![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
tak jest to taki eksperyment. powiekszenie komory.
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 20 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jestem ciekaw osiągów od 100 w górę. Koniecznie trzeba polatać i jak dziś
![]() -------------------- GOLF Mk5 .:R32
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
Zlos mial okazje dzisiaj zobaczyc jak idzie od 100 w góre
![]() ![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
skoro już poruszono temat kolektorów to pozwolę sobie zapodać linkiem który wypatrzył kolega Arttur z clubtt, tutaj jest porównanie przepływów kolektorów seryjnych, homemade i aksesoryjnych za dużą kaskę:
http://www.elitedubs.com/index.php/topic,2275.0.html jak widać zabiegi typu powiększanie pojemności kolektora i zmiana na przepustnicę 3 cale dają duże efekty i nie jest to wiele gorsze rozwiązanie niż kupno dobrego kolektora który kosztuje prawie tyle co turbina<lol> ale widać że małe kanały to jest wąskie gardełko i ma to kiepski przepływ, tak samo jak seryjny kolektor z dużymi kanałami ale po przeróbce już przepływ jest znacznie większy więc to chyba tylko potwierdza że warto było powiększać pojemność kolektora:) |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Zlos mial okazje dzisiaj zobaczyc jak idzie od 100 w góre Potwierdzam. Powyżej setki zmieniasz ligę, miałem ochotę wysiąść z mojego auta i kopnąć je w felę, żeby koła mi się odblokowały. ![]() ![]() Gratuluję, rolkę masz morderczą ![]() |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
a jak z trakcją z kreski? próbowałeś ? bo ciekawi mnie jak się jeździ gdy turbo wstaje, ja jeździłem 300 konną ośką w 1.8t i tak się zastanawiam jak może być przy 450km i takim niutonie:P
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
jak jest 3 to pelna trakcja z 2 jeszcze mieli.
sory za jakosc ale wziąłem aparat i sie zepsuł w drodze . 3 bieg. 100-200 ca 8sek -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no nic tylko gratulować
![]() odnośnie upustu to jest zwykły dv? czy jakiś atmosferyczny? bo tak go mocno słychać ![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
przy 3.5 jest 1.5 bar . sprzeglo spiek 6 łopat trzeba wyczuc. a bov jak widac na zdjeciu tial sapie az milo
![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no więc nic dodać nic ując...to zapewne i do jazdy po bułki jest sympatycznie...a napiszesz w końcu jak kształtuje się doładowanie gdy turbo już wstanie? bo że męskie to wiem ale ciekawi mnie ile dokładnie...czy jest 2 bary czy nie?
![]() |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Odpycha sie juz dobrze,ale nie ma sie co podniecac bo wiem ze bedzie jeszcze lepiej !!! Bawol polata 2 miesiace i podnosimy poprzeczke
![]() ps to wszystko dla tych co twierdza ze 20vt nie mogo byc szybkie -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no ale na jakim boost uzyskano taki wynik mozecie chyba napisac:P i jak ze spalaniem stukowym ? mocno mnie to ciekawi bo niebawem sam swojego paździerza będę składał
![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
CYTAT ps to wszystko dla tych co twierdza ze 20vt nie mogo byc szybkie no mogą mogą ale pytanie czy jest sens, czy nie taniej było by sprzedać te 1.8T i zamienić go na VR + turbo, tu chyba będzie większy potencjał ? -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
no mogą mogą ale pytanie czy jest sens, czy nie taniej było by sprzedać te 1.8T i zamienić go na VR + turbo, tu chyba będzie większy potencjał ? No i tu znowu masz racje , oczywiscie ze latwiej jest zaturbic vr6 i zrobic sobie 500km ,ale to ostatnio jest dosyc modne na tym forum wiec , my wybralismy inna droge . Mam nadzieje ze uda sie miec 20vt ktore bedzie obskakiwalo wiekszasc tych vrt. A jak sie nie uda to trzeba bedzie pomyslec nad inna jednostka ,ale wtedy to moc 500km nie bedzie wchodzila wogole w gre ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
ee Rafal nie bredz, ostatnio to wlasnie wiecej jest 1,8 niz VRT
![]() |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
No widziałem dzisiaj na C
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
no niestety ale moj na drugim biegu mieli . z checia bym sie sprawdzil od 80- 100 w góre. ale coz masa robi swoje . do nastepnego razu
![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
no drugim biegu to mało ktore auto mocniejsze nie mieli
![]() Jesli "dostałeś" od jemioła to moze w sumie i ja jednak stanął bym z Tobą, ale nie na C....no chyba ze jak wczesniej jak pusto ![]() Czaiłem sie wczoraj na Ciebie ale jednak ilość ludzi wczoraj skutecznie mnie odciągnęła od ścigów i auto stało sobie na parkingu tylko ![]() Od 100 w górę myślę ze Ibi Jemioła jednak miała by problemy, ale....ktorz wie... ![]() Pozdrawiam i do zoba ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
i widziasz bawol to tak jest , dlatego z rolki powinienes jezdzic tylko od 3biegu z twoich uzytecznych obrotow bo pozniej powstaja legendy o tym jak dostales od wybebeszonej ibi ,lzejszej od ciebie o ok 300kg . wyciag tylne siedzenia , kolo zapasowe i pojedz z ibiza jeszcze raz z wyzszego biegu , zobaczymy jaki wtedy bedzie wynik
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 07:43 |