Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Leon 1.8 T ++, 1.55 b 472/490nm by CompSport
TJung
post Wed, 01 Jun 2011 - 20:30
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





No chyba nie łudzicie się że coś innego niż zawór?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Jun 2011 - 20:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wujek_kamil
post Wed, 01 Jun 2011 - 20:32
Post #202


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Ja bym się jeszcze łudził o pierścienie albo tłok jeśli nie jest kuty(nie czytałem całego tematu). Miałem podobnie...


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 01 Jun 2011 - 20:54
Post #203


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Jakie w końcu miałeś EGT przy bucie? Bo jak rozmawialiśmy na Cargo to z tego co mówiłeś było dość wysokie...


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Thu, 02 Jun 2011 - 00:03
Post #204


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





nie ma co gdybac jutro bede wiedział


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Thu, 02 Jun 2011 - 00:07
Post #205


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





Czekamy na info...


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 02 Jun 2011 - 01:24
Post #206


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





TOMEKK ma racje (na 99procent pogilelo zawory) , albo udupil sie klinek na kolku od walkow ,albo poluznila sie sruba na wale ktora byla przykrecona na mega mocny klej !! Wszystko sie pewnie wyjasni po sciagnieciu glowicy .

ps Pierscienie to pewnie nie sa bo na dwoch pozostalych cylindrak kompresja jest ksiazkowa !!!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 02 Jun 2011 - 01:44
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm niema co gdybac według mnie...rozbierze się to się zobaczy...no i warto było by znaleźc przyczynę...będzie dla potomnych...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 02 Jun 2011 - 15:24
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





pogiete zawory jeśli bardzo nie poharatały tłoków dają jeszcze szanse na odbudowe silnika . Tak mi sie wydaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 02 Jun 2011 - 17:04
Post #209


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





W 1.8t zawory sa z 'plasteliny' , jest szansa że dol przetrwał. Czekamy na info.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Thu, 02 Jun 2011 - 17:23
Post #210


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





wielka szkoda...mam nadzieje ze nic powaznego...a ja się martwiłem ze mi suszara padla...

powodzonka życze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 02 Jun 2011 - 17:28
Post #211


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm wejdźcie na 1 stronę i tam jest opisany cały projekt także z obecnym setupem ..ani zawory ani tłoki ani korby nie były tam seryjne...więc nic tam nie było z plasteliny ..ale przyczyna chyba jest już znana lecz niech właściciel to opisze albo osoba do tego kompetentna ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Thu, 02 Jun 2011 - 18:15
Post #212


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Ja stawiam na wypalony tłok, Egt, ostre zapłony, poczyniły swoje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 02 Jun 2011 - 18:27
Post #213


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Pawel-2005 @ Thu, 02 Jun 2011 - 17:28) *
hmm wejdźcie na 1 stronę i tam jest opisany cały projekt także z obecnym setupem ..ani zawory ani tłoki ani korby nie były tam seryjne...więc nic tam nie było z plasteliny ..ale przyczyna chyba jest już znana lecz niech właściciel to opisze albo osoba do tego kompetentna ...

+1 racja, mój błąd. Miałem na myśli serie, a tutaj byly inne zawory.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Thu, 02 Jun 2011 - 21:49
Post #214


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





na pierwszej stronie nie znalazłem informacji że zawory są inne niż seryjne.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Thu, 02 Jun 2011 - 22:52
Post #215


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





na fotkach bloku tłoki wyglądają na dość ciasno spasowane...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 02 Jun 2011 - 23:10
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





blagam...ocena pasowanie po fotach? Faktycznie zauważysz czy byly zrobione na 0,07 czy 0,05 smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 02 Jun 2011 - 23:12
Post #217


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm jak na ogólnej fotce silnika można zobaczyć czy pasowanie tłoka jest np na 0.1mm czy np 0.3mm ( wartości strzelam na pałe bo nie wnikałem jakie pasowania mają kute tłoki ) ale tych 0.2mm chyba się nie da zobaczyć na żywo gołym okiem a co mówiąc na takiej fotce....


widzę że kolega wyżej już napisał to samo co ja:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Thu, 02 Jun 2011 - 23:26
Post #218


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Nie doczytałem nic o pasowaniu tłoka więc największe znaczenie w tym zdaniu ma "pytajnik".. z tym zdjęciem rzeczywiście popłynąłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 03 Jun 2011 - 11:11
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Thu, 02 Jun 2011 - 23:10) *
blagam...ocena pasowanie po fotach? Faktycznie zauważysz czy byly zrobione na 0,07 czy 0,05 smile.gif


smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Fri, 03 Jun 2011 - 15:40
Post #220


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





no i co tam się zadziało?
jaka przyczyna fakapu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 16:23