![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 February 2009 Skąd: W-wa/Ząbki ![]() |
ja pier...e, kto cisnie auto z takim EGT?? gegali na Poniedzialka a dla mnie to jest dobry tuner.. ostrzegal - w zadnym wypadku nie palowac powyzej 950
jezeli GTO pozwolil na ciskanie autem pzry takim EGT jak opisujesz to total fuck up z jego strony (choc nie chce mi sie wierzyc..) ps. u mnie jak Kreator mocy (jeszcze Bartek wtedy u niego robil) zmierzyl afr to zdziwiony byl jak to mozliwe, ze silnik nie splynal gdzie afr na benie byl rzedu 17-18. dlaczego tak sie nie stalo?? bo mialem EGT i jak temp szla na sporo ponad 900 to od razu odpuszczalem... -------------------- Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wszystkie tłoki wyglądają tak samo?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
a kto oddaje klientowi tak wystrojone auto . wczesniej ustawilem sobie warna na 980 i odpuszczalem. I jak mowie tyle razy pytalem czy jest bezpiecznie jak przekroczy. TAk ! to kto ma wiedziec lepiej niz on sam. on ma wiedze on ma doswiadczenie . tak samo jakbym kupil GTRa i musialbym znac kazda śrubkę zeby go palować? bez sensu płaci sie za cos to sie wymaga.
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jakies pojecie nalezy chyba miec ,kapie olej nie jade dalej tylko naprawiam, swieci kontrolka badam sprawe, szczeze powoli wychodzi ze mlodzi gniewni co maja kase maja mocne auta i cwaniakuja a nie wiedza co to jest bagnet , nie bije konkretnie do ciebie wlascicielu tego mocnego 1,8T no ale wiesz troche zawiniles. A gto niech sie sam wypowie, warning w zegarach jest automatycznie chyba na 950stp w gauganach ustawiony wiec po cos on jest
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 February 2009 Skąd: W-wa/Ząbki ![]() |
a kto oddaje klientowi tak wystrojone auto . wczesniej ustawilem sobie warna na 980 i odpuszczalem. I jak mowie tyle razy pytalem czy jest bezpiecznie jak przekroczy. TAk ! to kto ma wiedziec lepiej niz on sam. on ma wiedze on ma doswiadczenie . tak samo jakbym kupil GTRa i musialbym znac kazda śrubkę zeby go palować? bez sensu płaci sie za cos to sie wymaga. a nigdy nie posilkowales sie netem?? majac dlubane w ten sposob auto nie mozna posilac sie tylko swoim tunerem:) nie bronie GTO - bron Panie Boze.. ale masz racje, to tuner ma wszystko wiedziec a nie Ty jako klient:) -------------------- Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jezeli użytkownik auta sam dzwonił i się upewniał czy tak wystrojone auto można bezpiecznie katować i dostał na to pozwolenie to moim zdaniem sprawa jasna
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
chyba napisalem ze zatrzymalem sprawdzilem dolalem i wrocilem do domu. a olej sprawdzalem niemal codziennie. zawiniłem w czym ? co ma olej do stukowego ? nie mam zadnych faktur ani zadnej umowy to raczej nic mi to nie da. chcialem zeby mechanike i strojenie robil jeden czlowiek zeby nie bylo potem zwalania winy
wskazniki mam stri -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Mnie zastanawia dlaczego najbardziej ucierpiały tylko dwa cylindry. Ta świeca mi się też nie podoba.
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
oczywiscie na vagu wyskoczyl czujnik antystukowy wysokie napiecie
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 Skąd: CB ![]() |
jakies pojecie nalezy chyba miec ,kapie olej nie jade dalej tylko naprawiam, swieci kontrolka badam sprawe, szczeze powoli wychodzi ze mlodzi gniewni co maja kase maja mocne auta i cwaniakuja a nie wiedza co to jest bagnet , nie bije konkretnie do ciebie wlascicielu tego mocnego 1,8T no ale wiesz troche zawiniles. tzn co, jak juz odbierasz auto ktore ma prawie 300 wiecej jak fabryka to sprawdzasz olej co 50 km? chyba nie w tym rzecz... jesli bylo tak jak pisze wlasciciel leona to tuner zachowal sie niezbyt ok.. pamietam mojego leona ktory wysypal sie po kilku dniach, no moj boze stalo sie, uroki tuningow. tyle tylko ze Gulu podszedl do sprawy tak "przywoz auto, odstawiamy wszelkie inne i robimy twoje" i tak tez bylo, malo tego, nawet chcieli mi zwrocic koszty przyjazdow do i z wrocka. po tygodniu odebralem auto ktore katowalem 2 lata i nic sie nie wysypalo. i wszystkim zycze takich tunerow ![]() |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
wogole ponad 2 bary ladowac to juz niezly ogien jest, to nie jest fabryka tylko przekroczona norma o wiele za duzo, mi nawet jak by tuner powiedzial 900 EGT jest ok to olewam sprawe i nie ciagne dalej. Zreszta przyczyn moze byc tysiace i prawdy mozna nigdy nie znalesc, glupi kawalek swiecy mogl odpasc przy 800 i zrobic burdel , a moze i odpadl z innej przyczyny itd. ALe stuk mogl byc bo czemu nie z 1000 innych przyczyn, a to regulator c. paliwa mogl sie zjebac i obnizyc cisnienie, a to paliwo ciulate, a moze tylko pech ...
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Jakie pole manewru ma ten sterownik w cofaniu zapłonu w razie stuku ?
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
A ja mam takie pytanie ogolne, czy takie spustoszenie w silniku dzieje sie nagle podczas jednego wcisniecia gazu? Czy to moze byc proces stopniowy?
Tez nie bronie tunera ani nie trzymam strony poszkodowanego, ale da sie zakatowac nawet seryjne auto a co dopiero takie. |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Przy takim wysileniu silnika stosuje się termopary na każdy cylinder. Duże wysilenie i obciążenie ( masa pojazdu) go zabiło. Błąd też leży po stronie konstruktorów głowicy, że nie przewidzieli, by zdążyła odprowadzić tyle ciepła.
No i coś chyba nie tak z listwą wtryskową bo cylindry płonęły w kierunku regulatora ciśnienia. Znowu Niemcy żle zaprojektowali, kolejny element, ale pewnie nie brali pod uwagę, że ktoś tam wstawi wtryski 600 coś tam i puści je pełną parą. Szkoda. Wtrysk wody zapewne trochę by pomógł. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Obejzalem po pracy te fotki dokladniej. Fajnie to wyglada, ciekawy pacjent. Wiecej dokladnych fotek ?
Zawory wydechowe wygladaja jakby padly przez zbyt pozny zaplon / nieszczelnosc miedzy zaworem a gniazdem, po powstaniu "przetoki" gorace spaliny wypalily juz sobie droge. Napewno byly bardzo obciazone termicznie a ten dodatkowy uplyw zwiekszyl punktowo obciazenie - unfall. Jak na moje oko to ten silnik u progu smierci, kwilac, dalej byl batem poganiany. Szkoda ze mi sie tak nie udalo nigdy zabic silnika mojego ![]() Zawory chlodzone sodem czy zwykle ? Squish band bylo zmniejszane czy komora spalania byla poglebiana ? Zmniejszanie squish band to zwykle glupii pomysl (ofc nie mowie tu o podcieciu przy zaworach dolotowych co by powietrze mialo gdzie leciec). *edit* Jaki tam byl termostat ? Progresja uszkodzen 1-4 cylinder wyglada jakby po prostu bidula sie przegrzala z braku mozliwosci odprowadzenia ciepla. |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jaki tam byl termostat ? Progresja uszkodzen 1-4 cylinder wyglada jakby po prostu bidula sie przegrzala z braku mozliwosci odprowadzenia ciepla. Czyli nie tylko ja o tym myślałem... BTW teoria z wadliwą świecą jest również na miejscu. U mnie w Cordobie przy dużym strzale z podtlenku poprostu odpadł kawałek JEDNEJ świecy. Pozostałe trzy były ok, a więc tak też się zdarza. |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Kolektor faworyzowalby 3 i 4 cylinder jako dwa ktore maja najciezsze uszkodzenia pozostawiajac 1 i 2 dobrym stanie. Przynajmniej tyle mozna wywnioskowac na podstawie wielu analiz CFD ktore sieja sie po necie. Tutaj jest to doslownie liniowe, przynajmniej ogladajac te fotki.
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Przy takim wysileniu silnika stosuje się termopary na każdy cylinder. Duże wysilenie i obciążenie ( masa pojazdu) go zabiło. Błąd też leży po stronie konstruktorów głowicy, że nie przewidzieli, by zdążyła odprowadzić tyle ciepła. No i coś chyba nie tak z listwą wtryskową bo cylindry płonęły w kierunku regulatora ciśnienia. Znowu Niemcy żle zaprojektowali, kolejny element, ale pewnie nie brali pod uwagę, że ktoś tam wstawi wtryski 600 coś tam i puści je pełną parą. Szkoda. Wtrysk wody zapewne trochę by pomógł. Ty pająk jesteś pierdolnięty czy tylko udajesz takiego imbecyla ? Jak ciebie czytam to mnie ręce opadają !!! CYTAT Jakie pole manewru ma ten sterownik w cofaniu zapłonu w razie stuku ? Przeokrutnie wielkie ! o ile się tego nie wyłączy/uśpi |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A ja mam takie pytanie ogolne, czy takie spustoszenie w silniku dzieje sie nagle podczas jednego wcisniecia gazu? Czy to moze byc proces stopniowy? oczywiście, że stopniowy, ale podkreślano już to kilka razy od początku tematu - właściciel miał na to przyzwolenie! Berkut - niedziwne, że bidula nie miała jak odprowadzać ciepła, skoro zapodano jej na tłoki mieszanke, dzięki której na wyjściu było o jakieś 200C za dużo, niż być powinno. Nawet jeśli głowica jest źle obrobiona to nie jest to przyczyną - można było występujący efekt zminimalizować na poziomie strojenia - zmniejszając oczywiście doładowania i w efekcie moc...a tu mega ciepło i mega późno - vide stan zaworów. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 September 2025 - 06:38 |