![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
No i 300KM pożarło 450KM. Pytanie jeszcze jak bardzo, bo może tam była przepaść.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
widze, że robi się mocno amerykańsko - auta nie są już robione, zeby były szybkie od 0 tylko specjalnie pod wyjazdy na hajłeje i wyścigi only z rolky, bo na niskich biegach mam za dużo mocy...nice. Skoro 450Konny leon nie jest w stanie zrobić 12sec to juz coś jest nie tak
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie ale o co chodzi? Budujecie auto żeby się ścigać od 3tysięcy na 3cim biegu? To po co przyjeżdżacie na cargo? Może lepiej jeździć na S8, albo obwodnicę Garwolina na wyścigi? Były 4 wyścigi z rolki i z miejsca. Z miejsca Ibiza dużo z przodu, z rolki od ~70 do końca 4ki czyli 200 ibiza także z przodu, leon był we wstecznym lusterku. Co poradzić - takie życie, FWD z taką mocą (~450KM) nadaję się jedynie do wyścigów autostradowych od 150 w górę na to wychodzi. Ibiza 2gi bieg z gazu także mieli, a że jest lekka? No co poradzić, każdy się ściga tym co ma. Chętnie zobaczyłbym pojedynek Toldiego z Leonem bo myślę, że mogło by być ciekawie. Prujcie Leona jeśli widzicie taką potrzebę i możemy powtórzyć zmagania. Peace
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
moj wazy z cwiartka baku 1340 kg . a zawsze jezdze z 3/4 tak jak wczoraj plus moje 90 kg to robi sie wynik dlatego sa problemy z trakcja . mozemy sie sprawdzic od 100 do 260 i wtedy bedzie jasne czy ten moj parch cos jedzie czy nie
![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
heh. Golf Lamika waży (cytat) "trochę powyżej 1200Kg" wiec jakaś straaaszna przepaśc do leona to to nie jest..a ma 600+ i robi 11.9. Widzę na pierwszej stronie, że masz apexi avcr więc trochę pomyślunku, poustawiać i trakcja od 1 również się pojawi. No chyba, że nawet jak się pojawi to to auto nie będzie szybkie, bo przegrana z rolki z ponad 100KM słąbszą Ibizą wygląda dosyć dziwnie.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Fawor - ja widze ze Ty lubisz zawsze jakies dziwne teorie z rekawa wyjac... Wiec moze po mimo iz nie moje auto to wyjasnie ci dlaczego jest tak biednie z trakcja . Mianowicie w leonie nie ma jeszcze zamontowanej szpery dlatego uslizguja mu sie troche kola . A to ze Ibi ojebala seata nie jest jakims wielkim zaskoczeniem bo jest przepasc w wadze samochodow ,dlatego tak jak wspomnialem w poprzednim poscie wlasciciel powinnien troche wyjac z leona i sprobowac pojechac jeszcze raz z wyzszego biegu tylko i wylacznie dla tego bo nie ma szpery .
ps stosunek mocy do wagi jest istotny i to pokazal juz pol , 250konnym polo pozamiatal wszystkie magiczne hondy ktore maja trylion koni. (Kenet ja oczywiscie nie mam nic do ibi - bardzo fajne i szybkie auto ,ale wiem ze leon by ja zrobil z rolki ) pozdro -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Problem tkwi w tym, że nie z rękawa, bo trochę doświadczenia z leonami 1.8T mam...Stosunek mocy do wagi? Proszę bardzo. Ibi niech ma nawet 330KM i 1100 - 0,3, Leon 450 i 1400 - 0,32.
Po pierwsze - nie chodzi mi o to, że Leon powinien zamiatać, ale nie powinien zauważalnie dostawać. A po drugie - i tu jakby 'ukłon' w stronę Leona - to właśnie na korzyść leonów (tego i Twojego) została nakręcona teoria, że będzie zamiatać wszystkie ośki - nie będzie, bo Leony nigdy nie będą robić mega czasów w FWD. Tym postem wyżej chciałem się trochę podroczyć czekając na reakcję w stylu "ja Wam jeszcze pokaże". Dobrze, że zdajesz(cie) sobie z tego sprawę, że leony na ćwiartkę nigdy nie pozamiatają. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Fawor - czy ja napisalem gdzies kiedy kolwiek ze bede zamiatal na cwiartke ?? masz racje stosunek mocy do wagi przemawia na korzysc leona i pewnie sam wlascicile ibi doskonale wie ze od wyzszego biegu mialby ciezko , bardzo ciezko . Bawol ma porblemy z trakcja bo jak wspomnialem nie ma szpery i uczy sie auta . Ibi lata juz drugi sezon ... poczekajmy chwile lub niech pojada od 100 do 250 wtedy sie wyjasni . POZDRO
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
(Kenet ja oczywiscie nie mam nic do ibi - bardzo fajne i szybkie auto ,ale wiem ze leon by ja zrobil z rolki) pozdro Ok, ale wczoraj nie zrobił. Trochę nam się rozjeżdża pojęcie "rolki". W takich miejscach jak cargo nie ma warunków żeby napędzać się tymi autami 200+, więc jeździ się trochę wolniej ale to nie jest niczyja wina. Skoro auto nie nadaje się do wyścigów z miejsca, a prawdziwe oblicze pokazuje od 150+ no to trzeba się z tym pogodzić, że mimo męskich parametrów w takich warunkach jak są na cargo będzie zbierał baty. Ewentualnie szpera, 235 R888 na przód i powinno być lepiej. Im szybciej tym lepiej dla leona i nie ma watpliwości ale to wynika już bardziej z praw fizyki i nie powinno nikogo dziwić. Pozdro -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
spoko spoko mam tydzien auto wiec jeszcze nawet nie ogarnałem . pocwicze starty i mozemy poleciec na s8 nawet z miejsca. Ja to nie mam cisnienia auto jest typowym dupowozem
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Jak jest dupowozem to tym bardziej nie powinien zostać wybebeszony
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
To ze takie auto bedzie mialo olbrzymie problemy z trakcją to jest jasna sprawa...sam jakos mega czesto nie latam na C, bo poprostu, bez bicia nie ogarniam startów na takiej nawierzchni jaka tam jest....
Co do krótkiego ścigu z rolki leona i ibi to tu sie troszke dziwie ze leon nie dał rady, bo jednak wpinajac 3 bieg mozna napedzic sie tam prawie do konca 4....czyli trakcja juz jest...no nic ogarniac starty, kupowac dobre opony, spuszczac powietrze i bedzie dobrze ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
To zostaje chyba tylko szpera, bo z tego co wiem leon jeździ juz na Federalach 595rs-r, więc r888 raczej nie pomoże...
-------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
r888 pomoze, ale nie jest to opona na co dzień. Największa siła w rozsądnym użyciu avcr'a.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Siemano.. oo widze małą dyskusje po wczorajszym C..
![]() Jak nic musisz chyba w szpere zainwestowac przy tej mocy..Ja na C przy 305 koniach ze szperą tez mam problemy z trakcją więc u Ciebie tu chyba mus.. PZDr |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
szpera przy wyscigach na 1/4 mili az tak baaardzo duzo nie daje wiec tez nie wiem co taka npinka na tą szperę...federale sa twardsze niz r888, wiec tez tak nie ma co mowic od razu ze nic nie dadzą....upuscisz powietrze na r888 do 1.5 bara i powinien zaczac jechac
![]() no i zmniejszyc boost moze na 1 i drugim biegu? ja latam na r888 codziennie, tzn moze raz w tygodniu upalał auto ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
tak tylko z 50 na 2 biegu to mi turbo nie wstaje od razu przekroczy 4 tys zaczyna dmuchac jest mielenie i musze go potrzymac bo jak zmienie na 3 wpadnie w laga i jest pozamiatane tak jak wczoraj bylo. szpera bedzie. poki co nie ma sie co napinac, jezdze tydzien i poznaje auto . ze zlosiem jezdzilem to przy 170-180 juz go wyprzedzałem a ma 12.76 .
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
tyle ze to juz po 1/4 mili....spooko mam tez ten problem ale probuje cos porobic zeby trakcji bylo jak najwiecej na pierwszych dwoch biegach, moze sprobuj uniesc tył, posadzic bardziej przod, pobawic sie zawiasem, pompnąć tylne koła mocniej, probuj działaj, jezdzij
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Przysuń siedzenie bardziej do kierownicy
![]() |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja też uwielbiam gadanie typu "pojedź od 100 w górę" hehe. Zamiast przyjąć na klatę smutną prawdę przerostu formy nad treścią, niektórzy próbują zasłaniać się "zbyt" dużą mocą i brakiem trakcji. Właśnie z tego powodu w przypadku FWD ważny jest umiar. Ja w Cordobie nie miałem trakcji na pierwszych dwóch biegach już przy 250 koniach i dlatego nie podnosiłem już mocy "stałej", tylko dołożyłem nitro, którym strzelałem od trójki.
Tak, jak fawor mówi - obniżyć moc ZDECYDOWANIE na pierwszych dwóch biegach i wtedy ten wóz będzie szybki już ze startu, a nie beczeć jak baby, że nie ma trakcji <lol> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 09:31 |