Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Leon 1.8 T ++, 1.55 b 472/490nm by CompSport
pajczaki
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:08
Post #241


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 February 2009
Skąd: W-wa/Ząbki





ja pier...e, kto cisnie auto z takim EGT?? gegali na Poniedzialka a dla mnie to jest dobry tuner.. ostrzegal - w zadnym wypadku nie palowac powyzej 950
jezeli GTO pozwolil na ciskanie autem pzry takim EGT jak opisujesz to total fuck up z jego strony (choc nie chce mi sie wierzyc..)

ps. u mnie jak Kreator mocy (jeszcze Bartek wtedy u niego robil) zmierzyl afr to zdziwiony byl jak to mozliwe, ze silnik nie splynal gdzie afr na benie byl rzedu 17-18. dlaczego tak sie nie stalo?? bo mialem EGT i jak temp szla na sporo ponad 900 to od razu odpuszczalem...


--------------------
Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:11
Post #242


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Wszystkie tłoki wyglądają tak samo?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:15
Post #243


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





a kto oddaje klientowi tak wystrojone auto . wczesniej ustawilem sobie warna na 980 i odpuszczalem. I jak mowie tyle razy pytalem czy jest bezpiecznie jak przekroczy. TAk ! to kto ma wiedziec lepiej niz on sam. on ma wiedze on ma doswiadczenie . tak samo jakbym kupil GTRa i musialbym znac kazda śrubkę zeby go palować? bez sensu płaci sie za cos to sie wymaga.


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:29
Post #244


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jakies pojecie nalezy chyba miec ,kapie olej nie jade dalej tylko naprawiam, swieci kontrolka badam sprawe, szczeze powoli wychodzi ze mlodzi gniewni co maja kase maja mocne auta i cwaniakuja a nie wiedza co to jest bagnet , nie bije konkretnie do ciebie wlascicielu tego mocnego 1,8T no ale wiesz troche zawiniles. A gto niech sie sam wypowie, warning w zegarach jest automatycznie chyba na 950stp w gauganach ustawiony wiec po cos on jest wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajczaki
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:29
Post #245


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 February 2009
Skąd: W-wa/Ząbki





CYTAT(przemekYelo @ Tue, 07 Jun 2011 - 17:15) *
a kto oddaje klientowi tak wystrojone auto . wczesniej ustawilem sobie warna na 980 i odpuszczalem. I jak mowie tyle razy pytalem czy jest bezpiecznie jak przekroczy. TAk ! to kto ma wiedziec lepiej niz on sam. on ma wiedze on ma doswiadczenie . tak samo jakbym kupil GTRa i musialbym znac kazda śrubkę zeby go palować? bez sensu płaci sie za cos to sie wymaga.


a nigdy nie posilkowales sie netem?? majac dlubane w ten sposob auto nie mozna posilac sie tylko swoim tunerem:)
nie bronie GTO - bron Panie Boze..
ale masz racje, to tuner ma wszystko wiedziec a nie Ty jako klient:)


--------------------
Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:29
Post #246


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Jezeli użytkownik auta sam dzwonił i się upewniał czy tak wystrojone auto można bezpiecznie katować i dostał na to pozwolenie to moim zdaniem sprawa jasna smile.gif Nie on jest przecież odpowiedzialny za funkcjonowanie motoru, tylko człowiek, ktory go składał i (a nawet PRZEDE WSZYSTKIM) stroił. Ja bym to chyba dał jakiemuś rzeczoznawcy i pociągnął sprawe dalej..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:31
Post #247


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





chyba napisalem ze zatrzymalem sprawdzilem dolalem i wrocilem do domu. a olej sprawdzalem niemal codziennie. zawiniłem w czym ? co ma olej do stukowego ? nie mam zadnych faktur ani zadnej umowy to raczej nic mi to nie da. chcialem zeby mechanike i strojenie robil jeden czlowiek zeby nie bylo potem zwalania winy

wskazniki mam stri


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:35
Post #248


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Mnie zastanawia dlaczego najbardziej ucierpiały tylko dwa cylindry. Ta świeca mi się też nie podoba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:37
Post #249


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





oczywiscie na vagu wyskoczyl czujnik antystukowy wysokie napiecie


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davekor
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:45
Post #250


User
Dołączył: Fri, 29 December 2006
Skąd: CB





CYTAT(k64 @ Tue, 07 Jun 2011 - 17:29) *
jakies pojecie nalezy chyba miec ,kapie olej nie jade dalej tylko naprawiam, swieci kontrolka badam sprawe, szczeze powoli wychodzi ze mlodzi gniewni co maja kase maja mocne auta i cwaniakuja a nie wiedza co to jest bagnet , nie bije konkretnie do ciebie wlascicielu tego mocnego 1,8T no ale wiesz troche zawiniles.

tzn co, jak juz odbierasz auto ktore ma prawie 300 wiecej jak fabryka to sprawdzasz olej co 50 km? chyba nie w tym rzecz... jesli bylo tak jak pisze wlasciciel leona to tuner zachowal sie niezbyt ok.. pamietam mojego leona ktory wysypal sie po kilku dniach, no moj boze stalo sie, uroki tuningow. tyle tylko ze Gulu podszedl do sprawy tak "przywoz auto, odstawiamy wszelkie inne i robimy twoje" i tak tez bylo, malo tego, nawet chcieli mi zwrocic koszty przyjazdow do i z wrocka. po tygodniu odebralem auto ktore katowalem 2 lata i nic sie nie wysypalo. i wszystkim zycze takich tunerow wink.gif oczywiscie nie znamy jeszcze 2 strony wiec nie ma co na kogos od razu wine zrzucac..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 07 Jun 2011 - 19:24
Post #251


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wogole ponad 2 bary ladowac to juz niezly ogien jest, to nie jest fabryka tylko przekroczona norma o wiele za duzo, mi nawet jak by tuner powiedzial 900 EGT jest ok to olewam sprawe i nie ciagne dalej. Zreszta przyczyn moze byc tysiace i prawdy mozna nigdy nie znalesc, glupi kawalek swiecy mogl odpasc przy 800 i zrobic burdel , a moze i odpadl z innej przyczyny itd. ALe stuk mogl byc bo czemu nie z 1000 innych przyczyn, a to regulator c. paliwa mogl sie zjebac i obnizyc cisnienie, a to paliwo ciulate, a moze tylko pech ... wink.gif To chyba tez kolejny przyklad na to ze ktos tak troche testuje sprzet na max wydajnosc i oczekuje bezawaryjnej jazdy.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 07 Jun 2011 - 19:33
Post #252


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Jakie pole manewru ma ten sterownik w cofaniu zapłonu w razie stuku ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 07 Jun 2011 - 19:50
Post #253


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





A ja mam takie pytanie ogolne, czy takie spustoszenie w silniku dzieje sie nagle podczas jednego wcisniecia gazu? Czy to moze byc proces stopniowy?
Tez nie bronie tunera ani nie trzymam strony poszkodowanego, ale da sie zakatowac nawet seryjne auto a co dopiero takie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Tue, 07 Jun 2011 - 19:58
Post #254


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Przy takim wysileniu silnika stosuje się termopary na każdy cylinder. Duże wysilenie i obciążenie ( masa pojazdu) go zabiło. Błąd też leży po stronie konstruktorów głowicy, że nie przewidzieli, by zdążyła odprowadzić tyle ciepła.
No i coś chyba nie tak z listwą wtryskową bo cylindry płonęły w kierunku regulatora ciśnienia. Znowu Niemcy żle zaprojektowali, kolejny element, ale pewnie nie brali pod uwagę, że ktoś tam wstawi wtryski 600 coś tam i puści je pełną parą.
Szkoda. Wtrysk wody zapewne trochę by pomógł.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Tue, 07 Jun 2011 - 19:59
Post #255


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Obejzalem po pracy te fotki dokladniej. Fajnie to wyglada, ciekawy pacjent. Wiecej dokladnych fotek ?

Zawory wydechowe wygladaja jakby padly przez zbyt pozny zaplon / nieszczelnosc miedzy zaworem a gniazdem, po powstaniu "przetoki" gorace spaliny wypalily juz sobie droge. Napewno byly bardzo obciazone termicznie a ten dodatkowy uplyw zwiekszyl punktowo obciazenie - unfall. Jak na moje oko to ten silnik u progu smierci, kwilac, dalej byl batem poganiany.

Szkoda ze mi sie tak nie udalo nigdy zabic silnika mojego smile.gif Nawet z krzywymi zaworami po grzecznej testowej przepalce nic takiego nie bylo i wrocil do domu.

Zawory chlodzone sodem czy zwykle ?


Squish band bylo zmniejszane czy komora spalania byla poglebiana ? Zmniejszanie squish band to zwykle glupii pomysl (ofc nie mowie tu o podcieciu przy zaworach dolotowych co by powietrze mialo gdzie leciec).

*edit*

Jaki tam byl termostat ? Progresja uszkodzen 1-4 cylinder wyglada jakby po prostu bidula sie przegrzala z braku mozliwosci odprowadzenia ciepla.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 07 Jun 2011 - 20:13
Post #256


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(berkut @ Tue, 07 Jun 2011 - 20:59) *
Jaki tam byl termostat ? Progresja uszkodzen 1-4 cylinder wyglada jakby po prostu bidula sie przegrzala z braku mozliwosci odprowadzenia ciepla.

Czyli nie tylko ja o tym myślałem...
BTW teoria z wadliwą świecą jest również na miejscu. U mnie w Cordobie przy dużym strzale z podtlenku poprostu odpadł kawałek JEDNEJ świecy. Pozostałe trzy były ok, a więc tak też się zdarza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Tue, 07 Jun 2011 - 20:35
Post #257


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Kolektor faworyzowalby 3 i 4 cylinder jako dwa ktore maja najciezsze uszkodzenia pozostawiajac 1 i 2 dobrym stanie. Przynajmniej tyle mozna wywnioskowac na podstawie wielu analiz CFD ktore sieja sie po necie. Tutaj jest to doslownie liniowe, przynajmniej ogladajac te fotki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 07 Jun 2011 - 20:35
Post #258


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Przy takim wysileniu silnika stosuje się termopary na każdy cylinder. Duże wysilenie i obciążenie ( masa pojazdu) go zabiło. Błąd też leży po stronie konstruktorów głowicy, że nie przewidzieli, by zdążyła odprowadzić tyle ciepła.
No i coś chyba nie tak z listwą wtryskową bo cylindry płonęły w kierunku regulatora ciśnienia. Znowu Niemcy żle zaprojektowali, kolejny element, ale pewnie nie brali pod uwagę, że ktoś tam wstawi wtryski 600 coś tam i puści je pełną parą.
Szkoda. Wtrysk wody zapewne trochę by pomógł.


Ty pająk jesteś pierdolnięty czy tylko udajesz takiego imbecyla ? Jak ciebie czytam to mnie ręce opadają !!!

CYTAT
Jakie pole manewru ma ten sterownik w cofaniu zapłonu w razie stuku ?


Przeokrutnie wielkie ! o ile się tego nie wyłączy/uśpi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Tue, 07 Jun 2011 - 20:39
Post #259


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa







1 cyl



sory ze marna jakosc ale robione tel bo aparat sie rozladowal


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 07 Jun 2011 - 21:06
Post #260


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(syncros @ Tue, 07 Jun 2011 - 20:50) *
A ja mam takie pytanie ogolne, czy takie spustoszenie w silniku dzieje sie nagle podczas jednego wcisniecia gazu? Czy to moze byc proces stopniowy?

oczywiście, że stopniowy, ale podkreślano już to kilka razy od początku tematu - właściciel miał na to przyzwolenie!

Berkut - niedziwne, że bidula nie miała jak odprowadzać ciepła, skoro zapodano jej na tłoki mieszanke, dzięki której na wyjściu było o jakieś 200C za dużo, niż być powinno. Nawet jeśli głowica jest źle obrobiona to nie jest to przyczyną - można było występujący efekt zminimalizować na poziomie strojenia - zmniejszając oczywiście doładowania i w efekcie moc...a tu mega ciepło i mega późno - vide stan zaworów.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 September 2025 - 06:38