenie
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
będzie dobrze...myślę że odpowiedzialna osoba będzie stroić nasze motorki więc raczej bez obaw:)
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
pochwalcie się kto jest odpowiedzialny ??
skoro gto zaproponował odbudoę silnika co miał zrobić więcej ? kolektor sący potrafi dobrą robotę zrobić (wiem bo sam mam mało seryjny ) życzę powodzenia właściwego EGT i bez problemowej ekspaltacji |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 16:21 |