Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Leon 1.8 T ++, 1.55 b 472/490nm by CompSport
przemekYelo
post Tue, 03 May 2011 - 21:53
Post #121


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





tak jest to taki eksperyment. powiekszenie komory.


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 May 2011 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
aJa
post Tue, 03 May 2011 - 22:01
Post #122


Rookie
Dołączył: Mon, 20 December 2004
Skąd: Warszawa





Jestem ciekaw osiągów od 100 w górę. Koniecznie trzeba polatać i jak dziś cool.gif na żywo potestować.


--------------------
GOLF Mk5 .:R32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Tue, 03 May 2011 - 22:03
Post #123


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





Zlos mial okazje dzisiaj zobaczyc jak idzie od 100 w góre tongue.gif na takie spotkania ja zawsze chetny tylko musze jeszcze zderzak zmienic smile.gif


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 03 May 2011 - 22:20
Post #124


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(przemekYelo @ Tue, 03 May 2011 - 21:53) *
tak jest to taki eksperyment. powiekszenie komory.

dało to jakieś wymierne korzyści?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 04 May 2011 - 09:03
Post #125


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





skoro już poruszono temat kolektorów to pozwolę sobie zapodać linkiem który wypatrzył kolega Arttur z clubtt, tutaj jest porównanie przepływów kolektorów seryjnych, homemade i aksesoryjnych za dużą kaskę:
http://www.elitedubs.com/index.php/topic,2275.0.html
jak widać zabiegi typu powiększanie pojemności kolektora i zmiana na przepustnicę 3 cale dają duże efekty i nie jest to wiele gorsze rozwiązanie niż kupno dobrego kolektora który kosztuje prawie tyle co turbina<lol>
ale widać że małe kanały to jest wąskie gardełko i ma to kiepski przepływ, tak samo jak seryjny kolektor z dużymi kanałami ale po przeróbce już przepływ jest znacznie większy więc to chyba tylko potwierdza że warto było powiększać pojemność kolektora:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 04 May 2011 - 16:27
Post #126


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(przemekYelo @ Tue, 03 May 2011 - 22:03) *
Zlos mial okazje dzisiaj zobaczyc jak idzie od 100 w góre tongue.gif na takie spotkania ja zawsze chetny tylko musze jeszcze zderzak zmienic smile.gif
Potwierdzam. Powyżej setki zmieniasz ligę, miałem ochotę wysiąść z mojego auta i kopnąć je w felę, żeby koła mi się odblokowały.
Gratuluję, rolkę masz morderczą smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 04 May 2011 - 18:58
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





a jak z trakcją z kreski? próbowałeś ? bo ciekawi mnie jak się jeździ gdy turbo wstaje, ja jeździłem 300 konną ośką w 1.8t i tak się zastanawiam jak może być przy 450km i takim niutonie:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Wed, 04 May 2011 - 22:17
Post #128


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





jak jest 3 to pelna trakcja z 2 jeszcze mieli.



sory za jakosc ale wziąłem aparat i sie zepsuł w drodze . 3 bieg. 100-200 ca 8sek


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 04 May 2011 - 22:47
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no nic tylko gratulowaćsmile.gif fajnie się odpycha .....a kiedy ten pierwszy bar się pojawia? ze 3.5 tys? i jak się jeździ podczas normalnej spokojnej jazdy? bo podczas buta jest świetnie a ciekawe czy do jazdy na codzień nie jest uciążliwe:)
odnośnie upustu to jest zwykły dv? czy jakiś atmosferyczny? bo tak go mocno słychaćsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Wed, 04 May 2011 - 22:49
Post #130


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





przy 3.5 jest 1.5 bar . sprzeglo spiek 6 łopat trzeba wyczuc. a bov jak widac na zdjeciu tial sapie az milo smile.gif


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 04 May 2011 - 23:06
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no więc nic dodać nic ując...to zapewne i do jazdy po bułki jest sympatycznie...a napiszesz w końcu jak kształtuje się doładowanie gdy turbo już wstanie? bo że męskie to wiem ale ciekawi mnie ile dokładnie...czy jest 2 bary czy nie?tongue.gif bo jak pisaliśmy na gg to wydawało mi się że pisałeś...ale nie mam arhiwum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 May 2011 - 00:08
Post #132


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Odpycha sie juz dobrze,ale nie ma sie co podniecac bo wiem ze bedzie jeszcze lepiej !!! Bawol polata 2 miesiace i podnosimy poprzeczke wink.gif

ps to wszystko dla tych co twierdza ze 20vt nie mogo byc szybkie


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 05 May 2011 - 01:23
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no ale na jakim boost uzyskano taki wynik mozecie chyba napisac:P i jak ze spalaniem stukowym ? mocno mnie to ciekawi bo niebawem sam swojego paździerza będę składał tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Thu, 05 May 2011 - 09:55
Post #134


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





CYTAT
ps to wszystko dla tych co twierdza ze 20vt nie mogo byc szybkie

no mogą mogą ale pytanie czy jest sens, czy nie taniej było by sprzedać te 1.8T i zamienić go na VR + turbo, tu chyba będzie większy potencjał ?


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 May 2011 - 13:52
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Rapix @ Thu, 05 May 2011 - 09:55) *
no mogą mogą ale pytanie czy jest sens, czy nie taniej było by sprzedać te 1.8T i zamienić go na VR + turbo, tu chyba będzie większy potencjał ?


No i tu znowu masz racje , oczywiscie ze latwiej jest zaturbic vr6 i zrobic sobie 500km ,ale to ostatnio jest dosyc modne na tym forum wiec , my wybralismy inna droge . Mam nadzieje ze uda sie miec 20vt ktore bedzie obskakiwalo wiekszasc tych vrt. A jak sie nie uda to trzeba bedzie pomyslec nad inna jednostka ,ale wtedy to moc 500km nie bedzie wchodzila wogole w gre wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 05 May 2011 - 17:43
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ee Rafal nie bredz, ostatnio to wlasnie wiecej jest 1,8 niz VRT smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 08 May 2011 - 23:30
Post #137


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





No widziałem dzisiaj na C wink.gif Zacna maszyna wink.gif No ale od Ibizy Jemiołowej dostała baty wink.gif Na jakim boostcie dzisiaj jeździłes?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Mon, 09 May 2011 - 00:10
Post #138


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





no niestety ale moj na drugim biegu mieli . z checia bym sie sprawdzil od 80- 100 w góre. ale coz masa robi swoje . do nastepnego razu smile.gif


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 09 May 2011 - 08:05
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





no drugim biegu to mało ktore auto mocniejsze nie mieli wink.gif na C to mi jeszcze na 3 biegu potrafi zerwac, niestety bardzo duzo kurzu i piachu tam jest...
Jesli "dostałeś" od jemioła to moze w sumie i ja jednak stanął bym z Tobą, ale nie na C....no chyba ze jak wczesniej jak pusto wink.gif
Czaiłem sie wczoraj na Ciebie ale jednak ilość ludzi wczoraj skutecznie mnie odciągnęła od ścigów i auto stało sobie na parkingu tylko smile.gif

Od 100 w górę myślę ze Ibi Jemioła jednak miała by problemy, ale....ktorz wie... biggrin.gif

Pozdrawiam i do zoba smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 09 May 2011 - 10:34
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





i widziasz bawol to tak jest , dlatego z rolki powinienes jezdzic tylko od 3biegu z twoich uzytecznych obrotow bo pozniej powstaja legendy o tym jak dostales od wybebeszonej ibi ,lzejszej od ciebie o ok 300kg . wyciag tylne siedzenia , kolo zapasowe i pojedz z ibiza jeszcze raz z wyzszego biegu , zobaczymy jaki wtedy bedzie wynik


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 07:43