![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Przemek, zdjąłeś głowicę? Chętnie bym się nawymądrzał, i w dodatku nie jestem sam
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Kraków ![]() |
dalej nic nie wiadomo
![]() -------------------- SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
prosze o to fantazja mojego bylego "tjunera" pozniej opisze cala hisotrie bo okazala sie niezlym "drutem"
jakby ktos pytal o egt to 1070 max ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 Skąd: CB ![]() |
ohoho.. niezly jubel
![]() |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Knock knock
![]() |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
niezła sieczka
![]() -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Ale stukało
![]() -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
prawda jest taka ze nie jest w stanie opisac co sie dokladnie stalo bo zaplacil kase i chcial mnie w ch&j koni (ale tak naprawde nie ma zupelnie o tym pojecia), udalo sie to bo koni bylo sporo jak na 20vt ,ale takie auto trzeba umiec tez uzytkowac , udupczal je miesiac czasu dzien w dzien i nic sie nie dzialo.... zapalil sie poziom oleju to tez kolega nie mial specjalnej potrzeby dolania , pojechal sobie dalej . Przemek rece opadaja chlopie . Po mimo iz na tuning nikt nie daje gwarancji GTO chcial naprawic to co sie stalo ,a ty miales to w dupie , chyba skladal ci pare razy propozycje ze naprawi motor ?? Wspolczuje kolejnemu tunerowi ktory bedzie robil Twoje auto !! zobaczymy jak pojezdzisz dlugo po naprawie motoru , mysle ze dla ciebie szkoda serii 179km bo pewnie i to bys zakatowal !!!
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
wina po dwóch stronach - egt nie powinno w zadnym wypadku wynosik 1070C, ale tez po zauwazeniu takiego stanu auto nie powinno byc upalane.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Oho, idę po popcorn, bo będzie się działo! Tak na marginesie - jaki wpływ na tą awarię mógł mieć "eksperyment" z komorą spalania, o którym właściciel wspominał kilka stron wcześniej? Powiekszenie powinno zapobiedz stukaniu. Natomiast pozostawienie jakis ostrych krawedzi ktore niezbyt szybko wychladzaja wiekszej powierzchni może właśnie powodować stukowe. Ale tego to juz sie raczej nie dowiemy. Szkoda tego motoru. Wiadomo ryzyko zawsze jest. Broń Boże nie oskarżam ale czy to prawda z tymi dolewkami oleju itp bo to też daje do myślenia troche ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
hahaha dobre panie Mądry juz opisuje cała przygode .
po odbiorze auta wracajac do domu po wrzuceniu 5 biegu 3 tys zaczyna sie ksztusic tak jakby zaplon wypadał egt roslo strasznie . za telefon dzwonie czy to jest bezpieczne tak wszystko jest ok nie masz sie czym martwic . Wiec ja pewny ze wszystko jest ok nic nie podejrzewałem . dzien pozniej pojechałem na kanał i sie przerazilem . ![]() wszedzie olej . łapa jak widac na ładnych podkladkach i mega mocnej srubie . pytam co to jest? no taki blok :/ trudno przemilczałem stało sie oczywiscie nic wczesniej nie wiedzialem o tym . ale mniejsza z tym. pojechałem na poprawke okazało sie ze uszczelka pod pokrywa zaworów cieknie .ok zrobione. i wydech mialem do poprawy bo siatka sie skurczyła myslelismy ze wlasnie dlatego bylo duze egt myslalem ze sie cos zmniejszy ale wracajac z Colem 2 bieg pizda i egt 1070 ![]() na drugi dzien dzwonie czy tak ma byc czy to jest bezpieczne ? tak wszystko ok duze doladowanie duze egt . wczesniej proponowalem zeby go podlac i zmniejszyc egt ale nie bo straci moc w całym zakresie ale pomimo to chcialem sie na to zdecydowac i miec mniej mocy a bezpieczenstwo. nastepnego dnia w sobote zaswiecila mi sie kontrolka oleju . zatrzymalem sie patrze niski stan dolałem i wrocilem wolno do domu . nastepnego dnia norauto i zakupilem olej . zalałem. po czym w niedziele stalo sie to co widac na zdjeciach . po przyjechaniu na warsztat wchodze pod samochod a tam wydech w oleju itd. ![]() dlatego uciekał bo spływ oleju nie byl dokrecony. Pytałem w czasie prac czy mam jakas gwarancje tak 300% fabryki...No to elegnacko . ale na dolot i wydech masz . Owszem próbowałem sie dogadac ale uslyszałem tak smieszna propozycje ze rece opadaja. przywiez załatwie 5 zaworow 2 tłoki da sie nowe i bedzie hulał .podziekowalem za to bo nie chce kolejnego druta . co tu duzo mowic zawiodlem sie i tyle mialem zaufanie i sie przejechałem . Bo zamiast szukac przeplywu to stroiciel mial w glowie tylko boost i nic wiecej. ładowane bylo w max 2.16bar. chcial zrobic wynik ale mu sie nie udało tylko szkoda ze ja musze za to wszystko placic . ciekawe czy 1 silnik tez wypluł korbe z mojej winy. mam nadzieje ze to bedzie nauczka dla innych zeby spisywac umowe co sie robi w aucie i za co sie płaci -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
Oho, idę po popcorn, bo będzie się działo! Tak na marginesie - jaki wpływ na tą awarię mógł mieć "eksperyment" z komorą spalania, o którym właściciel wspominał kilka stron wcześniej? powiekszenie mialo na celu polepszenie przepływu -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
Mówiąc szczerze to boost w maxie był 2.23...
-------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów ![]() |
przemek to ile czasu po odebraniu cieszyłeś sie autem, 3 dni ?
edit: ah nie doczytałem wcześniejszego, było na poprawkach. czyli miesiąc jeździłeś na tym setupie ? |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
wiecej ale opisalem ogolnie bo nie bede pisal co robilem kazdego dnia . z 2 tygodnie sie cieszylem moze mniej .
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 Skąd: Żywiec ![]() |
A co się stało z 1 silnikiem bo przejrzałem cały temat i nic nie znalazłem...?
Wyszła korba na setupie 226,8KM 343,1NM ? |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
korbe wywalilo przez blok. podobno silnik byl skladak i takiej wersji sie trzymam ;]
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Jakie egt było gdy silnik stracił kompresje ? Nie było słychać stuków ? Ciekawe czy wtrysk wody uchronił by silnik przed taką awanturą .
przykra sprawa pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Tak czy inaczej niski stan oleju nie mógł mieć wpływu na pojawianie się spalania stukowego. Jeżeli już, to jak już ktoś wspomniał, prędzej te krawędzie w komorze dały taki efekt.
Szczerze mówiąc, znam GTO od lat i nigdy nie doświadczyłem u niego dążenia do max mocy za wszelką cenę. Bardzo często to On mnie sprowadzał na ziemię gdy chciałem więcej koksu ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 18:37 |